quote:
ik moet eerlijk zeggen dat ik de OP niet eens heb gelezenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:20 schreef pberends het volgende:
[..].
Ikke gierig zijn, maar wie betaald er nou graag verplicht teveel aan KPN?
Danke. Paint FTWquote:
Timur weet hier wel raad mee, pberends!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:19 schreef Knekwurst het volgende:
Goeie paint gek!
2,5mbit per kanaal. daar gaat in ieder geval geen kabelboer onderdoor.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:41 schreef Stoomhamer het volgende:
6,95 voor Digitenne, welke kabelboer gaat daar onder?
Was Telfort niet een KPN-babybedrijf?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:50 schreef Sjowhan het volgende:
Telfort: 19,95/mnd internet 20Mbit
Telefoon: 9,95/mnd incl bellen naar vaste nrs
TV: gratis.
Eh, gratis tvquote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:50 schreef Sjowhan het volgende:
Telfort: 19,95/mnd internet 20Mbit
Telefoon: 9,95/mnd incl bellen naar vaste nrs
TV: gratis.
Ja, adoptiebaby.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:59 schreef pberends het volgende:
[..]
Was Telfort niet een KPN-babybedrijf?
Valt reuze mee, ik heb UPC en ik heb de klantenservice hoogstens 1 a 2 keer per jaar nodig.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:11 schreef Zotheid het volgende:
Die paar tientjes die je uitspaart met je vaste lasten betaal je dubbel zo hard terug met je telefoonkosten voor de klantenservice.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler]Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Vivamus posuere.
Fusce vulputate dolor id augue. Maecenas sapien metus, consectetuer quis,
commodo eget, vehicula sed, elit.
M'n pa en m'n opa hebben anders al zat problemen gehad met kabelinternet. Zelf zit ik nu zo'n 2 jaar bij kpn en nergens last van gehad. Ja, mijn beloofde dectelefoon was niet gelijk geleverd. 1 telefoontje en een belletje later was hij er. En om het goed te maken had ik 3 maanden geen abonnementskosten.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:38 schreef IHVK het volgende:
[..]
Valt reuze mee, ik heb UPC en ik heb de klantenservice hoogstens 1 a 2 keer per jaar nodig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |