quote:Nemelaer bewees zichzelf een goede dienst door BVV klop te geven: 5-2. Direct vanaf het begin toonden de voetballers van Nemelaer aan dat ze sterker waren dan die van BVV: 5-2. Rick Vermeer, Rick te Riele en Jorg Kuypers zetten Nemelaer op een comfortabele 3-0 ruststand.
En daar was niets op af te dingen.
Na de rust begon de onrust. "Wij zijn er niet de ploeg naar om de wedstrijd rustig uit te spelen aan de bal", verklaarde trainer Piet Drijvers. BVV kreeg al snel een penalty, door verkeerd uitkomen van de keeper. "Dat was even vervelend. Het had niet gehoeven, want er waren nog mensen bij." De strafschop ging in eerste instantie mis, maar in de rebound werd hij alsnog binnen geschoven.
Nemelaer leek er overheen met de 4-1 van spits Kevin van Kempen, maar toen BVV een minuut later de 4-2 maakte, sloop er angst in de thuisploeg. Kevin van Kempen maakte in de extra tijd zelfs nog 5-2 en nam daarme alle spanning die er was weg.
Theo is een cultheldquote:Op maandag 29 september 2008 22:39 schreef Yeahinho het volgende:
Nou je het zegt tong... klopt!
De beste spitsen die wij hier de afgelopen 15 jaar hebben gehad, zijn ook stuk voor stuk gek. Naast Theo van Geffen nog een stuk of 4 van die figuren....
Uiteraard, maar de één is wat gekker dan de ander natuurlijk.quote:Op maandag 29 september 2008 20:46 schreef tong80 het volgende:
Echte toppers in het amateurvoetbal zijn vaak een beetje gek.
Er scheelt wel iets aan of ze hebben de mentaliteit niet.
Anders zouden ze wel bij de profs spelen.
Nicequote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:31 schreef methodmich het volgende:
Trouwens, Zjakkie, over Papendrecht gesproken. Die club heeft verdediger Fredson Lucas weer terug. Was naar Breukelen vertrokken, een ambitieuze zaterdagclub. Door een blessure speelde hij nog niet daar en kon dus zijn overschrijving weer intrekken en terug naar Papendrecht. Die club heeft een blessureprobleem achterin, dus een slimme oplossing!
Dat kon ik je woensdag al vertellen. Slechtste veld in de regio. Als het daar op dinsdag hard regent, zoals deze week het geval was, dan is het al bijna gebeurd. Worden ook altijd grappen over gemaakt. Begin dit jaar nog in de Dordtenaar, in een glazen bol-rubriek. Dat de stand in 1C weer bijzonder scheef was, aangezien VVGZ pas zeven wedstrijden had gespeeld....quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:37 schreef Da_Sandman het volgende:
VVGZ - Kloetinge afgelast.
Nog meer?
Ok, grappig. Lekker zo'n veld trouwens.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:40 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat kon ik je woensdag al vertellen. Slechtste veld in de regio. Als het daar op dinsdag hard regent, zoals deze week het geval was, dan is het al bijna gebeurd. Worden ook altijd grappen over gemaakt. Begin dit jaar nog in de Dordtenaar, in een glazen bol-rubriek. Dat de stand in 1C weer bijzonder scheef was, aangezien VVGZ pas zeven wedstrijden had gespeeld....
Had je mijn PM nog ontvangen trouwens?
Ik kan door cookies etc. niet zien welke vragen er deze keer opstaan, dus ik kan ook niet oordelen of ik het knap vindquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:52 schreef methodmich het volgende:
Geen idee, dat zei hij afgelopen maandag ook, dat ie ineens met 2 had moeten spelen. Wel apart. Had trouwens 6 goed in de quiz op je site.
Tja... Het is al een paar jaar de vraag of Turkiyem blijft bestaan, ik wacht het rustig af. Ik hoop dat ze het redden, wil niet graag de broodjes köfte missenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:36 schreef methodmich het volgende:
Mogelijk rap een tegenstander minder voor Sersjee:
Hoofdklasser Türkiyemspor mogelijk ten onder
Alle vragen over lager spelende Zeeuwse clubs en trainers had ik fout, de wat algemenere had ik goed.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik kan door cookies etc. niet zien welke vragen er deze keer opstaan, dus ik kan ook niet oordelen of ik het knap vind.
Eindstand 1-1. Beide partijen matig, dus een verdiende uitslag.quote:Op zondag 5 oktober 2008 11:42 schreef Yeahinho het volgende:
Al onze thuiswedstrijden (ook de mijne) zijn afgelast, maar OJC - DESK gaat vooralsnog gewoon door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |