abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61803819
quote:
Op zondag 21 september 2008 17:36 schreef Zjakkie het volgende:

[..]

Volgens de site van Papendrecht was het Geert Bakker 2 maal en Samir Acharrat uit een penalty.
Zou goed kunnen, ik ken die gasten niet.

Voor OJC scoorden Thenu en Van Moorsel (penalty).
pi_61814819
ADO'20 - VUC 0-1
ADO veel beter, mist kans op kans en dat luizige VUC maakt vlak voor tijd 0-1... Ik ben vrij kritisch, maar ADO heeft echt prima gespeeld en dan zo de deksel op je neus krijgen is heul zuur.

DWV 2 - ADO'20 2 0-2
Maar goed dat DWV 2 zo slecht was, anders hadden we nog punten verloren ook. Wat een verschrikking. En daar moet je dan een verslag over schrijven...
Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
pi_61818709
Groote Lindt 2 - AZVV 2 3-1. Zwakke tegenstander, we maakten het onszelf veel te moeilijk. Maar de drie punten zijn binnen, ook slechte wedstrijden moet je winnen. Dan maar wat minder mooi voetballen. Zelf zo'n 25 minuten gespeeld, na doordeweeks vriendschappelijk ook al een half uurtje te hebben 'gepakt'. Heerlijk om weer eens wat wedstrijden te spelen.

De derby Pelikaan - Groote Lindt eindigde in 1-1. Na lang 0-1 voor te hebben gestaan zag oud-Lindtenaar Wesley Neeskens een houdbare vrije trap tot doelpunt gepromoveerd worden. Al met al wel een erg gezellige middag met goeie sfeer in het 'uitvak'.
"how I don't know what I should do with my hands when I talk to you
how you don't know where you should look, so you look at my hands"
  maandag 22 september 2008 @ 10:10:05 #129
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_61819074
SBC - Nemelaer 2-2 (0-2)

Na 15 minuten 0-2 voor, kansen op meer. Na rust geven we het helemaal weg....
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_61829654
quote:
Op zondag 21 september 2008 17:42 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Zou goed kunnen, ik ken die gasten niet.

Voor OJC scoorden Thenu en Van Moorsel (penalty).
Verslagje uit de Dordtenaar met reactie Papendrecht-trainer:
quote:
Averij voor Papendrecht ondanks knappe zege

Ondanks een even knappe als zwaarbevochten 2-3 zege bij OJC Rosmalen, liep Papendrecht gistermiddag toch averij op. Geert Bakker en John den Dunnen vielen uit met hamstringblessures en zullen donderdag, wanneer de belangrijke bekerontmoeting met Haaglandia/ Sir Winston wacht, ontbreken.
ROSMALEN

Tot zijn uitvallen, in de 68ste minuut, eiste Bakker nog wel een absolute hoofdrol voor zich op. Voor rust zette de ex-SHO’er met een kopbal en een vrije trap Papendrecht in Brabant op 0-2.

In de tweede helft ging OJC Rosmalen op de opportunistische toer. Dit leidde tot de 1-2 van Randy Thenu. ,,Maar onze keeper Viktor Kros werd voorafgaand aan die goal vastgehouden,’’ aldus Papendrecht-trainer Richard Middelkoop.

Het voorval leidde tot veel irritaties, hetgeen arbiter Franssen noopte dertien keer geel te trekken. Middelkoop: ,,Zes voor OJC, zeven voor ons. Dus ook op dat gebied hebben we gewonnen.’’

In alle hectiek slaagde OJC Rosmalen er in de slotminuut in gelijk te komen, toen Jeroen van Moorsel een omstreden strafschop benutte.

Vanwege alle incidentjes werd er liefst elf minuten blessuretijd bijgeteld. In de laatste daarvan kreeg ook Papendrecht een ’pingel’, nadat Robert Jan de Vos een duw had gekregen. Samir Acharrat schoot Papendrecht alsnog naar de zege.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_61830256
Klopt denk ik wel wat er staat. Al is het natuurlijk door een Papendrecht-bril geschreven. De strafschop van de bezoekers was namelijk zeker niet minder omstreden dan die aan de andere kant en het vasthouden bij de 1-2 heb ik persoonlijk niet gezien (maar het zou best kunnen). Kros was er zo van overtuigd dat hij de scheids- en grensrechter aanvloog .
  Trouwste user 2022 maandag 22 september 2008 @ 18:30:04 #132
7889 tong80
Spleenheup
pi_61830913
Las net dat het in de laatste minuut was Yeahinho

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_61830993
Kros, wat een grabbelaar
pi_61854610
quote:
Op maandag 22 september 2008 18:32 schreef sjimz het volgende:
Kros, wat een grabbelaar
Niemand snapt ook wat ze daarmee moeten. Ze hebben een zeer behoorlijke selectie, waarmee ze om de titel kunnen strijden. Maar Kros.... Maar ja, de andere keeper is bijna terug van een zware blessure. Die kan er dan weer in.
www.thuisuiteten.nl
pi_61958088
Seolto verliest met 3-1 van Bruse Boys. Na een 0-1 voorsprong werd het voor rust nog 1-1, waarna de gastheren uitliepen na 3-1. Heb er zelf niet veel niks van gezien, maar naar de verhalen die ik gehoord heb een terechte uitslag.

VVC'68 wint van Arnemuiden en is nu koploper, dat is wel een verrassing op zich.

[ Bericht 2% gewijzigd door Zjakkie op 27-09-2008 20:51:07 ]
pi_61958390
Heinenoord speelt hun eerste wedstrijd op kunstgras dramatisch, ze verliezen dan ook met 1-5.

Hoewel ik er niet bij was schenen ze een complete offday te hebben gehad, toch jammer dat dat dan tegen de nr 2 moet
The only thing I fear is my MoM
pi_61959714
quote:
Op maandag 22 september 2008 18:30 schreef tong80 het volgende:
Las net dat het in de laatste minuut was Yeahinho

quote:
Op zondag 21 september 2008 17:07 schreef Yeahinho het volgende:
OJC - Papendrecht 2-3

Voor rust 0-2 door twee prachtige doelpunten van Papendrecht. In de tweede helft kwam OJC op 1-2 en streden ze voor iedere meter om de gelijkmaker te forceren. Het spel was echter niet best, waardoor echte kansen uitbleven. Tot in de blessuretijd een penalty werd versierd en de bal genadeloos achter doelman Victor Kros (kennen jullie em nog? die blunderaar bij Sparta) werd geschoten. Heel OJC blij, maar toen een minuut later de allerlaatste Papendrecht-aanval was afgeslagen vond de OJC-doelman het nodig een stervende zwaan van de tegenstander boos weg te duwen. Gevolg: pingel en weg was het punt.....

3 gespeeld, 0 punten. Lekker bezig mannen!
No shit Sherlock .

En in het door MM gekopieerde stuk staat ook nog 'in de slotminuut' .
pi_61973652
Overigens, waar jullie niks meer aan hebben, heeft Robert-Jan de Vos mij van de week dit nog gestuurd:

Ik kan me de dubieuze gevoelens van de OJC-supporter voorstellen...Maar de keeper kan z'n handjes beter gebruiken om ballen tegen te houden. Het kleine feestje was er niet minder om!

Hij was dus de stervende zwaan.

OJC vandaag bij Schijndel gewonnen, Papendrecht verliest thuis van EVV, JVC Cuijk wint voor de vierde keer op rij en Baronie blijft tweede.
www.thuisuiteten.nl
pi_61974732
OJC heeft met 0-1 gewonnen bij Schijndel inderdaad. Verder weet ik er (nog) niks van.
pi_61975423
quote:
Op zondag 28 september 2008 17:32 schreef Yeahinho het volgende:
OJC heeft met 0-1 gewonnen bij Schijndel inderdaad. Verder weet ik er (nog) niks van.
Meer nieuws dankzij LadyFCDB: doelpuntenmaker Jeroen van Moorsel uit een penalty (2e helft).
  maandag 29 september 2008 @ 00:03:04 #141
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_61986005
Dat Hellevoetsluis heeft 1 punt in mindering gekregen voor de "blessures" die ze hadden in de wedstrijd tegen Heinenoord. Jullie kennen het verhaal denk ik....
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
als de dag van gisteren.... 13 mei 2006...
pi_61986305
1 punt in mindering maar?!
  Trouwste user 2022 maandag 29 september 2008 @ 01:06:55 #143
7889 tong80
Spleenheup
pi_61987012
quote:
Op maandag 29 september 2008 00:03 schreef uitje4life het volgende:
Dat Hellevoetsluis heeft 1 punt in mindering gekregen voor de "blessures" die ze hadden in de wedstrijd tegen Heinenoord. Jullie kennen het verhaal denk ik....
Vertel eens

Yeahinho gefeliciteerd

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 29 september 2008 @ 01:14:49 #144
185115 Juk
Misschien
pi_61987119
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 18:21 schreef Juk het volgende:
http://www.voetbalrotterd(...)ezoek-bij-heinenoord

Nu al hét verhaal van het seizoen, dat kan niet anders.
Vooral de verdedigende reacties van de speler van Hellevoetsluis in de comments zijn om je te bescheuren

Voor de duidelijkheid, het verslag van Heinenoordse zijde komt dichter bij de waarheid dan wat die toneelmeester van Hellevoet ervan maakt. En ik kan het weten, ik was erbij
Stond op pagina 3.

1 punt is inderdaad wel weinig, ook als je andere situaties ziet die zwaarder bestraft werden (stonden legio voorbeelden in de comments).
Overigens hebben alle 4 de uitgevallen spelers meegedaan de week erna tegen Zwaluwen, helaas mocht dat niet baten en verloren ze met 5-0.

Wat er met het restant gebeurd is nog niet bekend, als hij uitgespeeld word moeten dezelfde 10 tegen 10 aan de wedstrijd beginnen die er stonden op het moment van staken. Wat er dan gebeurd als er een speler aan Hellevoet kant voor die tijd geblesseerd is weet ik niet, Heinenoord mag iig nog 2 keer wisselen.

Maargoed, ze staan nu op -1 Stelletje prutsers.
The only thing I fear is my MoM
pi_61988881
DWV - ADO'20 0-4
2 thuiswedstrijden verloren, 2 uitwedstrijden gewonnen. Wellicht is het een goed idee om niet meer thuis te spelen...

ADO'20 2 - Omniworld 2 3-4
Eerste helft alles onder controle, de betere kansen. Tussen minuut 54 en 66 met 0-4 achter komen (...) en dan door het geleuter onderling bij O. nog terug komen tot 3-4. Gaat niet goed zo.
Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
pi_62001448
Voor meer info over de afdelingen van de ploegen van Yeahinho en Sersjee:

Uitslagen zondaghoofdklasse

En verder nog wellicht leuk om te lezen:

http://voetblah.wordpress(...)-mikki-geert-bakker/
www.thuisuiteten.nl
pi_62001665
Die Geert Bakker kopte en schopte er vorige week tegen ons één knoerhard in.

Ik hoorde gisteren onze 'scout' (degene die al jaren bij alle concurrenten gaat kijken, om aan de trainer door te geven waar hun sterke/zwakke punten liggen) vertellen dat hij had getipt om een mannetje op te offeren om Bakker het voetballen onmogelijk te maken. De trainer zei het gedaan te hebben, maar ik heb er toch weinig van gemerkt...
pi_62001768
Als hij zijn dag heeft, is hij nauwelijks af te stoppen. Het is dat ie serieus vrij gek is en hij uit het enorme aantal kansen dat hij via zijn snelheid krijgt te weinig scoort, anders had ie niet meer bij de amateurs gelopen. Ik had hem ook graag bij ons zien spelen, hoewel ik me altijd groen en geel aan hem ergerde als hij tegen ons speelde. Want irritant is ie ook wel....

Overigens ook een aparte anekdote. Geert was al rond met Papendrecht, maar ging toch met ASWH en Barendrecht praten. Met Barendrecht had hij een tweede afspraak, maar kwam niet opdagen. Waren ze al boos om. De zaterdag daarna was het Barendrecht - SHO. Geert versierde een penalty en scoorde een veldgoal, toen waren ze bij Barendrecht nog bozer....

Nadeel voor hem is wel dat je hem goed kunt provoceren. Dat werkt vaak nog het best, hoe onsportief ook. Zo heeft TOGR hem ooit eens rood aangenaaid. En natuurlijk de al even aparte keeper Vivian Lima Pires, ook wel Fifi, van gezellige clubs als Türkiyemspor, Haaglandia en Deltasport, die tijdens een wedstrijd tegen SHO bij elke corner zong dat Geert een homofiel was. Toen sloeg Geert hem uiteindelijk maar tegen de vlakte - nog knap, want Fifi is twee meter en zo'n 100 kilo - en kreg rood.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 maandag 29 september 2008 @ 20:46:18 #149
7889 tong80
Spleenheup
pi_62006719
Echte toppers in het amateurvoetbal zijn vaak een beetje gek.

Er scheelt wel iets aan of ze hebben de mentaliteit niet.

Anders zouden ze wel bij de profs spelen.

pi_62010799
Nou je het zegt tong... klopt!

De beste spitsen die wij hier de afgelopen 15 jaar hebben gehad, zijn ook stuk voor stuk gek. Naast Theo van Geffen nog een stuk of 4 van die figuren....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')