Zou goed kunnen, ik ken die gasten niet.quote:Op zondag 21 september 2008 17:36 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Volgens de site van Papendrecht was het Geert Bakker 2 maal en Samir Acharrat uit een penalty.
Verslagje uit de Dordtenaar met reactie Papendrecht-trainer:quote:Op zondag 21 september 2008 17:42 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Zou goed kunnen, ik ken die gasten niet.
Voor OJC scoorden Thenu en Van Moorsel (penalty).
quote:Averij voor Papendrecht ondanks knappe zege
Ondanks een even knappe als zwaarbevochten 2-3 zege bij OJC Rosmalen, liep Papendrecht gistermiddag toch averij op. Geert Bakker en John den Dunnen vielen uit met hamstringblessures en zullen donderdag, wanneer de belangrijke bekerontmoeting met Haaglandia/ Sir Winston wacht, ontbreken.
ROSMALEN
Tot zijn uitvallen, in de 68ste minuut, eiste Bakker nog wel een absolute hoofdrol voor zich op. Voor rust zette de ex-SHO’er met een kopbal en een vrije trap Papendrecht in Brabant op 0-2.
In de tweede helft ging OJC Rosmalen op de opportunistische toer. Dit leidde tot de 1-2 van Randy Thenu. ,,Maar onze keeper Viktor Kros werd voorafgaand aan die goal vastgehouden,’’ aldus Papendrecht-trainer Richard Middelkoop.
Het voorval leidde tot veel irritaties, hetgeen arbiter Franssen noopte dertien keer geel te trekken. Middelkoop: ,,Zes voor OJC, zeven voor ons. Dus ook op dat gebied hebben we gewonnen.’’
In alle hectiek slaagde OJC Rosmalen er in de slotminuut in gelijk te komen, toen Jeroen van Moorsel een omstreden strafschop benutte.
Vanwege alle incidentjes werd er liefst elf minuten blessuretijd bijgeteld. In de laatste daarvan kreeg ook Papendrecht een ’pingel’, nadat Robert Jan de Vos een duw had gekregen. Samir Acharrat schoot Papendrecht alsnog naar de zege.
Niemand snapt ook wat ze daarmee moeten. Ze hebben een zeer behoorlijke selectie, waarmee ze om de titel kunnen strijden. Maar Kros....quote:
quote:Op maandag 22 september 2008 18:30 schreef tong80 het volgende:
Las net dat het in de laatste minuut was Yeahinho
No shit Sherlockquote:Op zondag 21 september 2008 17:07 schreef Yeahinho het volgende:
OJC - Papendrecht 2-3
Voor rust 0-2 door twee prachtige doelpunten van Papendrecht. In de tweede helft kwam OJC op 1-2 en streden ze voor iedere meter om de gelijkmaker te forceren. Het spel was echter niet best, waardoor echte kansen uitbleven. Tot in de blessuretijd een penalty werd versierd en de bal genadeloos achter doelman Victor Kros (kennen jullie em nog? die blunderaar bij Sparta) werd geschoten. Heel OJC blij, maar toen een minuut later de allerlaatste Papendrecht-aanval was afgeslagen vond de OJC-doelman het nodig een stervende zwaan van de tegenstander boos weg te duwen. Gevolg: pingel en weg was het punt.....
3 gespeeld, 0 punten. Lekker bezig mannen!
Meer nieuws dankzij LadyFCDB: doelpuntenmaker Jeroen van Moorsel uit een penalty (2e helft).quote:Op zondag 28 september 2008 17:32 schreef Yeahinho het volgende:
OJC heeft met 0-1 gewonnen bij Schijndel inderdaad. Verder weet ik er (nog) niks van.
Vertel eensquote:Op maandag 29 september 2008 00:03 schreef uitje4life het volgende:
Dat Hellevoetsluis heeft 1 punt in mindering gekregen voor de "blessures" die ze hadden in de wedstrijd tegen Heinenoord. Jullie kennen het verhaal denk ik....
Stond op pagina 3.quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:21 schreef Juk het volgende:
http://www.voetbalrotterd(...)ezoek-bij-heinenoord
Nu al hét verhaal van het seizoen, dat kan niet anders.
Vooral de verdedigende reacties van de speler van Hellevoetsluis in de comments zijn om je te bescheuren
Voor de duidelijkheid, het verslag van Heinenoordse zijde komt dichter bij de waarheid dan wat die toneelmeester van Hellevoet ervan maakt. En ik kan het weten, ik was erbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |