Je had moeten vlaggenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:41 schreef Zjakkie het volgende:
Na een mislukte buitenspelval scoorden ze nog 3-2, maar daar bleef het bij.
Dat werd mij idd ook verteldquote:
Ik zou die afspraak toch maar maken.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:12 schreef Zjakkie het volgende:
Nee er is niks afgesproken over buitenspel volgens mij. Een aantal (gelegenheids)verdedigers blijft maar achteruit lopen, die blijven niet eens op een lijn met de laatste man.
De vaste grensrechter van het eerste heeft dit liever niet, omdat de scheidsrechter dan geneigd is om te denken dat de grensrechter alleen maar vlagt omdat de verdediger zn hand opsteekt.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zou die afspraak toch maar maken.
Geen dank voor de tip
Ik leg t nog 1x uit.... als de tegenstander net zoveel doelpunten maakt als jouw team, betekent dat een gelijke stand. Dan maakt t niet uit of je minder letters in je clubnaam hebt staan, dan wordt het gewoon een gelijkspel! Snapje?quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:41 schreef Juk het volgende:
Heinenoord heeft op het trainingskamp in Oostenrijk beide wedstrijden gewonnen.
Tegen de lokale FC Fieberbrunn werd het 3-3, tegen Kufstein werd het 4-0. Kufstein schijnt van vergelijkbaar niveau te zijn als 2de klasse in Nederland (wat Heinenoord dus speelt).
Na op het Benevia-toernooi van SHO te hebben gewonnen en daarna Heerjansdam op een 1-1 te hebben gehouden lijken ze er klaar voor dit seizoen.
Bedoelde eigenlijk dat je je roes nog aan het uitslapen was omdat je gisteren de nederlaag hebt weg gedronkenquote:Op zondag 7 september 2008 16:33 schreef methodmich het volgende:
Juk, er is een ander topic voor de hoofdklasse A he.... Daar staat alles al in. Tong post dubbel, aangezien er een 1c topic is.
[Special] Zondaghoofdklasse 2008/09 trouwens eventueel voor Yeahinho nog leuk, paar regels over OJC ook.
Wij wonnen (vriendschappelijk) van De Alblasquote:Op zondag 7 september 2008 21:19 schreef Imaginary_Friend het volgende:
De Alblas - Groote Lindt 4-3.
Groote Lindt 2 - SSV'65 2 6-1.
Eén van de twee degradanten van vorig jaar begint het seizoen in ieder geval voortvarend. Verder niks van gezien, want ik was ziek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |