abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60610652
sv Heinenoord heeft van het weekend het Benevia toernooi gewonnen.
Aan dit toernooi deed ondermeer SHO mee, wat met 2-1 opzij werd gezet.

Persoonlijk vond ik het mooi dat Mark Greve weer redelijk normaal kon meevoetballen. Hij gaf de assist bij de 1-0 en maakte zelf de 2-0 tegen SHO. Aangezien hij een goede vriend is hoop ik dat hij na 6 jaar eindelijk een seizoen blessurevrij kan blijven.
The only thing I fear is my MoM
pi_60632231
Knappe resultaten van zowel Heinenoord als OJC. Ik zag in het verslag van Yeahinho dat Thomas Verhaar mee mocht doen bij Jong Willem II en zelfs scoorde. Wat voor indruk maakte hij verder? Is een ex-Spartaan.

En stond Pietersma nog op doel of is hij echt gewoon nu reservekeeper van Jong Willem II geworden, zoals het er na vorig weekend op leek, toen hij tegen Achilles Veen wissel was?

Voor de liefhebber nog de eerste twee delen uit de introductieserie met nieuwe ASWH-spelers trouwens:

http://www.aswh.nl/index.php?iframe=news.php&nid=1941 en http://www.aswh.nl/index.php?iframe=news.php&nid=1944
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_60703221
Seolto speelde gisteren de eerste oefenwedstrijd, tegen Pelikaan. De eerste helft heb ik gemist. In de rust kwam ik aan en ik mocht meteen mn debuut in het eerste maken! Als vlaggenist welteverstaan. De rust was met 2-2 gehaald, en binnen een kwartier na rust stond het 2-5. Daarna scoorde Seolto er nog 2 en werd het dus 4-5. Een zeer matige wedstrijd, hoewel er ook wel enkele basisspelers gemist werden.

Dinsdag wordt er geoefend tegen buurman en aartsrivaal Virtus. Het is maar te hopen dat het dan wat beter gaat.
pi_60705838
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 17:15 schreef methodmich het volgende:
Knappe resultaten van zowel Heinenoord als OJC. Ik zag in het verslag van Yeahinho dat Thomas Verhaar mee mocht doen bij Jong Willem II en zelfs scoorde. Wat voor indruk maakte hij verder? Is een ex-Spartaan.

En stond Pietersma nog op doel of is hij echt gewoon nu reservekeeper van Jong Willem II geworden, zoals het er na vorig weekend op leek, toen hij tegen Achilles Veen wissel was?
Ik heb een verslagje voor en over OJC geschreven. De doelpuntenmaker van Jong Willem II heb ik van hun site gehaald. Verder ken ik die spelers niet en wil ik er ook niets van kennen .
  zondag 10 augustus 2008 @ 20:00:12 #80
185115 Juk
Misschien
pi_60713492
Gisteren speelde Heinenoord een oefenwedstrijd tegen Heerjansdam en die werd met 0-0 gelijk gespeeld.
Tegen een hoofdklasser wederom geen slecht resultaat en dat met niet eens een volledige selectie.

Dinsdag vertrekken het 1ste en 2de naar Oostenrijk, Fieberbrun voor een trainingskamp van een week.
pi_60805141
Seolto, met wederom mij als grensrechter , heeft de dorpsderby tegen Virtus met 3-2 gewonnen

Na 5 minuten stond het al 2-0, daarna werden veel kansen gemist. Na slecht verdedigen kon Virtus door een lullig goaltje terugkomen, maar nog voor rust werd de voorsprong weer vergroot. 3-1 bij rust dus. De tweede helft speelde Virtus iets beter en vooral veel feller. Na een mislukte buitenspelval scoorden ze nog 3-2, maar daar bleef het bij.
  Trouwste user 2022 woensdag 13 augustus 2008 @ 20:58:34 #82
7889 tong80
Spleenheup
pi_60805809
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 20:41 schreef Zjakkie het volgende:
Na een mislukte buitenspelval scoorden ze nog 3-2, maar daar bleef het bij.
Je had moeten vlaggen

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_60805893
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 20:58 schreef tong80 het volgende:

[..]

Je had moeten vlaggen

Dat werd mij idd ook verteld Maar de centrale verdediger rende heel mooi bij zn man weg op het moment dat de pass gegeven werd, maar de rechtsback bleef staan. En eerlijk als ik ben hou ik dan mn vlag omlaag.
  Trouwste user 2022 woensdag 13 augustus 2008 @ 21:06:18 #84
7889 tong80
Spleenheup
pi_60806062
Hebben julie ook afgesproken dat de laatste man bij en vermeend buitenspel geval zijn arm op steekt ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_60806287
Nee er is niks afgesproken over buitenspel volgens mij. Een aantal (gelegenheids)verdedigers blijft maar achteruit lopen, die blijven niet eens op een lijn met de laatste man.
  Trouwste user 2022 woensdag 13 augustus 2008 @ 21:16:34 #86
7889 tong80
Spleenheup
pi_60806425
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 21:12 schreef Zjakkie het volgende:
Nee er is niks afgesproken over buitenspel volgens mij. Een aantal (gelegenheids)verdedigers blijft maar achteruit lopen, die blijven niet eens op een lijn met de laatste man.
Ik zou die afspraak toch maar maken.

Geen dank voor de tip

pi_60829527
Clubgrensrechters.....

Alleen daarom al ben ik blij dat wij in de hoofdklasse spelen. Vreselijke figuren zijn het vaak, die uitslagen lelijk beïnvloeden. Niet zelden zie je dat clubs die uit de hoofdklasse degraderen een seizoen later flink moeten wennen aan deze valsspelers en er de nodige kaarten door krijgen.
www.thuisuiteten.nl
pi_60901482
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 21:16 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ik zou die afspraak toch maar maken.

Geen dank voor de tip

De vaste grensrechter van het eerste heeft dit liever niet, omdat de scheidsrechter dan geneigd is om te denken dat de grensrechter alleen maar vlagt omdat de verdediger zn hand opsteekt.

Gisteren werd een vriendschappelijke wedstrijd tegen De Alblas overigens met 4-5 gewonnen. Vorig jaar werd er nog met 8-1 gewonnen van deze tegenstander. Er moet dan ook wel gezegd worden dat er gisteren 3 verdedigers niet bij waren.
pi_60901913
Het 1e is vooralsnog ongeslagen in oefenreeks
Best Vooruit - OJC Rosmalen 1-2

Vanmiddag won OJC Rosmalen 1 de vriendschappelijke wedstrijd bij Best Vooruit (1-2). Met die overwinning blijven de Rosmalenaren nog altijd ongeslagen in de inmiddels drie duels durende voorbereidingsperiode. Eerder werd dankzij een doelpunt van Randy Thenu gelijkgespeeld tegen Jong Willem II (1-1) en afgelopen zondag werd tweedeklasser Leones met grote cijfers verslagen: 1-7. Doelpuntenmakers waren Pieter Schrassert Bert, Arda Havar, Leon van Kasteren (allen twee) en opnieuw Randy Thenu.

Eersteklasser Best Vooruit maakte vandaag in de eerste helft een betere indruk dan OJC. De bezoekers mochten van geluk spreken dat bij rust de brilstand op het bord stond. Na de hervatting werd het alsnog 1-0, maar OJC herpakte zich. Via twee knappe treffers van Jeroen van Moorsel werd de score omgedraaid en mocht OJC alsnog de overwinning mee naar huis nemen.
  zondag 17 augustus 2008 @ 18:41:19 #90
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_60904424
Rijnsburgse Boys heeft nu 5 oefenwedstrijden gespeeld, en ze zijn allemaal gewonnen:

Rijnsburgse Boys - Ajax A1: 6-3
Rijnsburgse Boys - Argon: 4-0
's Gravenzande SV - Rijnsburgse Boys (2): 1-2
Rijnsburgse Boys - Alphense Boys: 7-1
Rijnsburgse Boys - Hollandia: 7-1 met fantastisch voetbal!

Dinsdag de eerste wedstrijd om het 'echie' tegen VVSB! Voor de districtsbeker is dit.
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
als de dag van gisteren.... 13 mei 2006...
  Trouwste user 2022 maandag 18 augustus 2008 @ 02:18:55 #91
7889 tong80
Spleenheup
pi_60914509
NIVO Sparta met 2-1 gewonnen van Theole. Eerste overwinning.

pi_60931893
Heinenoord heeft op het trainingskamp in Oostenrijk beide wedstrijden gewonnen.

Tegen de lokale FC Fieberbrunn werd het 3-3, tegen Kufstein werd het 4-0. Kufstein schijnt van vergelijkbaar niveau te zijn als 2de klasse in Nederland (wat Heinenoord dus speelt).

Na op het Benevia-toernooi van SHO te hebben gewonnen en daarna Heerjansdam op een 1-1 te hebben gehouden lijken ze er klaar voor dit seizoen.
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 11:56:47 #93
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_60948244
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 19:41 schreef Juk het volgende:
Heinenoord heeft op het trainingskamp in Oostenrijk beide wedstrijden gewonnen.

Tegen de lokale FC Fieberbrunn werd het 3-3, tegen Kufstein werd het 4-0. Kufstein schijnt van vergelijkbaar niveau te zijn als 2de klasse in Nederland (wat Heinenoord dus speelt).

Na op het Benevia-toernooi van SHO te hebben gewonnen en daarna Heerjansdam op een 1-1 te hebben gehouden lijken ze er klaar voor dit seizoen.
Ik leg t nog 1x uit.... als de tegenstander net zoveel doelpunten maakt als jouw team, betekent dat een gelijke stand. Dan maakt t niet uit of je minder letters in je clubnaam hebt staan, dan wordt het gewoon een gelijkspel! Snapje?
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
als de dag van gisteren.... 13 mei 2006...
pi_60961598
Er was een penaltyreeks bij Fieberbrunn Heb ik er alleen vergeten bij te vermelden

Maar je hebt wel gelijk
pi_61336065
Ondertussen heeft Heinenoord de eerste wedstrijden van de beker gehad. 2 keer winst en een gelijkspel, waardoor ze bovenaan staan in de poule.

Dit weekend een uitwedstrijd tegen NSVV en het seizoen is echt begonnen.

Overigens maakte mijn broertje (20) tijdens de voorbereiding zijn debuut gemaakt in het eerste. Hij was (ala Uiterloo) uit zijn bed gebeld een paar uur voor de wedstrijd. Gelukkig heeftie wel goed gekeept, uitslag was 1-1.
pi_61336956
O ja, dit topic bestaat ook nog!
De bekerresultaten van ADO'20 1:
rkav Volendam - ADO'20 2-2
ADO'20 - ODIN'59 8-0
ADO'20 - KFC 4-0
Wat ik tot nu toe heb gezien van het 1e stemt me vrolijk, er wordt lekker gevoetbald. Hoogtepunt was uiteraard die 8-0 tegen de "buren".

De bekerresultaten van mijn immer onvolprezen tweede:
ADO'20 2 - Flamingo's '64 1 4-6 Eigen schuld, slecht gespeeld...
Jong Holland 1 - ADO'20 2 1-4 Te weinig gescoord...
ADO'20 2 - Medemblik 1 5-1 Hadden er ook meer moeten zijn.
Wisselvallige voorbereiding, maar ik heb er wel vertrouwen in
Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
pi_61347022
Mede door blessures en schorsingen, heeft Seolto het zwaar matig gedaan in de voorbereiding. Voor de beker werd er kansloos 3 keer verloren, tegen toch echt geen hoogvliegers. Vriendschappelijk werd er nog wel een wat gewonnen, maar ook maar nipt.

Je weet maar niet hoe het gaat verlopen als iedereen fit is, maar ik heb het vermoeden dat het een zwaar jaar gaat worden.
pi_61352625
Wij zijn simpel door gegaan in de beker. Hopelijk nu loten tegen een ploeg met FOK!-supporters.

http://www.aswh.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=369&Itemid=2
www.thuisuiteten.nl
  zondag 7 september 2008 @ 00:16:23 #99
185115 Juk
Misschien
pi_61439638
Eerste competitiewedstrijd is gewonnen door Heinenoord. NSVV uit werd gewonnen met 0-1.
  Trouwste user 2022 zondag 7 september 2008 @ 00:27:26 #100
7889 tong80
Spleenheup
pi_61439849
Rijsoord NIVO - Sparta 1-1

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')