quote:Nemelaer bewees zichzelf een goede dienst door BVV klop te geven: 5-2. Direct vanaf het begin toonden de voetballers van Nemelaer aan dat ze sterker waren dan die van BVV: 5-2. Rick Vermeer, Rick te Riele en Jorg Kuypers zetten Nemelaer op een comfortabele 3-0 ruststand.
En daar was niets op af te dingen.
Na de rust begon de onrust. "Wij zijn er niet de ploeg naar om de wedstrijd rustig uit te spelen aan de bal", verklaarde trainer Piet Drijvers. BVV kreeg al snel een penalty, door verkeerd uitkomen van de keeper. "Dat was even vervelend. Het had niet gehoeven, want er waren nog mensen bij." De strafschop ging in eerste instantie mis, maar in de rebound werd hij alsnog binnen geschoven.
Nemelaer leek er overheen met de 4-1 van spits Kevin van Kempen, maar toen BVV een minuut later de 4-2 maakte, sloop er angst in de thuisploeg. Kevin van Kempen maakte in de extra tijd zelfs nog 5-2 en nam daarme alle spanning die er was weg.
Theo is een cultheldquote:Op maandag 29 september 2008 22:39 schreef Yeahinho het volgende:
Nou je het zegt tong... klopt!
De beste spitsen die wij hier de afgelopen 15 jaar hebben gehad, zijn ook stuk voor stuk gek. Naast Theo van Geffen nog een stuk of 4 van die figuren....
Uiteraard, maar de één is wat gekker dan de ander natuurlijk.quote:Op maandag 29 september 2008 20:46 schreef tong80 het volgende:
Echte toppers in het amateurvoetbal zijn vaak een beetje gek.
Er scheelt wel iets aan of ze hebben de mentaliteit niet.
Anders zouden ze wel bij de profs spelen.
Nicequote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:31 schreef methodmich het volgende:
Trouwens, Zjakkie, over Papendrecht gesproken. Die club heeft verdediger Fredson Lucas weer terug. Was naar Breukelen vertrokken, een ambitieuze zaterdagclub. Door een blessure speelde hij nog niet daar en kon dus zijn overschrijving weer intrekken en terug naar Papendrecht. Die club heeft een blessureprobleem achterin, dus een slimme oplossing!
Dat kon ik je woensdag al vertellen. Slechtste veld in de regio. Als het daar op dinsdag hard regent, zoals deze week het geval was, dan is het al bijna gebeurd. Worden ook altijd grappen over gemaakt. Begin dit jaar nog in de Dordtenaar, in een glazen bol-rubriek. Dat de stand in 1C weer bijzonder scheef was, aangezien VVGZ pas zeven wedstrijden had gespeeld....quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:37 schreef Da_Sandman het volgende:
VVGZ - Kloetinge afgelast.
Nog meer?
Ok, grappig. Lekker zo'n veld trouwens.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:40 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat kon ik je woensdag al vertellen. Slechtste veld in de regio. Als het daar op dinsdag hard regent, zoals deze week het geval was, dan is het al bijna gebeurd. Worden ook altijd grappen over gemaakt. Begin dit jaar nog in de Dordtenaar, in een glazen bol-rubriek. Dat de stand in 1C weer bijzonder scheef was, aangezien VVGZ pas zeven wedstrijden had gespeeld....
Had je mijn PM nog ontvangen trouwens?
Ik kan door cookies etc. niet zien welke vragen er deze keer opstaan, dus ik kan ook niet oordelen of ik het knap vindquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:52 schreef methodmich het volgende:
Geen idee, dat zei hij afgelopen maandag ook, dat ie ineens met 2 had moeten spelen. Wel apart. Had trouwens 6 goed in de quiz op je site.
Tja... Het is al een paar jaar de vraag of Turkiyem blijft bestaan, ik wacht het rustig af. Ik hoop dat ze het redden, wil niet graag de broodjes köfte missenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:36 schreef methodmich het volgende:
Mogelijk rap een tegenstander minder voor Sersjee:
Hoofdklasser Türkiyemspor mogelijk ten onder
Alle vragen over lager spelende Zeeuwse clubs en trainers had ik fout, de wat algemenere had ik goed.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik kan door cookies etc. niet zien welke vragen er deze keer opstaan, dus ik kan ook niet oordelen of ik het knap vind.
Eindstand 1-1. Beide partijen matig, dus een verdiende uitslag.quote:Op zondag 5 oktober 2008 11:42 schreef Yeahinho het volgende:
Al onze thuiswedstrijden (ook de mijne) zijn afgelast, maar OJC - DESK gaat vooralsnog gewoon door.
Daar komen jullie gelijke spelen weerquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:09 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Eindstand 1-1. Beide partijen matig, dus een verdiende uitslag.
Ja met 3-1, het was een leuke wedstrijd ondanks dat het verschrikkelijk koud en nat was.quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:51 schreef methodmich het volgende:
Overigens wint het Heinenoord van Juk knap van de Kaapverdianen van FC Maense.
Inderdaad. We zeiden ook al langs de kant: ze moeten toch een keer beginnen, anders halen ze die reeks niet!quote:Op maandag 6 oktober 2008 03:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar komen jullie gelijke spelen weer
Als ie voorin speelde moet dat bijna wel. Uit dit verslag is het niet op te merkenquote:Op maandag 6 oktober 2008 19:26 schreef Juk het volgende:
Der was wel een Ricardo. Of het diegene is die jij bedoelt, geen idee
www.voetbalrotterdam.nlquote:Merkwaardig incident bij Piershil - Binnenmaas
maandag, 06 oktober 2008 15:21 Henk van den Heuvel
Scheidsrechter Wigleven liet zich in negatieve zin gelden toen hij een kwartier voor tijd, na een terechte rode kaart voor leider Arwin Reedijk van SV Piershil (die hem iets onvriendelijks toeriep), eiste dat Reedijk het terrein van SV Piershil moest verlaten. Toen Reedijk achter de afrastering stapte en bleef staan staakte de scheidsrechter het duel tijdelijk en riep hij beide trainers en aanvoerders bij elkaar.
De arbiter eiste dat Reedijk het terrein van SV Piershil moest verlaten, anders weigerde hij het spel te hervatten. Hoewel die eis met verbazing werd ontvangen verzocht aanvoerder Karel Snijders zijn leider het terrein te verlaten.
Toen daarop iedereen weer klaar stond om het spel te hervatten inspecteerde de arbiter nogmaals of de inmiddels bij de cornervlag aangekomen leider het terrein zou gaan verlaten. Door het lage looptempo kreeg de scheidsrechter die indruk niet waarop hij luid en duidelijk de woorden ‘Jongens, we gaan naar binnen’ uitsprak, de bal onder zijn arm nam en richting kleedkamer wandelde. Karel Snijders, aanvoerder van Piershil, liep daarna op de arbiter af en zei iets in de trant van ‘en dan gaan we nu echt naar binnen ook!’. Snijders voegde de daad bij het woord en zette een sprint in richting douche. De arbiter vervolgde zijn tocht richting kleedkamer maar werd door de spelers en begeleiding van Binnenmaas tot de orde geroepen. Hierop bedacht de scheidsrechter zich en wilde doodleuk het spel hervatten. Omdat Snijders conform de instructies van de scheidsrechter had gehandeld was hij reeds in de kleedkamer, waar hij zelfs na aandringen van doelman Remmers van Binnenmaas niet meer uit wenste te komen.
De scheidsrechter voelde zich toen gevangen in z’n eigen web en kon slechts door het met voeten treden van de regels en liegen de zaak weer op gang krijgen. Hij liet Snijders, die op zijn commando naar binnen was gegaan, vervangen en zonder aanvoerder mocht Piershil verder spelen. Trainer Piet Jonas maakte met de opmerking ‘kun jij niet een andere hobby gaan zoeken’ duidelijk hoe hij over de machtswellustige arbiter dacht. Zowel de leiding van FC Binnenmaas (begrijpelijk met een 0-1 voorsprong) als arbiter Wigleven probeerden te doen geloven dat de scheidsrechter een tijdelijke staking had aangegeven en helemaal niet naar binnen wilde. Een bewering die uiteraard haaks staat op de uitlating ‘Jongens, we gaan naar binnen’.
Het matige optreden van Wigleven had overigens geen enkele invloed op het resultaat, Binnenmaas won de matige wedstrijd met 0-1.
Nee, da's een andere. Zie ook het menu rechts op die site, met topscorerslijst erin. Daar staat wel Sanchez Marcelino tussen, al schrijven zij Sanches.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:26 schreef Juk het volgende:
(uit)Roedoe, Ricardo (Aanval)
(in) Tavares Moreno, Nataniel (Aanval)
Ik denk dat het deze Ricardo was, er speelde namelijk geen andere:
http://www.fcmaense.com/n(...),1/mid,32/Itemid,96/
Aardige spits inderdaad, maar bij VVOR vorig seizoen zat hij 2 keer in de zak bij onze verdedigers. Laten we hopen dat dat over 2 weken weer zo isquote:Op zondag 12 oktober 2008 17:41 schreef methodmich het volgende:
Smitshoek met de sterke spits Joël da Veiga Martins!
Vandaag even IFC - Vlijmense Boys uit de tweede klasse zondag bezocht, om enkele ex-ASWH'ers te zien spelen. Werd 1-1, tegenvaller voor IFC. Hoewel ze mazzelden, want de nummer laatst zag een goal afgekeurd worden door de clubgrensrechter van IFC, die vlagde voor buitenspel....
Ik moet er om lachen....sorry.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |