abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 september 2008 @ 23:18:35 #151
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_62012268
Theo v. Geffen...wat een figuur heerlijk.....ook heerlijk hoe rossum na een paar seizoenen met hem hopeloos zijn afgezakt naar de 5e klasse toen ze erachter kwamen dat het voor de continuiteit in de club toch wel beter was om niet meer te betalen.....

Nemelaer -BVV 5-2 (3-0)
quote:
Nemelaer bewees zichzelf een goede dienst door BVV klop te geven: 5-2. Direct vanaf het begin toonden de voetballers van Nemelaer aan dat ze sterker waren dan die van BVV: 5-2. Rick Vermeer, Rick te Riele en Jorg Kuypers zetten Nemelaer op een comfortabele 3-0 ruststand.
En daar was niets op af te dingen.

Na de rust begon de onrust. "Wij zijn er niet de ploeg naar om de wedstrijd rustig uit te spelen aan de bal", verklaarde trainer Piet Drijvers. BVV kreeg al snel een penalty, door verkeerd uitkomen van de keeper. "Dat was even vervelend. Het had niet gehoeven, want er waren nog mensen bij." De strafschop ging in eerste instantie mis, maar in de rebound werd hij alsnog binnen geschoven.

Nemelaer leek er overheen met de 4-1 van spits Kevin van Kempen, maar toen BVV een minuut later de 4-2 maakte, sloop er angst in de thuisploeg. Kevin van Kempen maakte in de extra tijd zelfs nog 5-2 en nam daarme alle spanning die er was weg.
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  Trouwste user 2022 maandag 29 september 2008 @ 23:53:35 #152
7889 tong80
Spleenheup
pi_62013368
quote:
Op maandag 29 september 2008 22:39 schreef Yeahinho het volgende:
Nou je het zegt tong... klopt!

De beste spitsen die wij hier de afgelopen 15 jaar hebben gehad, zijn ook stuk voor stuk gek. Naast Theo van Geffen nog een stuk of 4 van die figuren....
Theo is een cultheld

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_62053881
quote:
Op maandag 29 september 2008 20:46 schreef tong80 het volgende:
Echte toppers in het amateurvoetbal zijn vaak een beetje gek.

Er scheelt wel iets aan of ze hebben de mentaliteit niet.

Anders zouden ze wel bij de profs spelen.

Uiteraard, maar de één is wat gekker dan de ander natuurlijk.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_62055388
We hebben bij OJC nog een minstens zo gekke gehad als Theo; Toon van Uden, vormde samen met Theo een spitsenkoppel dat in de regio bij iedereen bekend was en door elke defensie gevreesd werd.

Toon was een aanvaller waar je eigenlijk niet mee wilde samenspelen. Meeverdedigen? Ho maar. Een bal afspelen? Geen denken aan. Maar als ie het dan weer eens op zijn heupen kreeg, 3 man voorbij kapte (áltijd op dezelfde manier en telkens trapten ze er weer in ) en de bal weergaloos binnenschoot, dan was iedereen die nukken snel weer vergeten.

De mooiste anekdote heb ik helaas niet meegemaakt, maar is me wel al tientallen keren verteld. Thuis tegen Best Vooruit (destijds nog in de 2e klasse gok ik) werd de bal door een speler van de bezoekers buitengeschopt omdat een blessurebehandeling noodzakelijk was. De OJC'er die na de spelhervatting ingooide, deed dat dus netjes richting een Best Vooruit-verdediger. Maar wat deed Toontje? Die rende er als een gek achteraan, kaapte de bal voor de neus van de verbouwereerde verdediger weg, speelde onderweg nog een paar van zijn collega's uit en schoot hem binnen .

[ Bericht 57% gewijzigd door Yeahinho op 01-10-2008 17:38:50 ]
pi_62055420
Je vond hem amateuristisch verdedigd door Willem II of heb je een verkeerd topic?
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 woensdag 1 oktober 2008 @ 20:34:31 #156
7889 tong80
Spleenheup
pi_62059956
Theo van Geffn werd onderuit geschopt. De scheids wilde hem geel geven maar Theo voorkwam dat en zei dat dat niet nodig was.

Weglopend zei ie tegen zijn tegenstander :

'Ik krijg nog een tientje van je.'

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_62061952
Zoals bekend is sterspeler 1 van Seolto vertrokken naar Papendrecht, en nu lees ik net dat sterspeler 2 zn voorste kruisband heeft afgescheurd en de rest van het seizoen niet meer in actie komt Zo wordt handhaving nog moeilijk
pi_62081778
Mooie verhalen over Van Geffen!

Trouwens, Zjakkie, over Papendrecht gesproken. Die club heeft verdediger Fredson Lucas weer terug. Was naar Breukelen vertrokken, een ambitieuze zaterdagclub. Door een blessure speelde hij nog niet daar en kon dus zijn overschrijving weer intrekken en terug naar Papendrecht. Die club heeft een blessureprobleem achterin, dus een slimme oplossing!
www.thuisuiteten.nl
pi_62082408
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 17:31 schreef methodmich het volgende:

Trouwens, Zjakkie, over Papendrecht gesproken. Die club heeft verdediger Fredson Lucas weer terug. Was naar Breukelen vertrokken, een ambitieuze zaterdagclub. Door een blessure speelde hij nog niet daar en kon dus zijn overschrijving weer intrekken en terug naar Papendrecht. Die club heeft een blessureprobleem achterin, dus een slimme oplossing!
Nice Hoor je trouwens wel eens iets over onze Klerk? Naar verhalen die ik hoor krijgt ie wel genoeg speeltijd, maar speelt ie nauwelijks hele wedstrijden. Ben er zelf nog niet toe gekomen om een keer te gaan kijken, maar er zijn genoeg andere leden van Seolto die wel wekelijks langs de lijn te vinden zijn.
pi_62109405
De Klerk wisselt een beetje af als centrumspits met Robert-Jan de Vos (ex-ASWH) en de normale vaste keuze Samir Acharrat. Is dus eigenlijk een beetje zoals je zegt, speelt wel regelmatig, maar zelden negentig minuten. Eigenlijk geldt voor hem tot nu toe een beetje hetzelfde als voor De Vos denk ik. Komen van een lager niveau en moeten nog wennen. De Vos speelde voor ASWH namelijk jaren bij ZBVH, een derdeklasser.

Op de flanken zijn Geert Bakker en Gio Klaverweide natuurlijk onomstreden, met Elias Mourigh en Ashraf Chentouf als eerste vervangers, dus hij moet zich echt op de positie van nummer 9 richten.
www.thuisuiteten.nl
pi_62124052
Mogelijk rap een tegenstander minder voor Sersjee:

Hoofdklasser Türkiyemspor mogelijk ten onder
www.thuisuiteten.nl
pi_62124067
VVGZ - Kloetinge afgelast.

Nog meer?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_62124115
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 11:37 schreef Da_Sandman het volgende:
VVGZ - Kloetinge afgelast.

Nog meer?
Dat kon ik je woensdag al vertellen. Slechtste veld in de regio. Als het daar op dinsdag hard regent, zoals deze week het geval was, dan is het al bijna gebeurd. Worden ook altijd grappen over gemaakt. Begin dit jaar nog in de Dordtenaar, in een glazen bol-rubriek. Dat de stand in 1C weer bijzonder scheef was, aangezien VVGZ pas zeven wedstrijden had gespeeld....

Had je mijn PM nog ontvangen trouwens?
www.thuisuiteten.nl
pi_62124190
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 11:40 schreef methodmich het volgende:

[..]

Dat kon ik je woensdag al vertellen. Slechtste veld in de regio. Als het daar op dinsdag hard regent, zoals deze week het geval was, dan is het al bijna gebeurd. Worden ook altijd grappen over gemaakt. Begin dit jaar nog in de Dordtenaar, in een glazen bol-rubriek. Dat de stand in 1C weer bijzonder scheef was, aangezien VVGZ pas zeven wedstrijden had gespeeld....

Had je mijn PM nog ontvangen trouwens?
Ok, grappig. Lekker zo'n veld trouwens.

PM nog gehad ja, we houden het in de peiling. .
In Southern Sun
pi_62124242
Okee, van een overgang is (nog) geen sprake hoor, meer een vriendendienst van Leushuis. Maar op zich wel grappig, best een aardig spelertje.
www.thuisuiteten.nl
pi_62125499
Nou, ik weet niet wat er gebeurt is, maar hij is naar het tweede teruggezet bij Hoek...
In Southern Sun
pi_62133596
Geen idee, dat zei hij afgelopen maandag ook, dat ie ineens met 2 had moeten spelen. Wel apart. Had trouwens 6 goed in de quiz op je site.
www.thuisuiteten.nl
pi_62135699
Seolto boekt zn 2e overwinning Een 2-1 zege op VCK met slecht spel, een drama-scheids en een gemiste penalty. 1-0 voor bij rust, uit een dubieuze vrije trap werd de 1-1 binnengekopt, en koud tussen de lijnen scoorde een invaller de 2-1. Daarna werd die penalty gemist (door ons btw) en in de laatste minuut maakte onze keeper het nog even spannend door een bal los te laten. Maar gelukkig ging deze kans er uiteindelijk toch niet in, en klopten wij ietwat geflatteerd een mede-degradatiekandidaat.

Koploper VVC'68 stond bij rust met 3-0 achter tegen het tegenvallende SSV'65, maar verloor uiteindelijk nog nipt met 4-3, en promovendus Duiveland neemt de koppositie over na een 5-1 overwinning op Dinteloord.
pi_62137546
Vanmiddag naar Bernisse-Poortugaal geweest, vijfde klas West II. De ene na de andere kans werd om zeep geholpen, tot groot jolijt van de supporters van de thuisploeg. Die mochten trouwens wel lachen, want binnen 10 seconden stond het al 1-0. Uitslag 6-2. Vermakelijk middagje gehad.
pi_62138731
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 19:52 schreef methodmich het volgende:
Geen idee, dat zei hij afgelopen maandag ook, dat ie ineens met 2 had moeten spelen. Wel apart. Had trouwens 6 goed in de quiz op je site.
Ik kan door cookies etc. niet zien welke vragen er deze keer opstaan, dus ik kan ook niet oordelen of ik het knap vind .
In Southern Sun
  Trouwste user 2022 zondag 5 oktober 2008 @ 01:07:04 #171
7889 tong80
Spleenheup
pi_62140358
LRC - NIVO Sparta 3-0 we staan nu één na laatste.

Terwijl we mee zouden doen bij de koplopers was de verwachting

pi_62143033
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 11:36 schreef methodmich het volgende:
Mogelijk rap een tegenstander minder voor Sersjee:

Hoofdklasser Türkiyemspor mogelijk ten onder
Tja... Het is al een paar jaar de vraag of Turkiyem blijft bestaan, ik wacht het rustig af. Ik hoop dat ze het redden, wil niet graag de broodjes köfte missen
Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
pi_62143808
Goed bezig NIVO . En om een eventuele ondergang van Turkiyemspot zal ik geen minuut minder slapen.

Al onze thuiswedstrijden (ook de mijne) zijn afgelast, maar OJC - DESK gaat vooralsnog gewoon door.
pi_62148729
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 23:51 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ik kan door cookies etc. niet zien welke vragen er deze keer opstaan, dus ik kan ook niet oordelen of ik het knap vind .
Alle vragen over lager spelende Zeeuwse clubs en trainers had ik fout, de wat algemenere had ik goed.

Overigens wint het Heinenoord van Juk knap van de Kaapverdianen van FC Maense.
www.thuisuiteten.nl
pi_62150804
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 11:42 schreef Yeahinho het volgende:

Al onze thuiswedstrijden (ook de mijne) zijn afgelast, maar OJC - DESK gaat vooralsnog gewoon door.
Eindstand 1-1. Beide partijen matig, dus een verdiende uitslag.
  Trouwste user 2022 maandag 6 oktober 2008 @ 03:27:17 #176
7889 tong80
Spleenheup
pi_62163987
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 17:09 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Eindstand 1-1. Beide partijen matig, dus een verdiende uitslag.
Daar komen jullie gelijke spelen weer

maandag 6 oktober 2008 @ 16:04:34 #177
185115 Juk
Misschien
pi_62175732
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 15:51 schreef methodmich het volgende:

Overigens wint het Heinenoord van Juk knap van de Kaapverdianen van FC Maense.
Ja met 3-1, het was een leuke wedstrijd ondanks dat het verschrikkelijk koud en nat was.
The only thing I fear is my MoM
pi_62178618
Deed Ricardo Sanchez Marcelino nog mee ofwel Babel? Lange linksbuiten van Maense, snel en doelgericht. Een neef van Ryan, zegt men.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 6 oktober 2008 @ 19:26:21 #179
185115 Juk
Misschien
pi_62181468
Der was wel een Ricardo. Of het diegene is die jij bedoelt, geen idee
pi_62198525
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 03:27 schreef tong80 het volgende:

[..]

Daar komen jullie gelijke spelen weer

Inderdaad. We zeiden ook al langs de kant: ze moeten toch een keer beginnen, anders halen ze die reeks niet!
pi_62206533
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 19:26 schreef Juk het volgende:
Der was wel een Ricardo. Of het diegene is die jij bedoelt, geen idee
Als ie voorin speelde moet dat bijna wel. Uit dit verslag is het niet op te merken

Ook apart:
quote:
Merkwaardig incident bij Piershil - Binnenmaas

maandag, 06 oktober 2008 15:21 Henk van den Heuvel

Scheidsrechter Wigleven liet zich in negatieve zin gelden toen hij een kwartier voor tijd, na een terechte rode kaart voor leider Arwin Reedijk van SV Piershil (die hem iets onvriendelijks toeriep), eiste dat Reedijk het terrein van SV Piershil moest verlaten. Toen Reedijk achter de afrastering stapte en bleef staan staakte de scheidsrechter het duel tijdelijk en riep hij beide trainers en aanvoerders bij elkaar.

De arbiter eiste dat Reedijk het terrein van SV Piershil moest verlaten, anders weigerde hij het spel te hervatten. Hoewel die eis met verbazing werd ontvangen verzocht aanvoerder Karel Snijders zijn leider het terrein te verlaten.

Toen daarop iedereen weer klaar stond om het spel te hervatten inspecteerde de arbiter nogmaals of de inmiddels bij de cornervlag aangekomen leider het terrein zou gaan verlaten. Door het lage looptempo kreeg de scheidsrechter die indruk niet waarop hij luid en duidelijk de woorden ‘Jongens, we gaan naar binnen’ uitsprak, de bal onder zijn arm nam en richting kleedkamer wandelde. Karel Snijders, aanvoerder van Piershil, liep daarna op de arbiter af en zei iets in de trant van ‘en dan gaan we nu echt naar binnen ook!’. Snijders voegde de daad bij het woord en zette een sprint in richting douche. De arbiter vervolgde zijn tocht richting kleedkamer maar werd door de spelers en begeleiding van Binnenmaas tot de orde geroepen. Hierop bedacht de scheidsrechter zich en wilde doodleuk het spel hervatten. Omdat Snijders conform de instructies van de scheidsrechter had gehandeld was hij reeds in de kleedkamer, waar hij zelfs na aandringen van doelman Remmers van Binnenmaas niet meer uit wenste te komen.

De scheidsrechter voelde zich toen gevangen in z’n eigen web en kon slechts door het met voeten treden van de regels en liegen de zaak weer op gang krijgen. Hij liet Snijders, die op zijn commando naar binnen was gegaan, vervangen en zonder aanvoerder mocht Piershil verder spelen. Trainer Piet Jonas maakte met de opmerking ‘kun jij niet een andere hobby gaan zoeken’ duidelijk hoe hij over de machtswellustige arbiter dacht. Zowel de leiding van FC Binnenmaas (begrijpelijk met een 0-1 voorsprong) als arbiter Wigleven probeerden te doen geloven dat de scheidsrechter een tijdelijke staking had aangegeven en helemaal niet naar binnen wilde. Een bewering die uiteraard haaks staat op de uitlating ‘Jongens, we gaan naar binnen’.

Het matige optreden van Wigleven had overigens geen enkele invloed op het resultaat, Binnenmaas won de matige wedstrijd met 0-1.
www.voetbalrotterdam.nl
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 17:26:08 #182
185115 Juk
Misschien
pi_62207142
(uit)Roedoe, Ricardo (Aanval)
(in) Tavares Moreno, Nataniel (Aanval)

Ik denk dat het deze Ricardo was, er speelde namelijk geen andere:
http://www.fcmaense.com/n(...),1/mid,32/Itemid,96/
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 20:57:09 #183
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_62213077
ALKMAAR- AZ heeft het oefenduel met hoofdklasser Rijnsburgse Boys, dat eerder RBC Roosendaal uit de KNVB beker stootte, met 4-0 gewonnen. De Alkmaarse goals werden gemaakt door Ari (2x), Jeremain Lens en Kew Jaliens. Bij de tegenstander was een oude bekende te begroeten: voormalig AZ’er Bennie van Noord.

Met Nick van der Velden centraal op het middenveld en Jong AZ-speler Jeroen Tesselaar centraal achterin, begon AZ flets aan het duel. Na 19 minuten was pas het eerste wapenfeit van de wedstrijd te noteren. Via een combinatie met Graziano Pellè stuitte Lens op doelman Tim Orlowski. Vlak voor rust was het Ari die alsnog de score opende. Na een afgeslagen corner nam Maarten Martens de bal vol op de wreef, waarna Ari de bal bij de tweede paal voor zijn voeten kreeg. Hij promoveerde de voetzoeker van Martens vervolgens simpel tot een doelpunt: 1-0.

Kolehmainen
Na rust kwamen bij Rijnsburgse Boys veel nieuwe spelers het veld op. Bij AZ bleef alleen Jeroen Tesselaar in de kleedkamer achter; hij speelde maandagavond al 90 minuten bij Jong AZ. Zijn vervanger was Toni Kolehmainen, die rechtsback ging spelen. Milano Koenders werd hierdoor centrale verdediger.

Niet zelfzuchtig
Na ruim een uur spelen zorgde Lens voor de 2-0. Van Noord leed balverlies, waarna Ari niet zelfzuchtig was toen hij samen met Lens op doelman Martijn Zwaan afging. Niet veel later zorgde een snel genomen vrije trap van Martens ervoor dat Lens bij de eerste paal aanvoerder Jaliens kon bedienen. De verdediger tikte de bal in de korte hoek: 3-0. Uiteindelijk bepaalde Ari de eindstand op 4-0. De goal was identiek aan de 2-0; alleen was nu Lens niet egoïstisch. Hij gunde Ari zijn tweede goal van de middag.

WEDSTRIJDKARAKTERISTIEKEN:
AZ – Rijnsburgse Boys 4–0 (1-0)

Opstelling AZ: Joey Didulica, Milano Koenders, Kew Jaliens, Jeroen Tesselaar (46. Toni Kolehmainen), Sébastien Pocognoli, Jeremain Lens, David Mendes da Silva, Nick van der Velden, Maarten Martens, Graziano Pellè (83. Simon Poulsen), Ari.

Selectie Rijnsburgse Boys: Tim Orlowski, Martijn Zwaan; Dennis Groot, Bennie van Noord, Menno van Roosmalen, Jelle Bouma, Dick Zwarthoed, Danny van der Vijver, Raymond Kolder, Richal Leitoe, Martijn Gootjes, Djuric Ascencion, Rodney Cairo, Peter Freke, Bart Freke, Niels Hogewoning, Jos van Beuningen, Vincent Mulder, Thijs Hasselhoff.

Scoreverloop: 42. Ari 1-0. 63. Lens 2-0, 67. Jaliens 3-0, 74. Ari 4-0.
Gele kaarten: -
Rode kaarten: -
Scheidsrechter: Mike van der Roest
Toeschouwers: 100

az.nl

De laatste 20 minuten speelde Rijnsburgse Boys met 7 spelers uit de eigen jeugd!
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
als de dag van gisteren.... 13 mei 2006...
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 22:03:09 #184
185115 Juk
Misschien
pi_62215518
Dan doet Rijnsburgse Boys het beter dan Sparta
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 22:47:34 #185
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_62217141
Laat Sparta maar een keertje komen dan of eigenlijk niet, dat scheelt ze weer ontslagpremie. Ben benieuwd hoeveel RBC lichter is. Daar hebben wij toch ook een aandeel in
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
pi_62219089
Aardig teampje nog aan AZ-kant, qua naam dan....
pi_62241530
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 17:26 schreef Juk het volgende:
(uit)Roedoe, Ricardo (Aanval)
(in) Tavares Moreno, Nataniel (Aanval)

Ik denk dat het deze Ricardo was, er speelde namelijk geen andere:
http://www.fcmaense.com/n(...),1/mid,32/Itemid,96/
Nee, da's een andere. Zie ook het menu rechts op die site, met topscorerslijst erin. Daar staat wel Sanchez Marcelino tussen, al schrijven zij Sanches.

http://www.voetbalrotterd(...)en-van-volgende-week voor de liefhebber trouwens.
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 9 oktober 2008 @ 15:40:35 #188
185115 Juk
Misschien
pi_62261737
Heinenoord - Hellevoetsluis blijft 4-1 en wordt niet uitgespeeld.

Ondanks wat protest hier en daar vanwege het doelsaldo (er waren minimaal nog 2 goals gevallen) is Heinenoord blij dat ze niet op een vrije zaterdag nog die 30 minuten moeten uitspelen.
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 00:25:02 #189
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_62276366
misschien maar goed ook... wie weet wat voor schop-halfuurtje je nog had gehad.

Rijnsburgse Boys krijgt maar 600 kaarten voor de uitwedstrijd tegen NEC voor de KNVB-beker. Wel jammer, is toch anders als Utrecht-uit 2 jaar geleden! Toen 1300 man in het uitvak + Rijnsburgers die gewoon buiten het uitvak een kaart hadden.

die passepartouts zullen wel uitverkocht zijn, dus er zal geen losse kaart te koop zijn! Wel leuk, dit rijtje zo.... en ook leuk dat het stadion dan uitverkocht zal zijn!
pi_62279209
Slim gedaan van NEC.
pi_62325034
Een late penalty tegen heeft Seolto gisteren de overwinning gekost. Lang stond het 0-1, maar in de laatste minuut van de blessuretijd kreeg tegenstander Serooskerke nog een penalty, wat dus de gelijkmaker opleverde. Een terechte uitslag, naar ik begrepen heb, maar toch zuur als je zo lang voorstaat. De scheidsrechter floot gelijk af na dit doelpunt.
  zondag 12 oktober 2008 @ 13:07:42 #192
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_62325476
Rijnsburgse Boys - Lisse: 1-1. Terechte uitslag, met voor beide teams genoeg kansen op de overwinning! 16 uit 6 nu, met Quick Boys op 4 punten nu. Capelle op 5 punten, maar die moeten de wedstrijd tegen ASWH nog uitspelen denk ik. Ze stonden wel 0-1 achter.
  zondag 12 oktober 2008 @ 14:26:11 #193
185115 Juk
Misschien
pi_62326913
Heinenoord heeft gisteren met 0-1 gewonnen bij Zwaluwen.
Wel een benauwde overwinning maar de 3 punten tegen de concurrenten zijn binnen

Ze staan nu 3 punten los van de nr2, Smitshoek.
pi_62330799
Smitshoek met de sterke spits Joël da Veiga Martins!

Vandaag even IFC - Vlijmense Boys uit de tweede klasse zondag bezocht, om enkele ex-ASWH'ers te zien spelen. Werd 1-1, tegenvaller voor IFC. Hoewel ze mazzelden, want de nummer laatst zag een goal afgekeurd worden door de clubgrensrechter van IFC, die vlagde voor buitenspel....
www.thuisuiteten.nl
pi_62332493
OJC weer gelijk, 2-2 bij LONGA .

Dit soort duels moeten dus gewoon gewonnen worden...
pi_62332996
PFC-Excelsior 20 2-1
Natuurlijk was Danny Koevermans ook in Geervliet. Hij zag zijn ploeg verliezen van de koploper die zonder punteverlies blijft. Matig potje trouwens.
pi_62333230
Ik ben vandaag eens naar Papendrecht - Deurne geweest. 0-0, beetje matige wedstrijd. Een speler van Deurne ontsnapte nog aan een rode kaart nadat ie wel heel duidelijk een doorgebroken speler neerhaalde; het bleef slechts bij geel. Een paar kansjes over en weer, maar niet echt veel goed uitgespeelde aanvallen gezien. Een paar schoten die hoog over gingen, daar bleef het wel bij.
  zondag 12 oktober 2008 @ 23:38:37 #198
185115 Juk
Misschien
pi_62339847
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 17:41 schreef methodmich het volgende:
Smitshoek met de sterke spits Joël da Veiga Martins!

Vandaag even IFC - Vlijmense Boys uit de tweede klasse zondag bezocht, om enkele ex-ASWH'ers te zien spelen. Werd 1-1, tegenvaller voor IFC. Hoewel ze mazzelden, want de nummer laatst zag een goal afgekeurd worden door de clubgrensrechter van IFC, die vlagde voor buitenspel....
Aardige spits inderdaad, maar bij VVOR vorig seizoen zat hij 2 keer in de zak bij onze verdedigers. Laten we hopen dat dat over 2 weken weer zo is
  Trouwste user 2022 maandag 13 oktober 2008 @ 10:34:30 #199
7889 tong80
Spleenheup
pi_62345259
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 19:14 schreef Yeahinho het volgende:
OJC weer gelijk, 2-2 bij LONGA .

Ik moet er om lachen....sorry.

NIVO sparta met 2-1 gewonnen van de nummer twee nieuw Lekkerland.

pi_62345384
HBS - ADO'20 2-4
Thuis 2 gespeeld 0 punten, uit 3 gespeeld 9 punten. Dus.

ADO'20 2 - AFC 2 3-3
Wat een leuke wedstrijd!
Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')