Truste esje!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:31 schreef es70 het volgende:
Anyway, ik ga dit brakke uitgezakte lijf wat rust gunnen.
Fijne avond verder en mooie dromen voor later heren.
Truste flesje!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:35 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga ook slapen trouwens, die flipse uit Stockholm blijft al ergens anders slapen
quote:
dat scheelde maar 2 letters en 5 posts!quote:
Je wist het woord voor 7 posts op een rij niet, dus je bent maar gestopt met spammenquote:
Zou zo maar kunnenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 10:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je wist het woord voor 7 posts op een rij niet, dus je bent maar gestopt met spammen
septetquote:Op zaterdag 31 mei 2008 10:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je wist het woord voor 7 posts op een rij niet, dus je bent maar gestopt met spammen
Door die arrogante Fransozen nog steeds gebruikt als "hun" term voor "byte" overigens. Terwijl de hele wereld het heeft over Bytes. rare luiquote:
dat zijn Fransen hequote:Op zaterdag 31 mei 2008 11:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Door die arrogante Fransozen nog steeds gebruikt als "hun" term voor "byte" overigens. Terwijl de hele wereld het heeft over Bytes. rare lui
Alleen het eten en drinken is dan wel weer okquote:
niet meer drinkenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus ik gisteravond nog even met mn zatte kop een treinkaartje regelen voor de Zillertal-excursie79 euro per enkeltje, nou prima, lekker goedkoop tarief, niet omboekbaar, niet terugbetaalbaar, boeit niet
Betalen met creditcard, bla bla invullen, ticket als PDF downloaden, tof
Kijk ik vanmorgen nogeens, ja hoor, de fekeerde daatum![]()
Nog een enkeltje erbij boeken, want hey, omboeken, dat kan dus niet![]()
En wat leren we hier nu van?
ja hoorquote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:39 schreef leonieke het volgende:
Alles goed, qu?
Handig Flash, Handigquote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus ik gisteravond nog even met mn zatte kop een treinkaartje regelen voor de Zillertal-excursie79 euro per enkeltje, nou prima, lekker goedkoop tarief, niet omboekbaar, niet terugbetaalbaar, boeit niet
Betalen met creditcard, bla bla invullen, ticket als PDF downloaden, tof
Kijk ik vanmorgen nogeens, ja hoor, de fekeerde daatum![]()
Nog een enkeltje erbij boeken, want hey, omboeken, dat kan dus niet![]()
En wat leren we hier nu van?
niet echt hequote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:55 schreef marcb1974 het volgende:
Geen spammertjes?
jij? niet spammen?quote:
Ik denk dat ook nog maar wat bammetjes ga pakkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |