Dat is dan een opname uit 2005 van Arcade Fire, vorig jaar gaven ze namelijk geen toestemmingquote:Op maandag 2 juni 2008 17:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Arcade Fire op Lowlands heb ik wel gezien op 3voor12...
Rammstein stond 3 of 4 jaar geleden op Pinkpop. In eerste instantie zou het wel uitgezonden worden, MM zat al helemaal in de starthouding voor de TV. Maar op het laatst werd die toestemming dus ingetrokken.
En toen zat MM dus voor Jan met de korte achternaam naar wat vage herhalingen van eerder dat weekend te kijken...
Okay dan. Echt bagger is datquote:Op maandag 2 juni 2008 17:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Arcade Fire op Lowlands heb ik wel gezien op 3voor12...
Rammstein stond 3 of 4 jaar geleden op Pinkpop. In eerste instantie zou het wel uitgezonden worden, MM zat al helemaal in de starthouding voor de TV. Maar op het laatst werd die toestemming dus ingetrokken.
En toen zat MM dus voor Jan met de korte achternaam naar wat vage herhalingen van eerder dat weekend te kijken...
Leukquote:Op maandag 2 juni 2008 18:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:Even snel tussendoor. Ik ben vandaag niet naar bedrijfseconomie gegaan omdat de docent op de afwezigenlijst stond. Bleek dat dat pas vanaf 13:30 was, maar dat stond nergens
quote:Op maandag 2 juni 2008 18:29 schreef Nembrionic het volgende:
Nee, maandag opstartdag. Dan is het altijd rustig(ja, ik ga voor iedere dag iets verzinnen)
Alles kon precies mee in de aanhanger en auto's.quote:Hoe is de verhuizing gegaan?
quote:Op maandag 2 juni 2008 18:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
[..]
Alles kon precies mee in de aanhanger en auto's.Grootste deel staat al en is uitgepakt. Alleen de keuken en het bed nog.
![]()
We zijn doodmoe.
quote:Op maandag 2 juni 2008 18:39 schreef Nembrionic het volgende:
Hey...ONWEER! EINDELIJK. Wat een broeierige dag.
quote:Op maandag 2 juni 2008 18:31 schreef Soempie het volgende:
Alles kon precies mee in de aanhanger en auto's.Grootste deel staat al en is uitgepakt. Alleen de keuken en het bed nog.
![]()
We zijn doodmoe.
Hier ook nog steeds. Het was slechts 1 rommel.quote:Op maandag 2 juni 2008 18:41 schreef iamredleader het volgende:
[..]
stuur alsjeblieft wat richting Amsterdam/Amstelveen, het is hier vreselijk broeierig en warm-plakkerig
Buienradar belooft wel wat moois voor straks... wauwquote:Op maandag 2 juni 2008 18:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hier ook nog steeds. Het was slechts 1 rommel.
Zeeland krijgt een flinke plensquote:Op maandag 2 juni 2008 18:56 schreef Nembrionic het volgende:
Even op Meteox gekeken. Ik heb een sneaky voorgevoel dat het net ons ons langs gaat trekken
quote:
Ik heb 'm nog niet in het echt gezienquote:dat brulshirt is geniaalik ben net nagebruld
serious
Hier valt het nu wel mee. Ook omdat ik in het zwembad gelegen hebquote:Op maandag 2 juni 2008 18:59 schreef iamredleader het volgende:
[..]
ja, echt niet lekker
[..]
Ik heb 'm nog niet in het echt gezien
quote:Op maandag 2 juni 2008 19:02 schreef Nembrionic het volgende:
Mensen die in het zwembad liggen
Talpa
Giel Beelen
Talpaquote:Op maandag 2 juni 2008 19:02 schreef Nembrionic het volgende:
Mensen die in het zwembad liggen
Talpa
Giel Beelen
de reclame vind ik wel tofquote:Op maandag 2 juni 2008 19:03 schreef B.ertha het volgende:
De AH heeft dit jaar trouwens Welpje. Dan vond ik Wuppies toch leuker...
Je hebt me doorquote:Op maandag 2 juni 2008 19:05 schreef B.ertha het volgende:
[..]het is maar klein en veel meer kan ik er niet in. Maar ik heb ook wat rondjes getrokken
Je bent gewoon jaloers omdat jij stinkerig ligt te zweten en ik niet
quote:
Geen flauw idee. Zal wel een steekpartij zijn geweest ofzo.quote:Op maandag 2 juni 2008 19:18 schreef B.ertha het volgende:
[..]![]()
Heb je trouwens enig idee wat er gisteren aan de hand was in Rotterdam? Rond de middag stonden er tien politiewagens en -busje bij de tango en music store en wat allemaal nog meer. Ook afgezet.
loving itquote:
die zijn tofquote:De jokers uit de AH reclame vind ik tof
Sven is nu de tv aan het aansluitenquote:Op maandag 2 juni 2008 18:39 schreef Nembrionic het volgende:
Hey...ONWEER! EINDELIJK. Wat een broeierige dag.
Tijd voor de voeten omhoog Soemp, met een film.
Kijk, dat is het goede werkquote:
Ik weet niet welke tekst ik heb gelezen, maar ik kan alleen antwoord geven op de laatste vraagquote:4. De tekst van Avishai Margalit gebruikt ethische en politiek-filosofische beginselen voor zijn verdediging van een persoonlijke levenssfeer (privacy) als mensenrecht. Geef een toelichting bij punten in zijn betoog die betrekking hebben op de volgende kwesties.
4.1. Hoe ligt het verband tussen waarden en normen in het betoog van Margalit?
4.2. Wat is de houding van Margalit tot de leer van de rechtvaardigheid? Is zijn standpunt terecht?
4.3. Welke rol spelen de beginselen vrijheid en gelijkheid in zijn betoog?
4.4. Hoe kan de spanning tussen soevereiniteit/persoonlijke levenssfeer čn handhaving van mensenrechten begrepen worden in termen van de rechtvaardigheidsleer en van vrijheid en gelijkheid?
4.5. Welke argumenten voor en tegen inmenging in de persoonlijke levensfeer gelden in het geval van het vermoeden van ernstige misstanden in die sfeer?
ik zou snel zijn, voor de bliksem er in slaatquote:Op maandag 2 juni 2008 19:25 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Kijk, dat is het goede werk
Bezorg hem een kopje koffie met een koekje als hij het niet verwacht en midden in de draden zit.
Je avond kan niet meer stuk
quote:Op maandag 2 juni 2008 19:27 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat heb ik nou nog nooit gehad. Lekker, zo te zien?
Ja, ik hoop dat de tv niet uitvalt, wij hebben satellietquote:Op maandag 2 juni 2008 19:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik zou snel zijn, voor de bliksem er in slaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |