quote:Op maandag 2 juni 2008 15:33 schreef Nembrionic het volgende:
Mijn hoster heeft eergisteren een explosie gehad dankzij een kortsluiting. 3 muren eruit geknald in het powerhouse. Gelukkig geen servers beschadigd maar ook de noodstroomvoorziening mocht niet aan van de brandweer
1 server is net 6 uurtjes weer up en mijn andere is nog steeds plat
Ja, 2 dagen aan traffic en sales. Maar die éne server die nog plat ligt is dus de server waar mijn promotiemateriaal op staat. Dus ik ben nog steeds 90% van mijn traffic kwijt.quote:
Ajquote:Op maandag 2 juni 2008 15:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, 2 dagen aan traffic en sales. Maar die éne server die nog plat ligt is dus de server waar mijn promotiemateriaal op staat. Dus ik ben nog steeds 90% van mijn traffic kwijt.
Nee, uiteraard niet.quote:Op maandag 2 juni 2008 15:38 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ajen nergens te claimen/verzekering?
Arcade Fire op Lowlandsquote:Op maandag 2 juni 2008 14:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Inderdaad. Wie waren het vorige keer? Er was eerder zo'n band die niet uitgezonden wilden worden.
No offence, maar daar heb ik niemand over gehoordquote:
quote:Op maandag 2 juni 2008 15:54 schreef MaJo het volgende:
Hebben jullie dat verhaal gehoord over Theo Maassen die een camera kapotgooit van een journaliste? Dat is een vriendin van mij
http://www.nu.nl/news/159(...)pot_%28video%29.html
Mij welquote:Op maandag 2 juni 2008 16:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
No offence, maar daar heb ik niemand over gehoord
Het ging echt om een "grote band" die destijds geen toestemming had gegeven. Ik dacht zelf iets van RHCP, Prodigy or Metallica ofzo. Volgens MM is het Rammstein maar ik geloof dat het wat anders was.
Echt zo kut, laatst zijn haar camera's ook al gejatquote:Op maandag 2 juni 2008 16:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]Ik had ergens een kopje gezien met "communicatiefout" maar wist niet dat het daarover ging
Wat een lastige naam heeft ze trouwens.
Aw wat ergquote:Op maandag 2 juni 2008 16:09 schreef Etcetera het volgende:
ze hebben de kat van m'n vriend laten inslapen vandaag
Ik kreeg daar best even de rillingen van.quote:Op maandag 2 juni 2008 16:14 schreef TradeMarkie het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)aan_crowdsurfer.html
Zo kwam RATM dus op en zo triest is de beveiliging op pinkpop.
Ja belachelijk hequote:Op maandag 2 juni 2008 16:14 schreef TradeMarkie het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)aan_crowdsurfer.html
Zo kwam RATM dus op en zo triest is de beveiliging op pinkpop.
Nogal jaquote:Op maandag 2 juni 2008 16:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik kreeg daar best even de rillingen van.
Het begin was echt supervetquote:Op maandag 2 juni 2008 16:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja belachelijk heIk hoop dat die gast aangifte doet, er is in ieder geval bewijs van
Maar hoe vet is het begin trouwens
Dat is redelijk sneuquote:Op maandag 2 juni 2008 16:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Echt zo kut, laatst zijn haar camera's ook al gejat
En valt wel mee, je spreekt het uit als njo-kik-tjien
quote:Op maandag 2 juni 2008 16:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nogal ja
Maar ook in positieve zin als je naar het nummer kijkt. Kippenvel
quote:Op maandag 2 juni 2008 16:09 schreef Etcetera het volgende:
ik vind het voor m'n vriend het ergste, hij heeft hem samen met z'n vader nog uitgezocht. beestje was al 15quote:
Ja echt het vetstequote:Op maandag 2 juni 2008 16:22 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Het begin was echt supervet![]()
Later kakte het een beetje in vond ik, maar bij killing in the name of kwam het weer ff goed los
quote:Op maandag 2 juni 2008 16:09 schreef Etcetera het volgende:
quote:Op maandag 2 juni 2008 16:25 schreef Etcetera het volgende:
ik vind het voor m'n vriend het ergste, hij heeft hem samen met z'n vader nog uitgezocht. beestje was al 15brommerig en knorrig en alles, maar hij kon nauwelijks nog iets zien, liep ook overal tegenop. zakte ook al een tijd door z'n heupen heen (nou ja heup, hij had maar 3 poten)
ach, het is wel beter zou waarschijnlijk
Uhuh, hoe VET kun je beginnenquote:Op maandag 2 juni 2008 16:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat bedoel ik: positieve chills
Zo van: toeters en dan ineens die gitaar
WAT?!? WAAROM?!quote:Op maandag 2 juni 2008 16:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja echt het vetsteEen grote kippenveltrip
En ssst ik heb Killing in the Name helaas gemist![]()
Voor zo'n beestje is het ook niks meer, en inderdaad voor hem beter. Maar dat betekend niet dat het voor je vriend daarom minder moeilijk isquote:Op maandag 2 juni 2008 16:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik vind het voor m'n vriend het ergste, hij heeft hem samen met z'n vader nog uitgezocht. beestje was al 15brommerig en knorrig en alles, maar hij kon nauwelijks nog iets zien, liep ook overal tegenop. zakte ook al een tijd door z'n heupen heen (nou ja heup, hij had maar 3 poten)
ach, het is wel beter zou waarschijnlijk
Omdat we fucking 45 minuten moesten lopen naar de auto en de drukte voor wilden zijnquote:
quote:Op maandag 2 juni 2008 16:54 schreef TradeMarkie het volgende:
Sterephonics vond ik ook verrassend goed trouwens
Majo, jij had toch niet een zwart/rood franz ferdinand shirt aan he?
Erg hequote:
Nogal wiedes dat je me dan gezien hebtquote:Op maandag 2 juni 2008 16:57 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Erg he![]()
Ik heb je wel gezien gok ik, maar het besef dat jij het was kwam iets te laat
Ja, dat is wel vervelend. 2 jaar geleden hebben we dat op LL ook gedaan. Om 3 uur 's nachts naar huis. Geen HOND te bekennen. En toen kwamen we vast te zitten in de modderquote:Op maandag 2 juni 2008 16:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Omdat we fucking 45 minuten moesten lopen naar de auto en de drukte voor wilden zijn
Ja dat is wel jammer inderdaadquote:Op de achtergrond hoorde ik het toen we wegliepen, vond het echt verschrikkelijkAls het aan mij had gelegen waren we gebleven maar mijn vriendin had wel gelijk, we gingen om kwart over tien weg en waren pas om 2 uur (!!) thuis...
Op het veld, in de hoek waar die kraan stond, volgens mij tijdens Racoon. Volgende keer zal ik hoi zeggenquote:Op maandag 2 juni 2008 16:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nogal wiedes dat je me dan gezien hebtIk heb verder geen FF shirtjes zien lopen
Maar waar was dat dan? En zeg de volgende keer wel even hoi dan
Wat had jij aan dan? Misschien heb ik je ook wel gezien
Heb daar wel een hele tijd gezeten jaquote:Op maandag 2 juni 2008 17:01 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Op het veld, in de hoek waar die kraan stond, volgens mij tijdens Racoon. Volgende keer zal ik hoi zeggen
Haha ok, ja dan was jij hetquote:Op maandag 2 juni 2008 17:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb daar wel een hele tijd gezeten ja
Hier trouwens bewijs dat ik het ben
[ afbeelding ]
Echt bizar dat je die dingen zo goed onthoudt
Is dat Praag? Of Budapest?quote:Op maandag 2 juni 2008 17:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb daar wel een hele tijd gezeten ja
Hier trouwens bewijs dat ik het ben
[ afbeelding ]
Echt bizar dat je die dingen zo goed onthoudt
Londenquote:
hij zegt (heb 'm nog niet gezien vandaag) dat hij er wel op voorbereid was. en hij zegt ook al een tijdje dat hij afscheid aan het nemen is enzo. Boris wasquote:Op maandag 2 juni 2008 16:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Voor zo'n beestje is het ook niks meer, en inderdaad voor hem beter. Maar dat betekend niet dat het voor je vriend daarom minder moeilijk isSterkte, ik weet hoe het is
Vorig jaar is Nicky overleden, ook 15 jaar, en het allerliefste beest ooit
![]()
Arcade Fire op Lowlands heb ik wel gezien op 3voor12...quote:Op maandag 2 juni 2008 16:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
No offence, maar daar heb ik niemand over gehoord
Het ging echt om een "grote band" die destijds geen toestemming had gegeven. Ik dacht zelf iets van RHCP, Prodigy or Metallica ofzo. Volgens MM is het Rammstein maar ik geloof dat het wat anders was.
Oh echt?quote:Op maandag 2 juni 2008 17:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Londen
Voicst was helaas op zaterdag dus dat heb ik gemist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |