tis wel een echt dream team die er aan werkt. En previews zijn positief dus.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:32 schreef speknek het volgende:
Iets te vroeg om er wat van te zeggen. Idee is interessant, screens duiden op een iets te jonge doelgroep.
Yepquote:
Hmm geloof er niks van dat ie morgen uit zou komen. Op nintendo.nl staat ie nog steeds op de 26e.quote:
Dat zal niet zo'n gemakkelijke taak worden vrees ik, zou zeggen: bel zoveel mogelijk winkels af die Nintendo producten verkopen and hope for the bestquote:Op woensdag 4 juni 2008 18:52 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik wil godverdomme Mario Kart hebben en gauw maar zie zelfs al eind augustus voorbij komen als leverdatum..........
er stond bij: levertijd 1 weekquote:
marktplaatsquote:Op woensdag 4 juni 2008 18:52 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik wil godverdomme Mario Kart hebben en gauw maar zie zelfs al eind augustus voorbij komen als leverdatum..........
das leven hequote:Op woensdag 4 juni 2008 19:41 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Vriend ik wil een orginele. Geen afgedankte rotzooi
zet me bovenaan dan.......quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:45 schreef RaymanNL het volgende:
Word nog lang wachten. Ik werk ook in een electronica winkel en we hebben Mariokart al weken niet meer binnen gehad. De wachtlijsten worden met de dag langer
quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:49 schreef sproetjes het volgende:
zojuist wii fit besteld op neckermann.nl
daar issie op voorraad17 juni word het geleverd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |