tis wel een echt dream team die er aan werkt. En previews zijn positief dus.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:32 schreef speknek het volgende:
Iets te vroeg om er wat van te zeggen. Idee is interessant, screens duiden op een iets te jonge doelgroep.
Yepquote:
Hmm geloof er niks van dat ie morgen uit zou komen. Op nintendo.nl staat ie nog steeds op de 26e.quote:
Dat zal niet zo'n gemakkelijke taak worden vrees ik, zou zeggen: bel zoveel mogelijk winkels af die Nintendo producten verkopen and hope for the bestquote:Op woensdag 4 juni 2008 18:52 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik wil godverdomme Mario Kart hebben en gauw maar zie zelfs al eind augustus voorbij komen als leverdatum..........
er stond bij: levertijd 1 weekquote:
marktplaatsquote:Op woensdag 4 juni 2008 18:52 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik wil godverdomme Mario Kart hebben en gauw maar zie zelfs al eind augustus voorbij komen als leverdatum..........
das leven hequote:Op woensdag 4 juni 2008 19:41 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Vriend ik wil een orginele. Geen afgedankte rotzooi
zet me bovenaan dan.......quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:45 schreef RaymanNL het volgende:
Word nog lang wachten. Ik werk ook in een electronica winkel en we hebben Mariokart al weken niet meer binnen gehad. De wachtlijsten worden met de dag langer
quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:49 schreef sproetjes het volgende:
zojuist wii fit besteld op neckermann.nl
daar issie op voorraad17 juni word het geleverd
Nog drie weken wachten.quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:01 schreef speknek het volgende:
Nee, 27ste.
Ik ga hem vandaag lenen van mijn werk.quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:01 schreef TJDoornbos het volgende:
iemand sport island al?
Gelukkig is er foebelluh.quote:
Volgens bol.com over Wii Fit. Levert Nintendo nou zo weinig uit? Of is er gewoon zoveel vraag naar?quote:Let op: we hebben inmiddels een aanzienlijk aantal bestellingen voor dit reeds verschenen product opgebouwd die we de komende maanden zullen proberen te gaan uitleveren. Voor deze uitlevering zijn we afhankelijkheid van de beschikbaarheid van het product bij onze leverancier. We zullen naar verwachting pas in september weer vrije voorraad van dit product hebben.
Veel vraag. Week 31 gaan ze weer leveren, laatste week van juli.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:30 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Volgens bol.com over Wii Fit. Levert Nintendo nou zo weinig uit? Of is er gewoon zoveel vraag naar?
Ahha. Dat verklaard een hoopquote:Op vrijdag 6 juni 200813:21 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Veel vraag. Week 31 gaan ze weer leveren, laatste week van juli.
Hetzelfde zojuist gedaan, er staat idd wel een 24u leveringlogo bij, maar in de mail staat "binnen 14 dagen".quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:41 schreef sproetjes het volgende:
hahaha zojuist is wii fit geleverd die ik afgelopen dinsdag (de 4e dus) heb besteld bij de neckermann
hij was dus toch op voorraad
Schaars??? ik heb er 6 hoor:Pquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:35 schreef MikelenniuM het volgende:
Sinds wanneer zijn die remotes weer zo schaars?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |