Ja, dat vind ik nog het meest rarequote:
quote:
Jeetje wat een ellende. Gelukkig dat het een mooi pak is danquote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:22 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Godverdomme, mag ik nog minimaal 2 keer naar Suit Supply. Ze hadden het pak niet in mijn maat, dat wordt besteld (ze zou vandaag nog bellen of het er voor de 15e wel is, maar nog niks gehoord). De 14e zou ik dan weer heen gaan om het nog even te passen. Maar het jasje moet nog getailleerd worden en de broek moet gigantisch ingenomen worden. En dat alleen omdat een kleinere maat (waar minder aan gedaan hoeft te worden), niet om mijn schouders gaat passen.
Stom gedoe... maar het is wel een mooi pak in het echt. Dat valt dan weer mee. En ik werd door een leuk meisje geholpen. En heb mijn Engels weer eens kunnen gebruiken, ze sprak geen Nederlands.
Maar ja, ik hoop wel dat het allemaal gaat lukken voor de 20e juni. Maar ik heb gezegd dat ik het uiterlijk 18 of 19 juni wil halen, volgens haar was het geen probleem. Ze zorgen wel dat het snel klaar is als dat nodig is.
Ja, het is ook niet om de hoek, Hoofddorp (vanuit Schagen). Het pak was wel op voorraad in Enschede, maar ze wist niet of dat handig was ("I don't know where that is on the map").quote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:23 schreef Jipje het volgende:
[..]
Jeetje wat een ellende. Gelukkig dat het een mooi pak is dan
Je moest eens weten wat mensen meeslepen in hun caravan terug naar huisquote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:17 schreef KaheemSaid het volgende:
wat moet je met 64 kilo aardappelen?
quote:
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:13 schreef Jipje het volgende:
* Jipje voelt zich ineens een dikke pad met d'r 55 kilo en 1,67m...
Henig an jungsquote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
henig is Twents ("plat") voor rustig/kalm
quote:
Ja dat snapte ik al toen je zei dat je misschien de 70 niet haalde met 1,90mquote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Snap je nu dat ik er wel een kilo of wat bij zou willen
Oh, we zijn op de volgende pagina
Ja, staan hier ook 30.000 man uit hun dak te gaan, maar ik kan niet wachten op Metallicaquote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]Ik vond ze vorig jaar in de HMH supergoed
Ja maar daarbij vergeleken is bijna alles minder gaafquote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:50 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, staan hier ook 30.000 man uit hun dak te gaan, maar ik kan niet wachten op Metallica
Kutband ja. En ga eens niet op FOK! posten als je op Pinkpop bent.quote:
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:56 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Kutband ja. En ga eens niet op FOK! posten als je op Pinkpop bent.
Veel plezier daar.
Welnee, vergane glorie. Ik hoef ze niet te zien, had zelfs gratis naar het concert in de Arena gekund enkele jaren terug, maar zowel de band als de locatie spraken me niet erg aan, dus heb ik bedankt. Ik zet wel soms nog een oud cd'tje van ze op, maar daar blijft het bij.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja maar daarbij vergeleken is bijna alles minder gaaf![]()
Op de eerste dag al slapen? Dat kan niet hoor.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:08 schreef The_Dean het volgende:
Toch saaie band, kan ik ook wel even posten
Zat net al te slapen
Wat moet je anders bij zo'n kutbandquote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:09 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Op de eerste dag al slapen? Dat kan niet hoor.
Bier zuipen.quote:
Mensen kijkenquote:
quote:
quote:
Moeten we zeker aan een druk pad gaan zitten in een café of terrasquote:
Nee, dan gaan jullie bier drinken, en Jipje en ik naar jullie kijkenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:43 schreef Bravebart het volgende:
Moeten we zeker aan een druk pad gaan zitten in een café of terras
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, dan gaan jullie bier drinken, en Jipje en ik naar jullie kijken
Ik hoor het al, ik ga me wel vermakenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:44 schreef Jipje het volgende:
Een terras aan een drukke straat is daar de perfecte locatie voor uiteraard. We zijn vast een keer uitgekeken op jullie
En bedanktquote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:44 schreef Jipje het volgende:
[..]![]()
![]()
Een terras aan een drukke straat is daar de perfecte locatie voor uiteraard. We zijn vast een keer uitgekeken op jullie
70 kilo met 1.73quote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:13 schreef Jipje het volgende:
[..]
Smakelijk!
* Jipje voelt zich ineens een dikke pad met d'r 55 kilo en 1,67m...
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:50 schreef Californium het volgende:
70 kilo met 1.73....maar heb zware botten
Zit je me nu uit te lachenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik voel me nu als levensgevaarlijk ondergewicht trouwens
Nu voel ik me dikquote:
Zeg je nu dat je het ook vind he!quote:
Het wordt een lange avond zo...quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:56 schreef Californium het volgende:
[..]
Zeg je nu dat je het ook vind he!
he! dus je vindt me dik
In je eentje dan tochquote:
Idd, jij bent diiiiiiiikquote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:56 schreef Californium het volgende:
[..]
Zeg je nu dat je het ook vind he!
he! dus je vindt me dik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |