Ouders vieren dat ze 25 jaar getrouwd zijnquote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:31 schreef Leinonlein het volgende:
Wat voor feestje heb je dan?
Engelsen (die zijn ineens stil als het over het EK gaat haha), Duitsers, Italianen, Fransen, Schotten, Argentijnen, Spanjaarden, Catalanen (quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:35 schreef jna het volgende:
[..]
Wat voor nationaliteiten zitten daar allemaal dan?
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Ouders vieren dat ze 25 jaar getrouwd zijn
Kwartiertje
Oh dat wist ik wel, daarom had je natuurlijk die mooie zitter in elkaar getimmerd! Gaan jullie nog iets speciaals doen verder?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Ouders vieren dat ze 25 jaar getrouwd zijn
Half uurtje!quote:
Volgens mij zijn wij het meest succesvolle sportland ooit als je kijkt naar aantal inwonersquote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:42 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Engelsen (die zijn ineens stil als het over het EK gaat haha), Duitsers, Italianen, Fransen, Schotten, Argentijnen, Spanjaarden, Catalanen (). En een Nederlandse (
). Vind het echt heel leuk, maar het is altijd "ja jullie daar op dat kleine stuk land".
Quizje met wat oude foto's enzoquote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:45 schreef Leinonlein het volgende:
Oh dat wist ik wel, daarom had je natuurlijk die mooie zitter in elkaar getimmerd! Gaan jullie nog iets speciaals doen verder?
Oh kut, ik moet ook nog wat verzinnen voor volgende week zaterdagquote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Quizje met wat oude foto's enzo
Mn zus en ik vinden het allebei niks, maar ja, het is zo'n familie hè
das waarquote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Gezien de TT heb ik me al voorbereid op zo'n weekend
En of ik nou hier Fok of thuis
Precies, vind het al heel wat wat we al bereikt hebben. Ik bedoel, van Spanje ofzo kun je dat niet echt zeggenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:45 schreef jna het volgende:
[..]
Volgens mij zijn wij het meest succesvolle sportland ooit als je kijkt naar aantal inwoners![]()
Ik wilde eerst nog stage gaan lopen bij euro 2008(proberen in ieder geval). Alleen vond ik oostenrijk en zwitserland niet echt aantrekkelijk.
Heb je wat leuke oude foto's, dan heb ik wel een idee voor jequote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:47 schreef Bravebart het volgende:
Oh kut, ik moet ook nog wat verzinnen voor volgende week zaterdagIk heb echt een tyfushekel aan zulke dingen, maar volgens mij verwachten mn ouders wel dat mn broertje en ik iets gaan doen
Quizje met oude foto´s, waarom niet. Lachen tochquote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh kut, ik moet ook nog wat verzinnen voor volgende week zaterdagIk heb echt een tyfushekel aan zulke dingen, maar volgens mij verwachten mn ouders wel dat mn broertje en ik iets gaan doen
Kom maar door, laat ik mn broertje die foto's wel regelen, hij woont toch thuisquote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb je wat leuke oude foto's, dan heb ik wel een idee voor je
Ik ben dan zo'n schijterd die niet durft om daadwerkelijk die stap te zetten om in het buitenland stage te gaan lopen.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:47 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Precies, vind het al heel wat wat we al bereikt hebben. Ik bedoel, van Spanje ofzo kun je dat niet echt zeggen. Het is dat we tegen Italië en Frankrijk moeten anders hadden we echt wel een kans gemaakt!
Alleen om die reden niet gesolliciteerd? Man, dat is toch een superkans! Lijkt me wel erg vet om zoiets van dichtbij mee te maken, zo´n grote organisatie. Ik ken Oostenrijk alleen van de vakanties van vroeger toen ik met mijn ouders ging wandelen in de bergen. Was erg mooi maar verder ook wel een beetje saai. Hoewel het in de grotere steden wel mee zal vallen toch? Dansen in lederhosen enzo.
Mja, dat is nog wel ok misschien, maar al die vreselijke toneelstukjes krijg ik echtquote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:49 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Quizje met oude foto´s, waarom niet. Lachen toch.
Ik heb destijds een gedicht van 3 pagina's geschreven, waarin op een spottende (in sommige leden hier hun optiek zelfs kwetsende) manier het leven van mijn ouders werden beschreven. Dit samen met een lijst aan eigenaardigheden die elk mens heeft. Heerlijkquote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Quizje met wat oude foto's enzo
Mn zus en ik vinden het allebei niks, maar ja, het is zo'n familie hè
Eensquote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:50 schreef Bravebart het volgende:
Mja, dat is nog wel ok misschien, maar al die vreselijke toneelstukjes krijg ik echt-neigingen van
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:55 schreef jna het volgende:
Ik ga maar eens rustig afsluiten en kijken of ik de tram van 17.04 kan halen fietsen
Tot zo mensen
Vetquote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:54 schreef Piles het volgende:
Hoop dat het duidelijk is:
Je zoekt wat leuke/gekke oude/nieuwe foto's op, in een paar categorieen/vragen zoals: favoriete eten, vakantie, hobby enzo. Bij elke vraag 4 antwoorden.
In de zaal leg je in een paar groepen 4 papiertjes (met verschillende kleur) zodat mensen die op kunnen steken als antwoord. Eerst laat je de zaal antwoorden wat zij denken (zorg dat je ouders dit niet kunnen zien).
Dan vraag je je ouders om het goede antwoord, en als de meerderheid van de zaal dat heeft krijgen ze een letter. De letters vormen dan het woord van het cadeau
Zoiets?
[..]
Eens![]()
Gewoon gaan joh! Niks te vrezen toch, en als je eenmaal bent geweest, dan blijf je waarschijnlijk aan de gangquote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:50 schreef jna het volgende:
[..]
Ik ben dan zo'n schijterd die niet durft om daadwerkelijk die stap te zetten om in het buitenland stage te gaan lopen.
Heejquote:Op vrijdag 30 mei 2008 17:21 schreef miss-scofield het volgende:
Hallooo!!
Ben ik ook weer eens even terug!!Hoop nieuwe namen zeg!
![]()
quote:Ik ben bijna stage-af!!! Vandaag een baan aangeboden gekregen op m'n huidige school, echt geweldig!!!![]()
![]()
![]()
Ik nietquote:Nog bekenden hier?
Ik ga nu geen OWNED of FAIL plaatje posten, maar vind het ook gewoon vervelendquote:
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 17:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ga nu geen OWNED of FAIL plaatje posten, maar vind het ook gewoon vervelend![]()
Daarom synchroniseer ik ook met Outlook, dus nummers en afspraken heb ik op mn pc staan
Dat zijn toch de belangrijkste dingen die je hebt danquote:Op vrijdag 30 mei 2008 17:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]Ja ik heb wel een deel met mn Mac gesynct (telefoonboek en agenda) maar dingen als sms en notities niet
Naja, smsjes kunnen zegmaar wel bepaalde emotionele waarde hebbenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 17:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat zijn toch de belangrijkste dingen die je hebt dan
Alleen notities is wel vervelend
Smsjes zou ik niet missen
Mja, das waar. Mijn huidige smsjes zou ik niet missen danquote:Op vrijdag 30 mei 2008 17:47 schreef Bravebart het volgende:
Naja, smsjes kunnen zegmaar wel bepaalde emotionele waarde hebbenNet als foto's en zulks.
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 17:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Mja, das waar. Mijn huidige smsjes zou ik niet missen dan
tip: boompje?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 17:50 schreef nicomart het volgende:
verdomme.. Is mijn boot weer eens uitgevallen. Zit hier al een kwartier te wachten op de volgende en mag nog een kwartier!en ik moet pissen als een stier maar teruglopen is nu ook niet meer de moeite!!
quote:Oh en hall miss-scofield
quote:
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 17:21 schreef miss-scofield het volgende:
Hallooo!!
quote:
Dankjequote:
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:02 schreef Piles het volgende:
En voor de nieuwsgierigen onder ons:
[ afbeelding ]
Klik voor groter
quote:[..]
Kan toch ook lekker zijn
Het is een weegschaalquote:
quote:
Wat boeit ons hoeveel je weegt?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Het is een weegschaal
En hij geeft 64kg aan als ik er op sta
En ja, het is een beetje aparte weegschaal: staat in de schuur om aardappelen af te wegen
quote:
Dat werd hier vanmiddag gevraagdquote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:02 schreef Piles het volgende:
En voor de nieuwsgierigen onder ons:
Oh okquote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:08 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
Dat werd hier vanmiddag gevraagd![]()
Weet alleen niet meer door wie, volgens mij door Cali
Etenstijd
Smakelijk!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:08 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
Dat werd hier vanmiddag gevraagd![]()
Weet alleen niet meer door wie, volgens mij door Cali
Etenstijd
Je BMI zit nog onder de 20quote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:13 schreef Jipje het volgende:
[..]
Smakelijk!
* Jipje voelt zich ineens een dikke pad met d'r 55 kilo en 1,67m...
Was het niet het programma "nu we er toch zijn"?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:17 schreef KaheemSaid het volgende:
wat moet je met 64 kilo aardappelen?
Ik werd net gebeld door 4 onbekenden, of ze hier ook konden slapen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |