Ik ga nu geen OWNED of FAIL plaatje posten, maar vind het ook gewoon vervelendquote:
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 17:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ga nu geen OWNED of FAIL plaatje posten, maar vind het ook gewoon vervelend![]()
Daarom synchroniseer ik ook met Outlook, dus nummers en afspraken heb ik op mn pc staan
Dat zijn toch de belangrijkste dingen die je hebt danquote:Op vrijdag 30 mei 2008 17:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]Ja ik heb wel een deel met mn Mac gesynct (telefoonboek en agenda) maar dingen als sms en notities niet
Naja, smsjes kunnen zegmaar wel bepaalde emotionele waarde hebbenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 17:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat zijn toch de belangrijkste dingen die je hebt dan
Alleen notities is wel vervelend
Smsjes zou ik niet missen
Mja, das waar. Mijn huidige smsjes zou ik niet missen danquote:Op vrijdag 30 mei 2008 17:47 schreef Bravebart het volgende:
Naja, smsjes kunnen zegmaar wel bepaalde emotionele waarde hebbenNet als foto's en zulks.
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 17:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Mja, das waar. Mijn huidige smsjes zou ik niet missen dan
tip: boompje?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 17:50 schreef nicomart het volgende:
verdomme.. Is mijn boot weer eens uitgevallen. Zit hier al een kwartier te wachten op de volgende en mag nog een kwartier!en ik moet pissen als een stier maar teruglopen is nu ook niet meer de moeite!!
quote:Oh en hall miss-scofield
quote:
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 17:21 schreef miss-scofield het volgende:
Hallooo!!
quote:
Dankjequote:
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:02 schreef Piles het volgende:
En voor de nieuwsgierigen onder ons:
[ afbeelding ]
Klik voor groter
quote:[..]
Kan toch ook lekker zijn
Het is een weegschaalquote:
quote:
Wat boeit ons hoeveel je weegt?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Het is een weegschaal
En hij geeft 64kg aan als ik er op sta
En ja, het is een beetje aparte weegschaal: staat in de schuur om aardappelen af te wegen
quote:
Dat werd hier vanmiddag gevraagdquote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:02 schreef Piles het volgende:
En voor de nieuwsgierigen onder ons:
Oh okquote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:08 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
Dat werd hier vanmiddag gevraagd![]()
Weet alleen niet meer door wie, volgens mij door Cali
Etenstijd
Smakelijk!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:08 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
Dat werd hier vanmiddag gevraagd![]()
Weet alleen niet meer door wie, volgens mij door Cali
Etenstijd
Je BMI zit nog onder de 20quote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:13 schreef Jipje het volgende:
[..]
Smakelijk!
* Jipje voelt zich ineens een dikke pad met d'r 55 kilo en 1,67m...
Was het niet het programma "nu we er toch zijn"?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:17 schreef KaheemSaid het volgende:
wat moet je met 64 kilo aardappelen?
Ik werd net gebeld door 4 onbekenden, of ze hier ook konden slapen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |