Ik vond hem leukquote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:43 schreef The_Dean het volgende:
Sorry voor die matige grap, maar kon het niet laten
Huh?quote:
Jouw niveau schatquote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:51 schreef HostiMeister het volgende:
Piles met de kleine pilie.
Tering wat een niveau hier
Ons niveauquote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:53 schreef Californium het volgende:
[..]
Jouw niveau schatKom je naar school dadelijk?
Dean hoe is het op pinkpop?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:43 schreef The_Dean het volgende:
Sorry voor die matige grap, maar kon het niet laten
In één woord geweldig!quote:
Niet eens even mij fijn weekend wensenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ons niveau![]()
Naar school? Ik heb een vrije dag joh
Als je hier voor 9,50 sushi haalt kan je net je kies vullenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:05 schreef Leinonlein het volgende:
Heb net onbeperkt sushi gegeten voor maar 9,50 €. En lekker dat het was! Zoooo
Bij dit restaurant kun je voor 9,50 zoveel eten dat je er een heel Afrikaans dorpje mee kunt voeden. Niet te zuinig die porsies. Wel "weinig" variatie, maar wel goede kwaliteit voor die prijs. Als je ooit nog in Barcelona komt, Carrer de pau claris vlakbij Plaza Urquinaonaquote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:08 schreef jna het volgende:
[..]
Als je hier voor 9,50 sushi haalt kan je net je kies vullen
Besef je wel even hoe bevoorrecht jij bentquote:
Leuk joh, die roze petjes, voor de meetquote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:18 schreef The_Dean het volgende:
Ja, besef het me terdege. Maar mijn straf is dat ik zondag nacht meteen door moet naar het werk.
En jna, maar jullie zijn niet geweest
Kom maar hier eten, dan wens ik je een fijn weekendquote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:08 schreef Californium het volgende:
[..]
Niet eens even mij fijn weekend wensen
Net zoals de introductieweek van het nieuwe studiejaar in Rotterdam waar je hele groepen in gele/groene/blauw/noemmaarop shirtjes met hun naam eropquote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:19 schreef Jipje het volgende:
[..]
Leuk joh, die roze petjes, voor de meetKun je mooi de namen erop schrijven en kun je iedereen herkennen
![]()
Wat ga je voor me kokenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kom maar hier eten, dan wens ik je een fijn weekend
Dat is niet alleen in rotterdam hoorquote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:22 schreef jna het volgende:
[..]
Net zoals de introductieweek van het nieuwe studiejaar in Rotterdam waar je hele groepen in gele/groene/blauw/noemmaarop shirtjes met hun naam erop
Er zijn hier ook nog mensen gewoon aan het stage lopen. Dan kun je geen tv kijken...quote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:29 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik snap niet dat je tijdens een festival de tijd, danwel zin, hebt om online te zijn op een stage sc:S
De ochtend vloog voorbij...quote:
Anders steden zou ik het niet weten. Ben alleen in Rotterdam tijdens de introductieweekquote:
waarschijnlijk heeft hij het over Deanquote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:29 schreef Jipje het volgende:
[..]
Er zijn hier ook nog mensen gewoon aan het stage lopen. Dan kun je geen tv kijken...
nah...ga ik lekker pasta makenquote:
Klinkt logischquote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:33 schreef nicomart het volgende:
[..]
waarschijnlijk heeft hij het over Dean
Wat voor pasta ga jij maken?quote:
Ik kan ook pasta voor je maken, moeten we wel nog naar de winkel, heb echt bijna niets in huisquote:
ik ook.. zullen we samen koken?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:35 schreef Jipje het volgende:
[..]
Wat voor pasta ga jij maken?
* Jipje moet ook nog boodschappen doen en koken voor 1...
Pennequote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:35 schreef Jipje het volgende:
[..]
Wat voor pasta ga jij maken?
* Jipje moet ook nog boodschappen doen en koken voor 1...
of je komt bij mij want ik heb het welquote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik kan ook pasta voor je maken, moeten we wel nog naar de winkel, heb echt bijna niets in huis![]()
Kan je niet gewoon even aan dr vragen of ze langs wil komen? Heb al die subtiele hints van je nu al voorbij zien komen over dat etenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik kan ook pasta voor je maken, moeten we wel nog naar de winkel, heb echt bijna niets in huis![]()
Dat klinkt goedquote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:36 schreef Californium het volgende:
[..]
Penneof schelpjes
Weet ik nog niet...En dan lekker tomaatjes, bosuitje, ui, bacilicum, champignons, paprika
Inderdaadquote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:38 schreef nicomart het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon even aan dr vragen of ze langs wil komen? Heb al die subtiele hints van je nu al voorbij zien komen over dat eten
Dat heb ik gister al gegeten... Met slaquote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:36 schreef nicomart het volgende:
[..]
ik ook.. zullen we samen koken?
Ik eet gebakken aardappeltjes met kipfilet en... shit, groente vergeten
Ik ben te lam om dat te smsen, en ik hoop dat ze de hints begrijptquote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:38 schreef nicomart het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon even aan dr vragen of ze langs wil komen? Heb al die subtiele hints van je nu al voorbij zien komen over dat eten
Volgens mij wel, je bent al uitgenodigt om bij haar te etenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ben te lam om dat te smsen, en ik hoop dat ze de hints begrijpt
Vegetariërquote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:38 schreef Jipje het volgende:
[..]
Dat klinkt goedGerookte kip lekker erbij?
owquote:
rij op de terugweg nog ff langs de AH voor sla dan inderdaadquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Al in de oranjestemming hier?
Levenswerk: Berlijn Blog.
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:44 schreef Leinonlein het volgende:
Frage: Was macht ein Holländer, nachdem er die Fussball-Europameisterschaft gewonnen hat??
Wat doet een Hollander wanneer ze het EK hebben gewonnen?wat een slechte grap zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
zondag naar de kuip om de jongens uit te zwaaien![]()
Ja das ook lekker, maar een beetje veel voor mij alleenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:43 schreef nicomart het volgende:
[..]
rij op de terugweg nog ff langs de AH voor sla dan inderdaadLekker met croutons en honing-mosterd dressing
Gister had ik aardappel anders met tomaten, champignons en wat strooikaas erover en 2 hamburgertjes met een plakje kaas
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:44 schreef Leinonlein het volgende:
Frage: Was macht ein Holländer, nachdem er die Fussball-Europameisterschaft gewonnen hat??
Wat doet een Hollander wanneer ze het EK hebben gewonnen?Dies al heel oud gekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jawel, je keek.
Ja ok.. daarom at ik gister ook bij vriendenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:46 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ja das ook lekker, maar een beetje veel voor mij alleen
jaaa.. nog 8 dagen en ik mag mijn bos wortelen weer 2 weken op mijn hoofd dragen!!!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:46 schreef jna het volgende:
Nog maar 8 daagjes trouwens voor het ek begint
Ik hoor hem serieus nu pas voor het eerst, waarom heeft niemand die tegen mij verteld... Goh ik loop ook altijd achter. Maar grappig is hij wel!quote:
ik kom niet langsquote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ben te lam om dat te smsen, en ik hoop dat ze de hints begrijpt
Duidelijk verhaalquote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:50 schreef Californium het volgende:
[..]
ik kom niet langsIk moet naar huis straks...Je kan komen of je komt niet
Jammer, dacht dat je wel eens hier langs wilde komen, heb de crib namelijk voor mij alleen.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:50 schreef Californium het volgende:
[..]
ik kom niet langsIk moet naar huis straks...Je kan komen of je komt niet
Ja maar ik moet straks toch ook nog naar huis, huis...Tas inpakken enzo...Doe nou niet of je dat niet weetquote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jammer, dacht dat je wel eens hier langs wilde komen, heb de crib namelijk voor mij alleen.
Is er genoeg eten? Met vlees?
Nee.. Ik vind het leuk om te zien, maar ik ga er zelf niet zo debiel bijzittenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:49 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
@nico, coool! Zet je dan ook een oranje molen op je hoofd? hehe
Zal ik dan maar een pizza meenemen?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:53 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja maar ik moet straks toch ook nog naar huis, huis...Tas inpakken enzo...Doe nou niet of je dat niet weet![]()
En ik heb denk ik niet genoeg eten neeen geen vlees dus
Hij kan natuurlijk altijd onderweg naar jou nog even langs de supermarkt...quote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:53 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja maar ik moet straks toch ook nog naar huis, huis...Tas inpakken enzo...Doe nou niet of je dat niet weet![]()
En ik heb denk ik niet genoeg eten neeen geen vlees dus
nee manquote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:54 schreef jna het volgende:
Had jij nou wel of niet zo'n shirtje van het NL elftal gewonnen op Fok nicomart?
klopt. Ik wil bij perry nog wel een shirtje bestellen. Kosten "maar" 39 euro nu daar. Ik twijfel alleen tussen uit of thuisshirt..quote:
Ik vind die uitshirt echt enorm lelijk, maar dat is mijn mening natuurlijk. Oranje heb je veel meer aan, ook voor de toekomstquote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:07 schreef nicomart het volgende:
[..]
klopt. Ik wil bij perry nog wel een shirtje bestellen. Kosten "maar" 39 euro nu daar. Ik twijfel alleen tussen uit of thuisshirt..
Hehe dat heb ik nou ook! Jippie 13 juni ben ik nog net in Barcelona om NL-FR te kijken! Ik ben me nu aan het aanmelden voor de EK poule van hyves, meer mensen die mee doen?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:53 schreef nicomart het volgende:
[..]
Nee.. Ik vind het leuk om te zien, maar ik ga er zelf niet zo debiel bijzitten
Gewoon mijn oranje shirt (lees witte oude uitshirt met rood-wit-blauwe baan) aan en zingen en juichen
Samen met de vaders, want die wilde ook wel weer eens naar het stadion.
Hyves is zoooo 2007quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:10 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Hehe dat heb ik nou ook! Jippie 13 juni ben ik nog net in Barcelona om NL-FR te kijken! Ik ben me nu aan het aanmelden voor de EK poule van hyves, meer mensen die mee doen?
ja tuurlijk.. ik geloof dat ik inmiddels al met een pool of 10 meedoequote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:10 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Hehe dat heb ik nou ook! Jippie 13 juni ben ik nog net in Barcelona om NL-FR te kijken! Ik ben me nu aan het aanmelden voor de EK poule van hyves, meer mensen die mee doen?
blijkbaarquote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:13 schreef nicomart het volgende:
waar is iedereen eigenlijk? ZIjn we nog met z'n 3en??
4.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:13 schreef nicomart het volgende:
waar is iedereen eigenlijk? ZIjn we nog met z'n 3en??
gezellig.. ik ga over een half uurtje ook pleitequote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:15 schreef Piles het volgende:
Iedereen heeft weekend. Ik zit hier in een kantoor van 5 man in mn eentje
Man, bij mij zijn ze op vakantie waardoor ik alleen zitquote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:15 schreef Piles het volgende:
Hehe ga dan een EK poule invullen. Ik denk dat Duitsland gaat winnenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:15 schreef Piles het volgende:
quote:
Ik ben een beetje EK-poule-moequote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:18 schreef Leinonlein het volgende:
Hehe ga dan een EK poule invullen. Ik denk dat Duitsland gaat winnen.
Nog 40 minuten, en dan naar huis. De laatste dingen regelen voor het feest morgenquote:Nog een uurtje voor mij, dan nog even chillen in het zonnetje.
met jou praat ik niet meerquote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:18 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Hehe ga dan een EK poule invullen. Ik denk dat Duitsland gaat winnen.
Nog een uurtje voor mij, dan nog even chillen in het zonnetje.
Precies! Zoals mn docent microbiologie maandag zei: Duitsers schijnen ook hogere organismen te zijn, al zie je dat zo rond het EK weleens over het hoofd.quote:
Haha echt? Ik heb nog nooit van mijn leven zo´n ding ingevuld... Wat voor feestje heb je dan? Ik denk erover na om morgen een dagje mee te pakken van het Primavera (lente) festival. Maar ga alleen als het lekker weer is anders is € 65 een beetje veel. Hoewel, heb vandaag mijn loon cash gevangenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ben een beetje EK-poule-moe
[..]
Nog 40 minuten, en dan naar huis. De laatste dingen regelen voor het feest morgen
allebei primaquote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zal ik dan maar een pizza meenemen?
En mag ik je versie lezen?
Ik hoop natuurlijk Nederlandquote:
Wat voor nationaliteiten zitten daar allemaal dan?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:33 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik hoop natuurlijk Nederland. Dat zal ze eens leren hier om altijd maar zo slecht over ons te praten *gniffelt in vuistje*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |