Leuk joh, die roze petjes, voor de meetquote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:18 schreef The_Dean het volgende:
Ja, besef het me terdege. Maar mijn straf is dat ik zondag nacht meteen door moet naar het werk.
En jna, maar jullie zijn niet geweest
Kom maar hier eten, dan wens ik je een fijn weekendquote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:08 schreef Californium het volgende:
[..]
Niet eens even mij fijn weekend wensen
Net zoals de introductieweek van het nieuwe studiejaar in Rotterdam waar je hele groepen in gele/groene/blauw/noemmaarop shirtjes met hun naam eropquote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:19 schreef Jipje het volgende:
[..]
Leuk joh, die roze petjes, voor de meetKun je mooi de namen erop schrijven en kun je iedereen herkennen
![]()
Wat ga je voor me kokenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kom maar hier eten, dan wens ik je een fijn weekend
Dat is niet alleen in rotterdam hoorquote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:22 schreef jna het volgende:
[..]
Net zoals de introductieweek van het nieuwe studiejaar in Rotterdam waar je hele groepen in gele/groene/blauw/noemmaarop shirtjes met hun naam erop
Er zijn hier ook nog mensen gewoon aan het stage lopen. Dan kun je geen tv kijken...quote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:29 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik snap niet dat je tijdens een festival de tijd, danwel zin, hebt om online te zijn op een stage sc:S
De ochtend vloog voorbij...quote:
Anders steden zou ik het niet weten. Ben alleen in Rotterdam tijdens de introductieweekquote:
waarschijnlijk heeft hij het over Deanquote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:29 schreef Jipje het volgende:
[..]
Er zijn hier ook nog mensen gewoon aan het stage lopen. Dan kun je geen tv kijken...
nah...ga ik lekker pasta makenquote:
Klinkt logischquote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:33 schreef nicomart het volgende:
[..]
waarschijnlijk heeft hij het over Dean
Wat voor pasta ga jij maken?quote:
Ik kan ook pasta voor je maken, moeten we wel nog naar de winkel, heb echt bijna niets in huisquote:
ik ook.. zullen we samen koken?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:35 schreef Jipje het volgende:
[..]
Wat voor pasta ga jij maken?
* Jipje moet ook nog boodschappen doen en koken voor 1...
Pennequote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:35 schreef Jipje het volgende:
[..]
Wat voor pasta ga jij maken?
* Jipje moet ook nog boodschappen doen en koken voor 1...
of je komt bij mij want ik heb het welquote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik kan ook pasta voor je maken, moeten we wel nog naar de winkel, heb echt bijna niets in huis![]()
Kan je niet gewoon even aan dr vragen of ze langs wil komen? Heb al die subtiele hints van je nu al voorbij zien komen over dat etenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik kan ook pasta voor je maken, moeten we wel nog naar de winkel, heb echt bijna niets in huis![]()
Dat klinkt goedquote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:36 schreef Californium het volgende:
[..]
Penneof schelpjes
Weet ik nog niet...En dan lekker tomaatjes, bosuitje, ui, bacilicum, champignons, paprika
Inderdaadquote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:38 schreef nicomart het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon even aan dr vragen of ze langs wil komen? Heb al die subtiele hints van je nu al voorbij zien komen over dat eten
Dat heb ik gister al gegeten... Met slaquote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:36 schreef nicomart het volgende:
[..]
ik ook.. zullen we samen koken?
Ik eet gebakken aardappeltjes met kipfilet en... shit, groente vergeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |