onder de 30 niet? Dan heb je toch een niet heel goed leven in Nederland hoor.. ik blijf trouwens ook liefst binnen als he 25 graden of koeler is, dan moet ik namelijk een jas aan en zo, omdat het zo 'frisjes' isquote:Op zaterdag 31 mei 200809:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En zodra het wel een beetje warm word begint iedereen weer te klagen "Het is zo benauwd [afbeelding] "
Ik kom beneden de 25 graden niet vrijwillig mijn bed uit, en onder de 30 heb ik buiten niets te zoeken.
Ik hoop dat het broeikaseffect een beetje doorzet, dan ga ik me nog eens thuisvoelen in NLquote:Op zaterdag 31 mei 2008 09:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
onder de 30 niet? Dan heb je toch een niet heel goed leven in Nederland hoor.. ik blijf trouwens ook liefst binnen als he 25 graden of koeler is, dan moet ik namelijk een jas aan en zo, omdat het zo 'frisjes' is
quote:
dan moet het nog flink doorzettenquote:Op zaterdag 31 mei 200809:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik hoop dat het broeikaseffect een beetje doorzet, dan ga ik me nog eens thuisvoelen in NL [afbeelding]
Er is een verschil tusen benauwd en heet. In egypte of japan (een hittegolf, just my luckquote:Op zaterdag 31 mei 2008 09:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En zodra het wel een beetje warm word begint iedereen weer te klagen "Het is zo benauwd"
Ik kom beneden de 25 graden niet vrijwillig mijn bed uit, en onder de 30 heb ik buiten niets te zoeken.
Ik bel gewoon nietquote:Op zaterdag 31 mei 2008 09:39 schreef indahnesia.com het volgende:
http://www.nu.nl/news/159(...)den_%28video%29.html
boehaha.. genept is de Europeaan.... domme acties ook van Europa om zomaar aan te nemen dat de kosten echt verlaagd zouden worden
klopt, dat is inderdaad een groot verschil. Hier is het altijd wel vochtig, maar doordat het droge seizoen begonnen is, is het minder vochtig en ook minder benauwd. Het kan uiteindelijk ook hier in de stad bijna 40 graden worden als het een heldere dag is zonder al te veel vocht in de lucht... bloedheet dus, maar geen enkel probleem verder, want niet benauwd.quote:Op zaterdag 31 mei 200810:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er is een verschil tusen benauwd en heet. In egypte of japan (een hittegolf, just my luck [afbeelding] ) had ik 35 graden, niet benauwd, heerlijk. In Nederland gaat het 1 a 2 dagen goed en dan komt dat "net niet onweer + regenweer". Waar ik wel last van heb [afbeelding]
quote:Op zaterdag 31 mei 200810:57 schreef DaMart het volgende:
Welkom op de laatste dag van mei 2008 [afbeelding].
je lijkt estelle welquote:Op zaterdag 31 mei 200811:00 schreef JortK het volgende:
En weer pleite, boodschappen doen [afbeelding]
Quo vadis, domini?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |