abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 08:34:27 #151
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_60482520
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 23:08 schreef gids20 het volgende:
Wat een denkwijze, denk je dat ik zoveel tijd aan vloeken en zeuren aan zo,n programma wil besteden?, Het moet van de buis, en hoe meer wij erover schrijven des te meer kans heeft het. Ik weet nml dat de sp ook deze mails leest...snap je?!
Ja, hoor, ik snap dat best
Ik zeg alleen maar dat in het wilde weg op Fok schreeuwen niet zo veel zoden aan de dijk zet. Het komt naar mijn idee ook niet zo heel stabiel over. Volgens mij kun je beter direct bij de SP terecht dan.
Als je dat als redmiddel ziet (wat ik betwijfel).
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 09:13:53 #152
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_60482931
Hier ben ik het maedel eens.
No offence maar gids20 komt ook een beetje over als een forum newb?
Het lijkt dat hij met "deze mails" de posts bedoeld van dit topic of FOK?
Heel naief om dan te denken dat dit gelezen zal worden door een overheid of wat dan ook.
Wat maedel al zegt: al benader je de politiek direct, het is dan nog maar even afwachten of dat uberhaupt effect gaat hebben.
pi_60483934
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 09:13 schreef Darkwolf het volgende:
Hier ben ik het maedel eens.
No offence maar gids20 komt ook een beetje over als een forum newb?
Het lijkt dat hij met "deze mails" de posts bedoeld van dit topic of FOK?
Heel naief om dan te denken dat dit gelezen zal worden door een overheid of wat dan ook.
Wat maedel al zegt: al benader je de politiek direct, het is dan nog maar even afwachten of dat uberhaupt effect gaat hebben.
Wat maakt het uit dat hij een newbie is of naief klinkt?? Hij wil zijn ei kwijt en astrotv zal niet van de tv gehaald worden door posts op fok, maar het is wel een van de vele stappen naar...

En Maedel, ik ben met je eens dat het niet heel stabiel overkomt, maar wat is je punt door dat te zeggen in je bericht?? Lekker boeiend, hij heeft zijn punt wel duidelijk gemaakt in ieder geval.
Strawberry Flavour..
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 10:54:39 #154
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_60484433
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 10:27 schreef -moi- het volgende:
Wat maakt het uit dat hij een newbie is of naief klinkt?? Hij wil zijn ei kwijt en astrotv zal niet van de tv gehaald worden door posts op fok, maar het is wel een van de vele stappen naar...
Die vraagtekens staan er niet voor niets.
Misschien heb ik het fout en refereert hij wel degelijk aan de hand van bepaalde e-mails of iets wat totaal langs mij heen is gegaan?
pi_60485073
Hey, dank juliie voor de berichten, ik mag dan een newb. zijn, wel ben ik gevraagd door stichting skepsis zoveel mogelijk overal waar dan ook te ageren over astro-tv. Vooral omdat ik, zoals eerder geschreven ik de dupe ben geworden van een :labiele: kennis, die voor zo,n 100 euro gebeld heeft, en ik de rekening maar betaald heb, dit voorval is opgelost, en zal niet meer kunnen gebeuren.Ook de sp wordt ingelicht. Ik wil niet schreeuwen op dit forum ik wil aandacht voor die rotzooi, en bedenk wel dat er tijdens een onderzoek naar deze praktijken, overal info vandaan gehaald wordt.Dat weet ik nu wel weer zeker!.
pi_60485213
100 euro? Dat is niets! M'n ma zat in 4 maanden op een netto maandsalaris!
Edit: and counting...

[ Bericht 15% gewijzigd door veiligheidsspeldje op 01-08-2008 11:36:48 ]
Het mooi kotsende meisje.
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 13:06:16 #157
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_60487409
Het is natuurlijk niet zo dat als astro tv van de buis is mensen inene wel hun geld in hun zak kunnen houden en nog steeds op elke hoek van de straat " slachtoffer" zijn van andere mensen die hun geld graag willen hebben en inspelen op zwaktes van de mens , de overheid laat dat toch ook toe elke dag ( o.a door reclames ) .
DAT is de wereld die we allemaal zelf hebben gecreeerd , dan moet je alles aanpakken want aan alles zit een luchtje , sms diensten waar pubers de doelgroep zijn en na 1 sms meteen lid , creditcardmaatschappijen waar je nooit vanaf komt omdat de rente zo hoog is , 100 euro of een nettosalaris is daarbij vergeleken nog niks , waarom dan niet meteen roepen om alles aan te pakken want na astro tv komt er wel weer iets anders , voor astro tv was er weer iets anders , astro tv is slechts een symptoom , als dat van de buis is verzinnen ze weer iets anders .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_60487471
Praten ze ook over karma bij zulke lijnen? Kunnen ze beter bij hun eigen karma te rade gaan slaan als ze mensen geld uit te de zakken troggelen en ook nog eens valse hoop verstrekken of iets anders wat niet klopt wat ze beweren.
Genieten is toegestaan!!!
pi_60488647
Voor mij zou alle rotzooi weg moeten, en idd een maandsalaris is heel wat meer dan 100 euro, maar alle hektiek er om heen, zorgen dat er een blocker zit op de telefoon, zodat ze dat nr niet meer kan bellen.Dat vind ik ook het vuile aan astro-tv, energie, kwantumveld, het zgnd helpen, sommige bellers bedanken ook nog na het consult, mag het 2 minuten voor 25 euro? En hun karma?, op de bank.
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 14:03:12 #160
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_60488667
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 10:27 schreef -moi- het volgende:
En Maedel, ik ben met je eens dat het niet heel stabiel overkomt, maar wat is je punt door dat te zeggen in je bericht?? Lekker boeiend, hij heeft zijn punt wel duidelijk gemaakt in ieder geval.
Mijn punt is wat ik daaronder zei, dat hij er niet echt ver mee komt door hier van dat soort kreten te gaan roepen. Ik begin namelijk zelf ook te denken van "ja, hou eens op met schreeuwen en doe concreet iets".
Maar ik zie dat de Stichting Skepsis al lekker loopt te stoken...

Mensen, wanneer gaan we ons nou eens realiseren dat dit niks met paranormale zaken te maken heeft, maar met oplichting. Het maakt die lui geen zak uit wát ze verkopen op tv, als er maar gebeld wordt door naïeve mensen.
pi_60488698
Topcarriere en topbaan!

Ik ben Edward van Erp en sinds 1997 actief als Paragnost, Magnetiseur. Vanaf het begin heb ik mij bezig gehouden met het doormeten van mensen door middel van de zgn, Voll test. Daarnaast werden door mij de nodige studies en seminars gevolgd om up to date te blijven. De door mij gevolgde studies zijn die van orthomoleculair therapeut en natuurgeneeskunde therapeut. In het jaar 2004 volgde ik de studie niet toxische tumortherapie.

In juni 2005 heb ik mijn medische basis kennis opleiding anatomie, pathologie, fysiologie afgerond en het daarbij behorende diploma gehaald, aan de Hoge school voor natuurgeneeswijze (HVNA) in Arnhem.
pi_60488742
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 14:03 schreef maedel het volgende:

Mensen, wanneer gaan we ons nou eens realiseren dat dit niks met paranormale zaken te maken heeft, maar met oplichting. Het maakt die lui geen zak uit wát ze verkopen op tv, als er maar gebeld wordt door naïeve mensen.
Waarom ben ik eigenlijk nooit in contact gekomen (dat is altijd passief geweest) met paranormale/astrologische/andere personen die geen oplichters zijn? Waar zijn de altruïstische kaartleggers of zieners?

En die diploma's van die man: zeg dan direct dat je aan de LOI 'gestudeerd' hebt...
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 14:11:09 #163
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_60488838
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 14:06 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Waarom ben ik eigenlijk nooit in contact gekomen (dat is altijd passief geweest) met paranormale/astrologische/andere personen die geen oplichters zijn? Waar zijn de altruïstische kaartleggers of zieners?
De echte hoor je bijna nooit omdat deze niks te bewijzen hebben of het willen gebruiken om hun brood er mee te verdienen?
Wie zal het zeggen.
Tevens zijn er genoeg mensen die er echt wat van kunnen maar -again- er sowieso minder mee op te koop lopen als bijvoorbeeld de mensen die een hele show maken op TV of via een andere vorm van media bekendheid zoekt.
Ik kan ook van alles, maar ik hoef niet de media in of naam bekendheid. Liever niet zelfs.
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 14:15:32 #164
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_60488955
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 14:06 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

En die diploma's van die man: zeg dan direct dat je aan de LOI 'gestudeerd' hebt...
Ja, ik vind het persoonlijk echt heel rot, dat er mensen zijn die denken dat de gemiddelde paragnost (noem ik het dan maar effe) over één kam geschoren wordt met die gast van dat belspel.
De gemiddelde paragnost/persoon met paranormale gaven die er iets mee doen wil nog niet geassocieerd worden met die beurzen bijvoorbeeld.
Wat Darkwolf ook zegt, die mensen hebben totaal geen behoefte aan dit soort dingen (belspellen, beurzen, consultlijnen etc.).

Ben je overigens wél vaak in contact gekomen met oplichters dan? Omdat je dat zo stelt?
pi_60489209
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 14:15 schreef maedel het volgende:
Ben je overigens wél vaak in contact gekomen met oplichters dan? Omdat je dat zo stelt?
Ik twijlfel of ik het woord contact wel moet gebruiken, want ik bedoel idd. alleen de tv-programma's (astro, maar ook char ed), de paranormaalbeursadvertenties langs de weg, en de mensen die bijklussen als voodooartiest (daar krijg ik zo af en toe een klein briefje van in mn bus). Ik ben er zelf nooit actief naar op zoek gegaan en heb er persoonlijk ook geen ervaring mee.
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 14:39:21 #166
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_60489519
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 14:25 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Ik twijlfel of ik het woord contact wel moet gebruiken, want ik bedoel idd. alleen de tv-programma's (astro, maar ook char ed), de paranormaalbeursadvertenties langs de weg, en de mensen die bijklussen als voodooartiest (daar krijg ik zo af en toe een klein briefje van in mn bus). Ik ben er zelf nooit actief naar op zoek gegaan en heb er persoonlijk ook geen ervaring mee.
Nou ja, gelukkig nuanceer je je uitspraak
Want eigenlijk heb je er geen ervaring mee dus

Er zit trouwens inderdaad veel kaf tussen het koren hoor. Een Voodoo-artiest die briefjes in mijn bus doet, daar ging ik al nooit mee in zee
pi_60489692
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 14:39 schreef maedel het volgende:
Want eigenlijk heb je er geen ervaring mee dus
Geen persoonlijke ervaring. Wel dat mijn moeder forse bedragen verbelt aan astrotv (de persoonlijke lijn) en ook grote waarde hecht aan de uitspraken, die die persoon (ze wil altijd naar een iemand bellen) doet. Het maakt een vrij groot deel uit van haar leefwereld op dit moment.

Waarom willen de goede kaartleggers (het hele rijtje) dan niet hun naam zuiveren? Die vraag is nog niet echt beantwoord, behalve dat ze er geen behoefte aan zouden hebben.
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 15:04:02 #168
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_60490102
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 14:45 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Geen persoonlijke ervaring. Wel dat mijn moeder forse bedragen verbelt aan astrotv (de persoonlijke lijn) en ook grote waarde hecht aan de uitspraken, die die persoon (ze wil altijd naar een iemand bellen) doet. Het maakt een vrij groot deel uit van haar leefwereld op dit moment.
Ja, dat is natuurlijk gewoon heel rot. Waarom belt ze dan naar zo'n lijn en gaat ze niet een keer naar een echt fatsoenlijk medium? Gewoon om dat eens uit te proberen? Wellicht kun je haar er wel bij helpen?
quote:
Waarom willen de goede kaartleggers (het hele rijtje) dan niet hun naam zuiveren? Die vraag is nog niet echt beantwoord, behalve dat ze er geen behoefte aan zouden hebben.
Omdat ze waarschijnlijk altijd eenzelfde soort reacties krijgen als dat je die hier op Fok bijvoorbeeld ook krijgt. Op een gegeven moment ben je dat eigenlijk wel zat, dat je altijd je eigenlijk leefwijze en overtuiging moet gaan "verdedigen".
pi_60490167
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 15:04 schreef maedel het volgende:

[..]

Ja, dat is natuurlijk gewoon heel rot. Waarom belt ze dan naar zo'n lijn en gaat ze niet een keer naar een echt fatsoenlijk medium? Gewoon om dat eens uit te proberen? Wellicht kun je haar er wel bij helpen?
[..]

Omdat ze waarschijnlijk altijd eenzelfde soort reacties krijgen als dat je die hier op Fok bijvoorbeeld ook krijgt. Op een gegeven moment ben je dat eigenlijk wel zat, dat je altijd je eigenlijk leefwijze en overtuiging moet gaan "verdedigen".
Zij heeft vooral iets aan een psycholoog. En ik denk vele astrobellers ea. met haar. Meneer de astroman schijnt naar wat ik van haar hoor, wat antipsychiatrische/psychologische trekjes te hebben. Ook jij benoemt zoiets niet als optie. Hoe komt dat dan weer?
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 15:22:12 #170
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_60490491
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 15:06 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Zij heeft vooral iets aan een psycholoog. En ik denk vele astrobellers ea. met haar. Meneer de astroman schijnt naar wat ik van haar hoor, wat antipsychiatrische/psychologische trekjes te hebben. Ook jij benoemt zoiets niet als optie. Hoe komt dat dan weer?
Omdat jij hier niet zegt wat er met haar aan de hand is?
Ik heb jouw moeder nooit gesproken hoor, ik ken haar niet.
Maar als jij denkt dat ze naar een psycholoog moet, waarom adviseer je haar dat dan niet? Je kunt haar toch proberen te helpen?
En als ze liever in het paranormale circuit blijft, er zijn talloze therapeuten die afgestudeerd zijn in iets dergelijks. Kijk, ik zelf ga ook liever naar een medium met een gedegen achtergrond, ipv naar het Riagg met z'n wachtlijsten en ongeïnteresseerde therapeuten. Mijn ervaring dan hè.
pi_60491483
Ik heb net ook even de uitzending van netwerk van 30 juli bekeken (waar moi naar refereerd). Ik moet zeggen dat ik een aantal dingen wel erg stuitend vind.
Voornamelijk het gedeelte waarin de psycholoog aangeeft dat iemand (in zijn optiek) een niet bestaand trauma aangepraat wordt door de "helderziende". Iemand belt op met een aantal angsten en vervolgens wist de helderziende wel even te vertellen dat het door een jeugdtrauma zou komen.

Dat vind ik dus erg gevaarlijk en zou voor mij al reden genoeg zijn om de stekker uit Astro TV te trekken!

Wat ik trouwens wel miste in de uitzending was in het kader van hoor en wederhoor; dat ze een aantal van de helderzienden niet aan het woord lieten.
pi_60495345
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 11:24 schreef gids20 het volgende:
Hey, dank juliie voor de berichten, ik mag dan een newb. zijn, wel ben ik gevraagd door stichting skepsis zoveel mogelijk overal waar dan ook te ageren over astro-tv. Vooral omdat ik, zoals eerder geschreven ik de dupe ben geworden van een :labiele: kennis, die voor zo,n 100 euro gebeld heeft, en ik de rekening maar betaald heb, dit voorval is opgelost, en zal niet meer kunnen gebeuren.Ook de sp wordt ingelicht. Ik wil niet schreeuwen op dit forum ik wil aandacht voor die rotzooi, en bedenk wel dat er tijdens een onderzoek naar deze praktijken, overal info vandaan gehaald wordt.Dat weet ik nu wel weer zeker!.
Summers heeft hier eigenlijk al een passende reactie op gegeven, maar toch wilde ik nog even reageren.

Wat jij nu aan het doen bent is wat oppositiepartijen over het algemeen graag doen. Zo zijn er een aantal partijen die er erg goed in zijn overal tegen te zijn. Niets is zoals het hoort te gaan en de huidige regering doet alles fout. Tegenwoordig is het hartstikke effectief om maar overal tegen te zijn en zo veel mogelijk oproer te zaaien. Oplossingen hoor je niet, je hoort alleen hoe het niet kan.

Jij komt hier ook alleen maar om Astro TV zwart te maken. Ik ben het volkomen met je eens dat er hier dingen gebeuren die niet kloppen. Astro TV zou wat mij betreft dan ook aangepakt moeten worden. Alleen schiet het niet op om Edward een idioot en een leugenaar te noemen. Je komt helemaal nergens door Astro TV in zijn geheel af te kraken. Als Astro TV nu verboden zou worden omdat het hele concept als oplichting wordt bestempeld dan ontstaat er wel weer een ander idee waar men dan hun geld in kan gaan pompen. Dan verplaats je het probleem in plaats van het op te lossen.

Kom met concrete dingen die aangepakt zouden moeten worden. Zou het bijvoorbeeld verboden moeten worden omdat bellers niet direct doorgeschakeld worden? De selectieprocedure die ze ook bij belspelletjes gebruikten zou dan vervallen. Zou het verboden moeten worden om paranormale diensten aan te bieden, omdat nooit bewezen is dat het klopt? Dan zou men paranormale/spirituele dingen op geen enkel vlak toe mogen staan. Hoe bepaal je of iets wel of niet waar is? We denken allemaal te weten dat Edward zijn verhaaltjes verzint, maar hoe weten wij dat? Misschien heeft hij wel een onverklaarbare gave waardoor hij vaak een juiste prognose kan stellen.

Ik vind het tot nog toe veel te vaag. Men moet bepaalde aspecten van Astro TV aanpakken om dit probleem te verhelpen. Die lijn moet dan wel consequent door worden getrokken.

Vind jij dat horoscopen verboden moeten worden? Er zijn SMS-diensten die deze aanbieden en ook staan ze in veel tijdschriften en kranten. Misschien zijn er wel mensen die deze speciaal voor de horoscopen aanschaffen. Ik zie horoscopen ook als bedriegerij, omdat ik nooit wetenschappelijke bewijzen heb gezien die dit principe uitleggen. Of vind je dat hier geen aandacht aan besteed hoeft te worden, omdat hier geen duidelijke slachtoffers van aan te wijzen zijn?

Zou je concrete punten kunnen noemen op basis waarvan Astro TV verboden moet worden? Ik hoor ze graag.
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
pi_60499163
Ja, lekker kletsen, doe wat! in een vorig topic al eens ge vraagd, wat te doen met zijn allen, geen reactie. met 50.000 man naar den Haag? Voorlopig heb ik Plasterk gemaild, en antwoord gekregen, dat er weinig aan te doen is...hmmmm, ik kan ook interessante topics schrijven, maar jullie reageren wel, maar doen ook niets, terwijl je hetzelf ook een shitprogramma vindt.
Concrete punten? weet je die zelf niet?, onverklaarbare gave, laat me niet lachen, en natuurlijk ook daar is weer een antwoord op, zo lusten we er nog een. Enne, hebben we het niet allang over die andere troep ook gehad? En ja die man irriteert me mateloos!
pi_60499846
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 22:25 schreef gids20 het volgende:
Ja, lekker kletsen, doe wat! in een vorig topic al eens ge vraagd, wat te doen met zijn allen, geen reactie. met 50.000 man naar den Haag? Voorlopig heb ik Plasterk gemaild, en antwoord gekregen, dat er weinig aan te doen is...hmmmm, ik kan ook interessante topics schrijven, maar jullie reageren wel, maar doen ook niets, terwijl je hetzelf ook een shitprogramma vindt.
Concrete punten? weet je die zelf niet?, onverklaarbare gave, laat me niet lachen, en natuurlijk ook daar is weer een antwoord op, zo lusten we er nog een. Enne, hebben we het niet allang over die andere troep ook gehad? En ja die man irriteert me mateloos!
Je valt me tegen. Gal spuwen kan je als de beste, maar de argumentatie is niet best. Ik heb zeker niet alle topics van je gelezen en ook hier heb ik niet alle pagina's volledig gelezen. Toch had ik wel een reactie verwacht waar je duidelijk aan zou kunnen geven op welke punten Astro TV aangepakt zou moeten worden. Die zou je op zijn minst even kunnen herhalen. Jij snapt net zo goed als ik dat je Astro TV niet kan verbieden, omdat jij het oplichting zou vinden.

Ik voel me niet geroepen om persoonlijk tegen Astro TV te gaan strijden. Daar heb ik afgelopen verkiezingen mijn stem voor uitgebracht. De politiek is bekwaam genoeg om dit zelf aan te kunnen pakken indien nodig. Wel vind ik het interessant om te kijken hoe je dit aan kan pakken. Daarbij stel ik mezelf dus ook vragen.

Je krijgt er nog een gratis consult bij ook. Ik voel erg veel frustratie. Je zit ergens mee, maar je weet niet precies hoe je je ertegen kan verzetten. Door de strijd die je nu aan het voeren bent vergeet je soms waar je mee bezig bent. In plaats van je om te draaien en verder te gaan met je leven begint dit probleem je leven meer en meer te beheersen. Dat is een verkeerde gang van zaken. Probeer in de toekomst meer aan jezelf te denken. Jij maakt van een probleem van anderen een probleem van jezelf. Stort je de komende tijd wat meer op een bezigheid waar je helemaal in op gaat. Het zal je goed doen als je even met totaal andere dingen bezig bent. Als je er specifieker op in wil gaan kan je natuurlijk altijd bellen naar één van onze privélijnen. Tot zover gids20.
pi_60501038
Jezus wat ouwehoer jij veel, de zgnd filosoof, ik zit helemaal nergens mee, en reageer net zoveel als jij !!Ik denk dat je graag frustratie bij anderen wilt voelen, je gaat op de persoon mailen, we hebben het over astro-tv, verveling? ik ben niet boos niet gefrustreerd, heb een leuk leven, en een uitstekende carriere opgebouwd, heb jij eigenlijk wel werk, verveel je je? Als je je tot niets geroepen voelt, stop dan met reageren....tot zover karammel.
pi_60501773
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 23:47 schreef gids20 het volgende:
Jezus wat ouwehoer jij veel, de zgnd filosoof, ik zit helemaal nergens mee, en reageer net zoveel als jij !!Ik denk dat je graag frustratie bij anderen wilt voelen, je gaat op de persoon mailen, we hebben het over astro-tv, verveling? ik ben niet boos niet gefrustreerd, heb een leuk leven, en een uitstekende carriere opgebouwd, heb jij eigenlijk wel werk, verveel je je? Als je je tot niets geroepen voelt, stop dan met reageren....tot zover karammel.
Ik was benieuwd hoe je zou reageren. Vandaar dat ik je even een consult gaf zoals je grote vriend Edward dat zou doen. Verder heb ik niets op de man af gespeeld. Dat 'consult' bestaat enkel uit algemene dingen zoals Edward dat ook doet. Kennelijk vat je het nogal persoonlijk op. Sommige mensen geloven heilig in de dingen die ze te horen krijgen van Edward.

Toch valt het te betreuren dat ze afhankelijk worden van Astro TV. Daarom vind ik ook dat er bepaalde dingen niet kloppen. Ze maken inderdaad misbruik van de mens.

Ook ben je heel goed in het ontwijken van mijn vragen. Als ik jou iets vraag dan stel ik die vraag niet, omdat ik daar zelf antwoord op zou kunnen geven. Dan vraag ik me enkel af hoe jij daar over denkt. Vooralsnog lijkt het alsof je je heel druk maakt om iets zonder aan te kunnen wijzen wat je niet aan staat. Dat betreur ik. Ik hoopte dat je mij zou kunnen vertellen wat nou precies de punten waren waar jij je zo aan kon storen.

Ik ouwehoer inderdaad veel. Erg jammer dat jij daar moeite mee lijkt te hebben. Het was niet mijn bedoeling om hier ruzie te gaan maken, maar blijkbaar vind jij het wel nodig om dingen persoonlijk te gaan spelen.

Verder reageer ik enkel omdat dit mij interesseert. Ik ben benieuwd hoe de overheid Astro TV van plan is aan te gaan pakken.

Je geeft aan op het internet zoveel mogelijk te ageren tegen Astro TV. Ben je hiernaast nog bezig om stappen te ondernemen tegen hetgeen je aan het bestrijden bent? Misschien weet jij meer dan dat ik weet over dit onderwerp. Dan zou ik je hier graag nog wat vragen over stellen. Weet jij hoe de SP dit gaat aanpakken?
pi_60505638
Ik heb nooit gevraagd of jij mij vragen wilt stellen, mijn topic is een mening over astro-tv, niet meer, niet minder.Je verdraait de zaken ook, ik! vond dat jij het op de man ging spelen.Ook heb ik geen moeite met ouwehoeren, als het maar gaat om hoe te werk te gaan...nogmaals een verzoek aan mij gesteld door stichting skepsis, die trouwens Edward van Erp op de voet volgen.Dan heb ik over de SP al geschreven dat het jammer is , dat zij alleen willen aanpakken het aantal keren bellen en er niet doorkomen.Ik weet dat zij broadcasting sbs 6 benaderd hebben, maar geen antwoord gekregen hebben.Hoe te bewijzen dat het allemaal trucs zijn, forereffekt, coldreading , dat wordt moeilijk, daar ben ik geen expert in. Het zou niet alleen over astro-tv moeten gaan, neem die sekslijnen, ben ik niet tegen , natuurlijk rotzooi, maar wat denk je van het aantal kinderen die deze zooi ook zien?
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 11:26:05 #178
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_60506100
Het is toch goed dat het bellen word aangepakt ? dan heb je meteen alle geldkloppers ongeacht het onderwerp , sexlijnen kost ook handen vol met geld
Strijd tegen het paranormale in het algemeen is zinloos , het is juist goed dat het zoveel op tv is , ook kinderen maken het mee en het zou schadelijk zijn als het een taboe onderwerp is en blijft en ze er niet over kunnen praten .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_60506214
zo karammel, volgens mij weet jij donders goed dat gids20 niet op de manier gaat reageren als jij wil, zodat je op zijn reactie weer een irritante ik-ben-zo-intelligent reactie kan plaatsen. Laat gids20 maar in zijn waarde zou ik zeggen.. kom op, dit is Fok! Mensen spuien irritaties in dit topic en de meesten hebben niet het vermogen om er daadwerkelijk iets aan te doen, hoe graag ze ook willen..
Strawberry Flavour..
pi_60506305
Hoi moi, tweede keer lees ik je fijne standpunt t.o van mij, we zijn niet allemaal zo intelligent als karammel, niettemin laat ik mij door niemand kommanderen vragen te beantwoorden, en ach wat is :intelligentie:? ik ben een gevoelsmens....ik denk dat karammel mensen wil :pakken: die hij denkt aan te kunnen, wel een fijne gedachte als je met woorden strooit waarvan je denkt dat de ander er niet tegenop kan, maar dat doet me niets.Voorlopig krijgt astro tv negatieve aandacht, en dat is de bedoeling, je zou het nog positief kunnen noemen.Ik ben nieuw hier, dus men probeert uit te dagen, leuk, maar onzinnig.groet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')