Ja, hoor, ik snap dat bestquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:08 schreef gids20 het volgende:
Wat een denkwijze, denk je dat ik zoveel tijd aan vloeken en zeuren aan zo,n programma wil besteden?, Het moet van de buis, en hoe meer wij erover schrijven des te meer kans heeft het. Ik weet nml dat de sp ook deze mails leest...snap je?!
Wat maakt het uit dat hij een newbie is of naief klinkt?? Hij wil zijn ei kwijt en astrotv zal niet van de tv gehaald worden door posts op fok, maar het is wel een van de vele stappen naar...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:13 schreef Darkwolf het volgende:
Hier ben ik het maedel eens.
No offence maar gids20 komt ook een beetje over als een forum newb?
Het lijkt dat hij met "deze mails" de posts bedoeld van dit topic of FOK?
Heel naief om dan te denken dat dit gelezen zal worden door een overheid of wat dan ook.
Wat maedel al zegt: al benader je de politiek direct, het is dan nog maar even afwachten of dat uberhaupt effect gaat hebben.
Die vraagtekens staan er niet voor niets.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:27 schreef -moi- het volgende:
Wat maakt het uit dat hij een newbie is of naief klinkt?? Hij wil zijn ei kwijt en astrotv zal niet van de tv gehaald worden door posts op fok, maar het is wel een van de vele stappen naar...
Mijn punt is wat ik daaronder zei, dat hij er niet echt ver mee komt door hier van dat soort kreten te gaan roepen. Ik begin namelijk zelf ook te denken van "ja, hou eens op met schreeuwen en doe concreet iets".quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:27 schreef -moi- het volgende:
En Maedel, ik ben met je eens dat het niet heel stabiel overkomt, maar wat is je punt door dat te zeggen in je bericht?? Lekker boeiend, hij heeft zijn punt wel duidelijk gemaakt in ieder geval.
Waarom ben ik eigenlijk nooit in contact gekomen (dat is altijd passief geweest) met paranormale/astrologische/andere personen die geen oplichters zijn? Waar zijn de altruïstische kaartleggers of zieners?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:03 schreef maedel het volgende:
Mensen, wanneer gaan we ons nou eens realiseren dat dit niks met paranormale zaken te maken heeft, maar met oplichting. Het maakt die lui geen zak uit wát ze verkopen op tv, als er maar gebeld wordt door naïeve mensen.
De echte hoor je bijna nooit omdat deze niks te bewijzen hebben of het willen gebruiken om hun brood er mee te verdienen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:06 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Waarom ben ik eigenlijk nooit in contact gekomen (dat is altijd passief geweest) met paranormale/astrologische/andere personen die geen oplichters zijn? Waar zijn de altruïstische kaartleggers of zieners?
Ja, ik vind het persoonlijk echt heel rot, dat er mensen zijn die denken dat de gemiddelde paragnost (noem ik het dan maar effe) over één kam geschoren wordt met die gast van dat belspel.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:06 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Waarom ben ik eigenlijk nooit in contact gekomen (dat is altijd passief geweest) met paranormale/astrologische/andere personen die geen oplichters zijn? Waar zijn de altruïstische kaartleggers of zieners?
En die diploma's van die man: zeg dan direct dat je aan de LOI 'gestudeerd' hebt...
Ik twijlfel of ik het woord contact wel moet gebruiken, want ik bedoel idd. alleen de tv-programma's (astro, maar ook char ed), de paranormaalbeursadvertenties langs de weg, en de mensen die bijklussen als voodooartiest (daar krijg ik zo af en toe een klein briefje van in mn bus). Ik ben er zelf nooit actief naar op zoek gegaan en heb er persoonlijk ook geen ervaring mee.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:15 schreef maedel het volgende:
Ben je overigens wél vaak in contact gekomen met oplichters dan? Omdat je dat zo stelt?
Nou ja, gelukkig nuanceer je je uitspraakquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:25 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Ik twijlfel of ik het woord contact wel moet gebruiken, want ik bedoel idd. alleen de tv-programma's (astro, maar ook char ed), de paranormaalbeursadvertenties langs de weg, en de mensen die bijklussen als voodooartiest (daar krijg ik zo af en toe een klein briefje van in mn bus). Ik ben er zelf nooit actief naar op zoek gegaan en heb er persoonlijk ook geen ervaring mee.
Geen persoonlijke ervaring. Wel dat mijn moeder forse bedragen verbelt aan astrotv (de persoonlijke lijn) en ook grote waarde hecht aan de uitspraken, die die persoon (ze wil altijd naar een iemand bellen) doet. Het maakt een vrij groot deel uit van haar leefwereld op dit moment.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:39 schreef maedel het volgende:
Want eigenlijk heb je er geen ervaring mee dus
Ja, dat is natuurlijk gewoon heel rot. Waarom belt ze dan naar zo'n lijn en gaat ze niet een keer naar een echt fatsoenlijk medium? Gewoon om dat eens uit te proberen? Wellicht kun je haar er wel bij helpen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:45 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Geen persoonlijke ervaring. Wel dat mijn moeder forse bedragen verbelt aan astrotv (de persoonlijke lijn) en ook grote waarde hecht aan de uitspraken, die die persoon (ze wil altijd naar een iemand bellen) doet. Het maakt een vrij groot deel uit van haar leefwereld op dit moment.
Omdat ze waarschijnlijk altijd eenzelfde soort reacties krijgen als dat je die hier op Fok bijvoorbeeld ook krijgt. Op een gegeven moment ben je dat eigenlijk wel zat, dat je altijd je eigenlijk leefwijze en overtuiging moet gaan "verdedigen".quote:Waarom willen de goede kaartleggers (het hele rijtje) dan niet hun naam zuiveren? Die vraag is nog niet echt beantwoord, behalve dat ze er geen behoefte aan zouden hebben.
Zij heeft vooral iets aan een psycholoog. En ik denk vele astrobellers ea. met haar. Meneer de astroman schijnt naar wat ik van haar hoor, wat antipsychiatrische/psychologische trekjes te hebben. Ook jij benoemt zoiets niet als optie. Hoe komt dat dan weer?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:04 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, dat is natuurlijk gewoon heel rot. Waarom belt ze dan naar zo'n lijn en gaat ze niet een keer naar een echt fatsoenlijk medium? Gewoon om dat eens uit te proberen? Wellicht kun je haar er wel bij helpen?
[..]
Omdat ze waarschijnlijk altijd eenzelfde soort reacties krijgen als dat je die hier op Fok bijvoorbeeld ook krijgt. Op een gegeven moment ben je dat eigenlijk wel zat, dat je altijd je eigenlijk leefwijze en overtuiging moet gaan "verdedigen".
Omdat jij hier niet zegt wat er met haar aan de hand is?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:06 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Zij heeft vooral iets aan een psycholoog. En ik denk vele astrobellers ea. met haar. Meneer de astroman schijnt naar wat ik van haar hoor, wat antipsychiatrische/psychologische trekjes te hebben. Ook jij benoemt zoiets niet als optie. Hoe komt dat dan weer?
Summers heeft hier eigenlijk al een passende reactie op gegeven, maar toch wilde ik nog even reageren.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:24 schreef gids20 het volgende:
Hey, dank juliie voor de berichten, ik mag dan een newb. zijn, wel ben ik gevraagd door stichting skepsis zoveel mogelijk overal waar dan ook te ageren over astro-tv. Vooral omdat ik, zoals eerder geschreven ik de dupe ben geworden van een :labiele: kennis, die voor zo,n 100 euro gebeld heeft, en ik de rekening maar betaald heb, dit voorval is opgelost, en zal niet meer kunnen gebeuren.Ook de sp wordt ingelicht. Ik wil niet schreeuwen op dit forum ik wil aandacht voor die rotzooi, en bedenk wel dat er tijdens een onderzoek naar deze praktijken, overal info vandaan gehaald wordt.Dat weet ik nu wel weer zeker!.
Je valt me tegen. Gal spuwen kan je als de beste, maar de argumentatie is niet best. Ik heb zeker niet alle topics van je gelezen en ook hier heb ik niet alle pagina's volledig gelezen. Toch had ik wel een reactie verwacht waar je duidelijk aan zou kunnen geven op welke punten Astro TV aangepakt zou moeten worden. Die zou je op zijn minst even kunnen herhalen. Jij snapt net zo goed als ik dat je Astro TV niet kan verbieden, omdat jij het oplichting zou vinden.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:25 schreef gids20 het volgende:
Ja, lekker kletsen, doe wat! in een vorig topic al eens ge vraagd, wat te doen met zijn allen, geen reactie. met 50.000 man naar den Haag? Voorlopig heb ik Plasterk gemaild, en antwoord gekregen, dat er weinig aan te doen is...hmmmm, ik kan ook interessante topics schrijven, maar jullie reageren wel, maar doen ook niets, terwijl je hetzelf ook een shitprogramma vindt.
Concrete punten? weet je die zelf niet?, onverklaarbare gave, laat me niet lachen, en natuurlijk ook daar is weer een antwoord op, zo lusten we er nog een. Enne, hebben we het niet allang over die andere troep ook gehad? En ja die man irriteert me mateloos!
Ik was benieuwd hoe je zou reageren. Vandaar dat ik je even een consult gaf zoals je grote vriend Edward dat zou doen. Verder heb ik niets op de man af gespeeld. Dat 'consult' bestaat enkel uit algemene dingen zoals Edward dat ook doet. Kennelijk vat je het nogal persoonlijk op. Sommige mensen geloven heilig in de dingen die ze te horen krijgen van Edward.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:47 schreef gids20 het volgende:
Jezus wat ouwehoer jij veel, de zgnd filosoof, ik zit helemaal nergens mee, en reageer net zoveel als jij !!Ik denk dat je graag frustratie bij anderen wilt voelen, je gaat op de persoon mailen, we hebben het over astro-tv, verveling? ik ben niet boos niet gefrustreerd, heb een leuk leven, en een uitstekende carriere opgebouwd, heb jij eigenlijk wel werk, verveel je je? Als je je tot niets geroepen voelt, stop dan met reageren....tot zover karammel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |