abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 juli 2008 @ 09:47:56 #101
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_60239281
quote:
Op maandag 21 juli 2008 09:17 schreef L.Denninger het volgende:
Dat vind ik al een enorm vreemde instelling.
Als ik met vrienden praat hoef ik niet "m'n rationele mind uit te zetten".
Ook niet als ik auto rijdt, computer, sport of televisie kijk.
Maar dit zijn allemaal fysieke interacties die bevestigd worden door je zintuigen.
Je zesde zintuig is een ander verhaal en alles met gevoel en wat je binnen krijgt kan worden verstoord of zelfs verhinderd omdat je mind dus in de weg zit.
Het is net zoiets als met dingen bezig zijn terwijl iemand tegen je aan het praten is, waardoor je mind in de weg zit en je focus verliest.
quote:
Maar hier moet je niet te lang voor nadenken en je "rationele mind uitzetten" ?
Bij mij gaan dan alle bullshit-alarmbellen af.
En dat is (o.a) waarom ik met dieren kan communiceren en jij niet.
quote:
Uhuh, net zoals de enige waarheid die er is is dat er 32 mensen in een gesticht zitten die allemaal Napoleon zijn - ze vinden zelf immers dat het zo is dus is het de waarheid.
Dat is geen waarheid, dat is een overtuiging.
Ok, jij je zin. Dan noem jij het lekker "overtuiging".
Als dat het woord is dat jij er voor wilt gebruiken moet je dat vooral doen.
  maandag 21 juli 2008 @ 09:55:12 #102
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_60239390
quote:
Op maandag 21 juli 2008 09:47 schreef Darkwolf het volgende:

[..]

Maar dit zijn allemaal fysieke interacties die bevestigd worden door je zintuigen.
Je zesde zintuig is een ander verhaal en alles met gevoel en wat je binnen krijgt kan worden verstoord of zelfs verhinderd omdat je mind dus in de weg zit.
dingdingdingdingding, BS-alarmbellen gaan af !
quote:
En dat is (o.a) waarom ik denk dat ik met dieren kan communiceren en jij niet.
quote:
Ok, jij je zin. Dan noem jij het lekker "overtuiging".
Als dat het woord is dat jij er voor wilt gebruiken moet je dat vooral doen.
Er zit nogal een groot verschil tussen 'overtuiging' en 'waarheid'
zzz
  maandag 21 juli 2008 @ 10:45:10 #103
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_60240191
quote:
Op maandag 21 juli 2008 09:55 schreef L.Denninger het volgende:
dingdingdingdingding, BS-alarmbellen gaan af !
Had ik al een vermoeden van.
Ga verder ook geen manier vinden om proberen uit te leggen wat ik er mee probeer te zeggen.
Ik had ook expres de (voor jou) cryptische zin weg gelaten die luidt als volgt: in de stilte ga je pas echt dingen horen.

En waarom verdraai jij nu mijn uitspraak in een eigen quote? Beetje flauw, vind je ook niet?
Je kan er ook gewoon op reageren dat jij denkt dat ik niet zeker ben en alleen denk dat ik met dieren kan communiceren.
Of het nu aannemelijker is of niet dat ik het kan volgens jou, geeft nog niet het recht om op deze manier mijn tekst te vedraaien. Alsof je mij corrigeert op de manier van hoe ik het zou moeten zeggen.
  maandag 21 juli 2008 @ 10:50:55 #104
31101 _Led_
pi_60240296
quote:
Op maandag 21 juli 2008 10:45 schreef Darkwolf het volgende:

[..]

Had ik al een vermoeden van.
Ga verder ook geen manier vinden om proberen uit te leggen wat ik er mee probeer te zeggen.
Ik had ook expres de (voor jou) cryptische zin weg gelaten die luidt als volgt: in de stilte ga je pas echt dingen horen.
"In het donker is het makkelijk om dingen te zien die er niet zijn."
quote:
Alsof je mij corrigeert op de manier van hoe ik het zou moeten zeggen.
Dat doe ik ook
zzz
  maandag 21 juli 2008 @ 10:58:23 #105
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_60240438
WTF:
quote:
Op maandag 21 juli 2008 10:50 schreef L.Denninger het volgende:
"In het donker is het makkelijk om dingen te zien die er niet zijn."
En WTF:
quote:
Dat doe ik ook
Zit jij nu gewoon de discussie dood te praten met dit soort flauwe onzin zodat ik het opgeef of er niet op reageer ofzo?
Reageer dan gewoon niet, want ik probeer tenminste nog iets van mijn posts te maken en iets proberen uit te leggen.

Waar haal jij in godsnaam het belachelijke en ongekende egotrippende lef vandaan om mij een beetje te zitten gaan corrigeren op hoe ik iets zou moeten formuleren betreft wat ik wel of niet kan?
Meneer de atheist, zoek het maar uit. Als jij jezelf verhevelt op deze manier boven mij omdat jij denkt dat jouw manier van redeneren meer valide is hoeft het voor mij niet meer.
Ongeloofelijk...
  maandag 21 juli 2008 @ 11:06:35 #106
31101 _Led_
pi_60240577
quote:
Op maandag 21 juli 2008 10:58 schreef Darkwolf het volgende:
WTF:
Hoezo, mag jij wel domme cryptischse zinnetjes plaatsen maar ik niet ?
Of begrijp je 'm niet ?
quote:
Meneer de atheist, zoek het maar uit. Als jij jezelf verhevelt op deze manier boven mij omdat jij denkt dat jouw manier van redeneren meer valide is hoeft het voor mij niet meer.
"Verhevelt" ? WTF is verhevelen ?
Voorlopig ben jij degene die zegt dat zijn interpretatie de absolute waarheid is dus wie voelt zich nou verheven boven wie ?
zzz
  maandag 21 juli 2008 @ 11:14:07 #107
8372 Bastard
Persona non grata
pi_60240721
back ontopic svp, en Denninger als je iets BS vind.. kun je dan gewoon eens iemand in zijn waarde laten en misschien eens niet reageren? Reactie op mijn vraag mag in het FB topic.
The truth was in here.
pi_60242457
Dus ontopic, van Erp claimt over paranormale gaven te beschikken, en Darkwolf ook. Beide zijn ze niet in staat de simpelste test te doorstaan (hier geloof ik heilig in, laat me in mijn waarde, modje zegt het zelf) en dus oplichters (nogmaals: laat me in mijn waarde, dit is mijn overtuiging.)

Zo.

Klaar.

Topic kan dicht.

Of wacht!

Je kan dus NIET zomaar iets roepen onder de noemer "ik geloof" en verwachten dat daarmee de discussie klaar is. Nee. Ik zou bewijs moeten leveren voordat ik iemand beticht van oplichterij.

Echter.

Ik kan me beroepen op een lange historie van onderzoeken op oplichters die allemaal, geen enkele uitzondering, door de mand vielen. Statistiek staat aan mijn kant, realiteit staat aan mijn kant.

Aan de kant van de "paranormalen" staan fantasie, ongefundeerd geloof, religie, geldklopperij, pseudo-wetenschap, kwakzalverij en weet ik veel wat voor andere termen beschikbaar zijn voor deze oplichters.

En ja, dit is ontopic, want die van Erp is een primair voorbeeld van het ergste geval in zijn soort. Een oplichter op publieke televisie die veel geld verdient met niets anders dan onzin.

Geloof wat je wilt, maar claim niet dat het een "feit" is dat je iets kan. Dat vertroebelt inderdaad de bak aan kennis die we hebben opgebouwd binnen de wetenschappelijke wereld.

Dit alles met alle respect, overigens. Want jullie hebben allemaal uiteraard alle respect voor mijn mening. Ik bedoel, mijn feiten.
  maandag 21 juli 2008 @ 13:08:53 #109
8372 Bastard
Persona non grata
pi_60243353
Absoluut respect voor je eigen mening, ik wil alleen maar aangeven dat in dit topic niet de gaven van DarkWolf ter discussie staan, maar die van Edward v. E.
The truth was in here.
  maandag 21 juli 2008 @ 13:56:51 #110
31101 _Led_
pi_60244474
quote:
Op maandag 21 juli 2008 13:08 schreef Bastard het volgende:
Absoluut respect voor je eigen mening, ik wil alleen maar aangeven dat in dit topic niet de gaven van DarkWolf ter discussie staan, maar die van Edward v. E.
Tja, naar mijn mening is DW zelf degene die vaak discussies op zichzelf betrekt, en vervolgens het niet kan hebben als mensen een andere mening hebben.
Hetzelfde zie je nu ook weer gebeuren in The Secret, What the bleep, Kabbalisme en New World Order bijvoorbeeld.
zzz
  maandag 21 juli 2008 @ 15:15:39 #111
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_60245908
quote:
Op maandag 21 juli 2008 13:56 schreef L.Denninger het volgende:
Tja, naar mijn mening is DW zelf degene die vaak discussies op zichzelf betrekt, en vervolgens het niet kan hebben als mensen een andere mening hebben.
Misschien betrek ik discussies op mijzelf en moet ik daar beter op letten, maar wat een onzin dat ik het niet kan hebben dat andere mensen een andere mening hebben in vergelijking met mij.
Was het niet dat Bastard jouw enkele posts terug er op wees betreft mensen in zijn of haar waarde laten?
Daar kan ik inderdaad niet tegen nee. En overigens ben ik daar niet de enigste in.
quote:
Hetzelfde zie je nu ook weer gebeuren in The Secret, What the bleep, Kabbalisme en New World Order bijvoorbeeld.
Dat is vrij ironisch, daar het topic uiteindeljk weer gaat over Ali's boodschap met een nieuw smaakje.
  maandag 21 juli 2008 @ 15:30:14 #112
31101 _Led_
pi_60246224
Mja, dat van Bastard vind ik eerlijk gezegd een beetje overdreven, als ik zeg dat mijn bullshit-alarmbellen afgaan als mensen mij vertellen dat ik bij sommige dingen absoluut niet moet nadenken laat ik mensen blijkbaar niet in hun waarde ?
Ach, dan moeten die mensen daar gewoon maar niet over nadenken.
zzz
  Moderator maandag 21 juli 2008 @ 15:58:35 #113
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_60246737
Maar die van Erp is dus een paragnost lees ik net.
Ik kende hem niet

Geeft hij ook consulten buiten de uizendingen, ik ben wel benieuwd naar ervaringen
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_60253163
Paragnost????hahahahahahaha
pi_60253695
echt zo bloody triest.
pi_60271400
Triest?, oplichterij, kwakzalverij.....en natuurlijk kan je een consult krijgen buiten de uitzending, ga naar zijn site: Edward van Erp.
Wat een mafketel als je hem over de naam van iemand ziet wrijven op papier...
pi_60354830
eerlijk, ik heb de laatste pagina´s niet goed gelezen want het leek een beetje personal te worden maar dit dan..ik las dat de paus en religie en weet ik et werden aangehaald maar vergeet niet dat de paus een ´beschermd beroep´ is en dat elke idooit zich voor parganost kan voordoen.

Persoonlijk vind ik Edward echt een onwijze idioot (de mensen die bellen vind ik nog idoter overigens)

Vraag me af óf er en wát er gedaan zou moeten worden tegen dit soort idioten.. Ik neig te zeggen dat je dr niets aan moet doen..mensen moeten het zelf weten. EN als je als psyhciatriisch patiènt toch belt en in de bullshit meegaat, ja dat is spijtig maar denk dat daar weer andere instanties voor zijn om op te vangen en voor te behoeden en dat dat niet de verantwoordelijkheid is van die tv charlatans.
pi_60370316
Klopt die Edward is een engerd...ik blijf er toch bij dat die mensen tegen zichzelf beschermd moeten worden.
pi_60372518
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 23:12 schreef gids20 het volgende:
Klopt die Edward is een engerd...ik blijf er toch bij dat die mensen tegen zichzelf beschermd moeten worden.
=Doe eens normaal=

[ Bericht 16% gewijzigd door Bastard op 27-07-2008 09:34:19 ]
  zondag 27 juli 2008 @ 07:45:54 #120
215416 gids20
idioten
pi_60373630
=Doe eens normaal.=

[ Bericht 86% gewijzigd door Bastard op 27-07-2008 09:33:34 ]
  zondag 27 juli 2008 @ 13:38:25 #121
215416 gids20
idioten
pi_60376788
Edward niet, de mensen die bellen, je snapt toch wel dat zij vaak: wanhopig: zijn, en de anderen die bellen hebben een plaat voor hun hoofd....
pi_60398772
Ik heb gister een uitzending gezien met Edward !!! Wat hilarisch. Het is zo fake. En dan die beller die 'OPLICHTER' riep door de telefoon erg vermakelijk, wanneer komt ie weer op tv??
Strawberry Flavour..
pi_60399860
Dat was ik!...die hem oplichter noemde...t,is dat het zo duur is , dat bellen.
  maandag 28 juli 2008 @ 17:29:49 #124
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_60399864
quote:
Op maandag 28 juli 2008 16:37 schreef -moi- het volgende:
Ik heb gister een uitzending gezien met Edward !!! Wat hilarisch. Het is zo fake. En dan die beller die 'OPLICHTER' riep door de telefoon erg vermakelijk, wanneer komt ie weer op tv??
Riep iemand dat nog voor het consult of daarna ?
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_60400843
Tijdens!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')