Maar dit zijn allemaal fysieke interacties die bevestigd worden door je zintuigen.quote:Op maandag 21 juli 2008 09:17 schreef L.Denninger het volgende:
Dat vind ik al een enorm vreemde instelling.
Als ik met vrienden praat hoef ik niet "m'n rationele mind uit te zetten".
Ook niet als ik auto rijdt, computer, sport of televisie kijk.
En dat is (o.a) waarom ik met dieren kan communiceren en jij niet.quote:Maar hier moet je niet te lang voor nadenken en je "rationele mind uitzetten" ?
Bij mij gaan dan alle bullshit-alarmbellen af.
Ok, jij je zin. Dan noem jij het lekker "overtuiging".quote:Uhuh, net zoals de enige waarheid die er is is dat er 32 mensen in een gesticht zitten die allemaal Napoleon zijn - ze vinden zelf immers dat het zo is dus is het de waarheid.
Dat is geen waarheid, dat is een overtuiging.
dingdingdingdingding, BS-alarmbellen gaan af !quote:Op maandag 21 juli 2008 09:47 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Maar dit zijn allemaal fysieke interacties die bevestigd worden door je zintuigen.
Je zesde zintuig is een ander verhaal en alles met gevoel en wat je binnen krijgt kan worden verstoord of zelfs verhinderd omdat je mind dus in de weg zit.
quote:En dat is (o.a) waarom ik denk dat ik met dieren kan communiceren en jij niet.
Er zit nogal een groot verschil tussen 'overtuiging' en 'waarheid'quote:Ok, jij je zin. Dan noem jij het lekker "overtuiging".
Als dat het woord is dat jij er voor wilt gebruiken moet je dat vooral doen.
Had ik al een vermoeden van.quote:Op maandag 21 juli 2008 09:55 schreef L.Denninger het volgende:
dingdingdingdingding, BS-alarmbellen gaan af !
"In het donker is het makkelijk om dingen te zien die er niet zijn."quote:Op maandag 21 juli 2008 10:45 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Had ik al een vermoeden van.
Ga verder ook geen manier vinden om proberen uit te leggen wat ik er mee probeer te zeggen.
Ik had ook expres de (voor jou) cryptische zin weg gelaten die luidt als volgt: in de stilte ga je pas echt dingen horen.
Dat doe ik ookquote:Alsof je mij corrigeert op de manier van hoe ik het zou moeten zeggen.
En WTF:quote:Op maandag 21 juli 2008 10:50 schreef L.Denninger het volgende:
"In het donker is het makkelijk om dingen te zien die er niet zijn."
Zit jij nu gewoon de discussie dood te praten met dit soort flauwe onzin zodat ik het opgeef of er niet op reageer ofzo?quote:Dat doe ik ook
Hoezo, mag jij wel domme cryptischse zinnetjes plaatsen maar ik niet ?quote:Op maandag 21 juli 2008 10:58 schreef Darkwolf het volgende:
WTF:
"Verhevelt" ? WTF is verhevelen ?quote:Meneer de atheist, zoek het maar uit. Als jij jezelf verhevelt op deze manier boven mij omdat jij denkt dat jouw manier van redeneren meer valide is hoeft het voor mij niet meer.
Tja, naar mijn mening is DW zelf degene die vaak discussies op zichzelf betrekt, en vervolgens het niet kan hebben als mensen een andere mening hebben.quote:Op maandag 21 juli 2008 13:08 schreef Bastard het volgende:
Absoluut respect voor je eigen mening, ik wil alleen maar aangeven dat in dit topic niet de gaven van DarkWolf ter discussie staan, maar die van Edward v. E.
Misschien betrek ik discussies op mijzelf en moet ik daar beter op letten, maar wat een onzin dat ik het niet kan hebben dat andere mensen een andere mening hebben in vergelijking met mij.quote:Op maandag 21 juli 2008 13:56 schreef L.Denninger het volgende:
Tja, naar mijn mening is DW zelf degene die vaak discussies op zichzelf betrekt, en vervolgens het niet kan hebben als mensen een andere mening hebben.
Dat is vrij ironisch, daar het topic uiteindeljk weer gaat over Ali's boodschap met een nieuw smaakje.quote:Hetzelfde zie je nu ook weer gebeuren in The Secret, What the bleep, Kabbalisme en New World Order bijvoorbeeld.
=Doe eens normaal=quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:12 schreef gids20 het volgende:
Klopt die Edward is een engerd...ik blijf er toch bij dat die mensen tegen zichzelf beschermd moeten worden.
Riep iemand dat nog voor het consult of daarna ?quote:Op maandag 28 juli 2008 16:37 schreef -moi- het volgende:
Ik heb gister een uitzending gezien met Edward![]()
![]()
!!! Wat hilarisch. Het is zo fake. En dan die beller die 'OPLICHTER' riep door de telefoon
![]()
![]()
erg vermakelijk, wanneer komt ie weer op tv??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |