Onzin, je mag ook best een mening geven over hem zoals je 'm op tv ziet,quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:08 schreef Summers het volgende:
geen idee, dat moet je vragen aan mensen die hem hebben gesproken of hij dom ouwehoert en of hij woorden gebruikt die niet op hun van toepassing is , wat kan je er anders voor zinnigs over zeggen ? je zegt dat hij zich niet invoelt maar hoe weet je dat ? zie je dan een grote X boven zijn hoofd knipperen ? krijg je dan steken in je voet ? je zou paranormaal moeten zijn om zulke dingen op te merken of zelf een consult bij hem nemen , alleen dan weet je dat .
Briljant concept toch ?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:40 schreef Bastard het volgende:
Nooit gezien nog geloof ik, voor mij hoeft dat geld verdienen op deze manier ook niet. SMS astro leeuw naar 5151 en ontvang je dagelijkse horoscoop a 1.30 pg
Ik moet eerlijk bekennen dat ik dat ook verschrikkelijk vindquote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:40 schreef Bastard het volgende:
Nooit gezien nog geloof ik, voor mij hoeft dat geld verdienen op deze manier ook niet. SMS astro leeuw naar 5151 en ontvang je dagelijkse horoscoop a 1.30 pg
Het trekt het hele wereldje in het belachelijke, dat is wat mij er aan stoort... of dat het inderdaad een versterkt idee geeft van "zie je wel, het zijn allemaal geldwolven die paradingesen"quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:44 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik dat ook verschrikkelijk vind
http://nl.wikipedia.org/wiki/Forer-effectquote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:43 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Briljant concept toch ?
Je schrijft 1 kort stukje en dat is gelijk van toepassing op 200000 man maal 1 euro.
Ben ik het niet mee eens. Ik heb het niet letterlijk bijgehouden, maar volgens mij herkennen de meesten zich er ook wel in. Dit is ook wel logisch, natuurlijk. Sowieso bellen ze, dus ze geloven er wel in en verder is elk verhaal samen te vatten tot 'je hebt het onlangs moeilijk gehad, maar het komt weer goed' of 'Je hebt net een keuze moeten maken en je hebt de juiste beslissing genomen'quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:14 schreef nienada het volgende:
ja en die mensen die hem spreken vinden bijna allemaal (als ze al de kans krijgen om iets te niet en) dat ze zich er niet in herkennen.
Nee, dan ken jij Summers waarschijnlijk nog niet.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:14 schreef nienada het volgende:
Als jij denkt dat je paranormaal moet zijn om te bepalen of iemand onzin lult dan heb jij dit waarschijnlijk nog nooit gezien.
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:31 schreef Spellmeista het volgende:
Totale onzin mag van mij verbannen worden van de tv. Dit noem ik het uitmelken van mensen. Op het gevoel inspelen en er een fortuin aan verdienen. Ik vind het echt slecht dat zoiets als dit op tv is en op tv mag zijn.
Lach er maar om, mensen als jij zijn de reden dat hij lekker verdient met die onzinquote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:25 schreef Marthh het volgende:
Haha ik heb hem een keer gebeld!
''Mensen'' als ik zijn gewoon nieuwsgierig, niets mis mee..quote:Op maandag 2 juni 2008 09:51 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Lach er maar om, mensen als jij zijn de reden dat hij lekker verdient met die onzin
Waarom zou een medium de reacties moeten zien? Zou hij zich soms bedienen van cold reading?quote:Op maandag 2 juni 2008 19:24 schreef littledrummergirl het volgende:
en aan de reacties kun je ook niet zien of je in de goede richting zit
Nee bij een astroloog word het meestal een consult genoemd, maar is het echt astrologie dan?quote:Op maandag 2 juni 2008 19:24 schreef littledrummergirl het volgende:
sowiezo zet ik mijn vraagtekens bij "readings" ( heet dat bij astrologen ook zo?) via de telefoon.. je kent iemand niet, je ziet iemand niet en aan de reacties kun je ook niet zien of je in de goede richting zit. En mensen mensen die bellen zijn vaan zo "labiel" en overdonderd door alles wat er gebeurd dat ze toch wel zeggen dat het klopt. Dingen als " je moet een moeilijke keuze maken" heeft natuurlijk iedereen wel.
Zou je erdoor komen dan denk je?quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:09 schreef TLC het volgende:
Eigenlijk zou je die gasten gewoon moeten opbellen en publiekelijk hard de waarheid vertellen
quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:23 schreef Topspin het volgende:
Ik snap niet dat RTL zoiets doet uitzenden, je haalt toch mooi je imago weg door die troep op tv te laten verschijnen. RTL is zo nu en dan best een goede zender, vooral RTL 5 en RTL 7 kan ik vaker waarderen maar die rotzooi haalt die waardering helemaal weg. Gaat natuurlijk om het geld, geld schijnt belangrijker te zijn dan hoe je als zender jezelf profileert.
Hebben jullie die aflevering gezien waar die ene te gast was die oranje-gek is. Ben ff zijn naam kwijt, die mafketel die altijd commercieel bezig is met het koningshuis. Hij had in die aflevering een handboei om waar een of andere cabaratier die Kamphuis heet aan vast zat die onder de tafel zat omdat hij zich schaamde om op tv te komen daar. Cabaratier zat onder de tafel verstopt en zei zo nu en dan dat hij niet in beeld wilde komenMij ontging even de bedoeling ervan en snap nog steeds niet wat ze nu ermee wilden bereiken.
Meest vage wat ik ooit gezien heb op tv. Sloeg echt totaal en dan ook totaal nergens op. Niet alleen die handboei maar ook die onzinnige praat van die paragnost over het leven van die oranje-gek. Erge is dat die uitzending ook nog eens vaker herhaald wordt, heb hem al een aantal keren zien langskomen tijdens het zappen.
Oh jaquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |