Die vlekken zouden er toch wel komen, maar dan aan de voorkantquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:16 schreef Florian_ het volgende:
nu komen er vlekken op mijn prachtige net nieuwe babyblauwe boxer![]()
lekt er groengele afscheiding uit z'n pisbuis?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:28 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Die vlekken zouden er toch wel komen, maar dan aan de voorkant
Ja ik dacht dat ik kats nie meer biekwamquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:39 schreef Juicyhil het volgende:
Hehhee, best wel grappig, alleen meiden reageren meteen
Die sangrilliaanse babies hebben ook konthaarquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:52 schreef Liquidootje het volgende:
Als je er sangriliaanse babies op wrijft, dan is het helemaal weg. Nadeel is dat je dan misschien ook je konthaar wegschuurt.
Begrijp ik hieruit dat je ook vaker een bloedende aars had door die trimmer?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:50 schreef faun het volgende:
Ik scheer mijn konthaar altijd met mijn neustrimmer de laatste tijd dat gaat best goed.
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:13 schreef faun het volgende:
nee maar volgens mij gaat je kontje dan minder bloeden als je minder konthaar hebt, ik heb wel zo'n klein stukje wat altijd gaat bloeden maar je moet zorgen dat je veel vezel eet zodat je poep hebt die je niet hoeft af te vegen.
Waarom heeft die van de 5000 stemmen 5 sterrenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |