quote:Op maandag 28 maart 2005 04:01 schreef Mr-Mackey het volgende:
Jezus, wat een stelletje hypocrieten hier
'T is meteen weer hoer hier en hoer daar, terwijl dit meisje met een legitieme vraag komt. Is dat nou echt nodig
Nee, dat komt omdat pijpen en anale sex opeens de normaalste zaak van de wereld is geworden en dat het soms zelfs van meisjes verwacht wordt door hele domme jongens.quote:Op maandag 28 maart 2005 15:13 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Wie heeft het hier over hoer...?
Verder vind ik het ook nogal onbegrijpelijk dat je het blijft doen als je steeds dit als resultaat hebt, of is het een verkapt "mijn vriendje is enorm geschapen, en dat wil ik jullie even inwrijven"-topic?
Alsof een muts die zich dan maar in haar poepertje laat nemen, omdat ze haar ontzettend leuke vriendje niet wil teleurstellen, niet dom is...quote:Op maandag 28 maart 2005 15:19 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Nee, dat komt omdat pijpen en anale sex opeens de normaalste zaak van de wereld is geworden en dat het soms zelfs van meisjes verwacht wordt door hele domme jongens.
Ook. Maar het meisje heeft nu een probleem, dus het niet heel vriendelijk om d'r een muts te noemen.quote:Op maandag 28 maart 2005 15:24 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Alsof een muts die zich dan maar in haar poepertje laat nemen, omdat ze haar ontzettend leuke vriendje niet wil teleurstellen, niet dom is...![]()
Ok ok,... tzou ook helpen als dat soort meisjes iets zelfstandiger en assertiever overkwamen misschien. Soms klinken ze ook wel een beetje alsof het simpel neukvee is (wil niet zeggen dat dat bij TS zo is trouwens)quote:Op maandag 28 maart 2005 15:21 schreef Mr-Mackey het volgende:
@ Kamagurka.
Vannacht is deze draad uitgelopen op een ordinaire scheldpartij, waarbij men af en toe zó godsgruwelijk grof werd, zoals je maar zelden tegenkomt hier.
Ik dacht dat ik de meeste soorten hoeren wel kende, maar ik heb vannacht, zo rond een uur of half vier zeker 6 nieuwe varianten mogen begroeten. Het hypocriete sloeg overigens op de meeste heren die, hoogstwaarschijnlijk, zelf wel eens een vrouw van achteren zouden willen benaderen, maar vannacht slechts konden melden dat 'smerig' zou zijn en dat vrouwen die zich hiertoe 'verlagen' in de categorie gore .....hoeren zijn (Vul op de puntjes maar een van de ca. 20 varianten in die de revue hebben gepasseerd.
Verder werd de TS ook nog op andere manieren gebashed, waar dat eigenlijk niet terecht was.
Al met al was het en tamelijk onsmakelijke vertoning. Ik ben blij dat de mods uiteindelijk op hebben zitten schonen. (Gôh, dat zeg ik niet vaak....)
Ja, het was vreselijk, heb het gehele topic op de openingspost na bijna moeten verwijderen. Ik probeer mensen met vragen gewoon antwoord te geven, niet te veroordelen, dat is niet mijn plaats. Ik verbaasde me echt over de felheid van de reacties. Zo extreem vind ik TS ' haar vraag toch echt niet, ik durf te wedden dat er meer mensen rondlopen met vragen/ervaringen omtrent anale sex. Ik zou de grootste schreeuwers willen aanraden hun mond te houden en de tips te onthouden, wie weet heb je er nog wat aan als je, later als je groot bent, wilt gaan experimenteren in bedquote:Op maandag 28 maart 2005 15:21 schreef Mr-Mackey het volgende:
@ Kamagurka.
Vannacht is deze draad uitgelopen op een ordinaire scheldpartij, waarbij men af en toe zó godsgruwelijk grof werd, zoals je maar zelden tegenkomt hier.
Ik dacht dat ik de meeste soorten hoeren wel kende, maar ik heb vannacht, zo rond een uur of half vier zeker 6 nieuwe varianten mogen begroeten. Het hypocriete sloeg overigens op de meeste heren die, hoogstwaarschijnlijk, zelf wel eens een vrouw van achteren zouden willen benaderen, maar vannacht slechts konden melden dat 'smerig' zou zijn en dat vrouwen die zich hiertoe 'verlagen' in de categorie gore .....hoeren zijn (Vul op de puntjes maar een van de ca. 20 varianten in die de revue hebben gepasseerd.
Verder werd de TS ook nog op andere manieren gebashed, waar dat eigenlijk niet terecht was.
Al met al was het en tamelijk onsmakelijke vertoning. Ik ben blij dat de mods uiteindelijk op hebben zitten schonen. (Gôh, dat zeg ik niet vaak....)
Misschien heeft ze even een wake-up call nodig...quote:Op maandag 28 maart 2005 15:30 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Ook. Maar het meisje heeft nu een probleem, dus het niet heel vriendelijk om d'r een muts te noemen.
Wanneer het bloed uit je anus druipt is dat niet echt te vergelijken met een kater.quote:Op maandag 28 maart 2005 15:40 schreef DennisMoore het volgende:
Als iets (soms) pijn doet, betekent het niet dat het automatisch tegen je zin is he?
Ik drink op een zaterdagavond toch graag teveel biertjes, ondanks de te verwachten pijn op zondagmorgen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |