abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25799231
Sja ik ben er (anale seks) niet zo'n voorstander van omdat ik naar mijn idee nogal nauw ben van achteren (elke keer doet t pijn aan de ene kant, vet branderig gevoel...En ook heb ik vaak de dagen erna last met het poepen (t doet pijn of dr komt al per ongeluk wat uit bijna of zo), soms zit er zelfs een beetje bloed bij.

Na heb ik t laatst dus (1 keer en nog een halve keer maar deed pijn toen dus gestopt...toen ik erna moest poepen deed dat echt onwijs pijn) weer anaal gedaan (eerste keer vorige week zaterdag en 2e keer eergisteren).
Toen ik een uur geleden naar de WC ging schrok ik wel ff want er lag een behoorlijke plas bloed in het toilet (bloedpropje ook) en toen ik me afveegde zat er bij de 1e en 2e keer afvegen ook bloed aan het toiletpapier (bij de 3e afschoonveeg al niet meer).
Nou zal het wel meer geleken hebben dan het in werkelijkheid was omdat ik ook heb moeten plassen dus er vocht bij zat in de toiletpot en ik had ook niet echt pijn of zo bij het poepen....maar vraag me toch af of het nu kwaad kan ofzo....of ik nu kans krijg op infectie van de darmwegen of een permanente beschadiging op kan lopen door anale seks?

Oja ik heb wel es last gehad van aarskloven en daar ook een zalfje voor gehad (zal ook wel van de anale seks zijn gekomen misschien toen) dus misschien dat dat dan wel weer open is gegaan of zo maar het lijkt wel alsof het nu dieper zit.
pi_25799240
Op zich zal het gewoon wel weer overgaan, maar kans op een infectie bestaat altijd met zoiets. Zeker in die regionen.

Dus houd het schoon , laat de anale seks even links liggen en dan is het waarschijnlijk zo weer over.

Als je het gevoel hebt dat het na een paar dagen juist erger wordt, kun je eventueel naar een dokter gaan.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_25799318
Jezus, wat een stelletje hypocrieten hier
'T is meteen weer hoer hier en hoer daar, terwijl dit meisje met een legitieme vraag komt. Is dat nou echt nodig

Wat ik overigens niet begrijp, is dat je, wanneer het pijnlijk is, er niettemin mee doorgaat.
Als je er niet van kunt genieten, moet je het gewoon niet doen.
En wat betreft dat bloed: oppassen. Ontlasting is niet steriel, in tegenstelling tot urine, zodat je wel degelijk ontstekingen kunt oplopen. Er zijn alternatieven genoeg, dacht ik zo.
De progressief en de allochtoon vormen een symbiose.
Dat die parasiteert op de samenleving in zijn geheel, moet natuurlijk verzwegen worden.
pi_25799319
wtf zijn aarskloven; Zijn dat veredelde aambeien of zo?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_25799324
Whehehe, dus je hebt elke keer onwijs veel pijn, lichamelijke klachten en zelfs bloed, maar toch doe je het telkens weer opnieuw, soms zelfs meerdere keren op een dag .

Zelfs laboratoriumratten zijn intelligenter .
I was an atheist until I realized I was God
  maandag 28 maart 2005 @ 12:59:51 #6
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_25803308
TS, waarom heb je dan steeds anale seks als je er zo'n last van hebt? Imho moet je dat gewoon niet tegen je zin doen hoor
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  maandag 28 maart 2005 @ 13:48:33 #7
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_25804627
Vreemd dat je dat bloed pas na een aantal dagen aantreft. Ik denk dat het een beschadiging in de darmwand die door harde ontlating weer is gaan bloeden. Dat geneest vanzelf wel. Het kan ook uitlopen op een ontsteking, maar als je dat hebt merk je dat denk ik wel, dan zul je naar de dokter moeten. Maar ik denk niet dat het zover komt, je moet echt wild tekeer gaan om iets ernstig te beschadigen.

bron
pi_25805708
Ik heb dat ook wel gehad toen anaal nog niet echt lekker ging, ik wilde het graag, probeerde het dan en dan gig het best goed(oftewel lekker), maar ik kreeg er altijd spijt van omdat ik last daarna had, ook weleens gebloed.

Dat ging altijd gelukkig vanzelf over, maar blij wordt je er niet van, toen hebben we anaal(wat al op een heel laag pitje stond) even weggelaten, na een half jaartje zijn we helemaal opnieuw begonnen met opbouwen, alleen dan toen hoe het hoort en na een klein tijdje lukte anaal dus zonder pijn, zonder napijn.

Kan nu als ik dat zou willen elke dag anaal zonder enig probleem, wat me heeft geleerd dat het echt een kwestie is van de juiste maniere gebruiken, ontspanning, je fijn voelen en rustig aan in het begin.

Tip, kijk nina hartley's guide to anal sex, wordt veel in gedaan waarvan je zou denken, oei, maar het laat zien wat er mogelijk is en er worden hele leuke tips gegeven van hoe je het aan moet pakken.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  maandag 28 maart 2005 @ 14:39:16 #9
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_25805807
Ik heb wel wat vaker anale sex, maar bloeden...euh, nee? Dat je ook al " per ongeluk " wat laat gaan is ook niet goed.

Vergeet niet dat anale sex geen grapje is ofzo, je kunt je kringspier onherstelbaar beschadigen..zo erg , dat je de rest van je leven met een pamper om kan lopen.
Het lijkt me dat je veel te ruw bent geweest. Misschien een idee eerst even te relaxen met alcohol/poppers en dan pas voorzichtig hem te laten penetreren, stukje bij beetje, tot het een beetje opgerekt is.
  maandag 28 maart 2005 @ 15:10:45 #10
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_25806536
quote:
vet branderig gevoel
WAAROM DOE JE HET DAN!?!??!

Ik vind je een beetje stom hoor. Sorry.
pi_25806599
quote:
Op maandag 28 maart 2005 04:01 schreef Mr-Mackey het volgende:
Jezus, wat een stelletje hypocrieten hier
'T is meteen weer hoer hier en hoer daar, terwijl dit meisje met een legitieme vraag komt. Is dat nou echt nodig

Wie heeft het hier over hoer...?

Verder vind ik het ook nogal onbegrijpelijk dat je het blijft doen als je steeds dit als resultaat hebt, of is het een verkapt "mijn vriendje is enorm geschapen, en dat wil ik jullie even inwrijven"-topic?
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  maandag 28 maart 2005 @ 15:19:30 #12
95998 -DailaLama-
pi_25806747
quote:
Op maandag 28 maart 2005 15:13 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Wie heeft het hier over hoer...?

Verder vind ik het ook nogal onbegrijpelijk dat je het blijft doen als je steeds dit als resultaat hebt, of is het een verkapt "mijn vriendje is enorm geschapen, en dat wil ik jullie even inwrijven"-topic?
Nee, dat komt omdat pijpen en anale sex opeens de normaalste zaak van de wereld is geworden en dat het soms zelfs van meisjes verwacht wordt door hele domme jongens.
  maandag 28 maart 2005 @ 15:21:02 #13
57573 Mr-Mackey
Libertariër
pi_25806783
@ Kamagurka.
Vannacht is deze draad uitgelopen op een ordinaire scheldpartij, waarbij men af en toe zó godsgruwelijk grof werd, zoals je maar zelden tegenkomt hier.
Ik dacht dat ik de meeste soorten hoeren wel kende, maar ik heb vannacht, zo rond een uur of half vier zeker 6 nieuwe varianten mogen begroeten. Het hypocriete sloeg overigens op de meeste heren die, hoogstwaarschijnlijk, zelf wel eens een vrouw van achteren zouden willen benaderen, maar vannacht slechts konden melden dat 'smerig' zou zijn en dat vrouwen die zich hiertoe 'verlagen' in de categorie gore .....hoeren zijn (Vul op de puntjes maar een van de ca. 20 varianten in die de revue hebben gepasseerd.

Verder werd de TS ook nog op andere manieren gebashed, waar dat eigenlijk niet terecht was.
Al met al was het en tamelijk onsmakelijke vertoning. Ik ben blij dat de mods uiteindelijk op hebben zitten schonen. (Gôh, dat zeg ik niet vaak....)
De progressief en de allochtoon vormen een symbiose.
Dat die parasiteert op de samenleving in zijn geheel, moet natuurlijk verzwegen worden.
pi_25806879
quote:
Op maandag 28 maart 2005 15:19 schreef -DailaLama- het volgende:

[..]

Nee, dat komt omdat pijpen en anale sex opeens de normaalste zaak van de wereld is geworden en dat het soms zelfs van meisjes verwacht wordt door hele domme jongens.
Alsof een muts die zich dan maar in haar poepertje laat nemen, omdat ze haar ontzettend leuke vriendje niet wil teleurstellen, niet dom is...
pi_25806944
ze stelt een vraag mensen, ze vraagt niet om jullie mening ver anale seks.
ik denk dat TS het wel even in de gaten moet houden.
het kan heel goed zijn dat er wat beschadigd, of opengehaald is.
en als het echt zo pijnlijk is,
niks moet, alles mag. doe het een tijdje niet, of bouw het gewoonrustig op.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  maandag 28 maart 2005 @ 15:30:15 #16
95998 -DailaLama-
pi_25807011
quote:
Op maandag 28 maart 2005 15:24 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Alsof een muts die zich dan maar in haar poepertje laat nemen, omdat ze haar ontzettend leuke vriendje niet wil teleurstellen, niet dom is...
Ook. Maar het meisje heeft nu een probleem, dus het niet heel vriendelijk om d'r een muts te noemen.
  maandag 28 maart 2005 @ 15:31:02 #17
117769 BBH-mode
altijd geil
pi_25807035
mijn ex deelde mij ook wel eens mee dat het na anale sex bloedde maar dat het nadien wel overging. en een bloedpropje in je endeldarm kan komen doordat de korts op het wondje door de peristaltische bewegingen losraakt en dan doet het even weer pijn. ik zou idd ff geen anale sex meer doen en zoals eerder gezegd een instructievideo bekijken.

dildo's en veeel glijmiddel in de toekomst.

btw snap niet waarom als je aan anale sex doet meteen een hoer bent. achterlijke homofobe eikels.

anale sex is gewoon super, mits je weet wat je doet!
Van thuiswonende studenten word niemand geil!
pi_25807043
quote:
Op maandag 28 maart 2005 15:21 schreef Mr-Mackey het volgende:
@ Kamagurka.
Vannacht is deze draad uitgelopen op een ordinaire scheldpartij, waarbij men af en toe zó godsgruwelijk grof werd, zoals je maar zelden tegenkomt hier.
Ik dacht dat ik de meeste soorten hoeren wel kende, maar ik heb vannacht, zo rond een uur of half vier zeker 6 nieuwe varianten mogen begroeten. Het hypocriete sloeg overigens op de meeste heren die, hoogstwaarschijnlijk, zelf wel eens een vrouw van achteren zouden willen benaderen, maar vannacht slechts konden melden dat 'smerig' zou zijn en dat vrouwen die zich hiertoe 'verlagen' in de categorie gore .....hoeren zijn (Vul op de puntjes maar een van de ca. 20 varianten in die de revue hebben gepasseerd.

Verder werd de TS ook nog op andere manieren gebashed, waar dat eigenlijk niet terecht was.
Al met al was het en tamelijk onsmakelijke vertoning. Ik ben blij dat de mods uiteindelijk op hebben zitten schonen. (Gôh, dat zeg ik niet vaak....)
Ok ok,... tzou ook helpen als dat soort meisjes iets zelfstandiger en assertiever overkwamen misschien. Soms klinken ze ook wel een beetje alsof het simpel neukvee is (wil niet zeggen dat dat bij TS zo is trouwens)
Zo'n erodome bijv. beschrijft dingen waarvan menig man het schaamrood op zijn kaken krijgt, maar doet dat met zelfovertuiging en zelfkennis waarbij je iig niet meteen de neiging krijgt sarcastisch of honend te reageren.
Als een domme lul meteen hoer beginnen roepen is natuurlijk altijd verwerpelijk en dom
pi_25807131
Hmm, je moet er maar wel het geduld voor hebben om zoiets te oefenen en langzaam op te bouwen...

En dat klinkt niet zo geil eigenlijk, zo'n technisch 'oefenprogramma'.
  maandag 28 maart 2005 @ 15:38:26 #20
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_25807233
quote:
Op maandag 28 maart 2005 15:21 schreef Mr-Mackey het volgende:
@ Kamagurka.

Ja, het was vreselijk, heb het gehele topic op de openingspost na bijna moeten verwijderen. Ik probeer mensen met vragen gewoon antwoord te geven, niet te veroordelen, dat is niet mijn plaats. Ik verbaasde me echt over de felheid van de reacties. Zo extreem vind ik TS ' haar vraag toch echt niet, ik durf te wedden dat er meer mensen rondlopen met vragen/ervaringen omtrent anale sex. Ik zou de grootste schreeuwers willen aanraden hun mond te houden en de tips te onthouden, wie weet heb je er nog wat aan als je, later als je groot bent, wilt gaan experimenteren in bed
pi_25807241
quote:
Op maandag 28 maart 2005 15:30 schreef -DailaLama- het volgende:

[..]

Ook. Maar het meisje heeft nu een probleem, dus het niet heel vriendelijk om d'r een muts te noemen.
Misschien heeft ze even een wake-up call nodig...

Ik zou er gewoon even een punt achter zetten als ze het tegen haar zin doet. s-im-p-el
pi_25807305
Als iets (soms) pijn doet, betekent het niet dat het automatisch tegen je zin is he?

Ik drink op een zaterdagavond toch graag teveel biertjes, ondanks de te verwachten pijn op zondagmorgen. .
  maandag 28 maart 2005 @ 15:41:59 #23
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_25807328
Een (lange) pauze nemen is indd ook wat ik zou aanraden, alsmede goed bedenken of en waarom je precies aan deze vorm van sex wilt doen. En als je het nog steeds echt graag wilt, jezelf inderdaad goed informeren om zo te voorkomen dat je dezelfde klachten weer krijgt nadien.
  maandag 28 maart 2005 @ 15:45:41 #24
86921 DOGMAN
little teenage whore
pi_25807420
glijmiddel dus
bloemen, daar hou ik van!
  maandag 28 maart 2005 @ 15:47:12 #25
95998 -DailaLama-
pi_25807455
quote:
Op maandag 28 maart 2005 15:40 schreef DennisMoore het volgende:
Als iets (soms) pijn doet, betekent het niet dat het automatisch tegen je zin is he?

Ik drink op een zaterdagavond toch graag teveel biertjes, ondanks de te verwachten pijn op zondagmorgen. .
Wanneer het bloed uit je anus druipt is dat niet echt te vergelijken met een kater.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')