Hij houdt in ieder geval de optie open en het is denk ik ook om de Hillary-supporters te paaien.quote:Op woensdag 4 juni 2008 04:19 schreef Hertog_Martin het volgende:
Obama steekt nu wel heel veel veren in clinton dr reet, zou die dr dan toch als VP willen?
Hij zal het niet laten als het moet maar het is meer een manier om de Hillary stemmers die nu toch nog McCain willen steunen of niet willen stemmen toch mee te sleuren.quote:Op woensdag 4 juni 2008 04:19 schreef Hertog_Martin het volgende:
Obama steekt nu wel heel veel veren in clinton dr reet, zou die dr dan toch als VP willen?
Juist wel en ik snap er niks vanquote:Op woensdag 4 juni 2008 05:17 schreef Fokski het volgende:
Ehmm Nee? Ik geloof niet dat je het de laatste paar uur gevolgd hebt.
Hillary heeft Obama nog niet gefeliciteerd met de nominatie. Ze wil eerst een gesprek. Het enige waar ze Obama mee heeft gefeliciteerd is met de campagne.quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2008 04:47 schreef tong80 het volgende:
Clinton gaat zich de komende dagen beraden op haar positie
"It's just a scratch"quote:
Dat is exact het probleem. Ik zie Hillary en Obama samen enorm veel votes binnenhalen. Obama in z'n uppie zal toch matiger scoren.quote:Op woensdag 4 juni 2008 00:10 schreef Radegast het volgende:
[..]
Waarom niet?
Obama kan haar wel gebruiken om beter te scoren onder Latino's, Joden en die verbitterde rednecks.
Uiteraard. Het wordt ook allemaal erg overdreven. Wanneer een vrouwonvriendelijke Bush-kloon de tegenkandidaat is gaan ze 1.) helemaal niet op diegene stemmen en 2.) zullen ze gewoon op Obama stemmen.quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:46 schreef Apache4U het volgende:
Maar de vraag is, zou het overgrote deel van deze mensen niet sowieso op Obama stemmen, ookal worden Hill en Bill geen VP?
quote:Op woensdag 4 juni 2008 02:38 schreef Fokski het volgende:
Yeah, McCain aan het woord!
[ afbeelding ]
Wachten op augustus, denk ik, het zal over een weekje of twee behoorlijk stiller gaan worden.quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:54 schreef Boze_Appel het volgende:
Zooow, dat hebben we ook weer gehad, op naar de echte verkiezingen!
Eerst nog even het runningmategelazer en daarna zal het eventjes stil worden en gaan beide partijen zich met kleine stootjes hier en daar zich voorbereiden op de echte verkiezingen. Echt stil zal het nooit zijn, daarvoor houdt de media zoals Fox en Daily Show ed. het vuur altijd te hoog.quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:55 schreef Monidique het volgende:
Wachten op augustus, denk ik, het zal over een weekje of twee behoorlijk stiller gaan worden.
Of niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |