Wat is een gemiddeld mens toch makkelijk met Hitlers-stelling te bedonderen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:58 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Wilde gok, dat er in elke toren een klomp aluminium en plastic, tezamen frequent aangeduid als "verkeersvliegtuig" is gevlogen...
Nou, doe eens een bron dan.quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:01 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
kijk en hier val je door de mand dat je dus nooit en te nimmer mijn aangedragen bronnen,sites en en theorien van andere hebt bekeken. Hudison heb ik al verscheidene keren laten vallen.
Nou heb ik het ernstige vermoeden dat je het Hutchison-effect bedoelt, en niet het Hudison-effect.quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:01 schreef Lambiekje het volgende:
kijk en hier val je door de mand dat je dus nooit en te nimmer mijn aangedragen bronnen,sites en en theorien van andere hebt bekeken. Hudison heb ik al verscheidene keren laten vallen.
Ik gok dat je het hutchinson effect bedoelt? (man, leer alsjeblieft spellen) 2 gerenommeerde wetenschappelijke instanties (NASA en het Max Planck Instituut) hebben geprobeerd zijn experimenten te reproduceren, wat niet gelukt is, en hijzelf heeft het sinds 1991 ook niet meer gedaan, en wel omdat het leger zijn lab vernielt heeft, en omdat het hem door de overheid bij wet verboden is oid? En dat noem je bewijs?quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:01 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
De term wel ja. Niet wat het zou moeten zijn.quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:01 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook al.quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nou heb ik het ernstige vermoeden dat je het Hutchison-effect bedoelt, en niet het Hudison-effect.
Wees dan ook duidelijk.quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:12 schreef Lambiekje het volgende:
ach ja dat bedoel ik ook ... maar toch eerst eventjes trollen met z'n allen.
Ja maar men verbetert niet als er ergens een typo gemaakt wordt of iets dergelijks. Terwijl je eigenlijk toch wel weet waar het over gaat. Maar je hebt gelijk duidelijkheid.quote:
Gast.. dan blijven we bezigquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:21 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ja maar men verbetert niet als er ergens een typo gemaakt wordt of iets dergelijks. Terwijl je eigenlijk toch wel weet waar het over gaat. Maar je hebt gelijk duidelijkheid.
Feit blijft dat meneer Hutchison is lastig gevallen door de autoriteiten en hebben zijn materiaal en bevindingen in beslag genomen. Dus ergens heeft deze man een punt.quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:17 schreef ToT het volgende:
Nog nooit eerder van gehoord, maar het doet me allemaal een beetje aan quantummechanica in de macrowereld denken, wat me een vrij vergezochte verklaring voor wat dan ook lijkt.
Lambiekje, welk door hem genoemde effect heb je in een filmpje op Youtube over 9/11 gevonden, en wat zou dat effect bewijzen volgens de makers van dat filmpje? Kan dat effect volgens hen veroorzaakt worden door een wapen?
Overigens wordt met "Trollen" meestal bedoeld dat iemand gewoon onnodig herrie loopt te schoppen en onredelijk dingen loopt af te zeiken. Ik zie dat hier niet bepaald gebeuren: er worden hier momenteel alleen maar meningen gegeven.
Hier een hoop Hutchison Effects fotos tijdens 911.quote:Scientists See WTC - Hutchison Effect Parallel
The observed effects include:
“Weird Fires” - The fires seen near the badly damaged cars do not seem to ignite nearby office paper. Some photos show firefighters walking very close to or even through the fires. A video by John Hutchison shows similar looking “fires” on a model metal boat.
Bent Beams and “Jellification” - Samples that Hutchison produced show very unusual effects on metal. Sometimes the metal “jellifies,” turning soft and losing form, leading to severe bending or fracturing of the sample. Sometimes samples erupt from the centre and sometimes they turn to dust, similar to what happened to the WTC on 9/11.
Ongoing reactions - Hutchison’s samples often show an ongoing reaction, even after the energy field is removed. This “non-self-quenching” reaction seems to occur at the nuclear level. This also appears to be happening at Ground Zero (GZ). Dr. Wood’s study suggests that the WTC site is still being “decontaminated,” with trucks moving dirt into and out of the site, while “hosing down operations” continue, which Dr. Wood and Andrew Johnson photographed and recorded on video in January 2008.
Transmutation - Sometimes materials subjected to the Hutchison Effect seem to change at a molecular or even atomic level. This could be the explanation for the apparent rapid rusting at GZ, where steel rusts like iron. Also, some photographs show unusual effects on the aluminium cladding used on the twin towers that look similar to effects produced on Hutchison’s aluminum samples.
Dat geldt zeer zeker ook voor de praktijken van Tesla.quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Overigens zijn de theorieën van dhr. Hutchison blijkbaar erg omstreden.
Niemand, incluis hemzelf heeft ooit zijn bevindingen en onderzoeken kunnen reproduceren.
Het verbaast me dus dat effecten die nooit zijn aangetoond, opeens wél optreden op 9-11.
Gaarne een uitleg daarover!
Laat de Hitleriaansche schellen van mijn ogen vallen, oh alwetende.
Weer genoeg materiaal om te bekijken en om verder te bestuderen....quote:http://forums.military.co(...)8221/m/9080083581001
The 9/11 Truth Movement,
Free Energy Suppression,
and the Global Elite’s Agenda
Imagine utilizing free energy technology in daily life. No more petroleum-based fuels; no more outrageous oil and gas prices. Humanity would definitely benefit from this. The technology for water powered cars has been in the news, such as in this NBC-affiliate clip. This FOX-affiliate clip reveals the development of this technology for the military. From the FOX clip we learn that Radio Frequencies are key to this technology. As you read further you’ll discover another building block of free energy: Tesla Coils.
So why are these technologies suppressed? Basic Answer: Control.
Das een flinke verzameling foto's ja... Er mist alleen wel wat toelichting. Wat zouden we bijv van een roestig stukje metaal moeten denken?quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:28 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Feit blijft dat meneer Hutchison is lastig gevallen door de autoriteiten en hebben zijn materiaal en bevindingen in beslag genomen. Dus ergens heeft deze man een punt.
[..]
Hier een hoop Hutchison Effects fotos tijdens 911.
http://drjudywood.com/articles/JJ/
Ben laatste tijd hier niet geweest dus heb die niet gezien. Zal er later op antwoorden maar hoop dat je ook eens zulke vragen durft te stellen over de 'bewijzen' die voor de nuke theorie worden aangedragen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:11 schreef Resonancer het volgende:
[..]
En mijn vragen en antw zijn ook nog steeds dezelfde
[9/11] No Planes deel 5
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |