hou gewoon zelf je bek johquote:Op dinsdag 3 juni 2008 07:26 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Jongen, hij heeft gelijk...
NIEMAND interesseert het ook maar IETS dat jij met dat bagger spel wint.
Als je het dan toch terug wilt lezen, maak dan een text bestandje aan op je bureaublad en zet het daar in, dan kan je het zelf terug lezen en is er toch nog iemand die het stoer vind.
Het is een PS3 spel en dan wil ik hier gewoon met enkele tegenstanders het er over hebben.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 07:53 schreef Gamedemon het volgende:
Er is al minimaal 50x tegen je gezegd, door verschillende mensen, dat het erg irritant is als je die kut uitslagen blijft posten en dat NIEMAND maar dan ook NIEMAND het wat interesseert, wanneer komt die boodschap nou eens aan?
Het is eenzijdige berichtgeving die niemand boeit. Gebruik msn als je met je tegenstanders wilt praten.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 08:07 schreef jorienvdherik het volgende:
Het is een PS3 spel en dan wil ik hier gewoon met enkele tegenstanders het er over hebben.
Doe eens niet zo verongelijkt. Als het gemiddelde MGS4 bericht bestond uit "vandaag 4 tegenstanders geript" was de lol er ook snel vanaf.quote:maar al dat mgs 4 gezeik mag wel![]()
Die tegenstander weet ook wel wat de uitslag is geworden.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 08:07 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Het is een PS3 spel en dan wil ik hier gewoon met enkele tegenstanders het er over hebben.
OMGquote:Op dinsdag 3 juni 2008 08:04 schreef Strolie75 het volgende:
Hier, een eigen topic. Helemaal voor jou.
Jorienvdherik's voetbaluitslagen topic
Hahahahaquote:Op dinsdag 3 juni 2008 08:04 schreef Strolie75 het volgende:
Hier, een eigen topic. Helemaal voor jou.
Jorienvdherik's voetbaluitslagen topic
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
PS3 binnen.
Wel gay, zat een. sixaxis
. bij... Geen dual shock 3 dus.
ZOMG_O_quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:53 schreef Cyberia18 het volgende:
zostraks nog even 9 potjes Fifa gespeeld met Koosie![]()
alle negen gewonnen zonder een tegendoelpunt![]()
ZE WINNEN NOOIT IN ROTTERDAM
Nooooo Niet pokemon snap 2quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:56 schreef Sackboy het volgende:
Aanstaande vrijdag verschijnt er een nieuwe trailer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |