ligt er aan hoe ze geīmplementeerd zijn. God of War doet het op de goede manier. Spider-Man 3 doet het op de verkeerde manier. Bourne doet het wel op een aardige manier, as far as I can tell.quote:Op maandag 2 juni 2008 16:48 schreef Sackboy het volgende:
Quick time events![]()
Echt achterlijk vind ik dat.
De DS3's zijn ook een heel stuk steviger, echt een verbetering (al komt het nog lang niet in de buurt van de 360 controllers)quote:Op maandag 2 juni 2008 17:33 schreef jorienvdherik het volgende:
Van me 2e controller zit de O niet goed vast, als je hem indrukt voelt het weer klote.
Wat een bagger kwaliteit zijn die controllers zeg
maar eens een keer 1tje bestellen.quote:Op maandag 2 juni 2008 17:34 schreef delano.888 het volgende:
[..]
De DS3's zijn ook een heel stuk steviger, echt een verbetering (al komt het nog lang niet in de buurt van de 360 controllers)
Die snap ik niet, de sixaxis zit er nogsteeds in hoor als je dat bedoelt..quote:Op maandag 2 juni 2008 17:40 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
maar eens een keer 1tje bestellen.
Al ben ik bang voor het verschil in spellen met de oude controller
In de Bourne demo vond ik het echt 3x niks. En nu lees ik dat het ook in de nieuwe Bond game zit.. bahquote:Op maandag 2 juni 2008 17:05 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ligt er aan hoe ze geīmplementeerd zijn. God of War doet het op de goede manier. Spider-Man 3 doet het op de verkeerde manier. Bourne doet het wel op een aardige manier, as far as I can tell.
quote:Op maandag 2 juni 2008 16:45 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ja die quicktime-events zijn echt verschrikkelijk goed bedacht. Zo origineel ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Anyhow het is al tig keer voorbij gekomen maar de graphics van Uncharted: mind-blowing. Ik heb er maar moeite mee om iedere keer mijn aandacht erbij te houden als ik van alle kanten wordt beschoten en ondertussen blijf beseffen hoe bootylicious de omgevingen zijn. De belichting, de animaties, het moment dat wanneer de kleding van Drake nat is en begint te glitteren in de zon, aaaahhhh!
![]()
Naughty Dog![]()
dat die zwaarder/lichter is, anders reageerd in fifa enzquote:Op maandag 2 juni 2008 17:45 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Die snap ik niet, de sixaxis zit er nogsteeds in hoor als je dat bedoelt..
Bij VGP heb je geen risico op importheffing, ze zetten er een waarde van 20 dollar op namelijk.quote:Op maandag 2 juni 2008 11:44 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Duur. Bij eBay heb je er eentje voor 34 euro incl. verzendkosten.
Ik vraag altijd aan de betreffende eBay-verkoper of ie dat er op kan zetten, doen ze altijdquote:Op maandag 2 juni 2008 19:18 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Bij VGP heb je geen risico op importheffing, ze zetten er een waarde van 20 dollar op namelijk.
Liever 10 euro teveel betalen dan 20 euro risico lopen.
Wat doe je met de controller dan? Je drukt er niet normaal op zo te zien, of je laat het te vaak vallen.quote:Op maandag 2 juni 2008 17:33 schreef jorienvdherik het volgende:
Van me 2e controller zit de O niet goed vast, als je hem indrukt voelt het weer klote.
Wat een bagger kwaliteit zijn die controllers zeg
Denk hard drukken dan ofzo tijdens fifa. vind maar baggerquote:Op maandag 2 juni 2008 19:46 schreef rakotto het volgende:
[..]
Wat doe je met de controller dan? Je drukt er niet normaal op zo te zien, of je laat het te vaak vallen.
Ja, maar zal ik weinig van merken neem ik aan. Voor de psp zal wel hetzelfde gelden, afgezien van de UMD's maar die bestaan al praktisch niet meer.quote:Op maandag 2 juni 2008 06:25 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Er zijn mogelijk wel regio beperkingen op online functionaliteit en op DLC.
Flikker toch eens op met je klotevoetbalspel!quote:Op maandag 2 juni 2008 23:02 schreef jorienvdherik het volgende:
6x fifa net gespeeld tegen Dennis
6x gewonnen
hou je zelf je bek jongenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 06:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Flikker toch eens op met je klotevoetbalspel!
Het interesseert echt werkelijk NIEMAND!
Jongen, hij heeft gelijk...quote:
Ik moet zeggen het interesseert mij ook geen reet. Maak dan een "wie heeft de grootste ps3nis" topicquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |