hou gewoon zelf je bek johquote:Op dinsdag 3 juni 2008 07:26 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Jongen, hij heeft gelijk...
NIEMAND interesseert het ook maar IETS dat jij met dat bagger spel wint.
Als je het dan toch terug wilt lezen, maak dan een text bestandje aan op je bureaublad en zet het daar in, dan kan je het zelf terug lezen en is er toch nog iemand die het stoer vind.
Het is een PS3 spel en dan wil ik hier gewoon met enkele tegenstanders het er over hebben.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 07:53 schreef Gamedemon het volgende:
Er is al minimaal 50x tegen je gezegd, door verschillende mensen, dat het erg irritant is als je die kut uitslagen blijft posten en dat NIEMAND maar dan ook NIEMAND het wat interesseert, wanneer komt die boodschap nou eens aan?
Het is eenzijdige berichtgeving die niemand boeit. Gebruik msn als je met je tegenstanders wilt praten.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 08:07 schreef jorienvdherik het volgende:
Het is een PS3 spel en dan wil ik hier gewoon met enkele tegenstanders het er over hebben.
Doe eens niet zo verongelijkt. Als het gemiddelde MGS4 bericht bestond uit "vandaag 4 tegenstanders geript" was de lol er ook snel vanaf.quote:maar al dat mgs 4 gezeik mag wel![]()
Die tegenstander weet ook wel wat de uitslag is geworden.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 08:07 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Het is een PS3 spel en dan wil ik hier gewoon met enkele tegenstanders het er over hebben.
OMGquote:Op dinsdag 3 juni 2008 08:04 schreef Strolie75 het volgende:
Hier, een eigen topic. Helemaal voor jou.
Jorienvdherik's voetbaluitslagen topic
Hahahahaquote:Op dinsdag 3 juni 2008 08:04 schreef Strolie75 het volgende:
Hier, een eigen topic. Helemaal voor jou.
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
PS3 binnen.
Wel gay, zat een. sixaxis
. bij... Geen dual shock 3 dus.
ZOMG_O_quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:53 schreef Cyberia18 het volgende:
zostraks nog even 9 potjes Fifa gespeeld met Koosie![]()
alle negen gewonnen zonder een tegendoelpunt![]()
ZE WINNEN NOOIT IN ROTTERDAM
Nooooo Niet pokemon snap 2quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:56 schreef Sackboy het volgende:
Aanstaande vrijdag verschijnt er een nieuwe trailer.
is mij bij mij ook vaak voorgekomenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:55 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
ZOMG_O_
Ik had gister nog zeker 3 potjes tegen _Penetrator_ en 5 potjes tegen 1337FIFA
Allemaal gewonnen behalve 1 want toen had ik last van de controls
Dat zou wel kunnen ja, 6000 yen zal wel de normale prijs zijn voor een game in Japan. Als ie dan ooit nog in Europa uitkomt kost ie inderdaad gewoon 65 euro ofzo.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:57 schreef disjfa het volgende:
[..]
Omgerekend 35 euro is verder gewoon 65 euro toch
6000 yen is gewoon een fullprice game jaquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:00 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dat zou wel kunnen ja, 6000 yen zal wel de normale prijs zijn voor een game in Japan.
klinkt nogal... boring?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:56 schreef Sackboy het volgende:
Wat nieuwe info over Afrika van Gamefront.de:
Je speelt een journalist die foto's maakt van dieren en je beweegt je voort te voet of met voertuigen (o.a. jeep en luchtballon). De foto's kun je uploaden in een database en online uitwisselen. De game komt in Japan uit op 28 augustus voor (omgerekend) 35 euro.
Aanstaande vrijdag verschijnt er een nieuwe trailer.
Idd, maar misschien kan je ook opgegeten worden door wilde dieren?quote:
oke danquote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:43 schreef SuperFruitig het volgende:
Lekker rellen zonder mij
En WH is in het begin erg lastig, er zitten voornamelijk spelers die sinds de release spelenDus probeer daar maar eens tussen te komen. Maar practice makes perfect, en het is zo dat WH een makkelijke learning curve heeft.
Oefenen dus
Zeikert, je kan er gewoon niet mee omgaanquote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
PS3 binnen.
Wat een ongelooflijk licht en ongelooflijk kut is dat ding zeg. Snel maar ff 1 op laten sturen ofzo.
Bah, ik dacht dat die dingen er al standaard in zaten in de US?.
ps controllerquote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
PS3 binnen.
Wat een ongelooflijk licht en ongelooflijk kut is dat ding zeg. Snel maar ff 1 op laten sturen ofzo.
Bah, ik dacht dat die dingen er al standaard in zaten in de US?.
go suck a fuck jorienquote:
Veel spelenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:20 schreef Platina het volgende:
Vraagje: is het normaal dat je het eerste uur wtf gepwned word met WarHawk?
Heb een K/D Ratio van 0.14 ofzo
en met dat vliegen word ik helemaal naar de klote geholpen.
Vond wel dat de nadruk wel erg op vliegen lag in de levels die ik gehad heb, maar tot nu toe wel een ok spelletje. Als ik er maar beter in word
boo fucking hooquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:48 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
go suck a fuck jorien
en steek die ps3 controller maar in je fifa-hol, kijken of hij daar beter tot zn recht komt dan in je misselijkmakende klauwtjes
Gast, ff ontopic. Om jouw uit te schelden en af te zeiken hebben we je eigen topic voor gegevenquote:
over de ps3 die geen super mooie games heeft grafisch gezien bedoel jequote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:55 schreef disjfa het volgende:
[..]
Gast, ff ontopic. Om jouw uit te schelden en af te zeiken hebben we je eigen topic voor gegeven
Kunnen we het hier weer over de PS3 hebben![]()
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:56 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
over de ps3 die geen super mooie games heeft grafisch gezien bedoel je
Alleen Uncharted en Retched Clark ofzo.quote:
Dus?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:02 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Alleen Uncharted en Retched Clark ofzo.
En fifa 08 op de xbox 360 is mooier dan de zelfde versie op de ps3
Van een hoop stront kan een prachtapparaat ook niks maken natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:02 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Alleen Uncharted en Retched Clark ofzo.
En fifa 08 op de xbox 360 is mooier dan de zelfde versie op de ps3
En ondertussen speel je wel Fifa 08 op de PS3? Nee dat is een uitzondering inderdaad. FE-BO-ME-NAAL mensen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:56 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
over de ps3 die geen super mooie games heeft grafisch gezien bedoel je
Dus?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:05 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
1, Slechte kwaliteit controllers
2. Games zijn niet mooi
boehoo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |