Altijd al love or hate it geweest ja. Heb er in ieder geval erg veel zin in, maar ik begrijp de reviews maar al tegoed. Eurogamer gaf MGS3 ook een 8 en dat vind ik persoonlijk een van de betere PS2 games!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
MGS is echt een love it/hate it game. Een 8 betekent dat de fans niet teleurgesteld zullen zijn, maar dat het spel voor mensen die niet bekend zijn met de serie nog steeds licht ontoegankelijk is.
[..]
Heb je de stofzuiger al aangezet voor 12 juni, minimaal 10 centimeter stof van je ps3 afhalenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Altijd al love or hate it geweest ja. Heb er in ieder geval erg veel zin in, maar ik begrijp de reviews maar al tegoed. Eurogamer gaf MGS3 ook een 8 en dat vind ik persoonlijk een van de betere PS2 games!
Die heeft Sony waarschijnlijk niet, dat is nou juist het probleemquote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:16 schreef SuperFruitig het volgende:
[ afbeelding ]
Waarbij sony degene met de shotgun is, en de meneer in het wit de innovation afdeling
Of juist wel,... je moet het alleen begrijpen. Lees anders de review(s) even voordat je naar het eindcijfer scrolledquote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:13 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Dat laat maar weer eens goed zien dat je nooit moet luisteren naar reviewers
Proestquote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:22 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Heb je de stofzuiger al aangezet voor 12 juni, minimaal 10 centimeter stof van je ps3 afhalen
Als mario galaxy een 10 krijgt hoef ik helemaal niets te doen. Dat is gewoon fout.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Of juist wel,... je moet het alleen begrijpen. Lees anders de review(s) even voordat je naar het eindcijfer scrolled
Andere discussie,.... en ook met je eens. Op persoonlijk vlak zou ik Galaxy een dikke 9 geven, maar zeer zeker geen 10. Los daarvan boeit het me niet ook al zou MGS4 een 1 krijgen bij Eurogamer of whatever. Ik weet wat ik er leuk aan vind en daar gaat het me om. Neemt niet weg dat een 10 vinden bij IGN ook wel lekker is natuurlijk.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:31 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Als mario galaxy een 10 krijgt hoef ik helemaal niets te doen. Dat is gewoon fout.
Gelijk heb je. En smaken verschillen. Hoe objectief kan een reviewer eigenlijk zijn? De cijfers doen er inderdaad niet zo heel veel toe. Zolang je het zelf leuk vind boeit het niet wat anderen zeggenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Andere discussie,.... en ook met je eens. Op persoonlijk vlak zou ik Galaxy een dikke 9 geven, maar zeer zeker geen 10. Los daarvan boeit het me niet ook al zou MGS4 een 1 krijgen bij Eurogamer of whatever. Ik weet wat ik er leuk aan vind en daar gaat het me om. Neemt niet weg dat een 10 vinden bij IGN ook wel lekker is natuurlijk.
Ik vind MGS3 eigenlijk de minste uit de serie..quote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Altijd al love or hate it geweest ja. Heb er in ieder geval erg veel zin in, maar ik begrijp de reviews maar al tegoed. Eurogamer gaf MGS3 ook een 8 en dat vind ik persoonlijk een van de betere PS2 games!
Zag het gister staan, gelijk besteld..quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:46 schreef Sackboy het volgende:
De Gioteck triggers zijn nu ook te preorderen op Play.com, maar worden de 16e pas verstuurd.
Op de PC is het geniaal.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:00 schreef Strolie75 het volgende:
Trailer World in Conflict: Soviet Assault
Lijkt me een toffe RTS.
Mij ookquote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:00 schreef Strolie75 het volgende:
Lijkt me een toffe RTS.
Ik ookquote:Op zondag 1 juni 2008 10:42 schreef Rock-shocker het volgende:
Aangezien EndWar bijna geheel voice controlled wordt moet dat best werkbaar zijn op de consoleIk heb er zin in in elk geval!
Heb je die gameplay demonstratie al gezien? Dat zag er echt heel vlot en eenvoudig uitquote:Op zondag 1 juni 2008 11:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik ook![]()
En die voice controlled manier schijnt ook erg goed te werken!
Race Driver Grid pwned Metal Gear Solid 4quote:Op zondag 1 juni 2008 17:22 schreef Kremers het volgende:
* Metal Gear Solid 4 (PS3, Konami): 8
* Race Driver: Grid (PS3/Xbox 360, Codemasters): 9
Ja idd het zag er goed uit en als je die gewoon altijd je commando's opvolgt dan kan het tof wordenquote:Op zondag 1 juni 2008 13:00 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Heb je die gameplay demonstratie al gezien? Dat zag er echt heel vlot en eenvoudig uit
Dat spel lijkt me ook tof en het is turn based toch?quote:Op zondag 1 juni 2008 17:22 schreef Kremers het volgende:
Nieuwe cijfers EDGE:
* Sid Meier's Civilization Revolution (PS3/Xbox 360, 2K Games): 8
Civilization is vrij goed geslaagd dus, denk dat ik die ook maar ga halen. Cijfer van Haze was niet echt meer een verrassing.
Volgens edge jaquote:Op zondag 1 juni 2008 17:27 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Race Driver Grid pwned Metal Gear Solid 4
Je vergeet voor het gemak even dat GRiD in tegenstelling tot NFS meerdere racedisciplines kent (touring cars, open wheel, muscle, le mans enz.), veel meer diversiteit in banen, betere handling (imho) en uiteraard veel betere graphicsquote:Op zondag 1 juni 2008 19:38 schreef Diablos79 het volgende:
GRID wordt wel erg overrated als je het mij vraagt, heb het een flink stuk doorgespeeld en het is gewoon NFS met een schademodel waarin je de rem meer gebruikt, leuk om te doen maar zeker niks bijzonders.
Daar gaan we weer...quote:Op zondag 1 juni 2008 19:51 schreef SjonLok het volgende:
Waarom cutscenes van 90 minuten?! Maak dan gewoon een echte film.
 quote:One of those things that Konami doesn't want us to talk about is the 'total length of cut-scenes'. Hopefully it won't be bending the rules to far to reveal that they represent about half of the content of the game. That, for some people, will be too much to bear.
 quote:The cut-scenes – well, yes, you could argue that there are too many of them, that they're too long, and that the dialogue is occasionally leaden. Indeed many of the most dramatic cut-scenes might make you crave action, or wonder why they couldn't have been turned into interactive sequences.
 quote:Even keen students of Metal Gear lore are going to struggle to follow this tangled tale. Laden with sentimental sermons and metaphors for the evils of war, struggling under the weight of the resolving the plots of four previous games and the personal destinies of characters as diverse as Raiden, Meryl, Naomi, Vamp and Eva, it is in all honesty a mess. Motivation and consistency fall by the wayside and by the end it's totally unclear who is on which side, or what's at stake. Maybe that's deliberate, but it doesn't work, and the hours of talking-head exposition involved are too steep a price to pay for this muddled closure.
quote:An unbelievably lengthy and self-indulgent epilogue - you can't call it a cut-scene, it's an entire film in its own right, and a deeply boring one too - is how Solid Snake's career comes to a close.
quote:"I've completed the game twice, and am the author of the forthcoming [GamePro] review," Shuman said. "Ninety-minute-long cinemas in MGS4 sounds like an exaggeration. Like the other MGS games, MGS4 definitely has a cinematic quality. And yes, some of the cut-scenes in the game are elaborate and occasionally lengthy. But not a one, to my recollection, even approaches 90 minutes."
Ik zie de scheids lopenquote:Op zondag 1 juni 2008 12:15 schreef Sackboy het volgende:
Fifa 09![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Dat is echt een heel gave game. WIC heb ik al voor de pc en speel het regelmatig.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:00 schreef Strolie75 het volgende:
Lijkt me een toffe RTS.
Tuurlijk kan een arcade racer een hoog cijfer krijgen (verdienen), de hoge cijfers die de Burnout-serie op zijn naam heeft staan zijn zeker terecht. De meeste hebben volgens mij ook een beetje een verkeerd beeld van een hoog cijfer, een acht is namelijk ook een hoog cijfer en wil zeggen dat het spel gewoon erg goed isquote:Op zondag 1 juni 2008 19:47 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Je vergeet voor het gemak even dat GRiD in tegenstelling tot NFS meerdere racedisciplines kent (touring cars, open wheel, muscle, le mans enz.), veel meer diversiteit in banen, betere handling (imho) en uiteraard veel betere graphics![]()
En arcade kan je van houden of niet, maar het moet niet betekenen dat arcade racegames geen hoge cijfers kunnen krijgen.
Alleen nog de demo gespeeld, maar vermaak me met alles al meer dan in forza 2 / gt5 / pgr 4 / nfs shitquote:Op zondag 1 juni 2008 22:30 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Tuurlijk kan een arcade racer een hoog cijfer krijgen (verdienen), de hoge cijfers die de Burnout-serie op zijn naam heeft staan zijn zeker terecht. De meeste hebben volgens mij ook een beetje een verkeerd beeld van een hoog cijfer, een acht is namelijk ook een hoog cijfer en wil zeggen dat het spel gewoon erg goed is
Een negen voor GRID vind ik persoonlijk gewoon te hoog. Het is een leuk en goed uitgewerkte racespel maar niet buitengewoon bijzonder dat het een negen waard is, maar dat is mijn mening
Biohazard aka Resident Evil 5.quote:Op zondag 1 juni 2008 22:25 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Naam van spel er bij zou leuk zijn
Dat had je wel geweten als je niet alleen maar op die commerciële rommel afging.quote:Op zondag 1 juni 2008 22:25 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Naam van spel er bij zou leuk zijn
Duur. Bij eBay heb je er eentje voor 34 euro incl. verzendkosten.quote:Op maandag 2 juni 2008 11:40 schreef Strolie75 het volgende:
Duur. Bij www.vgp.ca heb je er eentje voor 43 euro incl. verzendkosten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |