Bronquote:Gearbox: Brothers in Arms grafisch 15 tot 20% beter dan Gears of War
Sprekende op de Ubidays 2008 heeft Gearbox baas Randy Pitchford duidelijk gemaakt dat de game Brothers in Arms: Hell's Highway zo'n 15 tot 20% mooier eruit ziet dan Gears of War voor de Xbox 360. "Hell's Highway draait op de Unreal Engine 3, het is dezelfde engine als die gebruikt werd voor Gears of War. Sinds die tijd is de engine verder vooruit gebracht en Epic heeft er ook meer in geïnvesteerd om de technologie verder te brengen en het resultaat is dan ook een stuk beter geworden dan Gears of War een tijdje geleden was. Wij hebben tevens hard gewerkt om het spel naar een hoger niveau te kunnen tillen. Het spel zal hierdoor grafisch zo'n 15 á 20% beter zijn dan Gears of War.
Kuch marketing geblaat Kuch. Bovendien draait het om gameplay. Natuurlijk het oog wilt ook wat, maar dat is zeker niet het belangrijkste. Ik wil eerst een demo spelen voordat ik deze aanschaf.quote:
Ik ook, een jaar geleden ofzoquote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:18 schreef s0ul1991 het volgende:
Heb speciaal een nieuwe pc gekocht voor deze game dus laat maar komen
Heb je het toch iets te vroeg gedaan over 2,5 week liggen de nieuwe reeksen van de videokaarten in de schappen. voor hetzelfde geld als nu ga je er dan zeker 30% op vooruitquote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:18 schreef s0ul1991 het volgende:
lol, beetje te vroegquote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:18 schreef s0ul1991 het volgende:
Lekker kaartje.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 17:00 schreef s0ul1991 het volgende:
Nee joh niet te vroeg, ik zat hier nog met een single core en agp moederbord.
Nu heb ik quad core en een 9800GX2 in men kast dus hopelijk lukt het daarmee
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:36 schreef Sackboy het volgende:
Voor wie de boxarts gemist heeft:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Zolang het goed uitgewerkt is vind ik WO2 nog een prima setting.quote:
quote:Op maandag 2 juni 2008 18:31 schreef Atreidez het volgende:
Er komt trouwens geen demo, staat op gearbox forum.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |