quote:Op zondag 1 juni 2008 13:10 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
log? Ik vind het juist licht en relaxed, maar goed.http://operawatch.com/new(...)xplorer-picture.html. Die is grappig
Hummer pwnt aston martin.quote:Op zondag 1 juni 2008 16:20 schreef LordNemephis het volgende:
[..]
ze kloppen wel
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 juni 2008 11:29 schreef McKillem het volgende:
[..]
Hummer pwnt aston martin.
Dat zegt dus genoeg over firefox vs opera.
IEquote:Op zondag 1 juni 2008 16:20 schreef LordNemephis het volgende:
[..]
ze kloppen wel
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of over jouquote:Op maandag 2 juni 2008 11:29 schreef McKillem het volgende:
[..]
Hummer pwnt aston martin.
Dat zegt dus genoeg over firefox vs opera.
* klikt op 'updates checken' en installeert die meukquote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:36 schreef bravo het volgende:
Vanavond om 19:00 uur te downloaden voor Nederland!
Tweakers linkt ook naar mozilla.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:34 schreef Omkron het volgende:
ik wil wel downloaden en meedoen aan het record natuurlijk.
Nee man, je hebt TOT morgen 17.00 UTC de tijdquote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:58 schreef IHVK het volgende:
Ik krijg net een mail van Mozilla. Morgen 17:00 UTC.
Oh, hehe ik kan inderdaad niet lezen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:13 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Nee man, je hebt TOT morgen 17.00 UTC de tijd
Als je er aan went wil je niets anders. Geloof me het is even wennen. maar je raakt nooit meer iets kwijt ff paar trefwoorden typen en tada gevonden.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:22 schreef Sigmund666 het volgende:
Wat een fijne browser, maar god:
HOE ZET IK DIE FUCKING AWESOMEBAR UIT?! Wat een fucking stuk vreten is me dat zeg! Ik wil het niet hebben!
spotlight, OSX....quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:23 schreef IHVK het volgende:
[..]
Als je er aan went wil je niets anders. Geloof me het is even wennen. maar je raakt nooit meer iets kwijt ff paar trefwoorden typen en tada gevonden.
Mwoa, ik denk dat het vooral wennen is..quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:10 schreef Sigmund666 het volgende:
Er is een oplossing voor handen genaamd de Oldbar. Ik vermoed dat ie werkt, maaaaaar.
Iedereen is hem nu aan het downloaden. Ik denk niet dat veel mensen die awesomebar zo awesome vinden
Oh? Ik zie namelijk amper verschil.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:26 schreef Godlike02 het volgende:
Ik vind FF3 echt geen vooruitgang met de vorige versies moet ik eerlijk zeggen.
Het bookmarksorganiseermenu (inclusief de ster rechts in de adresbalk waarmee je kunt bookmarken/unbookmarken), het downloadmenu (met automatisch een voortgangsbalk onderin), identiteitsinformatie van de site, automatisch blokkeren van sites waarvan bekend is dat ze spam veroorzaken, hele site inzommen i.p.v. enkel tekst, vragen wachtwoord te onthouden pas nadat je ziet of je wel het goede wachtwoord ingevuld hebt..... toch wel wat verbeteringen hoor.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:30 schreef McKillem het volgende:
[..]
Oh? Ik zie namelijk amper verschil.
De overduidelijke functie die ik kan vinden is de history die je zo duidelijk voor je neus krijgt als je een adres in typt (wat ik erg cool vind persoonlijk) maar verder...
Wat vind jij beter aan de vorige?
Oldbar is alleen een cosmetische "oplossing", het lost niets op voor het echte "probleem": de irritante manier van zoeken.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:10 schreef Sigmund666 het volgende:
Er is een oplossing voor handen genaamd de Oldbar. Ik vermoed dat ie werkt, maaaaaar.
Fx3 is veel sneller dan Fx2 en gebruikt minder geheugen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:26 schreef Godlike02 het volgende:
Ik vind FF3 echt geen vooruitgang met de vorige versies moet ik eerlijk zeggen.
Merk ik zelf niet zoveel van, omdat ik met FF2 ook nooit problemen had.. Maar voor de mensen die er wel problemen mee hadden, is het best 'n vooruitgangquote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:54 schreef SuperRembo het volgende:
[..]
Fx3 is veel sneller dan Fx2 en gebruikt minder geheugen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |