Hoi terug vanaf een plek waar het te nat is om naar buiten te gaan!quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:51 schreef Leinonlein het volgende:
Hoi vanuit een plek waar het te warm is om te werken
quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:49 schreef jna het volgende:
En dan nu snel volposten voordat ie terug is
Beter te nat dan te droogquote:Op donderdag 29 mei 2008 14:51 schreef Jipje het volgende:
[..]
Hoi terug vanaf een plek waar het te nat is om naar buiten te gaan!
Seconde of 15 per post, makkiequote:Op donderdag 29 mei 2008 14:52 schreef Jipje het volgende:
[..]
mogen we wel opschieten, hij zou maar een uurtje wegblijven
quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:56 schreef Californium het volgende:
Dit is btw mijn eerste geopende topic
Wees trots
Dit was mijn eerste geopende topic, jouw eerste fipo, en het eerste topic waar we lief zijn tegen Pilesquote:
quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:58 schreef Californium het volgende:
[..]
Dit was mijn eerste geopende topic, jouw eerste fipo, en het eerste topic waar we lief zijn tegen Piles![]()
Daar proosten we opquote:Op donderdag 29 mei 2008 14:58 schreef Californium het volgende:
[..]
Dit was mijn eerste geopende topic, jouw eerste fipo, en het eerste topic waar we lief zijn tegen Piles![]()
Heb jij niet iets van een verslag te makenquote:Op donderdag 29 mei 2008 15:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Daar proosten we op [ afbeelding ]
Nee.quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:04 schreef Yesse het volgende:
[..]
Heb jij niet iets van een verslag te maken
Edit: die poppetjes zijn irritant want ze doen hun ogen dicht precies als die 2 glazen elkaar raken en nu let ik daar de hele tijd op
quote:
bedankt.. ik nu ookquote:Op donderdag 29 mei 2008 15:04 schreef Yesse het volgende:
[..]
Heb jij niet iets van een verslag te maken
Edit: die poppetjes zijn irritant want ze doen hun ogen dicht precies als die 2 glazen elkaar raken en nu let ik daar de hele tijd op
Goed planquote:Op donderdag 29 mei 2008 15:09 schreef Leinonlein het volgende:
D&B luisteren is wel goed voor mijn productiviteit, ik ga als een speer!
Dat laatste gok ikquote:Op donderdag 29 mei 2008 15:18 schreef Jipje het volgende:
Waar blijft Pili nou toch? Zou die nou echt zo lang zonder ons kunnen, of zou die weer 20 min meelezen zonder te reageren
laten we hem met z'n allen roepenquote:Op donderdag 29 mei 2008 15:18 schreef Jipje het volgende:
Waar blijft Pili nou toch? Zou die nou echt zo lang zonder ons kunnen, of zou die weer 20 min meelezen zonder te reageren
Wat ging ie eigenlijk klussen? Hij ging toch niet de OP van stage SC op z'n muur schilderen?quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:18 schreef Jipje het volgende:
Alsjeblieftquote:Op donderdag 29 mei 2008 15:19 schreef Californium het volgende:
[..]
laten we hem met z'n allen roepen
quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:20 schreef jna het volgende:
[..]
Wat ging ie eigenlijk klussen? Hij ging toch niet de OP van stage SC op z'n muur schilderen?
Niet?quote:
Die staat er allang op johquote:Op donderdag 29 mei 2008 15:20 schreef jna het volgende:
[..]
Wat ging ie eigenlijk klussen? Hij ging toch niet de OP van stage SC op z'n muur schilderen?
Neuhquote:
nee Pili is een grote zelfstandige (hetero) jongen die lekker een uurtje (als een echte man) aan het klussen is.quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:18 schreef Jipje het volgende:
owquote:
Pilsie is nog van de oude stempel, handwerk is meesterwerkquote:Op donderdag 29 mei 2008 15:21 schreef nicomart het volgende:
[..]
nee Pili is een grote zelfstandige (hetero) jongen die lekker een uurtje (als een echte man) aan het klussen is.
Klopt helemaalquote:Op donderdag 29 mei 2008 15:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Pilsie is nog van de oude stempel, handwerk is meesterwerk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
*denkt aan Sup...erGrover die zijn helm roeptquote:Op donderdag 29 mei 2008 15:19 schreef Californium het volgende:
[..]
Su.................................pergroverquote:
*Flashback-modus* Jan-Klaaahaaaasen!!!quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:19 schreef Californium het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:24 schreef Californium het volgende:
[..]
Klopt helemaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Ik zeg toch nietsquote:Op donderdag 29 mei 2008 15:24 schreef Jipje het volgende:
Zelfs als ie er niet is kunnen jullie het niet laten zulke opmerkingen te maken
Ik ben aan het werk
anders krijg ik mn verslag nooooooooooit af!
quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:34 schreef Yesse het volgende:
Niemand weet.. Niemand weet... Dat ik repelsteeltje heet.
quote:Er was eens een molenaar. Hij was arm maar hij had een mooie dochter. Op een keer kwam hij in gesprek met de koning en om zich een zeker aanzien te geven zei hij tegen hem: "Ik heb een dochter die van stro goud kan spinnen." De koning sprak tot de molenaar: "Dat is een kunst die mij wel bevalt. Als je dochter zo knap is als je zegt. breng haar dan morgen naar mijn paleis, dan zal ik haar op de proef stellen."
Toen nu het meisje bij hem gebracht werd, leidde hij haar een kamer binnen die helemaal vol met stro lag. Hij gaf haar een spinnewiel en een haspel en sprak: "Ga nu maar aan het werk en als je tussen vannacht en morgenochtend dit stro niet tot goud gesponnen hebt, dan moet je sterven." Daarna deed hij zelfde kamer op slot en het meisje bleef alleen achter. Daar zat nu de arme molenaarsdochter en zij was ten einde raad; zij wist te enen male niet hoe je van stro goud moest spinnen en haar angst werd steeds groter, zodat ze tenslotte in tranen uitbarstte.
Toen ging eensklaps de deur open en een klein mannetje stapte naar binnen en sprak: "Goedenavond, molenarinnetje, waarom huil je zo?" - "Ach," antwoordde het meisje, "ik moet van stro goud spinnen en dat kan ik niet." Het mannetje sprak: "Wat geef je mij, als ik het voor je spin?" - "Mijn halsketting," zei het meisje. Het mannetje nam de ketting aan, ging aan het spinnewiel zitten en snorre, snorre, snor, driemaal trekken en de spoel was vol. Daarna zette hij een andere spoel op en snorre, snorre, snor, driemaal trekken en ook de tweede was vol; dat ging zo door tot de ochtend, toen was al het stro opgesponnen en alle spoelen waren vol goud. De koning kwam al bij zonsopgang en toen hij het goud aanschouwde, was hij erg verbaasd en heel blij; in zijn hart echter dorstte hij naar nog meer goud. Hij liet de molenaarsdochter naar een andere kamer brengen die nog veel groter was en vol met stro lag. Hij beval haar ook dat in één nacht tot goud te spinnen als haar leven haar lief was. Het meisje wist zich geen raad en schreide.
Repelsteeltje
Toen ging de deur weer open en het kleine mannetje verscheen en sprak: "Wat geef je mij, als ik dit stro voor je tot goud spin?" - "De ring die ik aan mijn vinger draag," antwoordde het meisje. Het mannetje nam de ring aan, liet het spinnewiel weer snorren en toen de ochtend aanbrak, had hij al het stro tot glanzend goud gesponnen. De koning was uitermate verheugd toen hij het zag, maar hij had nog steeds niet genoeg goud en hij liet de molenaarsdochter naar een nog grotere kamer vol met stro brengen en sprak: "Hiervan moet je deze nacht nog goud spinnen - gelukt je dat, dan zul je mijn gemalin worden." Al is zij ook maar een molenaarsdochter, een rijkere vrouw vind ik in de hele wereld niet, dacht hij.
Toen het meisje alleen was, kwam het mannetje voor de derde maal en sprak: "Wat geef je mij als ik deze keer nog voor je spin?" - "Ik heb niets meer dat ik je zou kunnen geven," antwoordde het meisje. "Beloof me dan je eerste kind als je koningin wordt." Wie weet wat er van komt, dacht de molenaarsdochter die geen andere uitweg zag. Zij beloofde het mannetje dan ook wat hij vroeg en in ruil daarvoor spon het mannetje nog eenmaal het stro tot goud. En toen 's morgens de koning kwam en alles vond zoals hij gewenst had, vierde hij bruiloft met haar en de mooie molenaarsdochter werd koningin.
Na een jaar bracht zij een mooi kind ter wereld en zij dacht helemaal niet meer aan het mannetje. Toen kwam het plotseling haar kamer binnen en sprak: "Geef mij nu wat je mij beloofd hebt." De koningin schrok hevig en bood het mannetje alle schatten van het koninkrijk aan, als hij haar het kind wilde laten behouden. Maar het mannetje sprak: "Neen, iets wat leeft is mij liever dan alle schatten van de wereld." Toen begon de koningin zó te jammeren en te schreien dat het mannetje medelijden met haar kreeg. "Drie dagen zal ik je de tijd geven," sprak hij, "als je in die tijd mijn naam te weten komt, mag je je kind houden."
RepelsteeltjeDe hele nacht dacht de koningin na over alle namen die zij ooit gehoord had en zij stuurde een bode door het hele land om wijd en zijd na te vragen wat er nog meer voor namen waren. Toen het mannetje de volgende dag kwam begon zij met Kaspar, Melchior en Balthasar en noemde na elkaar alle namen op die zij kende, maar bij iedere naam sprak het mannetje: "Zo heet ik niet." De tweede dag liet zij in de buurt navragen hoe de mensen daar heetten en noemde voor het mannetje de meest ongewone en vreemde namen op: "Heet je misschien Ribbenbeest, of Schapekuit, of Snorrepoot?" Maar hij antwoord steeds: "Zo heet ik niet." De derde dag kwam de bode weer terug en vertelde: "Geen enkele nieuwe naam heb ik kunnen vinden. Maar toen ik aan het eind van het bos de hoek omsloeg en langs een hoge berg kwam, waar de vos en de haas elkaar goedenacht wensen, zag ik een huisje. En voor dat huisje brandde een vuur en om het vuur sprong een heel belachelijk mannetje. Hij danste op één been en riep:
"Heden bak ik, morgen brouw ik overmorgen haal ik het koningskind. Wat een geluk dat niemand weet dat ik Repelsteeltje heet."
Je kunt wel begrijpen hoe blij de koningin was, toen zij die naam hoorde en toen spoedig daarna het mannetje binnenkwam en vroeg: "Nu koningin, hoe heet ik?" vroeg zij eerst: "Heet je Jan?" - "Neen." - "Heet je dan Piet?" - "Neen." - "Heet je soms Repelsteeltje?" - "Dat heeft de duivel je verteld, dat heeft de duivel je verteld!" schreeuwde het mannetje en hij stampte van woede met zijn rechtervoet zó hard op de grond dat hij er tot aan zijn romp inzakte, pakte in zijn woede zijn linkervoet met beide handen beet en scheurde zichzelf zo in tweeën.
Ik val bijna in slaapquote:Op donderdag 29 mei 2008 15:33 schreef Californium het volgende:
Is nu echt iedereen aan het werk gegaan of wat
quote:
Vrouwmenschquote:Op donderdag 29 mei 2008 15:38 schreef PieterBas het volgende:
Goedemiddag
Moest even meehelpen met meubels shoppen.
Ik ken het jammer genoegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reden van de spoiler is dat het een cadeau voor mn ouders is, en die lopen nog wel eens langsIdd, echte mannen maken zelf meubelsquote:![]()
quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:42 schreef Piles het volgende:
Zo, ben ik weervoor dit topic
![]()
En voor iedereen die wil weten wat ik geklust heb:HipSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reden van de spoiler is dat het een cadeau voor mn ouders is, en die lopen nog wel eens langs
[..]
Idd, echte mannen maken zelf meubels![]()
Gefeliciteerd alvast
Fuck the EBU
![]()
En voor iedereen die wil weten wat ik geklust heb:Mooi hoor, dat bankje. Wil ik ook wel in de voortuinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reden van de spoiler is dat het een cadeau voor mn ouders is, en die lopen nog wel eens langs
[..]
Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje
Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
Zaterdag feestjequote:
120 euro via Wehkamp. In anderhalf uur in elkaar te zetten met 1 sleuteltjequote:Op donderdag 29 mei 2008 15:45 schreef Jipje het volgende:
Mooi hoor, dat bankje. Wil ik ook wel in de voortuin
![]()
En voor iedereen die wil weten wat ik geklust heb:Dat ziet er verdorie goed uit Pili!! De nieuwe Nico van "eigen huis & tuin"??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reden van de spoiler is dat het een cadeau voor mn ouders is, en die lopen nog wel eens langs
[..]
quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Zaterdag feestje
25 jaar getrouwd enzo
quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:48 schreef nicomart het volgende:
Dat ziet er verdorie goed uit Pili!! De nieuwe Nico van "eigen huis & tuin"??
Hey broertjequote:
Net als bij Ikeaquote:Op donderdag 29 mei 2008 15:46 schreef Piles het volgende:
[..]
120 euro via Wehkamp. In anderhalf uur in elkaar te zetten met 1 sleuteltje
Dat las ik net pasquote:Op donderdag 29 mei 2008 15:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Die deed op het laatst ook alles met bouwpakketten idd
Dan had het er iets anders uitgezienquote:Op donderdag 29 mei 2008 15:50 schreef nicomart het volgende:
Dat las ik net pas
Ik dacht dat je het helemaal zelf had gemaakt
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 29 mei 2008 15:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Zaterdag feestje
25 jaar getrouwd enzo
Mijn ouders waren gisteren 32 jaar getrouwdquote:Op donderdag 29 mei 2008 15:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Zaterdag feestje
25 jaar getrouwd enzo
[..]
Nog gefeliciteerdquote:Op donderdag 29 mei 2008 15:53 schreef Yesse het volgende:
[..]
Mijn ouders waren gisteren 32 jaar getrouwd
Grapje hoop ik?quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Hey broertje![]()
Was eigenlijk al 6 mei, maar zaterdag feest
Nee kwam zomaar toevalligquote:Op donderdag 29 mei 2008 15:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd
Vandaar dat ze op vakantie zijn?
quote:
Ja en neequote:Op donderdag 29 mei 2008 15:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Echt![]()
Ook 6 mei getrouwd en zaterdag feest?
Eigenlijk heel fout, maar best grappigquote:
quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:01 schreef Piles het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
quote:
quote:
Leave Rick Alone!!!!quote:
Sue mequote:
Origineelquote:
Ik moet toch watquote:
Iddquote:Op donderdag 29 mei 2008 16:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik moet toch wat
Het is best lastig als je bepaalde grappen niet meer mag maken
Mogen we geen grappen meer maken over Piles?quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik moet toch wat
Het is best lastig als je bepaalde grappen niet meer mag maken
Oh, en: Zie TT![]()
Piles mag geen homo/seksgrappen meer maken omdat ie niet wilt dat hij als 'homo' of oversekst jongetje wordt gezien.quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:18 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Mogen we geen grappen meer maken over Piles?
Duidelijkquote:Op donderdag 29 mei 2008 16:21 schreef Yesse het volgende:
[..]
Piles mag geen homo/seksgrappen meer maken omdat ie niet wilt dat hij als 'homo' of oversekst jongetje wordt gezien.
De bron ookquote:
En Piles heeft het er zwaar mee, dus daarom deze TTquote:
Floquote:
quote:
Ja, dan begint je vrije avondquote:Op donderdag 29 mei 2008 16:32 schreef Piles het volgende:
[..]
We gaan niet overdrijven hè
[..]
En dan is mn vrije middag alweer voorbij
Ik moest lachenquote:
Woohooquote:Op donderdag 29 mei 2008 16:33 schreef jna het volgende:
Ja, dan begint je vrije avond
Ik zag het al toen ik m quottequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Woohoo![]()
[..]
Ik zag het al toen ik m quotteGoogle ImageSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:38 schreef PieterBas het volgende:
Vrachtwagenchauffeurs blokkeren A15
Daar stond ik vanmiddag dus inen op de terugweg op de A20 in de file.. was een vrachtwagen gekanteld?
hoogstaand motto ook weerquote:Onder het motto 'De maat is vol, de tank is leeg'
Ik ben inderdaad niet meer slaperig. Gelukkig was het vandaag na een kwartiertje over.quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik geloof er steeds minder van dat jij slaperig bent. Want dat ben je hier totaal niet
quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:40 schreef jna het volgende:
Ik ben inderdaad niet meer slaperig. Gelukkig was het vandaag na een kwartiertje over.
quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zag het al toen ik m quotteIk ben webmaster van die siteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Kan ook zeer pijnlijk zijn voor de kandidatenquote:Op donderdag 29 mei 2008 16:41 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Flirt je stijf om kwart voor vijf
M'n dagelijkse feel-good moment afgelopen tijd
Pas moest er iemand kiezen: 50 euro of meegaan eten. Ging ze toch maar mee eten, maar ze merkte nog wel ff op dat het bij 100 euro anders was geweestquote:Op donderdag 29 mei 2008 16:44 schreef jna het volgende:
Kan ook zeer pijnlijk zijn voor de kandidaten
quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Pas moest er iemand kiezen: 50 euro of meegaan eten. Ging ze toch maar mee eten, maar ze merkte nog wel ff op dat het bij 100 euro anders was geweest
quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:41 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Flirt je stijf om kwart voor vijf
M'n dagelijkse feel-good moment afgelopen tijd
hahahaquote:Op donderdag 29 mei 2008 16:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Pas moest er iemand kiezen: 50 euro of meegaan eten. Ging ze toch maar mee eten, maar ze merkte nog wel ff op dat het bij 100 euro anders was geweest
Kan ze uit eten met Muradquote:Op donderdag 29 mei 2008 16:53 schreef jna het volgende:
HAHAHAHA ze kiest gewoon die 50 euro
Tot vanavondquote:Op donderdag 29 mei 2008 16:56 schreef jna het volgende:
ik ga ervandoor. Spreek jullie vanavond nog wel
Vertel? Je hebt een kind uit een brandend huis geredquote:
Neehee, ze coacht mij tochquote:Op donderdag 29 mei 2008 17:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Vertel? Je hebt een kind uit een brandend huis gered
of een huis van een brandend kindquote:Op donderdag 29 mei 2008 17:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Vertel? Je hebt een kind uit een brandend huis gered
quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:07 schreef nicomart het volgende:
mensen... ik ga er vandoor. Vanavond zien jullie me waarschijnlijk niet. De avond is weer volgepland
Hehequote:
Vrouwen en het huis eerst... dan pas het kindquote:
Thuisquote:
Nee ik moet vanavond werkenquote:Op donderdag 29 mei 2008 16:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Doooeeei
Kom je vanavond nog wel ff langs?
Misschien.quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Aaaahh![]()
![]()
Ben je er wel vanavond, anders zit ik straks weer alleen
Je bent er maar gewoonquote:Op donderdag 29 mei 2008 17:53 schreef Bravebart het volgende:
Misschien.
quote:
Eten en werken en dan weer slapen!quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Je bent er maar gewoon![]()
[..]
Het lijstje mensen wordt steeds korter
Eten
Jaja, maar ik beloof niksquote:
Thuis, en ga zo sporten.. en als ik thuis kom.. ga ik actief sport kijken..quote:
Wacht...eerst ons even vertellen waar het geheel zichafspeeltquote:Op donderdag 29 mei 2008 19:58 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Mijn verjaardagsfeest is rond.
We hebben een goede basversterker weten te regelen, 2 flinke gitaarversterkers, er zijn wat mensen die instrumenten meenemen, een vriend van me zet zijn elektrische drumstel neer. De ruimte ziet er goed uit, drank en voedsel is ruimschoots aanwezig. Alleen nog even naar lampen kijken om het 'podium' wat te kunnen verlichten. En de boel opbouwen enzo.
Maar nu eerst mijn tanden poetsen en richting kroeg om voetbal te kijken.
Aahwquote:
Pinkpop?quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:54 schreef The_Dean het volgende:
Tray Golden Power...check
Kratje bier... check
Melk, brood en pindakaas...check
Tent...check
Kleren...check
Tankvol+routeinfo...check
Ik ben er klaar voor![]()
![]()
Hell yeah!quote:
Nice dudequote:
Nein, helaasch niet. Niemand die geld had, mee wou, of op tijd kaartje haalde. Naja, vermaak me alleen ook wel. Maar hoe alleen ben je eigenlijk op Pinkpopquote:Op donderdag 29 mei 2008 21:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nice dudeGa je met een groep vrienden?
Mmh, wel balenquote:Op donderdag 29 mei 2008 21:28 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nein, helaasch niet. Niemand die geld had, mee wou, of op tijd kaartje haalde. Naja, vermaak me alleen ook wel. Maar hoe alleen ben je eigenlijk op Pinkpop
60.000 man...
Heb er wel zin in!
Vrijdagavond Metallica, zaterdag avond Foo Fighters, zondagavond Rage Against The Machine [en overdag nog goede bandjes hier en daar], en beetje op tijd naar huis [halverwege RATM] om voor de drukte op weer naar Friesland te rammen, want moet 01.00 weer beginnen met een weekje werken in de nachtploeg
Eigenlijk begint die om 22.30, maar heb uitstel tot 01.00
Kan ik nog net een stuk RATM zien!
Word leuk, werken na drie dagen festival zonder douche, scheerapparaat, fatsoenlijk eten en slaap
Nu al medelijden met de collega's
Ja man, wou eerst de zondag wel vrij, en dan maandagnacht beginnen, maar is nogal druk dus toen paar uur uitstel gevraagd. Dat mocht in dit speciale geval wel zei de chefquote:Op donderdag 29 mei 2008 21:38 schreef Bravebart het volgende:
Maar dude, je knalt na Pinkpop gelijk door naar je werk?Dan ben je echt een koning
quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:04 schreef Yesse het volgende:
Als ik morgen niks meer zeg dan ben ik samen met mijn huis verbrand. (heb sinds jaren weer wat kaarsjes aan)
quote:
Mja, wordt wel wat rustigerquote:Op donderdag 29 mei 2008 22:22 schreef Yesse het volgende:
Mag ik trouwens zeggen dat het steeds rustiger wordt in de SC ? Of ben ik de enige die dat merkt?
Ik blaas alles uit voordat ik ga slapenquote:Op donderdag 29 mei 2008 22:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Niet in slaap vallen dan
Oh, en met brandblusser ook niet
[..]
Ja maar het is wel stuk saaier en ongezelligerquote:Mja, wordt wel wat rustiger
Het was ook wel erg druk
quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:25 schreef Yesse het volgende:
Ja maar het is wel stuk saaier en ongezelligerZitten we zo saampies hier niks te doen
quote:
Jaaaa ik vermaak me wel. Met mn kaaarsjesquote:Op donderdag 29 mei 2008 22:28 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
Wij vermaken ons toch wel![]()
[..]
Het was weer gezellig![]()
Gister ook al jah...quote:
leuke quotes? wat wil je in die quote hebben staan dan....quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:37 schreef Yesse het volgende:
Ik zoek nog meer leuke quotes of liedjesVoor mn FoBo
Topic vol hebben wequote:Op donderdag 29 mei 2008 22:42 schreef Californium het volgende:
[..]
leuke quotes? wat wil je in die quote hebben staan dan....
quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:42 schreef Californium het volgende:
[..]
leuke quotes? wat wil je in die quote hebben staan dan....
Die heb ik er genoeg, maar die mogen niet meerquote:
Dat zijn vieze uitspraken, geen mooiequote:Op donderdag 29 mei 2008 22:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Die heb ik er genoeg, maar die mogen niet meer![]()
roses are red, violets are blue... Cars are expensive, and so are you!quote:
Die is ouderwetsquote:Op donderdag 29 mei 2008 22:46 schreef Californium het volgende:
roses are red, violets are blue... Cars are expensive, and so are you!
Boeiend dat het ouderwets is....quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Die is ouderwets![]()
Zo duur zijn breezers niet
Mag dit
Breezers kende ze toen nog niet. En nog een beetje. Maximaal 1 per dagquote:Op donderdag 29 mei 2008 22:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Die is ouderwets![]()
Mag dit
Ik niet, en niet veel gemist volgens mijquote:Op donderdag 29 mei 2008 22:51 schreef PieterBas het volgende:
Of heeft niemand hier voetbal gekeken?
Een beetje br33z4h doet alles voor een mobiel opwaardkaartje...quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Die is ouderwets![]()
Mag dit
1-1 was wel aardig...maar alleen het begin gezien...toen ben ik in slaap gevallenquote:Op donderdag 29 mei 2008 22:51 schreef PieterBas het volgende:
Goedenavond?
Hoe was Nederland - Denemarken eigenlijk? Of heeft niemand hier voetbal gekeken?
Je kan veel over me zeggen, maar niet dat ik beautiful benquote:Op donderdag 29 mei 2008 22:53 schreef Californium het volgende:
Roses are red, voilets are blue....Pili is beautiful and so are you
Ik ookquote:Mijn god ik moet echt gaan slapen
quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Je kan veel over me zeggen, maar niet dat ik beautiful ben
[..]
Ik ook
Dat wel natuurlijkquote:Op donderdag 29 mei 2008 22:55 schreef Californium het volgende:
Everybody is beautiful from the inside![]()
Namen willen wequote:Well almost everybody
Nou er zaten genoeg arrogante krengen bij mij op de middelbare schoolquote:Op donderdag 29 mei 2008 22:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat wel natuurlijk![]()
[..]
Namen willen we![]()
Ik vind het meestal kansloos. Ben dan ook niet zo dol op dronken mensenquote:
Ik weet namelijk dat het niet de persoon is, waarvan ik zou moeten denken dat het is.. Zal haar morgen maar even aanspreken over haar gedragquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik vind het meestal kansloos. Ben dan ook niet zo dol op dronken mensen
Wel opvallend dat mijn naamtopic zo langzaam gaat trouwens
er is niemand die lief tegen je wilt zijn naast ons denk ikquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik vind het meestal kansloos. Ben dan ook niet zo dol op dronken mensen
Wel opvallend dat mijn naamtopic zo langzaam gaat trouwens
Kan ik weer met een gerust hart gaan slapen. Dank jequote:Op donderdag 29 mei 2008 23:04 schreef Californium het volgende:
er is niemand die lief tegen je wilt zijn naast ons denk ik
Dat is dan wel weer een leuke kant van dronken mensenquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:04 schreef PieterBas het volgende:
En ze vind me leuk, en dronken mensen vertellen altijd de waarheid
Ik kan best af en toe lief zijnquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:04 schreef Californium het volgende:
[..]
er is niemand die lief tegen je wilt zijn naast ons denk ik
Ja, maar jij zit hier ook alquote:
Je zit nog in je kloonquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:06 schreef Bart_inc. het volgende:
Pili de geksteeeeeeeHad ik bijna het naamtopic van mn favoriete user gemist
quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Kan ik weer met een gerust hart gaan slapen. Dank je![]()
[..]
Dat is dan wel weer een leuke kant van dronken mensen
Iemand een temp ban gehad ofzoquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, maar jij zit hier ook al
[..]
Je zit nog in je kloon
Ze vond me ieder geval leuker dan een vriend van mij...quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Kan ik weer met een gerust hart gaan slapen. Dank je![]()
[..]
Dat is dan wel weer een leuke kant van dronken mensen
Slaapsequote:Op donderdag 29 mei 2008 23:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Uhuh
Ik ga slapen voor ik je nog ga geloven ook
Truste allemaal
Een kloon maak je aan na een ban hè, dat is dus wat anders als een tweede registratiequote:Op donderdag 29 mei 2008 23:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Uhuh
Ik ga slapen voor ik je nog ga geloven ook
Truste allemaal
HIMYMquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Slaapse
Ik ga nog een paar aflevering How I met your mother kijken![]()
Is het wel eens op de Nederlandse tv geweest?quote:
Volgens mij nietquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:26 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Is het wel eens op de Nederlandse tv geweest?
Ben nu seizoen 1 en 2 aan het kijken..quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Volgens mij nietMaar ik download de afleveringen altijd
Op het strand. Daar hebben we in Nederland gelukkig niet zo veel dan, dus dat ga je vinden.quote:Op donderdag 29 mei 2008 19:59 schreef Californium het volgende:
[..]
Wacht...eerst ons even vertellen waar het geheel zichafspeelt
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 07:56 schreef KaheemSaid het volgende:
Klote, ik moet echt slapen.
Ow Ben je weer je br......quote:Op vrijdag 30 mei 2008 08:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Goedemorgen allemaal
Zit weer op te drogen hier
Ow jah dat ga ik zo snel vindenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 02:44 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Op het strand. Daar hebben we in Nederland gelukkig niet zo veel dan, dus dat ga je vinden.
Br....quote:Op vrijdag 30 mei 2008 08:36 schreef Californium het volgende:
Ow Ben je weer je br......
regent het daar jah
Nietsquote:Op vrijdag 30 mei 2008 08:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Br....
En Voulez Vous Coucher Avec Moi op de radio
En ja, het regent hier
En goedemorgen morgen dames
quote:
Wat zijn dat voor ambtenarentijdenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 08:45 schreef Californium het volgende:
Zit nog huis hier...net gedoucht, nu nog even fohnen, ontbijten en half aankleden
Dan naar stage...
Natte kop en natte rug van het zweetquote:
Ja me too. Nat van het zweet was ik wel, maar volgens mij is de vochtigheidsgraad hierbuiten ongeveer 95%quote:Op vrijdag 30 mei 2008 08:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor ambtenarentijden
Ik had weer een opmerking, maar dat mag niet meer![]()
[..]
Natte kop en natte rug van het zweet
Ik haat regen(pakken)
Gewoon binnen komen vallen wanneer je wilt...zolang je je werk maar doetquote:Op vrijdag 30 mei 2008 08:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor ambtenarentijden
Ik had weer een opmerking, maar dat mag niet meer![]()
Het lijkt wel of we in de tropen zitten hierquote:Op vrijdag 30 mei 2008 08:54 schreef Jipje het volgende:
Ja me too. Nat van het zweet was ik wel, maar volgens mij is de vochtigheidsgraad hierbuiten ongeveer 95%
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 08:54 schreef Californium het volgende:
en van de 5 researchgroep leden is er vandaag 1...en hij komt ook altijd rond half 10, 10 uur als het niet half 12 is
me eigen shit afmaken...wat dingen opzuiveren en opsturen en dan verslag afmaken...1e versiequote:
Dat klinkt als genoeg te doenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 08:57 schreef Californium het volgende:
[..]
me eigen shit afmaken...wat dingen opzuiveren en opsturen en dan verslag afmaken...1e versie
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 08:57 schreef Californium het volgende:
me eigen shit afmaken...wat dingen opzuiveren en opsturen en dan verslag afmaken...1e versie
het werken zelf 2 uurtjes.....en me verslag gaat de goede richting opquote:
Hier komt iedereen heeeeeeeeel langzaam binnen druppelen... Ik was de derde, en dat om half 9, normaal is iedereen dan al binnenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 08:59 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Eens kijken of er vandaag hier nog wat gaat gebeuren. Absoluut niemand heeft er zin in
Mijn ervaring is dat rugpijn die al zo lang duurt meestal niet vanzelf meer overgaatquote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:01 schreef Piles het volgende:
Volgens mij moet ik een keer langs de huisarts/fysio. Nog steeds behoorlijk rugpijn![]()
Maar ik ben nogal snel van: het gaat wel een keer over
Ik kan daar weer niet tegen. Ik ben bijna 21, dan hoor je geen rugpijn te hebbenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:04 schreef Jipje het volgende:
Mijn ervaring is dat rugpijn die al zo lang duurt meestal niet vanzelf meer overgaat
Dus hup! Naar de dokter!
Geen idee of het daar aan ligt eigenlijkquote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:04 schreef Jipje het volgende:
en misschien een keertje een zitinstructie van de arbo?
Mijn vriend was geloof 19 en toen kreeg ie een hernia. Dus ja, dat kan best. Ikzelf ben op ook op 18e geloof ik bij de fysio geweest vanwege lage rugpijn. Dus die stelling telt niet echtquote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik kan daar weer niet tegen. Ik ben bijna 21, dan hoor je geen rugpijn te hebben![]()
Binnenkort maar eens langs![]()
[..]
Geen idee of het daar aan ligt eigenlijk
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:05 schreef Californium het volgende:
*heeft eindelijk besloten dat een shirt haar prima staat en gaat ontbijt maken
Goedemorgen!quote:
Jahquote:
Voor wie nog twijfelde of Cali wel een vrouw is, we hebben bewijsquote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:05 schreef Californium het volgende:
*heeft eindelijk besloten dat een shirt haar prima staat en gaat ontbijt maken
Haaaaiquote:
Nee, das waarquote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:07 schreef Jipje het volgende:
Mijn vriend was geloof 19 en toen kreeg ie een hernia. Dus ja, dat kan best. Ikzelf ben op ook op 18e geloof ik bij de fysio geweest vanwege lage rugpijn. Dus die stelling telt niet echt
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:08 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw ik weet herken het
Is er geen man in de buurt die zegt: "Alles staat jou goed schat"quote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:08 schreef Californium het volgende:
Uiteindelijk een shirt eruit halen waar je over twijfelt en dan staat hij toch prima![]()
Dat is zeer zeker waar. Maar daarom kun je het beter zo snel mogelijk oplossenquote:
Dat is alleen maar irritant!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Is er geen man in de buurt die zegt: "Alles staat jou goed schat"![]()
Hier ook één. Onderrug zat beetje op slotquote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:07 schreef Jipje het volgende:
[..]
Mijn vriend was geloof 19 en toen kreeg ie een hernia. Dus ja, dat kan best. Ikzelf ben op ook op 18e geloof ik bij de fysio geweest vanwege lage rugpijn. Dus die stelling telt niet echt
quote:
Daarom zeg ik het ookquote:
Wat is dat toch met die rug altijdquote:
Misschien iets te maken met het feit dat het eigenlijk je hele lichaam draagt? En daar allerlei zenuwen zitten?quote:
En wij veels te veel zitten tegenwoordig?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:13 schreef Yesse het volgende:
[..]
Misschien iets te maken met het feit dat het eigenlijk je hele lichaam draagt? En daar allerlei zenuwen zitten?
Ook dat inderdaad. En vooral fout zittenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:15 schreef Jipje het volgende:
[..]
En wij veels te veel zitten tegenwoordig?
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Voor wie nog twijfelde of Cali wel een vrouw is, we hebben bewijs![]()
Goed statementquote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:19 schreef Californium het volgende:
Bij deze koop ik nooit meer Super de boer Yoghurt![]()
Omdat het net melk isquote:
Ieuw ja, yoghurt hoort niet vloeibaar te zijn. Maar dan moet je wel volle yoghurt pakken, magere yoghurt is van elk merk net melkquote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:23 schreef Californium het volgende:
[..]
Omdat het net melk isVeuls te vloeibaar...yoghurt moet dikker zijn
nee zondag ga ik. Gister was het in Eindhoven en daar wil je toch niet dood gevonden worden? (garpje Jipjequote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:11 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jij ging toch naar die wedstrijd van gisteren ?
Altijd magerequote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:24 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ieuw ja, yoghurt hoort niet vloeibaar te zijn. Maar dan moet je wel volle yoghurt pakken, magere yoghurt is van elk merk net melk
Moet je het ff buiten de koelkast laten staan, is het zo dikquote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:24 schreef Jipje het volgende:
Ieuw ja, yoghurt hoort niet vloeibaar te zijn. Maar dan moet je wel volle yoghurt pakken, magere yoghurt is van elk merk net melk
En ook magere melk? Dat is echt te smerigquote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:26 schreef Californium het volgende:
Altijd magereen van de campina is hij altijd super dik....Lijkt net volle...en C1000 merk is ook heel goed hoor
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:26 schreef nicomart het volgende:
[..]
nee zondag ga ik. Gister was het in Eindhoven en daar wil je toch niet dood gevonden worden? (garpje Jipje)
Met klontenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Moet je het ff buiten de koelkast laten staan, is het zo dik
Melk gewoon vers van de koequote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Moet je het ff buiten de koelkast laten staan, is het zo dik
[..]
En ook magere melk? Dat is echt te smerig
Klopt...Ik heb altijd magere yoghurt en halfvolle melk in mijn koelkast staanquote:
Halfvol kan nog net, maar liever gewoon vollequote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:28 schreef Californium het volgende:
Klopt...Ik heb altijd magere yoghurt en halfvolle melk in mijn koelkast staan
Tuurlijk welquote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:28 schreef Jipje het volgende:
Melk gewoon vers van de koe
Maarja, dat bestaat niet meer...
volquote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Halfvol kan nog net, maar liever gewoon volle
Zoals het hoortquote:
Dat had ik 2 weken terug op een zuip/voetbalweekend op Texel. Ik had melk gekocht en dat had iemand stiekem opgedronken toen ik weg was. Ze waren bang dat ik daar boos om zou worden dus hadden ze het pak gevuld met water. En 's avonds met mijn dronken kop heb ik netjes uit dat pak staan drinken en 's ochtend met een kater de rest van het pak leeggedronken. Als een echte man betaamd natuurlijk rechtstreeks uit het pak en ik merkte niet eens dat het water wasquote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:28 schreef Jipje het volgende:
[..]
Melk gewoon vers van de koe
Maarja, dat bestaat niet meer... iig die magere is vies, net water, dan heb ik liever echt water
je krijg genoeg vetten binnen..en niets mis met een beetje....te veel is niet goed...waarom denk je dat de halve werled bezig is om het eraf te krijgen danquote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:31 schreef Piles het volgende:
[..]
En vol van smaak![]()
Niks mis met een beetje vet
Ik zorg gewoon dat ik m niet vol maakquote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:32 schreef Jipje het volgende:
Iemand een idee voor een nieuwe TT?
quote:
Mag ik 1 hamburger met extra mayo en een Cola-lightquote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:33 schreef Californium het volgende:
je krijg genoeg vetten binnen..en niets mis met een beetje....te veel is niet goed...waarom denk je dat de halve werled bezig is om het eraf te krijgen dan
Stage SC # 461 Waar witte goedjes vol van smaak zijnquote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zorg gewoon dat ik m niet vol maak
Verzin iets met 'vol van smaak' ofzo
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:36 schreef Californium het volgende:
Stage SC # 461 Waar witte goedjes vol van smaak zijn
oke komt iequote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:37 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
Denkt weer iedereen aan een verkapt naamtopic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |