Hoi terug vanaf een plek waar het te nat is om naar buiten te gaan!quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:51 schreef Leinonlein het volgende:
Hoi vanuit een plek waar het te warm is om te werken
quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:49 schreef jna het volgende:
En dan nu snel volposten voordat ie terug is
Beter te nat dan te droogquote:Op donderdag 29 mei 2008 14:51 schreef Jipje het volgende:
[..]
Hoi terug vanaf een plek waar het te nat is om naar buiten te gaan!
Seconde of 15 per post, makkiequote:Op donderdag 29 mei 2008 14:52 schreef Jipje het volgende:
[..]
mogen we wel opschieten, hij zou maar een uurtje wegblijven
quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:56 schreef Californium het volgende:
Dit is btw mijn eerste geopende topic
Wees trots
Dit was mijn eerste geopende topic, jouw eerste fipo, en het eerste topic waar we lief zijn tegen Pilesquote:
quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:58 schreef Californium het volgende:
[..]
Dit was mijn eerste geopende topic, jouw eerste fipo, en het eerste topic waar we lief zijn tegen Piles![]()
Daar proosten we opquote:Op donderdag 29 mei 2008 14:58 schreef Californium het volgende:
[..]
Dit was mijn eerste geopende topic, jouw eerste fipo, en het eerste topic waar we lief zijn tegen Piles![]()
Heb jij niet iets van een verslag te makenquote:Op donderdag 29 mei 2008 15:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Daar proosten we op [ afbeelding ]
Nee.quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:04 schreef Yesse het volgende:
[..]
Heb jij niet iets van een verslag te maken
Edit: die poppetjes zijn irritant want ze doen hun ogen dicht precies als die 2 glazen elkaar raken en nu let ik daar de hele tijd op
quote:
bedankt.. ik nu ookquote:Op donderdag 29 mei 2008 15:04 schreef Yesse het volgende:
[..]
Heb jij niet iets van een verslag te maken
Edit: die poppetjes zijn irritant want ze doen hun ogen dicht precies als die 2 glazen elkaar raken en nu let ik daar de hele tijd op
Goed planquote:Op donderdag 29 mei 2008 15:09 schreef Leinonlein het volgende:
D&B luisteren is wel goed voor mijn productiviteit, ik ga als een speer!
Dat laatste gok ikquote:Op donderdag 29 mei 2008 15:18 schreef Jipje het volgende:
Waar blijft Pili nou toch? Zou die nou echt zo lang zonder ons kunnen, of zou die weer 20 min meelezen zonder te reageren
laten we hem met z'n allen roepenquote:Op donderdag 29 mei 2008 15:18 schreef Jipje het volgende:
Waar blijft Pili nou toch? Zou die nou echt zo lang zonder ons kunnen, of zou die weer 20 min meelezen zonder te reageren
Wat ging ie eigenlijk klussen? Hij ging toch niet de OP van stage SC op z'n muur schilderen?quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:18 schreef Jipje het volgende:
Alsjeblieftquote:Op donderdag 29 mei 2008 15:19 schreef Californium het volgende:
[..]
laten we hem met z'n allen roepen
quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:20 schreef jna het volgende:
[..]
Wat ging ie eigenlijk klussen? Hij ging toch niet de OP van stage SC op z'n muur schilderen?
Niet?quote:
Die staat er allang op johquote:Op donderdag 29 mei 2008 15:20 schreef jna het volgende:
[..]
Wat ging ie eigenlijk klussen? Hij ging toch niet de OP van stage SC op z'n muur schilderen?
Neuhquote:
nee Pili is een grote zelfstandige (hetero) jongen die lekker een uurtje (als een echte man) aan het klussen is.quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:18 schreef Jipje het volgende:
owquote:
Pilsie is nog van de oude stempel, handwerk is meesterwerkquote:Op donderdag 29 mei 2008 15:21 schreef nicomart het volgende:
[..]
nee Pili is een grote zelfstandige (hetero) jongen die lekker een uurtje (als een echte man) aan het klussen is.
Klopt helemaalquote:Op donderdag 29 mei 2008 15:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Pilsie is nog van de oude stempel, handwerk is meesterwerk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
*denkt aan Sup...erGrover die zijn helm roeptquote:Op donderdag 29 mei 2008 15:19 schreef Californium het volgende:
[..]
Su.................................pergroverquote:
*Flashback-modus* Jan-Klaaahaaaasen!!!quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:19 schreef Californium het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:24 schreef Californium het volgende:
[..]
Klopt helemaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Ik zeg toch nietsquote:Op donderdag 29 mei 2008 15:24 schreef Jipje het volgende:
Zelfs als ie er niet is kunnen jullie het niet laten zulke opmerkingen te maken
Ik ben aan het werk
anders krijg ik mn verslag nooooooooooit af!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |