27 maart!?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:18 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Heb je 1 april als datum gekozen, of 27 maart? Want volgens mij moet alles op 27 maart binnen zijn (afschrijvingen).
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:28 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ja het gaat nog heeeeeeel spannend worden, omdat we niet echt tot 1 april hebben, maar op 27/3 moeten ze eigenlijk al binnen zijn en alle lidmaatschapsgeld afgeschreven. al die stomme regeltje ook :S
Rond de 13.000 dacht ik.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:44 schreef -skippybal- het volgende:
Hoeveel leden heeft Piep! dan?
Lijkt me dan inderdaad een goede optie. Sowiesoe heeft Piep! sterke punten.quote:
Ja, niet erg realistisch, maar het kan best leuk uitwerkenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:52 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Llink met PownedDat is net zoiets als de EO met SBS6 een joint-venture aangaat.
Dan krijg je denk ik dit soort teevee:quote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:52 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Llink met PownedDat is net zoiets als de EO met SBS6 een joint-venture aangaat.
http://www.medianed.com/2(...)amenwerken-met-piep/quote:LLiNK nodigt aspirant-omroep Piep! uit om te praten over een mogelijke samenwerking. 'Het zou zo fijn zijn als we samen programma's zouden kunnen maken' zei Natasja van den Berg van LLiNK tijdens het Mediadebat in Amsterdam. 'Het is eigenlijk doodzonde dat we momenteel in dezelfde vijver aan het vissen zijn.' LLiNK afficheert zich als 'groene' omroep en Piep! maakt zich sterk voor dieren.
Omroep LLiNK heeft, naast financiële problemen, ook moeite om de 150.000 leden te werven die recht geven op een vaste plek in het publieke bestel. Begin deze week stond de teller voor LLiNK op ongeveer 130.000 leden. De 11.000 leden die Omroep Piep! inmiddels heeft zouden een welkome aanvulling zijn voor LLiNK. Piep! heeft minimaal 50.000 leden nodig om een kans te krijgen als publieke omroep.
Alle aspirant-omroepen konden op uitnodiging van Stichting MediaDebat zichzelf presenteren. Ook de bestaande omroepen die nog een officiële status moeten krijgen, Llink en MAX, waren aanwezig. Wakker Nederland van de Telegraaf en PowNed van GeenStijl deden niet mee met de discussie.
Van de LLiNK-hyve.quote:Lieve LLiNK hyvers , dank voor jullie inzet . We moeten nu toch nog echt even aan de bak want nog maar een kleine 2 weken en dan moeten we echt ruim in onze leden zitten! Op de redactie bij llink zijn we koortsachtig bezig om nieuwe leden in het bestand in te voeren, ontbrekende gegevens na aan het bellen en staan we nieuwe leden te woord. Er wordt door het voltallige personeel 's avonds en in het weekend gewerkt om zoveel mogelijk leden in te schrijven, maar....we moeten nog echt de aankomende 2 weken een flinke actie ontwikkelen anders halen we het mogelijk net niet en hoe ontzettend jammer zou dat zijn. Wij zijn weer hard aan het nadenken over nog n hele toffe actie, maar ik zou jullie ook nog willen vragen er nog even flink aan te trekken. Dus als je nog een beregoed idee hebt, dat 1 geen geld kost en 2 wel veel leden maakt laat het ons dan weten.
Mail me op eveline@llink.nl Mogelijk sluiten wij ons bij jou idee aan of kunnen we jullie idee supporten met lidmaatschapskaarten gadgets en wat nog niet meer.
Ik kijk uit naar jullie input
Ik zie er nog 7379.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:45 schreef Tourniquet het volgende:
7309. Dit gaat niet snel genoeg, er moeten nu minstens zo'n 750 per dag bijkomen.
Hoewel ik ook inzie dat het met de dag moeilijker wordt, heb ik allesbehalve de moed opgegeven. Dat doe ik op 1 april, of niet.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:14 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Ik zie er nog 7379.
Verwacht wel een eindspurt. Als je ziet hoeveel ze adverteren, dan kan het bijna niet anders dan dat ze het halen.
27 maart is de deadlinequote:Op woensdag 18 maart 2009 01:10 schreef w8jij17 het volgende:
[..]
Hoewel ik ook inzie dat het met de dag moeilijker wordt, heb ik allesbehalve de moed opgegeven. Dat doe ik op 1 april, of niet.
Ja, is het nu 250 per dag ofzo? Dat zou sneu zijn. Tekortje van 5000.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:45 schreef Tourniquet het volgende:
7379. Dit gaat niet snel genoeg, er moeten nu minstens zo'n 750 per dag bijkomen.
800 per dag is echt te veelquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:31 schreef Bradley33 het volgende:
[..]
Ja, is het nu 250 per dag ofzo? Dat zou sneu zijn. Tekortje van 5000.
Ik vond het geweldigquote:Op donderdag 19 maart 2009 13:00 schreef w8jij17 het volgende:
Ik heb sinds enkele dagen grote moeite om op het forum te komen. Hij loopt bij mij vast zodra het forum op het scherm staat en pas als ik 'm minutenlang open heb laten staan kan ik iets doen. Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Iemand gisteren trouwens de reactie op BNN van Jort Kelder gezien tijdens de TV draait door?
Ja, en ik vond het echt een reactie die nergens opsloeg. Je zal het maar hebben is een goed programma, waar gewoon grapjes over de handicap worden gemaakt zonder dat het kwetsend is. Dat Jort na zo'n fragment maar besluit dat BNN moet opdoeken is belachelijk.quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:00 schreef w8jij17 het volgende:
Iemand gisteren trouwens de reactie op BNN van Jort Kelder gezien tijdens de TV draait door?
http://llink.nl/overllink/persbericht.php?bericht=5817&pagina=1quote:Floortje Dessing en Froukje Jansen weg bij LLiNK
LLiNK heeft vandaag in goed overleg afscheid moeten nemen van twee van haar presentatrices: Floortje Dessing en Froukje Jansen. Door de financiële problemen waar LLiNK in terecht is gekomen, is LLiNK genoodzaakt forse bezuinigingen door te voeren. Om de omroep weer financieel gezond te maken worden onder meer veel tijdelijke contracten van personeelsleden niet verlengd. Ook een programma als 3 op Reis kan in de huidige vorm niet meer door de omroep worden gefinancierd. De omroep die zich inzet voor een betere wereld moet voor 1 april nog 6.680 leden werven om haar voortbestaan veilig te stellen.
Tanja Lubbers: “We vinden het heel erg jammer dat we van deze twee vakvrouwen afscheid moeten nemen. Ze hebben zich de afgelopen jaren keihard voor LLiNK ingezet, en ook daarvoor wil ik ze bijzonder bedanken!” Floortje Dessing: “Ik vind het jammer dat ik een enthousiaste club als LLiNK op zo'n belangrijk moment moet verlaten. Ik heb twee fantastische seizoenen 3 op Reis mogen maken, maar doordat er nu fors bezuinigd moet worden vind ik het meer dan logisch dat we afscheid van elkaar nemen. Het feit dat ik nu niet meer in vaste dienst ben bij LLiNK betekent overigens niet dat ik het gedachtegoed van LLiNK niet meer uit zal dragen.” Froukje Jansen: “Het is zeer betreurenswaardig dat we op deze wijze afscheid van elkaar moeten nemen. Desalniettemin hoop ik natuurlijk wel dat LLiNK de 150.000 leden haalt en in het publieke bestel blijft.”
Floortje Dessing
Floortje werkt sinds 2007 voor omroep LLiNK. Voor de omroep heeft ze twee seizoenen 3 op Reis gepresenteerd en voerde ze de eindredactie van het programma. In het eerste seizoen reisde zij van Amsterdam naar het koninkrijk Bhutan over land. In het tweede seizoen, dat net is afgelopen, reisde de presentatrice over land en over zee van Amsterdam stad naar Amsterdam eiland. Met het programma 3 op Reis wil LLiNK laten zien dat duurzaam reizen verder gaat dan alleen het kiezen van vervoer. Juist door andere culturen en diverse lokale initiatieven te laten zien draagt LLiNK bij aan een brede informatiebehoefte die er heerst onder mensen die zich afvragen hoe zij duurzamer kunnen reizen, waarbij ook de lokale bevolking kan profiteren van toerisme.
Froukje Jansen
Froukje Jansen presenteert sinds 2006 diverse programma's voor LLiNK. Ze begon met het programma LLiNK op Reis. Hierna presenteerde ze samen met Edo Brunner en Marcel van der Steen vier seizoenen lang LLinke Soep TV. Hierin ondervroeg zij heel bekend Nederland naar hun groene leven. In 2008 verzorgde ze samen met Marc de Hond de presentatie van Expedition Unlimited waarin vijf modellen en gehandicapten aan elkaar werden gekoppeld en opdrachten moesten vervullen. Ook presenteert Froukje naast Floortje 3 op Reis. In De ConsuMinderman is Froukje nog twee afleveringen te zien wanneer ze BN-ers naar hun persoonlijke eco-ergernis vraagt.
checkquote:Op donderdag 19 maart 2009 18:43 schreef rubbereend het volgende:
Dat gaat in ieder geval niet positief werken voor de ledenwerfactie
Ja, maar het is wel zo eerlijk natuurlijk om het maar gelijk bekend te maken.quote:Op donderdag 19 maart 2009 18:52 schreef qonmann het volgende:
Zonder Floortje is het toch minder
Was wellicht handiger geweest om dit bericht nog een paar weken uit te stellen
Nee, was ontstaan door "mismanagement". Whatever dat is. Mja, lompe actie, dit zijn twee van de beste presentatoren van de omroep.quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:09 schreef superjojo het volgende:
Snap ook niet helemaal waarom ze weg moeten, Llink krijgt toch weer geld als ze doorgaan? Het geldprobleem was toch ontstaan door de ledenwerfactie?
ik keek naar de programma's van de mensen die er nu dus uit gaanquote:Op donderdag 19 maart 2009 19:44 schreef Jimbo het volgende:
kijken jullie ook echt naar llink of ?
ik heb t tbh nog nooit gezien
Ik keek ook naar dat reisprogramma. Mevrouw Jansen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik keek naar de programma's van de mensen die er nu dus uit gaan
Maar opzich kunnen ze toch alsnog wel programma's voor link gaan doen? Op freelance basis?
Beetje vreemd ja..Floortje had ook wel wat anders bij Llink kunnen doen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:09 schreef superjojo het volgende:
Snap ook niet helemaal waarom ze weg moeten, Llink krijgt toch weer geld als ze doorgaan? Het geldprobleem was toch ontstaan door de ledenwerfactie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |