quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:33 schreef Noud_ het volgende:
Ik ga er vanuit dat PowNed gewoon aan 't sjoemelen is met het ledenaantal op hun website en op 1 april met een paar honderdduizend leden aankomt.
Het gaat er meer om dat het niet de bedoeling is dat leden betalen voor financieel wanbeleid...quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:07 schreef w8jij17 het volgende:
[..]
Je krijgt het hooguit niet terug. Maar is dat nou écht zo erg? Het is maar 5,73 eurootjes. En als iedereen zich daardoor laat weerhouden van het geven van steun is het een selffulfilling prophecy.
Als je ze wilt steunen en twijfelt moet je het juist doen, dat vergroot de kans dat je geld goed terechtkomt. En zoals het er nu naar uitziet gaan ze het halen, daar geloof ik echt in.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:33 schreef Yozzz het volgende:
Ik ben trouwens nét lid geworden voor de dvd / concertactie
Llink is een achterlijke hypocriete omroepquote:Op donderdag 29 mei 2008 13:11 schreef w8jij17 het volgende:
LLiNK zoekt voor 1 januari 2009 97.000 leden om te kunnen blijven bestaan. Wat vinden jullie van de programma's die ze uitzendt?
Zeg eens, TLC, heb je wel eens een programma uitgekeken van LLiNK? Heb je de laatste serie van 3 op Reis ooit gezien? Heb je gezien dat ze juist met een trein naar Bhutan zijn afgereisd? Heb je LLiNK ooit horen zeggen dat er niet gevlogen mag worden? Is het niet zo dat ze oplossingen geven om dit soort milieubelastende handelingen te compenseren. Ik hoor graag van je welke presentator er evenveel als Floortje verdient, want voor zover ik weet ligt zij ver onder die grens. Denk je dat er kwaliteit geboden kan worden als mevrouw een salaris als de gemiddelde burger zou verdienen? Er is een grens die je aan moet houden om kwalitatieve televisie te maken met presentatoren die representatief zijn.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:55 schreef TLC het volgende:
[..]
Llink is een achterlijke hypocriete omroep![]()
Ze zijn voor goede doelen en een goed milieuyeah right ; ze laten mevrouw Dessing elke dag het vliegtuig nemen naar God weet waar en waarom weet niemand, en nee mevrouw Dessing betaald de reizen niet zelf en ze krijgt een vorstelijk salaris.
Opzouten met dat Llink
Ik heb zelden zulke onzin van een user gehoord weet je datquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:32 schreef w8jij17 het volgende:
[..]
Zeg eens, TLC, heb je wel eens een programma uitgekeken van LLiNK? Heb je de laatste serie van 3 op Reis ooit gezien? Heb je gezien dat ze juist met een trein naar Bhutan zijn afgereisd? Heb je LLiNK ooit horen zeggen dat er niet gevlogen mag worden? Is het niet zo dat ze oplossingen geven om dit soort milieubelastende handelingen te compenseren. Ik hoor graag van je welke presentator er evenveel als Floortje verdient, want voor zover ik weet ligt zij ver onder die grens. Denk je dat er kwaliteit geboden kan worden als mevrouw een salaris als de gemiddelde burger zou verdienen? Er is een grens die je aan moet houden om kwalitatieve televisie te maken met presentatoren die representatief zijn.
Ja, er zijn fouten gemaakt. Maar dat zal bij jouw favo omroep (ik gok een Powned) ook (gaan) gebeuren. Ik ben benieuwd hoe die mannetjes daar het gaan redden als Powned het haalt. Ik spreek je graag na 1 april.
Nou, ik mag kennelijk trots zijn op de prestatie die ik geleverd heb. Ik ben blij dat ik de user ben die in jouw ogen de grootste bullshit ooit heeft verteld. Discussiëren doe je in mijn ogen nog altijd door het weerleggen van feiten, een openingszin als die van jou is dan ook erg subjectief en getuigt niet van eerlijke communicatie. Maar goed, daar ben jij vrij in.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:47 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik heb zelden zulke onzin van een user gehoord weet je dat![]()
Het is vrij knap van een omroep dat 5 miljoen aan overheidssteun kreeg nu probeert om met de kop boven water te blijven vindt je niet ?
En dan zwijg ik nog maar over de 104.000 Euro die de gemeente A'dam gaf om een 16-delige tv serie te maken vanuit een moestuin om te zien hoe de worteltjes groeien![]()
En stel, mevrouw la Dessing verdient een ordinair gemiddeld salaris (he gatver, je moet er niet aan denken he), wat dan nog ? verandert dit Floortje dan ? (uitgezonderd dat ze ff minder vaak naar een beauty farm kan of zo), hoe in Godsnaam veranderd het presentatie gedrag n.a.v. een salaris ? dat ze dan met een lellijk gezicht voor de camera staat of zo ?![]()
Oh en trouwens, ja Llink compenseert de vliegreizen door elke keer 1 boompje te planten in Borneo of zo, daar zal de natuur blij mee zijn als ze er tig keer over heen vliegen voor absoluut niks (er zijn meer reisprogramma's op tv !! waarom hoort dat bij Llink ?).
Een bedrijf dat slecht gerund wordt gaat ook failliet, zo gaat het gewoon.
En ik ben echt niet de enige die blij zal zijn als zo'n hypocriete omroep met een verschrikkelijk financieel beleid ten onder gaat.
-edit ; nee ik ben ook geen fan van PowNed, ik kijk graag naar Nat Geoen BNN heeft ook wel leuke / goede programma's vind ik
-
Ik zou ook niet blij zijn met de situatie waar ze nu in zitten, maar als je jezelf daardoor niet meer in de spiegel aan durft te kijken zou betekenen dat je ook niet lang medewerker zou zijn. Als ik namelijk medewerker zou zijn van LLiNK zou ik er JUIST alles aan doen om de problemen op te lossen. Daarom maken ze ook oplossingsgerichte televisie en radio.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:59 schreef TLC het volgende:
Als ik medewerker was van Llink zou ik me iig nooit rechtstreeks in de spiegel kunnen aankijken.
Ben jij zelf van Llink ofzo?quote:Op zondag 1 maart 2009 08:13 schreef w8jij17 het volgende:
tussenstand met nog exact 1 maand te gaan: 130.782
Nee. Wat heb jij erop tegen dat ik de discussie gaande probeer te houden? Is dat verboden?quote:Op zondag 1 maart 2009 11:20 schreef huhggh het volgende:
[..]
Ben jij zelf van Llink ofzo?
Want zoveel als jij post is erg verdacht.
Wat denk je wat Floortje vanavond gaat doen op Amsterdam eiland? Precies!quote:Op zondag 1 maart 2009 15:33 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Llink hoort bij de Illuminati en is deel van de New World Order. Het probeert het publiek te misleiden met groene televisie, terwijl ondertussen het opgebrachte geld geïnvesteerd wordt in grote geheime olieprojecten.
http://www.trouw.nl/opini(...)aan_boodschap__.htmlquote:Problemen LLiNK doen niets af aan boodschap
De financiële crisis bij Llink haalde afgelopen week ruim de pers. Rancuneuze oud-bestuurders werden voor quotes uit de sloot getrokken, er kwam een omroepbaas aan het woord die zijn conclusies al had getrokken, er werd gespeurd naar een mogelijk schandaal en natuurlijk was ook Geen Stijl van de partij.
En dan doen de baas van de publieke omroep, Henk Hagoort, én de minister van OCW er nog een schepje bovenop. Hagoort vindt dat Llink moet verdwijnen uit het omroepbestel. Volgens hem voegt de ideële omroep niks toe aan het huidige publieke bestel. Om zijn stelling kracht bij te zetten bestempelt hij Geen Stijl’s Powned als veel journalistieker dan algemeen wordt aangenomen. Minister Plasterk liet deze week in een reactie blijken weinig fiducie te hebben in het voortbestaan van Llink. Het lijkt het ideale moment voor de minister om het groeiende aantal omroepen een halt toe te brengen en te tonen dat publieke omroepen bij slecht beleid ook uit het bestel gezet kunnen worden.
Beide heren spreken voor hun beurt. De deadline voor ledenwerving is nog niet verstreken. En over de bijdrage van Llink aan het publieke bestel moeten we misschien even het rapport van de visitatiecommissie publieke omroep afwachten, dat in mei verschijnt.
De financiële situatie die bij Llink is ontstaan is niet goed te praten. Dat is helder. De omvang en het ontstaan ervan moet grondig worden uitgezocht. Daar zullen wij vanuit de ledenraad van Llink op toezien. En alhoewel ook wij vinden dat slecht beleid gecorrigeerd dient te worden, dient Llink nog een kans te krijgen en wel om de volgende redenen.
Nog steeds is er in de media te weinig ruimte voor goed gedocumenteerde programma’s over vergeten conflicten, schending van mensenrechten, uitputting van natuurlijke hulpbronnen en vernietiging van voor mens en dier belangrijke natuur en ecosystemen. Llink slaagt er in met toegankelijke programma’s de relatie tussen het dagelijks handelen en dergelijke misstanden te tonen en op een positieve manier ook alternatieven aan te dragen. De link tussen de programma’s en het internetplatform ’juistnu.nl is een goed voorbeeld van activerend gebruik van nieuwe media. Llink is de eerste omroep die de noodzaak van verduurzaming van de samenleving ondubbelzinnig oppakt en vertaalt in alle programma’s.
Juist die taak lijkt door op amusement gerichte programma’s verdreven te worden. Hagoort geeft in zijn ’kritiek’ op Llink aan dat de programma’s te educatief zijn. ’Meer actualiteiten, kunst en amusement’ eist Hagoort, maar juist daarvoor schieten de omroepbudgetten al jaren tekort. Omroepen worden niet afgerekend op de kwaliteit van de uitzending, de onderwerpkeuze, de bijzondere invalshoek, maar vooral op kijkcijfers. Armoede verkoopt met René Froger, maar voor de structurele oorzaken achter armoede, ongelijkheid, de bedreiging van ons leefmilieu en onze rol in het voortduren daarvan, is maar weinig ruimte op radio en TV.
Llink besteedt desondanks aandacht aan deze onderwerpen en wordt gesteund door ruim 127.000 leden; een aantal dat sinds de bekendmaking van de problemen sneller dan ooit groeit.
Het toont eens te meer aan dat Llink wel bestaansrecht heeft en dat Nederlanders wel degelijk behoefte hebben aan het soort programma’s dat LLink op radio en televisie maakt.
Was je maar nieuwsgierig naar dingen die er wél tot deden, Rutgerknuffelaarquote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:41 schreef ikJur het volgende:
floortje dressingstelletje boomknuffelaars dat ze maar snel mogen verdwijnen.
Niet dat ik zoveel van geenstijl verwacht maar ben tenminste nieuwsgierig
Maar die zullen tenminste hun budget beter spenderenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:59 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Was je maar nieuwsgierig naar dingen die er wél tot deden, RutgerknuffelaarIk vraag me af wat de psycholoog meer afwijst
Touchéquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:08 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Maar die zullen tenminste hun budget beter spenderen
Je verkeerde topic, je wilde hier postenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:05 schreef Strolie75 het volgende:
Spartelt die kansloze club nu nog steeds?
Ik krijg juist de indruk dat er in de afgelopen 2 dagen aardig veel leden zijn bijgekomen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:33 schreef Omaha het volgende:
Hm, gaat langzaam de laatste dagen, denk dat het niet meer te halen is
Afgelopen twee dagen ging inderdaad prima. Ik hoop dat er een financier opstaat, net zoals die tjappie die iedereen die een nieuw lid regelt ¤5,72 doneertquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:40 schreef donj77 het volgende:
[..]
Ik krijg juist de indruk dat er in de afgelopen 2 dagen aardig veel leden zijn bijgekomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |