abonnement Unibet Coolblue
pi_59119189
Hij is vanwege Verbeek weggegaan bij Heerenveen.
  woensdag 4 juni 2008 @ 16:05:57 #102
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_59119555
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 15:54 schreef MaxPower het volgende:
Hij is vanwege Verbeek weggegaan bij Heerenveen.
Als jij het zegt.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  woensdag 4 juni 2008 @ 17:27:00 #103
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_59121755
Toto Tamuz en Gal Alberman worden genoemd bij Twente.

Wat is die club toch goed bezig.

Al bedenk ik me net dat Alberman gister heeft getekend bij Borussia MG.
pi_59121811
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 17:27 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Toto Tamuz en Gal Alberman worden genoemd bij Twente.

Wat is die club toch goed bezig.
Alberman was toch al akkoord met BMG? Of was dat een andere Israëliet?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  woensdag 4 juni 2008 @ 17:29:51 #105
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_59121825
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 17:29 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Alberman was toch al akkoord met BMG? Of was dat een andere Israëliet?
Je hebt gelijk. Zie edit.
  woensdag 4 juni 2008 @ 17:33:54 #106
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_59121928
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 17:27 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Toto Tamuz en Gal Alberman worden genoemd bij Twente.

Wat is die club toch goed bezig.

Al bedenk ik me net dat Alberman gister heeft getekend bij Borussia MG.
Toto Tamuz was ook in beeld bij Vitesse vorig jaar, maar bleek te duur dus haalden we Lorca

Geld zal voor Twente niet zo'n groot probleem zijn lijkt me...
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_59121965
Tamuz is dit jaar natuurlijk wel weer behoorlijk in waarde gestegen...
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  donderdag 5 juni 2008 @ 03:25:30 #108
154173 Schimpie
RJC RJC RJC
pi_59135339
quote:
Everton have agreed a fee with Cardiff for Aaron Ramsey.

The Bluebirds have accepted a bid of £5m from Everton for the 17-year-old midfielder.

Everton have now been given permission to talk to the player about a move to Goodison Park.

Manchester United have also had a bid accepted, whilst Arsenal are reported to have expressed an interest in the player.

Ramsey made 22 senior appearances for David Jones' Cardiff side last season, netting two goals.

He was used as a substitute in the FA Cup final defeat to Portsmouth and was selected by John Toshack for Wales' squad for the recent international friendlies against Holland and Iceland.
Laat maar komen.
pi_59135612
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 03:25 schreef Schimpie het volgende:

[..]

Laat maar komen.
Hij heeft toch al een contract bij Man Utd getekend?


edit:
quote:
De talentvolle 17-jarige voetballer moet nog wel een medische keuring ondergaan en zelf tot een akkoord komen met de Engelse landskampioen.
pi_59136778
Leonardo en Schone worden weer eens genoemd bij NEC door de Telegraaf. Prijs van Leonardo is 750.000.
pi_59136838
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 09:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Leonardo en Schone worden weer eens genoemd bij NEC door de Telegraaf. Prijs van Leonardo is 750.000.
Ik zou het heel dom vinden van Leonardo omdat niet te doen. Hij zal zelf toch ook wel inzien dat de enige trainer waaronder ie gepresteerd heeft Been was?

Hij zal zich wel te groot voelen voor NEC
pi_59136844
Leonardo een tijd terug al, door Barend.
pi_59137536
Utrecht heeft zich bij Antwerp FC gemeld voor de Nigeriaanse spits Peter Utaka.
  donderdag 5 juni 2008 @ 09:49:40 #114
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_59137606
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 09:06 schreef EnactedChaos het volgende:
Hij zal zich wel te groot voelen voor NEC
Wat gezien zijn 'prestaties' niet echt terecht is.

Enige magistrale van hem was zijn pass achter het standbeen langs tijdens de wedstrijd tegen RBC, waaruit Gyan ( ) scoorde.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_59139438
quote:
Barca in for Ronaldo

Barcelona are ready to join Real Madrid in the race to sign Cristiano Ronaldo. Sandro Rosell has pledged to lure the winger away from United - if he is voted into power at the Nou Camp. Nike, who manufacture Barca's kit, will back Rosell and they would hate the world's best player to join Real, who are sponsored by rivals adidas. Rosell will be able to challenge current president Joan Laporta in an election if he loses a vote of no confidence following Barca's trophy-less season. The proud Catalan was Barca's dealmaker and put one over United in 2003 when he beat them for Ronaldinho's signature. He would be prepared to meet United's asking price and would make Ronaldo the highest-paid player in the world on a staggering £200,000 a week.
David Anderson, Daily Mirror
quote:
Pranjic flirt openlijk met Ajax

SC Heerenveen-middenvelder Danijel Pranjic heeft openlijk verklaard dat hij het wel ziet zitten om voor Ajax te spelen. De Kroaat wordt al enige tijd gelinkt aan een transfer naar de Amsterdamse club.

Tegenover het Kroatische Sportnet zei Pranjic graag bij Ajax te willen voetballen. "Je weet het nooit, maar het zou in ieder geval prettig zijn om voor een club als Ajax te spelen," aldus de middenvelder.

Sinds 2005 is Pranjic een belangrijke basisspeler bij Heerenveen. De middenvelder zal tijdens het EK van de partij zijn bij het nationale elftal van Kroatië.
quote:
Shinawatra geeft toe: "Wij willen Ronaldinho"

Manchester City-eigenaar Thaksin Shinawatra heeft openlijk verklaard dat hij de Braziliaanse sterspeler Ronaldinho naar de club wil halen. Volgens de Thai staat Ronaldinho positief tegenover een transfer naar 'The Citizens'.

"Ronaldinho is een grote speler. Ik weet zeker dat voetballiefhebbers hem een aanwinst voor de Premier League zouden vinden, om het even naar welke club hun voorkeur uitgaat," aldus Shinawatra in The Daily Mail.

"Zijn salaris is voor ons geen risico. De sponsoren zullen bijdragen. Ik ben bijna 59, dus ik ben niet iemand die nog jaren kan wachten om zijn dromen uit te laten komen. Ronaldinho is pas 28, hij heeft nog veel in zich."

"Vorige week sprak ik met zijn broer (en zaakwaarnemer, red.). Hij vertelde mij dat Ronaldinho toe is aan een nieuwe uitdaging en dat hij nog veel honger heeft."
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_59140367
Bradley zou praten met Everton en of Newcastle
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
  donderdag 5 juni 2008 @ 11:56:35 #117
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_59140477
quote:
Olympique Marseille wil Boulahrouz
Het Franse Olympique Marseille heeft zich volgens de krant La Provence gemeld voor Khalid Boulahrouz. De nummer drie van de Ligue 1 van het afgelopen seizoen is serieus geïnteresseerd in Boulahrouz en wil de verdediger graag overnemen van Chelsea.

Marseille heeft eveneens de Braziliaan Helton (RC Lens) op het oog als versterking voor de verdediging, maar de voorkeur lijkt toch uit te gaan naar Boulahrouz.

Het afgelopen seizoen was Boulahrouz op huurbasis actief voor Sevilla. Mede door blessureleed speelde de verdediger echter weinig in Spanje. Sevilla gaat dan ook niet verder met Boulahrouz.

Chelsea, waar Boulahrouz nog altijd onder contract staat, stelt ook geen prijs meer op de diensten van de verdediger.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_59142250
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 11:52 schreef Breach het volgende:
Bradley zou praten met Everton en of Newcastle
Terwijl Middlesbrough 4 miljoen heeft geboden .
  donderdag 5 juni 2008 @ 13:07:50 #119
121310 venomsnake
El Saltador
pi_59142284
Heerenveen heeft me straks toch een zak geld te besteden.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_59142719
quote:
'Adebayor op weg naar Milan'

Volgens Italiaanse bronnen is de kans groot dat Emmanuel Adebayor komend seizoen uit gaat komen voor AC Milan. De spits uit Togo gaf vorige week nog aan het liefst bij Arsenal te blijven, maar lijkt nu dus toch open staan voor een transfer. Adebayor is een van de drie spitsen op het lijstje van Milan.

Naast Adebayor zijn ook Samuel Eto'o en Didier Drogba in beeld bij de 'Rossoneri'.

Of het uiteindelijk tot een transfer van Adebayor komt, is echter onzeker. Arsenal vraagt namelijk 40 miljoen euro voor de topscorer.

Eerder al verliet Mathieu Flamini Arsenal voor Milan, terwijl ook Aleksandr Hleb mogelijk vertrekt bij de Londense topclub.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_59142739
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 13:07 schreef venomsnake het volgende:
Heerenveen heeft me straks toch een zak geld te besteden.
Zeker, hoewel ik denk dat Suljemani niet meer komt.
pi_59143378
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 09:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Leonardo en Schone worden weer eens genoemd bij NEC door de Telegraaf. Prijs van Leonardo is 750.000.
Schöne is te koop voor 10 miljard.
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_59145407
Garcia naar Grunn.
  donderdag 5 juni 2008 @ 14:48:08 #124
121310 venomsnake
El Saltador
pi_59145421
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 14:47 schreef Blawh het volgende:
Garcia naar Grunn.


Gaat een gerucht dat er om 3 uur persconferentie is. maar kan ook dikke onzin zijn.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_59145459
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 14:48 schreef venomsnake het volgende:

[..]


quote:
Garcia Garcia weg bij Heracles
Gonzalo Garcia Garcia vertrekt definitief bij Heracles Almelo. De aanvaller kon geen overeenstemming bereiken met de Almelose eredivisionist en wil nu met andere clubs onderhandelen.

FC Groningen lijkt de beste papieren te hebben om de Uruguaan in te lijven. Ook Vitesse wil Garcia Garcia graag contracteren. De speler werd in de winterstop door Heracles gehuurd van Heerenveen.

www.rtvoost.nl
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')