abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59119189
Hij is vanwege Verbeek weggegaan bij Heerenveen.
  woensdag 4 juni 2008 @ 16:05:57 #102
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_59119555
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 15:54 schreef MaxPower het volgende:
Hij is vanwege Verbeek weggegaan bij Heerenveen.
Als jij het zegt.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  woensdag 4 juni 2008 @ 17:27:00 #103
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_59121755
Toto Tamuz en Gal Alberman worden genoemd bij Twente.

Wat is die club toch goed bezig.

Al bedenk ik me net dat Alberman gister heeft getekend bij Borussia MG.
pi_59121811
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 17:27 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

Alberman was toch al akkoord met BMG? Of was dat een andere Israėliet?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  woensdag 4 juni 2008 @ 17:29:51 #105
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_59121825
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 17:29 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Alberman was toch al akkoord met BMG? Of was dat een andere Israėliet?
Je hebt gelijk. Zie edit.
  woensdag 4 juni 2008 @ 17:33:54 #106
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_59121928
quote:

Toto Tamuz was ook in beeld bij Vitesse vorig jaar, maar bleek te duur dus haalden we Lorca

Geld zal voor Twente niet zo'n groot probleem zijn lijkt me...
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_59121965
Tamuz is dit jaar natuurlijk wel weer behoorlijk in waarde gestegen...
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
  donderdag 5 juni 2008 @ 03:25:30 #108
154173 Schimpie
RJC RJC RJC
pi_59135339
quote:
Everton have agreed a fee with Cardiff for Aaron Ramsey.

The Bluebirds have accepted a bid of £5m from Everton for the 17-year-old midfielder.

Everton have now been given permission to talk to the player about a move to Goodison Park.

Manchester United have also had a bid accepted, whilst Arsenal are reported to have expressed an interest in the player.

Ramsey made 22 senior appearances for David Jones' Cardiff side last season, netting two goals.

He was used as a substitute in the FA Cup final defeat to Portsmouth and was selected by John Toshack for Wales' squad for the recent international friendlies against Holland and Iceland.
Laat maar komen.
pi_59135612
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 03:25 schreef Schimpie het volgende:

[..]

Laat maar komen.
Hij heeft toch al een contract bij Man Utd getekend?

edit:
quote:
De talentvolle 17-jarige voetballer moet nog wel een medische keuring ondergaan en zelf tot een akkoord komen met de Engelse landskampioen.
pi_59136778
Leonardo en Schone worden weer eens genoemd bij NEC door de Telegraaf. Prijs van Leonardo is 750.000.
pi_59136838
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 09:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Leonardo en Schone worden weer eens genoemd bij NEC door de Telegraaf. Prijs van Leonardo is 750.000.
Ik zou het heel dom vinden van Leonardo omdat niet te doen. Hij zal zelf toch ook wel inzien dat de enige trainer waaronder ie gepresteerd heeft Been was?

Hij zal zich wel te groot voelen voor NEC
pi_59136844
Leonardo een tijd terug al, door Barend.
pi_59137536
Utrecht heeft zich bij Antwerp FC gemeld voor de Nigeriaanse spits Peter Utaka.
  donderdag 5 juni 2008 @ 09:49:40 #114
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_59137606
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 09:06 schreef EnactedChaos het volgende:
Hij zal zich wel te groot voelen voor NEC
Wat gezien zijn 'prestaties' niet echt terecht is.

Enige magistrale van hem was zijn pass achter het standbeen langs tijdens de wedstrijd tegen RBC, waaruit Gyan ( ) scoorde.
Elite
Tegen TTIP
pi_59139438
quote:
Barca in for Ronaldo

Barcelona are ready to join Real Madrid in the race to sign Cristiano Ronaldo. Sandro Rosell has pledged to lure the winger away from United - if he is voted into power at the Nou Camp. Nike, who manufacture Barca's kit, will back Rosell and they would hate the world's best player to join Real, who are sponsored by rivals adidas. Rosell will be able to challenge current president Joan Laporta in an election if he loses a vote of no confidence following Barca's trophy-less season. The proud Catalan was Barca's dealmaker and put one over United in 2003 when he beat them for Ronaldinho's signature. He would be prepared to meet United's asking price and would make Ronaldo the highest-paid player in the world on a staggering £200,000 a week.
David Anderson, Daily Mirror
quote:
Pranjic flirt openlijk met Ajax

SC Heerenveen-middenvelder Danijel Pranjic heeft openlijk verklaard dat hij het wel ziet zitten om voor Ajax te spelen. De Kroaat wordt al enige tijd gelinkt aan een transfer naar de Amsterdamse club.

Tegenover het Kroatische Sportnet zei Pranjic graag bij Ajax te willen voetballen. "Je weet het nooit, maar het zou in ieder geval prettig zijn om voor een club als Ajax te spelen," aldus de middenvelder.

Sinds 2005 is Pranjic een belangrijke basisspeler bij Heerenveen. De middenvelder zal tijdens het EK van de partij zijn bij het nationale elftal van Kroatiė.
quote:
Shinawatra geeft toe: "Wij willen Ronaldinho"

Manchester City-eigenaar Thaksin Shinawatra heeft openlijk verklaard dat hij de Braziliaanse sterspeler Ronaldinho naar de club wil halen. Volgens de Thai staat Ronaldinho positief tegenover een transfer naar 'The Citizens'.

"Ronaldinho is een grote speler. Ik weet zeker dat voetballiefhebbers hem een aanwinst voor de Premier League zouden vinden, om het even naar welke club hun voorkeur uitgaat," aldus Shinawatra in The Daily Mail.

"Zijn salaris is voor ons geen risico. De sponsoren zullen bijdragen. Ik ben bijna 59, dus ik ben niet iemand die nog jaren kan wachten om zijn dromen uit te laten komen. Ronaldinho is pas 28, hij heeft nog veel in zich."

"Vorige week sprak ik met zijn broer (en zaakwaarnemer, red.). Hij vertelde mij dat Ronaldinho toe is aan een nieuwe uitdaging en dat hij nog veel honger heeft."
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_59140367
Bradley zou praten met Everton en of Newcastle
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
  donderdag 5 juni 2008 @ 11:56:35 #117
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_59140477
quote:
Olympique Marseille wil Boulahrouz
Het Franse Olympique Marseille heeft zich volgens de krant La Provence gemeld voor Khalid Boulahrouz. De nummer drie van de Ligue 1 van het afgelopen seizoen is serieus geļnteresseerd in Boulahrouz en wil de verdediger graag overnemen van Chelsea.

Marseille heeft eveneens de Braziliaan Helton (RC Lens) op het oog als versterking voor de verdediging, maar de voorkeur lijkt toch uit te gaan naar Boulahrouz.

Het afgelopen seizoen was Boulahrouz op huurbasis actief voor Sevilla. Mede door blessureleed speelde de verdediger echter weinig in Spanje. Sevilla gaat dan ook niet verder met Boulahrouz.

Chelsea, waar Boulahrouz nog altijd onder contract staat, stelt ook geen prijs meer op de diensten van de verdediger.
Elite
Tegen TTIP
pi_59142250
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 11:52 schreef Breach het volgende:
Bradley zou praten met Everton en of Newcastle
Terwijl Middlesbrough 4 miljoen heeft geboden .
  donderdag 5 juni 2008 @ 13:07:50 #119
121310 venomsnake
El Saltador
pi_59142284
Heerenveen heeft me straks toch een zak geld te besteden.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_59142719
quote:
'Adebayor op weg naar Milan'

Volgens Italiaanse bronnen is de kans groot dat Emmanuel Adebayor komend seizoen uit gaat komen voor AC Milan. De spits uit Togo gaf vorige week nog aan het liefst bij Arsenal te blijven, maar lijkt nu dus toch open staan voor een transfer. Adebayor is een van de drie spitsen op het lijstje van Milan.

Naast Adebayor zijn ook Samuel Eto'o en Didier Drogba in beeld bij de 'Rossoneri'.

Of het uiteindelijk tot een transfer van Adebayor komt, is echter onzeker. Arsenal vraagt namelijk 40 miljoen euro voor de topscorer.

Eerder al verliet Mathieu Flamini Arsenal voor Milan, terwijl ook Aleksandr Hleb mogelijk vertrekt bij de Londense topclub.
pi_59142739
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 13:07 schreef venomsnake het volgende:
Heerenveen heeft me straks toch een zak geld te besteden.
Zeker, hoewel ik denk dat Suljemani niet meer komt.
pi_59143378
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 09:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Schöne is te koop voor 10 miljard.
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_59145407
Garcia naar Grunn.
  donderdag 5 juni 2008 @ 14:48:08 #124
121310 venomsnake
El Saltador
pi_59145421
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 14:47 schreef Blawh het volgende:
Garcia naar Grunn.

Gaat een gerucht dat er om 3 uur persconferentie is. maar kan ook dikke onzin zijn.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_59145459
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 14:48 schreef venomsnake het volgende:

[..]

quote:
Garcia Garcia weg bij Heracles
Gonzalo Garcia Garcia vertrekt definitief bij Heracles Almelo. De aanvaller kon geen overeenstemming bereiken met de Almelose eredivisionist en wil nu met andere clubs onderhandelen.

FC Groningen lijkt de beste papieren te hebben om de Uruguaan in te lijven. Ook Vitesse wil Garcia Garcia graag contracteren. De speler werd in de winterstop door Heracles gehuurd van Heerenveen.

www.rtvoost.nl
pi_59145538
quote:

Toto Tamuz schijnt ook in beeld te zijn bij Ajax
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  vrijdag 6 juni 2008 @ 09:34:59 #127
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_59164519
quote:
Cristiano Ronaldo spreekt: 'Ik wil naar Real Madrid'
Cristiano Ronaldo is met het nieuws over zijn toekomst gekomen dat hij had aangekondigd. De Portugese aanvaller wil Manchester United verruilen voor Real Madrid.

'Ik wil voor Real Madrid spelen, maar alleen als ze echt het geld op tafel leggen waar ze van reppen om mij en Manchester United te betalen', zei de 23-jarige international vanuit het trainingskamp van de Portugezen tegen de Braziliaanse website Terra. 'Het is dus niet aan mij.'

De bedragen die Real bereid zou zijn te betalen vlogen in de media door de lucht. Zoals een transfersom van meer dan 115 miljoen euro voor United en een jaarsalaris van 17,5 miljoen voor Ronaldo.

'Het is belangrijk dit teken te geven', legde Ronaldo zijn ontboezeming uit. 'Van nu af aan spreek ik niet meer zolang het EK voortduurt. Jullie hoeven me niets meer te vragen, want ik antwoord er toch niet op.'

Manchester United heeft al aangegeven zijn ster absoluut niet van de hand te doen. Het is nu aan Real Madrid om de handschoen op te pakken en de Engelse kampioen alsnog te overtuigen Cristiano Ronaldo te laten gaan.

[b][i]bron: VI
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE”
  vrijdag 6 juni 2008 @ 09:45:27 #128
121310 venomsnake
El Saltador
pi_59164770
Ik ben benieuwd wat voor mega bedrag Madrid op tafel gaat leggen.
Eens kijken of ze over de 100 miljoen gaan !
  vrijdag 6 juni 2008 @ 10:34:57 #129
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_59165923
Albert Riera (Espanyol) - Liverpool (Daily Mirror)
James Milner (Newcastle United) - Liverpool (Daily Mirror)
Gareth Barry (Aston Villa) - Liverpool (Daily Mirror)
Daniel Alves (Sevilla) - Liverpool (Daily Mirror)
Lassana Diarra (Portsmouth) - Tottenham Hotspurs (Daily Mirror)
Elite
Tegen TTIP
  vrijdag 6 juni 2008 @ 10:41:38 #130
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_59166093
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 09:45 schreef venomsnake het volgende:
Ik ben benieuwd wat voor mega bedrag Madrid op tafel gaat leggen.
Eens kijken of ze over de 100 miljoen gaan !
Voor de man die door de mand is gevallen bij de CL-finale....
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 10:56:04 #131
43497 Afunados
Get Therapy
pi_59166469
Wtf?!
quote:
Standard mikt op Gunter Thiebaut
Na het behalen van de kampioenstitel wil Standard al anticiperen op het vertrek van een aantal sterkhouders. Zo hebben de Luikenaars zich bij MVV Maastricht gemeld voor Gunter Thiebaut.

Gunter Thiebaut (30) speelt momenteel voor de Nederlandse tweedeklasser MVV Maastricht. Onze landgenoot is een vlotscorende spits, maar kon dat nog nooit bewijzen op het hoogste niveau. Bij MVV scoorde hij dit seizoen 22 doelpunten.

Thiebaut heeft er al heel wat clubs opzitten in zijn carričre, maar het meeste indruk maakte hij bij FCV Dender. Dankzij zijn doelpunten kon die club vorig seizoen promoveren naar de Jupiler League. Hij stond ook onder contract bij SV Zulte-Waregem, maar daar kwam hij niet aan spelen toe. Thiebaut heeft er ook al avonturen in Duitsland en Cyprus opzitten.

Standard zou ook nog interesse hebben voor Daniel Gomez. Ook Gomez verdedigt de kleuren van MVV, maar speelde eerder voor het Franse FC Metz en het Duitse Alemannia Aachen. Hij toonde ook nog zijn schutterskwaliteiten in de Belgische tweede klasse bij Excelsior Virton.(bron: laatste nieuws)

Thiebaut valt te begrijpen (dat meen ik, uiteraard als stand-in), maar Gomez? Maargoed, laat Standard maar met wat centjes (en jeugdspelers als exchange) komen
pi_59166561
Ik moest bijna huilen toen ik het las ja.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 11:58:54 #133
101011 Eric_Cantona
"Au Revoir"
pi_59168183
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 10:41 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

Voor de man die door de mand is gevallen bij de CL-finale....
Nou nou, omdat ie de penalty miste? Voor de rest speelde hij heel behoorlijk voor iemand waar alle schijnwerpers op stonden, had ik 't idee.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 12:08:14 #134
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_59168455
Christiano Ronaldo is geen speler waar je een team aan kan ophangen en derhalve geen 100 miljoen waard.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_59169732
Menzo als assistent met Ten Cate mee naar Griekenland.
pi_59213784
Drogba naar AC Milan
pi_59213819
quote:
Op zondag 8 juni 2008 11:55 schreef Urquhart het volgende:
Drogba naar AC Milan
Vreemd dat Drogba wel met AC Milan mag gaan praten maar Sheva niet
  zondag 8 juni 2008 @ 12:14:21 #138
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_59214234
Tiote van Anderlecht naar FC Twente ( afgelopen seizoen was ie op huurbasis bij Roda JC )
pi_59214700
Sinama-Pongolle naar Atletico Madrid
  zondag 8 juni 2008 @ 12:32:06 #140
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_59214722
Niemand naar Vitesse
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
  zondag 8 juni 2008 @ 12:37:27 #141
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_59214881
quote:
Op zondag 8 juni 2008 11:57 schreef sjimz het volgende:

[..]

Vreemd dat Drogba wel met AC Milan mag gaan praten maar Sheva niet
idd
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_59216039
Andy van der Meyde naar Red Bull Salzburg
Ze gaan dus echt met vleugels spelen.
pi_59216813
Fiorentina zou bereid zijn ¤ 20 miljoen voor Afellay te betalen indien ze zich plaatsen voor de CL.
pi_59218954
quote:
Op zondag 8 juni 2008 13:22 schreef sjimz het volgende:
Andy van der Meyde naar Red Bull Salzburg
Ze gaan dus echt met vleugels spelen.
Mandy kan wel een oppeppertje gebruiken voor zijn carričre.
pi_59219440
Tom de Mul naar Valladolid.
  zondag 8 juni 2008 @ 15:33:01 #146
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_59219762
quote:
Op zondag 8 juni 2008 15:20 schreef Radegast het volgende:
Tom de Mul naar Valladolid.
Op huurbasis toch?
Elite
Tegen TTIP
pi_59219787
quote:
Op zondag 8 juni 2008 15:33 schreef Happel het volgende:

[..]

Op huurbasis toch?
Yep.
pi_59222468
Is al langsgeweest dat Vennegoor of Hesselink NIET naar feyenoord gaat/wil komen?
75 topics = FIN
  zondag 8 juni 2008 @ 17:08:47 #149
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_59222534
quote:
Op zondag 8 juni 2008 12:32 schreef Elvislives het volgende:
Niemand naar Vitesse
Andre Niemand ?
  zondag 8 juni 2008 @ 22:58:49 #150
101011 Eric_Cantona
"Au Revoir"
pi_59233864
quote:
Lyon ziet in Queiroz nieuwe trainer

Olympique Lyon wil Carlos Queiroz vastleggen als trainer voor het volgende seizoen. De Franse landskampioen wil niet verder met Alain Perrin, ondanks het behaalde kampioenschap.

Queiroz is sinds 2003 assistent-manager van Manchester United. Omdat Sir Alex Ferguson heeft laten weten nog drie jaar te willen blijven, is de kans klein dat Queiroz hem binnen korte tijd kan opvolgen. Daarom wil hij naar een andere club om zelfstandig een topclub te leiden.
quote:
Given opvolger van Lehmann?

Verschillende Engelse media weten te melden dat Arsenal verregaande interesse heeft in doelman Shay Given. Hij zou de opvolger moeten worden van Jens Lehmann, die naar Vfb Stuttgart vertrekt.

De 32-jarige Ier speelt al elf seizoenen voor Newcastle United. Eerder wilden Manchester United en Tottenham Hotspurs de keeper ook al overnemen van Newcastle, maar de club wilde toentertijd niet meewerken. Arsenal heeft echter goede hoop dat het hun wel gaat lukken.
quote:
AC Milan biedt negen miljoen op Maggio

AC Milan is druk op de transfermarkt. Na eerst Luca Antonini terug te halen, wil de club nu Christian Maggio overnemen van Sampdoria. De nummer vijf van afgelopen seizoen is bereid negen miljoen te betalen voor de verdediger.

De 26-jarige speler genoot eerder ook interesse van Napoli maar deze club heeft, volgens de zaakwaarnemer van Maggio, niets meer van zich laten horen, aldus Elf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')