De huisjesmelker hokt met de pandjesbaas.quote:Op woensdag 18 juni 2008 18:20 schreef Dipkip het volgende:
()
Het huis boven dat van ons is van een pandjesmelker die het huis laat verpauperen en maar heel af en toe iets aan onderhoud doet.()
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 @ 20:49 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Hyves:
Beschrijving: Vrijdagochtend 20-06-2008..!!,
Is Isabelle overleden door een gaslek.
Een schrok voor iedereen!
schrok
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 @ 21:34 schreef Elina het volgende:
Dit is pas sneu:
quote:
=========================================================
Pascal (144)
vandaag, 16:40
Issaa!!!!!!!!!! OOO ik heb gehoort dat iemand 14 jaar een meisje in je straat Overleden is aan een open gas dinges..
PLSSSS REAGEER!!! IK ZIT IN STRESS !!
Heellppp
===========================================================
Hji had wel gehoord dat het iemand uit haar straat was, maar niet dat ze het zelf was..
alsof Guus diegene was die in zijn hemd werd gezet gisteravond...quote:Op zondag 22 juni 2008 00:21 schreef _Mike_ het volgende:
Guus mag van mij nu even de kleren krijgen.
quote:Op zondag 22 juni 2008 11:51 schreef Happertje het volgende:
Ja zeker wel, een nerd, met opgeknoopte gympies, een faal t-shirt, ongekamd haar en een bril.
Sorry, maar dat ben ik niet en ik heb vroeger ook nooit gevoetbald.
En het happertje is eerder omdat JIJ zo hapt! hap hap hap!
quote:Op zondag 22 juni 2008 11:00 schreef dgbw het volgende:
verlaag je prijs..
je vraagt nu precies wat ie waard zou moeten zijn volgens ANWB boekje, 2e hans particulier schiet dat niet op
quote:Op zondag 22 juni 2008 19:22 schreef abruzzese het volgende:
Ik heb laats kabeljauw vanuit de koeling ( Alberthein ) met keukenrol droog gedebt en in de bloem gedaan en boter in de Pan en daarna als deze is gesmolten wat olijfolie erbij .
Toen heb ik de kabeljauw eringedaan en goed laten bakken met bewegende pan op het vuur en de vis zwemt als het wijze in de pan zoals het hoort .
Maar als ik de kabeljauw wil omdraaien valt deze makkelijk uitmekaar .
Heb ook al de kabeljauw in de oven gedaan op een ovenschaal op 200 graad en dat 20 minuten .
Maar deze kabeljauw is weer veels te droog en bijna niet te eten en de kabeljauw in de pan met boter en olie smaakt veel beter .
Nu is mijn vraag wat de beste manier is om kabeljauw te bereiden ?
EK gehaktbal helaas verloren. Gelukkig komt het WK soep-met-ballen nogquote:Op zondag 22 juni 2008 23:49 schreef ultra_ivo het volgende:
Vandaag naar de triathlon in Stein geweest. Het zwemmen gemist vanwege de voedbalwedstrijd van gisteren. Op 3 locaties het fietsonderdeel gefotografeerd, Bunde, Dennenberg en de Maasberg. Het lopen op twee plekken in het centrum van Stein.
quote:Op maandag 23 juni 2008 17:38 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[..]
Maar dat is het wel, jezus intiligente -1
Om je te schammenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 08:32 schreef Frankie79 het volgende:
Ik kwam van rechts, maar doordat er wat hoge struiken/heggen staan zag hij me te laat. We schamde elkaar langzaam, maar heb wel wat krasjes op mijn bumper.
Ik reed wel tegen de auto van de grote directeur aan (zijn chauffeur reed)
Moleculen waarvan er maar eentje is, afkomstig van een andere planeet?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:47 schreef eerstelinksafendanrechts het volgende:
(...)
De verdeling kan ook ongelijk zijn, waarbij er elektronen gedeeltelijk overgedragen worden van het ene naar het andere atoom. Men spreekt dan van een ionogene binding.tenzij de wereld vergaat wegens overbodige verzet tegen ondaardse monuculen
gaan wij met genade dood
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:58 schreef Cahir het volgende:
NEE het oogt niet proffesioneel.
Geel, blauw, rood, maakt ook niet uit.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:28 schreef JoPiDo het volgende:
Niemand die het zou merken/vermoeden als er tussen de 'echte' pakjes een paar sloffen nep-Marlboro zitten. Degene die de neppakjes mengt verdient zich meer dan geel aan deze nepsloffen.
Damn.. nou kan ik er niet meer opkomen wat nou de echte uitdrukking ook alweer isquote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Geel, blauw, rood, maakt ook niet uit.
Zwart?quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:28 schreef Naamah het volgende:
Damn.. nou kan ik er niet meer opkomen wat nou de echte uitdrukking ook alweer is'Je groen en geel ergeren', die ken ik wel.. Maar welke uitdrukking hoort er dan bij verdienen??
En je blauw betalen. Maar voor verdienen ken ik ook geen kleurige uitdrukking.quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:28 schreef Naamah het volgende:
[..]
Damn.. nou kan ik er niet meer opkomen wat nou de echte uitdrukking ook alweer is'Je groen en geel ergeren', die ken ik wel.. Maar welke uitdrukking hoort er dan bij verdienen??
Geen rooie cent verdienen!quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:28 schreef Naamah het volgende:
[..]
Maar kan je die uitdrukking ook positief gebruiken?quote:
hmm...daar heb je dan ook wel weer gelijk in...quote:Op woensdag 25 juni 2008 01:20 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Maar kan je die uitdrukking ook positief gebruiken?
"Ik verdien er een rooie cent mee."
Klinkt toch niet echt lekker.
Scheel.quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:28 schreef Naamah het volgende:
Nee, dat is ook betalen.quote:
Ode aan het metenquote:Op zondag 22 juni 2008 19:01 schreef abruzzese het volgende:
De laatste maanden doe ik als volgende :
Pel de knoflook teentjes
Doe ze in een glazen potje en vul het potje met extra vergine olijfolie
Doe het potje in de ijskast
Als ik knoflook nodig heb haal ik het knoflookpotje uit de ijskast en laat dat een uurtje op de aanrecht staan zodat de olijfolie weer soepel vloeibaar is en je kunt makkelijk teentjes knoflook eruit halen .
Potje knoflook terug in de ijskast .
Deze meetode is veel beter als in de vriezer bewaren want dat was niks .
(gaat over Seedorf die terug wil in Oranje)quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:41 uur schreef jenger het volgende:
wel handig voor de strafschotten
Maar wordt wel vrij vaak zo gebruikt.quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:47 schreef Kees22 het volgende:
Nee, dat is ook betalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |