abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 mei 2008 @ 23:14:50 #1
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_58976090
Vertel er is wat meer over
  woensdag 28 mei 2008 @ 23:17:38 #2
201197 kabelhaspel
Keep on rollin'!
pi_58976173
Goed verhaal. Lekker kort.
pi_58976195
wat doet dat nou weer hier?
en wat een k*t OP
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  woensdag 28 mei 2008 @ 23:23:24 #4
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_58976380
Fluoride is leuk!
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_58976384
begint met een f
uit een aspergernest
pi_58976414
doe lekker je eigen huiswerk...
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  woensdag 28 mei 2008 @ 23:32:25 #7
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_58976678
fluoride wordt gebruikt om de bevolking volgzaam te maken. Net zoals chemtrails, ufo's, dr. pepper en spekkoek.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  donderdag 29 mei 2008 @ 00:18:05 #8
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_58977906
quote:
http://www.fonteine.com/fluor.html

• Fluoride verwart het imuunsysteem en veroorzaakt het aanvallen van eigen lichaamscellen. Ook versterkt het tumorgroei
  • Fluoride onderdrukt de werking van de schildklier
  • Fluoride remt antilichamen-produktie in het bloed
  • Fluorides veroorzaken vroegtijdige veroudering van het lichaam

De BESTE MANIER om een gezonde mond/keelholte te houden blijkt YOGHURT te zijn. Tijdens de jaarlijkse conferentie van de 'International Association for Dental Research', maart 05, bleek dat 2 maal 50 ml yoghurt per dag de schadelijke bacteriën terugdringt, plaque en slechte adem enorm voorkomt, en het tandvlees beschermt !

toevoeging van meer dan twee delen fluoride aan een miljoen delen water is in verband gebracht met een verhoogd risico van tandbederf, in de vorm van gevlekte tanden en kiezen, en een concentratie van meer dan acht delen per miljoen (dpm) zou tot botafwijkingen en degeneratieve ziekten kunnen leiden.
  • quote:
    http://www.fluoridation.com/atomicbomb.htm
    Fluoride was the key chemical in atomic bomb production, according to the documents. Massive quantities of fluoride – millions of tons – were essential for the manufacture of bomb-grade uranium and plutonium for nuclear weapons throughout the Cold War. One of the most toxic chemicals known, fluoride rapidly emerged as the leading chemical health hazard of the U.S atomic bomb program--both for workers and for nearby communities, the documents reveal.
    Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
    pi_58978005
    Fluoride as an additive has a dark past: it was first added to water in the Soviet Gulag (prison system) since it is a neurological poison and made political and other difficult prisoners complacent and therefore easier to manage. It was added to the water supplies of the Nazi death and slave labor camps for the same reason.

Zoek even op "fluor" en "gulag" op google om er meer over te vinden.

Vraag je je toch af: is dat goed, fluor in de tandpasta?
    En waarom zijn er sommige tandartsen zo tegen het gebruik van fluor?
      donderdag 29 mei 2008 @ 00:31:27 #10
    52357 Lambiekje
    pi_58978220
    quote:
    Op donderdag 29 mei 2008 00:22 schreef OldJeller het volgende:
    Fluoride as an additive has a dark past: it was first added to water in the Soviet Gulag (prison system) since it is a neurological poison and made political and other difficult prisoners complacent and therefore easier to manage. It was added to the water supplies of the Nazi death and slave labor camps for the same reason.

Zoek even op "fluor" en "gulag" op google om er meer over te vinden.

Vraag je je toch af: is dat goed, fluor in de tandpasta?
    En waarom zijn er sommige tandartsen zo tegen het gebruik van fluor?
    Is er wel een tandpasta zonder ??

gevonden .. Paradontax Blauw
    Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
      donderdag 29 mei 2008 @ 00:34:34 #11
    52357 Lambiekje
    pi_58978284
    quote:
    http://www.daanspeak.com/LijfEnLeden04Fluoride.html

Fluoride
    Een ongeluk komt nooit alleen. Fluor, het middel in je tandpasta waarmee je dat kwik zo mooi laat glimmen, is ook al een gif. En niet zo'n beetje ook. 'Kinderen fluor doen slikken is volslagen waanzin. Dat zogenaamde 'voedingssuplement' heeft niets vandoen met een natuurlijk mineraal. Het is gerecycleerd milieuvergif, afkomstig uit de aluminium- en kunstmestindustrie. Het is zelfs lang gebruikt als ratten- en kakkerlakkenverdelgingsmiddel, want het is giftiger dan lood en van dezelfde orde als arsenicum', aldus de Haarlemse huisarts Dr. Hans Moolenburgh in het Belgische tijdschrift HUMO van 20 april 1999. 'Professor David Kennedy van de universiteit van Kansas en gewezen voorzitter van The International Academy of Oral Medicine and Toxicology: 'De fluoridering is het grootste bedrog en de best geslaagde cover-up van de eeuw''.
    Moolenburgh, schrijver van Fluoride, the Freedom Fight: 'Wij weten dat fluor niet helpt tegen tandbederf. Alleen het glazuur wordt wat harder; de tand zelf wordt brozer en breekt makkelijker af. [...] Fluor is een kankerverwekkende stof met bijkomend riscio voor botontkalking en hersenletsel. De hele fluorhandel, van pillen tot en met tandpasta, moet bij wet worden verboden, en als daarbij reputaties moeten sneuvelen, ja, dan moet dat maar. [...] Moolenburgh 'werd wereldbekend toen hij er na een felle strijd in slaagde het plan van de Nederlandse regering om het hele waterleidingnet te fluoridren, door de Tweede Kamer te laten kelderen. Dat was in 1976."
    pi_58978336
    Pak eens een goed scheikundeboek, dat helpt al een hoop waanbeelden uit de wereld.
    pi_58978387
    quote:
    Op donderdag 29 mei 2008 00:34 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Hou toch op met deze onzin, je hebt echt geen flauw idee waar je het over hebt en je bron heeft dat ook niet. Spreken over giftigheid zonder een bepaalde concentratie gifstof in ogenschouw te nemen is onmogelijk.
    pi_58979244
    quote:
    Op donderdag 29 mei 2008 00:39 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Hou toch op met deze onzin, je hebt echt geen flauw idee waar je het over hebt en je bron heeft dat ook niet. Spreken over giftigheid zonder een bepaalde concentratie gifstof in ogenschouw te nemen is onmogelijk.
    Heb jij dan ooit Lambiekje eens betrapt om een waarheid de wereld in te helpen
      donderdag 29 mei 2008 @ 08:40:18 #15
    52357 Lambiekje
    pi_58980614
    quote:
    Op donderdag 29 mei 2008 00:39 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

quote:
    toevoeging van meer dan twee delen fluoride aan een miljoen delen water is in verband gebracht met een verhoogd risico van tandbederf, in de vorm van gevlekte tanden en kiezen, en een concentratie van meer dan acht delen per miljoen (dpm) zou tot botafwijkingen en degeneratieve ziekten kunnen leiden.
    dus ik weet.. volgens mij wil je je niet inlezen...
      Moderator donderdag 29 mei 2008 @ 11:31:25 #16
    16180 crew  CoolGuy
    Money makes the world go round
    pi_58984041
    Okee dat is wel een beetje ERG fel!

[ Bericht 92% gewijzigd door ToT op 29-05-2008 17:32:49 ]
    Breitling - Instruments for Professionals
      donderdag 29 mei 2008 @ 11:38:29 #17
    pi_58984219
    quote:
    Op donderdag 29 mei 2008 11:31 schreef CoolGuy het volgende:
    Je begint een beetje het lachertje van dit forum te worden
    Begint? n00b
    [b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
      Moderator donderdag 29 mei 2008 @ 11:50:19 #18
    16180 crew  CoolGuy
    Money makes the world go round
    pi_58984558
    quote:
    Op donderdag 29 mei 2008 11:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Begint? n00b
    Laat me nou even voorzichtig zijn in hoe ik me uitdruk man Ik weet ook heus wel dat ie dat al was voordat ie zich geregistreerd had zo'n beetje
    Breitling - Instruments for Professionals
      donderdag 29 mei 2008 @ 12:02:33 #19
    pi_58984896
    quote:
    Op donderdag 29 mei 2008 11:50 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Laat me nou even voorzichtig zijn in hoe ik me uitdruk man Ik weet ook heus wel dat ie dat al was voordat ie zich geregistreerd had zo'n beetje
    Sorry
      donderdag 29 mei 2008 @ 13:32:51 #20
    52357 Lambiekje
    pi_58986988
    Bekijk het maar zo, wie heeft er baat bij dat de leugens in stand worden gehouden? Het is naief om te denken dat het goed zou zijn. Ook al zou er ook maar een fractie waar zijn van dat het spul lichaamsdelen aantast of dat het een nuclear afvalproduct is. Dan is het wel ernstig dat ze ons er (onnodig) aan blootstellen.

Jullie beperkte eenzijdige referentiekader/wereldbeeld lijkt dat ik dom ben. En overigens waarom ben je dom als je de leugens van de industrie/orthodoxie/wetenschap niet geloofd? Dat jullie dat wel accepteren dat is pas echt stom en naief. Die gladde propagandische praatjes. Bah.

Door zo zielig/lacherig te reageren op serieuze onderwerpen geeft inweze wel aan op wat voor niveau jullie zitten. Het zegt iets over jullie en niet iets over mij. Het is jullie kennishiaat wat geprojecteerd wordt op mij.

Ik denk dat jullie hersenen al aardig aangetast zijn door fluoride

Oh en na het eten van een appel direct je tanden poetsen met grote klodders tandpasta
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')