quote:http://www.fonteine.com/fluor.htmlFluoride verwart het imuunsysteem en veroorzaakt het aanvallen van eigen lichaamscellen. Ook versterkt het tumorgroei Fluoride onderdrukt de werking van de schildklier Fluoride remt antilichamen-produktie in het bloed Fluorides veroorzaken vroegtijdige veroudering van het lichaam
De BESTE MANIER om een gezonde mond/keelholte te houden blijkt YOGHURT te zijn. Tijdens de jaarlijkse conferentie van de 'International Association for Dental Research', maart 05, bleek dat 2 maal 50 ml yoghurt per dag de schadelijke bacteriën terugdringt, plaque en slechte adem enorm voorkomt, en het tandvlees beschermt !
toevoeging van meer dan twee delen fluoride aan een miljoen delen water is in verband gebracht met een verhoogd risico van tandbederf, in de vorm van gevlekte tanden en kiezen, en een concentratie van meer dan acht delen per miljoen (dpm) zou tot botafwijkingen en degeneratieve ziekten kunnen leiden.
quote:http://www.fluoridation.com/atomicbomb.htm
Fluoride was the key chemical in atomic bomb production, according to the documents. Massive quantities of fluoride – millions of tons – were essential for the manufacture of bomb-grade uranium and plutonium for nuclear weapons throughout the Cold War. One of the most toxic chemicals known, fluoride rapidly emerged as the leading chemical health hazard of the U.S atomic bomb program--both for workers and for nearby communities, the documents reveal.
Is er wel een tandpasta zonder ??quote:Op donderdag 29 mei 2008 00:22 schreef OldJeller het volgende:
Fluoride as an additive has a dark past: it was first added to water in the Soviet Gulag (prison system) since it is a neurological poison and made political and other difficult prisoners complacent and therefore easier to manage. It was added to the water supplies of the Nazi death and slave labor camps for the same reason.
Zoek even op "fluor" en "gulag" op google om er meer over te vinden.
Vraag je je toch af: is dat goed, fluor in de tandpasta?
En waarom zijn er sommige tandartsen zo tegen het gebruik van fluor?
quote:http://www.daanspeak.com/LijfEnLeden04Fluoride.html
Fluoride
Een ongeluk komt nooit alleen. Fluor, het middel in je tandpasta waarmee je dat kwik zo mooi laat glimmen, is ook al een gif. En niet zo'n beetje ook. 'Kinderen fluor doen slikken is volslagen waanzin. Dat zogenaamde 'voedingssuplement' heeft niets vandoen met een natuurlijk mineraal. Het is gerecycleerd milieuvergif, afkomstig uit de aluminium- en kunstmestindustrie. Het is zelfs lang gebruikt als ratten- en kakkerlakkenverdelgingsmiddel, want het is giftiger dan lood en van dezelfde orde als arsenicum', aldus de Haarlemse huisarts Dr. Hans Moolenburgh in het Belgische tijdschrift HUMO van 20 april 1999. 'Professor David Kennedy van de universiteit van Kansas en gewezen voorzitter van The International Academy of Oral Medicine and Toxicology: 'De fluoridering is het grootste bedrog en de best geslaagde cover-up van de eeuw''.
Moolenburgh, schrijver van Fluoride, the Freedom Fight: 'Wij weten dat fluor niet helpt tegen tandbederf. Alleen het glazuur wordt wat harder; de tand zelf wordt brozer en breekt makkelijker af. [...] Fluor is een kankerverwekkende stof met bijkomend riscio voor botontkalking en hersenletsel. De hele fluorhandel, van pillen tot en met tandpasta, moet bij wet worden verboden, en als daarbij reputaties moeten sneuvelen, ja, dan moet dat maar. [...] Moolenburgh 'werd wereldbekend toen hij er na een felle strijd in slaagde het plan van de Nederlandse regering om het hele waterleidingnet te fluoridren, door de Tweede Kamer te laten kelderen. Dat was in 1976."
Hou toch op met deze onzin, je hebt echt geen flauw idee waar je het over hebt en je bron heeft dat ook niet. Spreken over giftigheid zonder een bepaalde concentratie gifstof in ogenschouw te nemen is onmogelijk.quote:
Heb jij dan ooit Lambiekje eens betrapt om een waarheid de wereld in te helpenquote:Op donderdag 29 mei 2008 00:39 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Hou toch op met deze onzin, je hebt echt geen flauw idee waar je het over hebt en je bron heeft dat ook niet. Spreken over giftigheid zonder een bepaalde concentratie gifstof in ogenschouw te nemen is onmogelijk.
quote:Op donderdag 29 mei 2008 00:39 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Hou toch op met deze onzin, je hebt echt geen flauw idee waar je het over hebt en je bron heeft dat ook niet. Spreken over giftigheid zonder een bepaalde concentratie gifstof in ogenschouw te nemen is onmogelijk.
dus ik weet.. volgens mij wil je je niet inlezen...quote:toevoeging van meer dan twee delen fluoride aan een miljoen delen water is in verband gebracht met een verhoogd risico van tandbederf, in de vorm van gevlekte tanden en kiezen, en een concentratie van meer dan acht delen per miljoen (dpm) zou tot botafwijkingen en degeneratieve ziekten kunnen leiden.
Begint? n00bquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:31 schreef CoolGuy het volgende:
Je begint een beetje het lachertje van dit forum te worden
Laat me nou even voorzichtig zijn in hoe ik me uitdruk manquote:
Sorryquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:50 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Laat me nou even voorzichtig zijn in hoe ik me uitdruk manIk weet ook heus wel dat ie dat al was voordat ie zich geregistreerd had zo'n beetje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |