ik snap er dus geen zak van he..quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Timmers![]()
[ afbeelding ]
Wat klopt er niet in dit plaatje?
Jammer, had ik wel aan mee willen doen, of moet je ook aantal sets, aces etc voorspellen?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Daar was Timmers mee aan 't spammen in een van de eerste RGtopics, maar ergens is er iets fout gegaan.
http://www.sportpools.net/
Leuk.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nope, op de site staan de precieze regels. Iets met spelers kiezen, hoger geplaatste spelers leveren minder punten per ronde op en een kluns die strafpunten oplevert.
Ik las Robredo beleggingsspel.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:42 schreef APK het volgende:
[..]
Leuk.
Met Wimbledon wil ik wel mee doen.
Maar eerst dat Robeco beleggingsspel effe winnen.
lul, ik heb het zelfs in wos gepostquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:42 schreef APK het volgende:
[..]
Leuk.
Met Wimbledon wil ik wel mee doen.
Maar eerst dat Robeco beleggingsspel effe winnen.
Zal wel op een vrijdagavond zijn geweest dan.quote:
Joepie!quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:37 schreef Tim86 het volgende:
volgende keer krijg je een pm van me, allright?
geen moer aanquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gefeli, vette shit al die verschuivende IS en LM curven
. Nu al geen idee meer wat 't is, maar heb er ook 2x over gedaan
.
De subleague is gewoon de algemene voor alle spellen en die van Roland Garros is de subleague van de subleaguequote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:49 schreef Tim86 het volgende:
Borisz, Chris en Wopper zitten in alletwee..die moeten het geheim kennen
Crizsie in de SCquote:Op woensdag 4 juni 2008 15:01 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
De subleague is gewoon de algemene voor alle spellen en die van Roland Garros is de subleague van de subleague, en daar moet je je apart voor aanmelden.
Oh, dus dit vind je wel een leuk spelquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:53 schreef Bruce117 het volgende:
Dat ziet er ook wel leuk uit.
Volgende keer ook maar meedoen
Tis tijd voor je upgepimpte EK avaquote:
die spelletjes met jou vond ik ook best fijn.quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:04 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Oh, dus dit vind je wel een leuk spel
Zaterdag wordt hij losgelaten uit zijn kooiquote:Op woensdag 4 juni 2008 15:05 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Tis tijd voor je upgepimpte EK ava
Damn ! boef !quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:07 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
die spelletjes met jou vond ik ook best fijn.
Zoeken jullie nog een verliezer ?quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Subleague van de subleague, tim, kom op, dat is toch logisch.
Over een maandje, timmers is eerst een tutorial aan 't schrijvenquote:
Tis dat ?quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Over een maandje, timmers is eerst een tutorial aan 't schrijven.
Tim dacht dat de ava van puk een lugubere zelfmoordactie was met oranje bloedquote:Op woensdag 4 juni 2008 15:08 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Zaterdag wordt hij losgelaten uit zijn kooi!
That's the spirit van een verliezerquote:Op woensdag 4 juni 2008 15:17 schreef PietjePuk007 het volgende:![]()
een ik-wil-ook-mee-doen-maar-hoe-moet-dat-voor-dummies-boek
maar je mag maar 1 subleague tegelijk?quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:01 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
De subleague is gewoon de algemene voor alle spellen en die van Roland Garros is de subleague van de subleague, en daar moet je je apart voor aanmelden.
Klopt, maar het is gewoon een onderdeel van de subleague als het ware, dus geen aparte subleague.quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:59 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Moet ik weer naar de keuken rennen voor een bak popcorn?
Van rellen weet ik alles, dus dan moet het wel een goede zijn.quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:18 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Als er een leuke rel is, dan ga ik er wel even voor zitten!
Morgenquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Van rellen weet ik alles, dus dan moet het wel een goede zijn.
Het EK nadert, de EK-kriebels zijn al aanwezig!
zolang het maar niet over een mishandelde kat gaatquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Van rellen weet ik alles, dus dan moet het wel een goede zijn.
Het EK nadert, de EK-kriebels zijn al aanwezig!
Ooit, toen de kz-stalking ernstige vormen aannam wel jaquote:
Ah, okay, ik heb soms een beetje moeite haar reacties in te schatten.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ooit, toen de kz-stalking ernstige vormen aannam wel ja.
Indeed, hoewel die nog steeds aanwezig is natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ooit, toen de kz-stalking ernstige vormen aannam wel ja.
Hoort bij de forumflora.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:56 schreef TheGeneral het volgende:
Indeed, hoewel die nog steeds aanwezig is natuurlijk.
Gewoon effe de laatste 10 minuten van de kwalificatie kijken.quote:
Die is dan weer tijdens het voetballen.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:55 schreef TheGeneral het volgende:
F1 hoef ik alleen de race te zien. Meer niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |