Ik sta al op de wachtlijst voor 2012quote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Timmers is al volgeboekt, misschien kan je reserveren.

ja, ik ben ook onder de indrukquote:

quote:Op zondag 1 juni 2008 10:20 schreef Nalbandian het volgende:
Mogguh
Volgens mij werken er ook stokbroden bij Essent...2 dagen geen internet gehad, ben blij dat ik uit de XL Game lig !

Morning all !quote:Op maandag 2 juni 2008 13:11 schreef TheGeneral het volgende:
Mogguh!![]()
Nog 24 posts en ik zit aan de 10000!

Vanmiddag toch ?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vanavond studio sportzomer, morgenmiddag reizen ze af. Het gaat echt beginnen.

Viel het mee, of tegen?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:08 schreef Miss_S het volgende:
Ben de helft van mijn verstand(skiezen) kwijt dus maar goed dat XL game RG bijna afgelopen is

Echt 100% meequote:

Heb je mazzel. Ik heb 2 dagen niet kunnen slikken... Dus ook mijn eigen speeksel niet.. Deed het wel, maar deed verdomd veel pijn. Bij die andere kies (mijn 2e) deed het wat minder pijn maar het er ook wel last van..quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:02 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Echt 100% mee
Nu na 6 uur nog steeds geen moment pijn gehad, ook niet tijdens het trekken
Kan natuurlijk nog komen maar verwacht het eigenlijk niet

ik snap er dus geen zak van he..quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Timmers![]()
[ afbeelding ]
Wat klopt er niet in dit plaatje?

Jammer, had ik wel aan mee willen doen, of moet je ook aantal sets, aces etc voorspellen?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Daar was Timmers mee aan 't spammen in een van de eerste RGtopics, maar ergens is er iets fout gegaan.
http://www.sportpools.net/

Leuk.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nope, op de site staan de precieze regels. Iets met spelers kiezen, hoger geplaatste spelers leveren minder punten per ronde op en een kluns die strafpunten oplevert.

Ik las Robredo beleggingsspel.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:42 schreef APK het volgende:
[..]
Leuk.
Met Wimbledon wil ik wel mee doen.
Maar eerst dat Robeco beleggingsspel effe winnen.

lul, ik heb het zelfs in wos gepostquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:42 schreef APK het volgende:
[..]
Leuk.
Met Wimbledon wil ik wel mee doen.
Maar eerst dat Robeco beleggingsspel effe winnen.

Zal wel op een vrijdagavond zijn geweest dan.quote:

Joepie!quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:37 schreef Tim86 het volgende:
volgende keer krijg je een pm van me, allright?

geen moer aanquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gefeli, vette shit al die verschuivende IS en LM curven
. Nu al geen idee meer wat 't is, maar heb er ook 2x over gedaan
.

De subleague is gewoon de algemene voor alle spellen en die van Roland Garros is de subleague van de subleaguequote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:49 schreef Tim86 het volgende:
Borisz, Chris en Wopper zitten in alletwee..die moeten het geheim kennen

Crizsie in de SCquote:Op woensdag 4 juni 2008 15:01 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
De subleague is gewoon de algemene voor alle spellen en die van Roland Garros is de subleague van de subleague, en daar moet je je apart voor aanmelden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |