Vergeet de kots niet hea, want als ze vies zijn dan moeten ze het ook goed doen..quote:
Ik moest nog ontbijten.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:25 schreef MASD het volgende:
"Vroegah" op de middelbare school he, had zunne goth bij wijze van een weddenschap een volle tampon afgezogen.
Tja... zeker buiten Den Haag? Dan is het wel begrijpelijk dat zo'n oenemeloen zoiets doms doet...quote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:25 schreef MASD het volgende:
"Vroegah" op de middelbare school he, had zunne goth bij wijze van een weddenschap een volle tampon afgezogen.
watquote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:25 schreef MASD het volgende:
In den haag was het zo geweest van: "HEY! KANKAHNEUS! ZUIGEN!"quote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:32 schreef iuvenis het volgende:
[..]
Tja... zeker buiten Den Haag? Dan is het wel begrijpelijk dat zo'n oenemeloen zoiets doms doet...
Inclusief mat ende mes...quote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:34 schreef MASD het volgende:
[..]
In den haag was het zo geweest van: "HEY! KANKAHNEUS! ZUIGEN!"
Het valt mij op dat dat eigenlijk altijd zo isquote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:26 schreef Jimbo het volgende:
wat me eigenlijk aan t hele topic opvalt is dan iuvenis geen een keer grappig is geweest en bijna t meeste reageerde
Ik hoop dat je stikt in een fles, zoek zelf maar uit hoe, tyf nu maar weer op...quote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:26 schreef Jimbo het volgende:
wat me eigenlijk aan t hele topic opvalt is dan iuvenis geen een keer grappig is geweest en bijna t meeste reageerde
Goh, Iuvenis is ongesteld...quote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:40 schreef iuvenis het volgende:
[..]
Ik hoop dat je stikt in een fles, zoek zelf maar uit hoe, tyf nu maar weer op...
Ik heb ook een ziel..quote:
Knurft.. bier is hier eens een keer niet van toepassing, ik ben hier namelijk progressief bezig, accepteer het maar gewoon...quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:38 schreef Jurriaandvm het volgende:
Ik dacht dat dit topic over bier zou gaan
Whehe, er is ook helemaal niets vernaderd hierquote:Op woensdag 28 mei 2008 23:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nu is z'n topic helemaal naar de knoppen
neukende homo's,
bloedende vrouwen
en een tikkeltje zelfmoord.
Goed topic!
Vernaderd?quote:Op zondag 1 juni 2008 21:10 schreef PDD het volgende:
[..]
Whehe, er is ook helemaal niets vernaderd hier
Moet ik kiezen uit die 2?quote:Op zondag 1 juni 2008 21:16 schreef PDD het volgende:
OEhoeee!!!
Je hebt me betrapt op een schjrijffout!!
Geweldig, de vlag moet uit, trek het bier open, ga feest vieren
of sterf!
Ok bedanktquote:Op zondag 1 juni 2008 21:18 schreef PDD het volgende:
Je moet niks.
Ja, poepen,dat moet, verder mag je het zelf weten!
Ga dan weg uit mijn dope topic.. Je hebt nog niet eens een fobo of iets dergelijks...quote:Op zondag 1 juni 2008 21:27 schreef PDD het volgende:
Mijn Fok!tijd? Die ligt al een tijdje achter me hoor. Ik verveel me op het moment gewoon even.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |