Je vergeetquote:Op donderdag 29 mei 2008 19:15 schreef iuvenis het volgende:
Bloed, glijmiddel, veel kleurtjes...
Dit topic schaadt mijn reputatie....
Het is nog niet te laat erik! Snel, laat een baard groeien, pak een fles whiskey en zet keiharde death metal op! Vecht tegen het homosyndroom!quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben het mislukte psychologische product van mijn omgeving.
Goed idee. Gelukkig hoef ik niet lang te zoeken voor vrouwelijk gezelschap in mijn familiequote:Op donderdag 29 mei 2008 19:17 schreef MASD het volgende:
[..]
Het is nog niet te laat erik! Snel, laat een baard groeien, pak een fles whiskey en zet keiharde death metal op! Vecht tegen het homosyndroom!
Zeg dit nou niet... dadelijk krijgt hij nog een oogje op de zanger van Children of bodom...quote:Op donderdag 29 mei 2008 19:17 schreef MASD het volgende:
[..]
Het is nog niet te laat erik! Snel, laat een baard groeien, pak een fles whiskey en zet keiharde death metal op! Vecht tegen het homosyndroom!
Ja, ben jij ff blij dat je homo bentquote:Op donderdag 29 mei 2008 21:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Vloeien vind ik een meisjesziektewoord.
Laiho is anders best een lekker wijf.quote:Op donderdag 29 mei 2008 19:24 schreef iuvenis het volgende:
[..]
Zeg dit nou niet... dadelijk krijgt hij nog een oogje op de zanger van Children of bodom...
Jij leert het ook nooit...quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Van een dominante moeder welteverstaanquote:Op donderdag 29 mei 2008 21:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Kutuser.quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:01 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja vroeger waren ze dus ook een nurt.
quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:51 schreef Koekjesbeest het volgende:
!!! Ik weet welke je bedoelt trouwens. Werd hier ook met het onvermijdelijke 'JA HOOR.. ECHT NIET
' bekeken.
![]()
quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nu wel
Op naar het Olympische onderdeel tampon slingeren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |