Bonkjes en slierkjesquote:
Veel succes, hopelijk is het geen kuttentamen..quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Slaaptijd. Ik hoop dat ik het beeld van bonkjes en sliertjes morgen kwijt ben, anders komt er van mijn tentamen ook niks terecht.
Ik hoop het ook voor je, succes!quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Slaaptijd. Ik hoop dat ik het beeld van bonkjes en sliertjes morgen kwijt ben, anders komt er van mijn tentamen ook niks terecht.
geil!quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:11 schreef MASD het volgende:
Dus, ik heb de hele nacht wakker gelegen door de gedachten aan Yvonne en tomatensoep.
Zo heb ik m'n mannen het liefstquote:Op donderdag 29 mei 2008 13:13 schreef MASD het volgende:
[..]
Niet als je al trillende in foetushouding onder je dekbed ligt.
quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn tentamen ging zo veel beter dan ik had gedacht (en dan te bedenken dat het nog steeds slecht ging!). Moet vaker de avond ervoor over dit soort feministische ongemakjes hebben.
Ik heb al twee zussen, een dominante moeder, vrijwel alleen tantes en drie oma's (waarvan eentje dood is). Praat me niet van opsluiting met vrouwenquote:Op donderdag 29 mei 2008 16:20 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
![]()
Jou moeten ze voor straf een week met 2 ongestelde vrouwen opsluiten...
Daarom ging het verkeerd...quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb al twee zussen, een dominante moeder, vrijwel alleen tantes en drie oma's (waarvan eentje dood is). Praat me niet van opsluiting met vrouwen!
quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb al twee zussen, een dominante moeder, vrijwel alleen tantes en drie oma's (waarvan eentje dood is). Praat me niet van opsluiting met vrouwen!
Nu snap ik het homo-zijn stukken beterquote:Op donderdag 29 mei 2008 16:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |