Whaaawww Yvon..... dit is echt prachtigquote:
quote:Op woensdag 28 mei 2008 20:23 schreef Desii het volgende:
NMNS.........ECHT WAAR BROTHER... JE MOET WETEN DAT ALS IK JE EEN VRAAG VRAAG, JE JE SHIT MOET SCHUILEN..
![]()
@noek... heb de bladmuziek van LOTR besteld met meespeelcd.... appeltje/eitjemaar klinkt leuk
Die is idd niet moeilijk. Ik zal eens gaan zoeken eerdaags en de dwarsfluit ophalen bij mijn ouders.quote:Op woensdag 28 mei 2008 20:23 schreef Desii het volgende:
NMNS.........ECHT WAAR BROTHER... JE MOET WETEN DAT ALS IK JE EEN VRAAG VRAAG, JE JE SHIT MOET SCHUILEN..
![]()
@noek... heb de bladmuziek van LOTR besteld met meespeelcd.... appeltje/eitjemaar klinkt leuk
en een flatscreen......quote:Op woensdag 28 mei 2008 20:27 schreef noekje het volgende:
[..]
Die is idd niet moeilijk. Ik zal eens gaan zoeken eerdaags en de dwarsfluit ophalen bij mijn ouders.
Van het weekend wilde ik ook nog een piano.
Ah mooi! Vrijdag 19.00 uur.quote:Op woensdag 28 mei 2008 20:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
http://www.risingflowradio.nl/programering.php
Ja, die wil ik nog steeds maar ik ben de enige. Misschien belt er nog eerdaags iemand om hem me aan te smeren. Ik zeg toch geen nee!quote:
Gooi eens een balletje op over "groen", "milieu" en "besparing in energiekosten". In termen als "verdient zichzelf zo terug". Je moet mannen een beetje zakelijk benaderen en flinke winst voor ogen houden. Dan gaan ze zo overstag.....quote:Op woensdag 28 mei 2008 20:29 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, die wil ik nog steeds maar ik ben de enige. Misschien belt er nog eerdaags iemand om hem me aan te smeren. Ik zeg toch geen nee!
JAH WAT NOU!!!!!!quote:
vrijdag maar de tijd weet ik ff niet meer.......quote:Op woensdag 28 mei 2008 20:22 schreef noekje het volgende:
Wanneer is Rising Flow er eigenlijk weer?
Vic gaat gisteren naar de Lucas Klamer voor grootverpakkingen Senseo en raad eens waar hij mee thuiskomt?quote:Op woensdag 28 mei 2008 20:29 schreef noekje het volgende:
Ja, die wil ik nog steeds maar ik ben de enige. Misschien belt er nog eerdaags iemand om hem me aan te smeren. Ik zeg toch geen nee!
Van zeven tot tien. En ik blijf hopen dat ze Huubje ervoor kunnen strikken.quote:Op woensdag 28 mei 2008 20:35 schreef Desii het volgende:
[..]
vrijdag maar de tijd weet ik ff niet meer.......
*iets met verstrooid, fokking gat in memory card, black out.. whatever*
Ja maar dat zijn nou net de argumenten die ook gebruik voor bikini's, handtassen, jurkjes en schoenen.quote:Op woensdag 28 mei 2008 20:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gooi eens een balletje op over "groen", "milieu" en "besparing in energiekosten". In termen als "verdient zichzelf zo terug". Je moet mannen een beetje zakelijk benaderen en flinke winst voor ogen houden. Dan gaan ze zo overstag.....
Heb jij nu een enorme tv aan je muur hangen??quote:Op woensdag 28 mei 2008 20:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vic gaat gisteren naar de Lucas Klamer voor grootverpakkingen Senseo en raad eens waar hij mee thuiskomt?
*Slaapt een diepe zucht en gaat maar strijken.....quote:Op woensdag 28 mei 2008 20:34 schreef Disana het volgende:
Klets. Iedereen weet dat xxx heel productief is geweest gedurende deze hele DGK periode.
quote:Op woensdag 28 mei 2008 20:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En daar ik zojuist hoor dat een lieve Cosser bevallen is van een prachtige baby, deel ik namens haar beschuit met muisjes uit aan alle Cossers![]()
![]()
![]()
![]()
Neuh, het valt mee, maar groot is het ding wel.quote:Op woensdag 28 mei 2008 20:37 schreef noekje het volgende:
Heb jij nu een enorme tv aan je muur hangen??
Had ik even hierboven al geschreven. Het is ook geen geheim hoorquote:Op woensdag 28 mei 2008 20:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Neuh, het valt mee, maar groot is het ding wel.
Wie is er bevallen, ik haat het als ik niet weet over wie het gaat.
en kreeg jij ook die energie-lulkoek over je heen of was het,' Hier BQ, hang eens op en wat is die mooi hè??'quote:Op woensdag 28 mei 2008 20:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Neuh, het valt mee, maar groot is het ding wel.
Ik vond je "klets"' vrij duidelijkquote:Op woensdag 28 mei 2008 20:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Had ik even hierboven al geschreven. Het is ook geen geheim hoor
Nou, ik heb heul niet geholpen maar, kom ik weer aan met de stofzuiger( gaatjes boren, je weetz), mijn hut is net schoon.quote:Op woensdag 28 mei 2008 20:43 schreef noekje het volgende:
en kreeg jij ook die energie-lulkoek over je heen of was het,' Hier BQ, hang eens op en wat is die mooi hè??'
quote:Op woensdag 28 mei 2008 20:34 schreef Disana het volgende:
Klets. Iedereen weet dat xxxx heel productief is geweest gedurende deze hele DGK periode.
CONJO BON NNS.... DAT GAAT MIS ... EN HOEquote:Op woensdag 28 mei 2008 20:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
*Slaapt een diepe zucht en gaat maar strijken.....
Michael Flatley!quote:Op woensdag 28 mei 2008 20:32 schreef beequeen het volgende:
Desii, ik moet dan direct denken aan Lord of the Dance........
Ik ben dol op Irish folkmusic en dan de combi met dansen.
moeilijk.. moeilijkquote:Op woensdag 28 mei 2008 20:27 schreef noekje het volgende:
[..]
Die is idd niet moeilijk. Ik zal eens gaan zoeken eerdaags en de dwarsfluit ophalen bij mijn ouders.
Van het weekend wilde ik ook nog een piano.
Lotr![]()
Wat vond je de mooiste scene?
Mij ook overkomen vorige week.quote:Op woensdag 28 mei 2008 20:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vic gaat gisteren naar de Lucas Klamer voor grootverpakkingen Senseo en raad eens waar hij mee thuiskomt?
Ik wel, toen die hoeren er waren vlgs mij.quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:01 schreef Disana het volgende:
Hmm, waarom heb ik deze van Huub nooit eerder gezien:
[ afbeelding ]
Even verder gelezen, en ik zie dat het met Gaby geweest moet zijn. Deze is ook grappig:quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:03 schreef JackyO het volgende:
[..]
Ik wel, toen die hoeren er waren vlgs mij.
Nou nou, de kabouter is niet overal "kabouter"quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:01 schreef Disana het volgende:
[ afbeelding ]
En Brian maar beweren dat Huub een kleintje heeft. Verdacht dat Brian dat 'kinderarmpje' van hemzelf nooit heeft geshowd.quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou nou, de kabouter is niet overal "kabouter"
Ik zat er net aan te denken; wat voor een formaat heeft Brian daar dan hangen?quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:10 schreef Disana het volgende:
[..]
En Brian maar beweren dat Huub een kleintje heeft. Verdacht dat Brian dat 'kinderarmpje' van hemzelf nooit heeft geshowd.
Nou... aangezien hij duidelijk veel affiniteit met Fries voelde...quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:11 schreef JackyO het volgende:
[..]
Ik zat er net aan te denken; wat voor een formaat heeft Brian daar dan hangen?
Nee, inderdaad niet.quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou nou, de kabouter is niet overal "kabouter"
Neequote:Op woensdag 28 mei 2008 21:23 schreef petraa het volgende:
Degene die bevallen is gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Enne das heul geen kleintje die huubje daar heeft hangen!
Ik durfde ook bijna geen TerugVindPenis te postenquote:Op woensdag 28 mei 2008 21:30 schreef JackyO het volgende:
Dames, ik geloof dat we met ons enthousiasme alle mannen weggejaagd hebben.
En ik zat ook al te denken: "laat ze maar even..."quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik durfde ook bijna geen TerugVindPenis te posten
Wat een wijsheid.quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En ik zat ook al te denken: "laat ze maar even..."
Jeutje!quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:01 schreef Disana het volgende:
[ afbeelding ]
Van wie?!?!?!quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:43 schreef Ziet het volgende:
aha, het integreren is al weer voorbij?
kort maar krachtig zeg.
is er nog iets van de bewoners vernomen?
Hahahaquote:Op woensdag 28 mei 2008 21:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Caps pleasequote:Op woensdag 28 mei 2008 21:32 schreef pullup het volgende:
[..]
middelste letter is een tikfoutje?quote:
Deze beelden had ik graag in beweging gezienquote:Op woensdag 28 mei 2008 21:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Is vast een moment van VOOR jouw gifjes-ontdekking.
Nóu!quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Deze beelden had ik graag in beweging gezien
Nou, dat weet ik niet. Hij kan maar beter niet met dat gevaarte rondlopen, want dan sneuvelen links en rechts de vazen en de kopjesquote:Op woensdag 28 mei 2008 21:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Deze beelden had ik graag in beweging gezien
quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, dat weet ik niet. Hij kan maar beter niet met dat gevaarte rondlopen, want dan sneuvelen links en rechts de vazen en de kopjes
Heej!!! Je bent terug van vakantie!!quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Van wie?!?!?!
Ik heb vanavond en stukje finale op tv zitten kijken, lijkt het ergens op of is het vooral veel geknip en geplak? Dan weet ik of het de moeite is om de rest te kijken.
quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, dat weet ik niet. Hij kan maar beter niet met dat gevaarte rondlopen, want dan sneuvelen links en rechts de vazen en de kopjes
Hoi Deisyy! Leuk gehad?quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:50 schreef Deisyy het volgende:
Hartelijk gefeliciteerd ##### met de geboorte van de kleine.
De beschuit met muisjes waren heerlijk
Thanksquote:Op woensdag 28 mei 2008 21:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Heej!!! Je bent terug van vakantie!!![]()
In de COS was het iig geweldig, toen de RAT de finale verloor!
Nice shoes
quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:03 schreef Ziet het volgende:
ja Deisyy, hoe was je vakantie?
Ik heb een heerlijke vakantie gehad!!!quote:
hey Deisyy..... gave vakantie gehadquote:Op woensdag 28 mei 2008 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Thanks![]()
Heb op mijn mobiel ff intergenet en baalde zo dat Huub eruit lag, maar dat Jaap won ipv Brian maakte een hoop goed
Effe lekker genieten van het zomerzonnetje, en als in september NIET dgk2 van start gaat ben je misschien wel afgekickt.quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:14 schreef Desii het volgende:
[..]
hey Deisyy..... gave vakantie gehad
Op de avond van de finale, was je toch ook ff online... toch??... of ben ik nu zo in de war..... 't is nogal mistig in mijn hoofd, zeg maar.... zwart gat... afkickverschijnselen..
moet ook nog ergens een brug gaan bouwen...... maar kweet niet meer waar.
BROTHER WAAR BEN JIJ... NIET JE SHIT SCHUILEN ALS IK JE FOKKING NODIG HEB... IK BEN KLAAR OM ZELFMOORD TE PLEGEN
Hey Desii, gaat het nog een beetje met je?quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:14 schreef Desii het volgende:
[..]
Op de avond van de finale, was je toch ook ff online... toch??... of ben ik nu zo in de war..... 't is nogal mistig in mijn hoofd, zeg maar.... zwart gat... afkickverschijnselen..
BROTHER WAAR BEN JIJ... NIET JE SHIT SCHUILEN ALS IK JE FOKKING NODIG HEB... IK BEN KLAAR OM ZELFMOORD TE PLEGEN
quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:14 schreef Desii het volgende:
[..]
is er iemand in nood..... kan ik iemand helpen....... just call me: 06 - ???quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:31 schreef Deisyy het volgende:
Wie helpt?
Ik ben op zoek naar filmpjes van de finale. Bijvoorbeeld dat Huub te horen krijgt dat hij eruit ligt en de schjmoelen van Brian en Amanda als Jaap wint.
De hele week nog herhalingen van hoogte- en dieptepunten in "de uitzending" En filmpjes zijn er zat, lees wat COSSEN terug van de afgelopen dagenquote:Op woensdag 28 mei 2008 22:31 schreef Deisyy het volgende:
Wie helpt?
Ik ben op zoek naar filmpjes van de finale. Bijvoorbeeld dat Huub te horen krijgt dat hij eruit ligt en de schjmoelen van Brian en Amanda als Jaap wint.
truste Ruud.......quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De hele week nog herhalingen van hoogte- en dieptepunten in "de uitzending" En filmpjes zijn er zat, lees wat COSSEN terug van de afgelopen dagen![]()
Ben er weg van![]()
![]()
Ik heb vanavond inderdaad een uitzending gekeken, een beetje tegen mijn principes in, maar bij gebrek aan beterquote:Op woensdag 28 mei 2008 22:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De hele week nog herhalingen van hoogte- en dieptepunten in "de uitzending" En filmpjes zijn er zat, lees wat COSSEN terug van de afgelopen dagen![]()
Ben er weg van![]()
![]()
Je bent een lieffiequote:Op woensdag 28 mei 2008 22:37 schreef Desii het volgende:
[..]
is er iemand in nood..... kan ik iemand helpen....... just call me: 06 - ???
Deel 3 t/m 12, staat er vanzelf bij als je gaat kijken
yep.... de stemband van Amanda.... tochquote:Op woensdag 28 mei 2008 22:42 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand nog wiens dit was ?
quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb vanavond inderdaad een uitzending gekeken, een beetje tegen mijn principes in, maar bij gebrek aan beter![]()
Slaap lekker Ruud
quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:45 schreef Desii het volgende:
[..]
yep.... de stemband van Amanda.... toch
kutstembandenquote:Op woensdag 28 mei 2008 22:45 schreef Desii het volgende:
[..]
En toch vraag ik me af of dat wel echt de stembanden zijn!quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:45 schreef Desii het volgende:
[..]
~quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:07 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand nog een idee wannner deze maaltijd te verorberen was ?
quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:07 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand nog een idee wannner deze maaltijd te verorberen was ?
Ik vond ook dat het meest dat uit haar mond kwam klonk als kutschetenquote:Op woensdag 28 mei 2008 23:04 schreef petraa het volgende:
[..]
En toch vraag ik me af of dat wel echt de stembanden zijn!
Ja, de larynx van Amanda toch? Of was het toch haar k..t?quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:42 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand nog wiens dit was ?
Half jaar verkering?? 27 November 2007??quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:12 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Brian verrast Aman met een romantisch gitaarspel
'quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:12 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Brian verrast Aman met een romantisch gitaarspel
toncillen niet zichtbaar?quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:13 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, de larynx van Amanda toch? Of was het toch haar k..t?
quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:18 schreef rooie3 het volgende:
We krijgen nu echte now live radio.Sly heeft zelf een station,nou kom maar op met die oud bewoners en misschien wel Huub als presentator.Hij had toch een plan met Huub.
quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Amanda he, dus verknipt....eh geknipt.
Dennis?quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:16 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
En wie lag hier nou ook al weer onder ..
Hoezo verkniptquote:Op woensdag 28 mei 2008 23:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Amanda he, dus verknipt....eh geknipt.
quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:22 schreef Deisyy het volgende:
Volgens mij is Cora een paar kilootjes kwijt
Huub toch.quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:16 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
gewoon bij risingflow?quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:24 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zijn nu aan het proefdraaien,maar vrijdag is de eerste live uitzending.
Jaap?quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:16 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
leuk die quizvragen.....quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:30 schreef chufi het volgende:
Jaap lag idd onder
Truste en gelukkig wist je alles al,kijkt wat fijner.Ik ontplofte bijna toen Huub weg moest.quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:31 schreef Deisyy het volgende:
Deel 1 t/m 3 gekeken, morgen het vervolg.
Hulde aan petermarjan![]()
![]()
![]()
Truste
en wat was jou favoriete LOTR-moment ??quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:20 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ah, hier hou ik echt van! LOTR![]()
![]()
Je bent meteen weer helemaal in de Shire, als je dit hoort.
Haha die is goed.Stond er bij elke stemmingquote:Op woensdag 28 mei 2008 23:33 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Welke stemming was dit ook al weer ?
Die van de week vakantie van Huubquote:Op woensdag 28 mei 2008 23:33 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Rijbewijsstemming!!!quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:33 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Oehhhh wat heb ik nou gewonnen! Het enige echte FOK tshirt!quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:38 schreef chufi het volgende:
Volgens mij heeft Petraa het goed maar zeker weten is een ander feit
Beetje late reactiequote:Op woensdag 28 mei 2008 22:38 schreef petraa het volgende:
Mazaru!!! Hebbie ut nog gelezen gisteravond?
Is het einde van DGK toch ergens goed voorquote:Op woensdag 28 mei 2008 23:38 schreef petraa het volgende:
Uniek moment ik ga naar bed om half 12!
En schone huizen.quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is het einde van DGK toch ergens goed voor
Het collectieve slaapgebrek lijkt opgeheven
er stonden tulpen..... ff denkenquote:Op woensdag 28 mei 2008 23:33 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
jij???? toch???quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:42 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Welke FOKKER was helemaal weg van haar?
die bovenste was dat vrouwtje met kanker, die Eric Syl & Huub, gingen helpenquote:Op woensdag 28 mei 2008 23:42 schreef Spaarne het volgende:
Aha, jullie doen een quiz!
Mag ik ook een vraag stellen?
Wie was dit ook al weer?
[ link | afbeelding ]
En ken je deze meneer?
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:42 schreef Spaarne het volgende:
Aha, jullie doen een quiz!
Mag ik ook een vraag stellen?
Wie was dit ook al weer?
[ link | afbeelding ]
En ken je deze meneer?