quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:14 schreef Desii het volgende:
[..]
hey Deisyy..... gave vakantie gehad
Op de avond van de finale, was je toch ook ff online... toch??... of ben ik nu zo in de war..... 't is nogal mistig in mijn hoofd, zeg maar.... zwart gat... afkickverschijnselen..
moet ook nog ergens een brug gaan bouwen...... maar kweet niet meer waar.
BROTHER WAAR BEN JIJ... NIET JE SHIT SCHUILEN ALS IK JE FOKKING NODIG HEB... IK BEN KLAAR OM ZELFMOORD TE PLEGEN
is er iemand in nood..... kan ik iemand helpen....... just call me: 06 - ???quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:31 schreef Deisyy het volgende:
Wie helpt?
Ik ben op zoek naar filmpjes van de finale. Bijvoorbeeld dat Huub te horen krijgt dat hij eruit ligt en de schjmoelen van Brian en Amanda als Jaap wint.
De hele week nog herhalingen van hoogte- en dieptepunten in "de uitzending" En filmpjes zijn er zat, lees wat COSSEN terug van de afgelopen dagenquote:Op woensdag 28 mei 2008 22:31 schreef Deisyy het volgende:
Wie helpt?
Ik ben op zoek naar filmpjes van de finale. Bijvoorbeeld dat Huub te horen krijgt dat hij eruit ligt en de schjmoelen van Brian en Amanda als Jaap wint.
truste Ruud.......quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De hele week nog herhalingen van hoogte- en dieptepunten in "de uitzending" En filmpjes zijn er zat, lees wat COSSEN terug van de afgelopen dagen![]()
Ben er weg van![]()
![]()
Ik heb vanavond inderdaad een uitzending gekeken, een beetje tegen mijn principes in, maar bij gebrek aan beterquote:Op woensdag 28 mei 2008 22:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De hele week nog herhalingen van hoogte- en dieptepunten in "de uitzending" En filmpjes zijn er zat, lees wat COSSEN terug van de afgelopen dagen![]()
Ben er weg van![]()
![]()
Je bent een lieffiequote:Op woensdag 28 mei 2008 22:37 schreef Desii het volgende:
[..]
is er iemand in nood..... kan ik iemand helpen....... just call me: 06 - ???
Deel 3 t/m 12, staat er vanzelf bij als je gaat kijken
yep.... de stemband van Amanda.... tochquote:Op woensdag 28 mei 2008 22:42 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand nog wiens dit was ?
quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb vanavond inderdaad een uitzending gekeken, een beetje tegen mijn principes in, maar bij gebrek aan beter![]()
Slaap lekker Ruud
quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:45 schreef Desii het volgende:
[..]
yep.... de stemband van Amanda.... toch
kutstembandenquote:Op woensdag 28 mei 2008 22:45 schreef Desii het volgende:
[..]
En toch vraag ik me af of dat wel echt de stembanden zijn!quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:45 schreef Desii het volgende:
[..]
~quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:07 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand nog een idee wannner deze maaltijd te verorberen was ?
quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:07 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand nog een idee wannner deze maaltijd te verorberen was ?
Ik vond ook dat het meest dat uit haar mond kwam klonk als kutschetenquote:Op woensdag 28 mei 2008 23:04 schreef petraa het volgende:
[..]
En toch vraag ik me af of dat wel echt de stembanden zijn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |