leuk die quizvragen.....quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:30 schreef chufi het volgende:
Jaap lag idd onder
Truste en gelukkig wist je alles al,kijkt wat fijner.Ik ontplofte bijna toen Huub weg moest.quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:31 schreef Deisyy het volgende:
Deel 1 t/m 3 gekeken, morgen het vervolg.
Hulde aan petermarjan![]()
![]()
![]()
Truste
en wat was jou favoriete LOTR-moment ??quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:20 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ah, hier hou ik echt van! LOTR![]()
![]()
Je bent meteen weer helemaal in de Shire, als je dit hoort.
Haha die is goed.Stond er bij elke stemmingquote:Op woensdag 28 mei 2008 23:33 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Welke stemming was dit ook al weer ?
Die van de week vakantie van Huubquote:Op woensdag 28 mei 2008 23:33 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Rijbewijsstemming!!!quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:33 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Oehhhh wat heb ik nou gewonnen! Het enige echte FOK tshirt!quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:38 schreef chufi het volgende:
Volgens mij heeft Petraa het goed maar zeker weten is een ander feit
Beetje late reactiequote:Op woensdag 28 mei 2008 22:38 schreef petraa het volgende:
Mazaru!!! Hebbie ut nog gelezen gisteravond?
Is het einde van DGK toch ergens goed voorquote:Op woensdag 28 mei 2008 23:38 schreef petraa het volgende:
Uniek moment ik ga naar bed om half 12!
En schone huizen.quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is het einde van DGK toch ergens goed voor
Het collectieve slaapgebrek lijkt opgeheven
er stonden tulpen..... ff denkenquote:Op woensdag 28 mei 2008 23:33 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
jij???? toch???quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:42 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Welke FOKKER was helemaal weg van haar?
die bovenste was dat vrouwtje met kanker, die Eric Syl & Huub, gingen helpenquote:Op woensdag 28 mei 2008 23:42 schreef Spaarne het volgende:
Aha, jullie doen een quiz!
Mag ik ook een vraag stellen?
Wie was dit ook al weer?
[ link | afbeelding ]
En ken je deze meneer?
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:42 schreef Spaarne het volgende:
Aha, jullie doen een quiz!
Mag ik ook een vraag stellen?
Wie was dit ook al weer?
[ link | afbeelding ]
En ken je deze meneer?