hahahah amateur.quote:Op zondag 9 januari 2011 03:14 schreef draude het volgende:
makkelijker, je pakt een lege spuit, en spuit lucht in een ader. hart krijgt geen bloed dus stopt met kloppen.
je koopt een stanly mes drukke winkelstraat petje op snijd tijdens voorbij lopen keel door, omdat het zo scherp is duurt het lang voor het bloed komt.
Wie is dat?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:07 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Hier hebben we Dexter Junior!!
laten liggen hartstilstandquote:Op zondag 9 januari 2011 03:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
hahahah amateur.
Overal hangen camera's je bent zo opgepakt.
En ja die spuit kan inderdaad maar wat doe je dan met het lijk, dan kan je nog beter een ijsspegel als moordwapen gebruiken.
Naah, het risico is nog te groot geloof me. Lees m'n post ik denk dat die het meest in de buurt komt van een perfecte moord.quote:
je maakt cognetive denkfouten vriend,quote:Op zondag 9 januari 2011 03:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Naah, het risico is nog te groot geloof me. Lees m'n post ik denk dat die het meest in de buurt komt van een perfecte moord.
Dat doe je toch ook niet, bloedsporen, resten etc etc.quote:Op zondag 9 januari 2011 13:43 schreef draude het volgende:
Ik denk dat de denkfout die mensen maken is: ze denken te moeilijk.
Des te meer tijd je besteed aan een moord des te groter de kans dat je fouten maakt. voorbeeld van yuri boka, als je zoveel handelingen uitvoert is de kans dat je een fout maakt groter en wordt steeds groter (muphy`s law). Want wat jullie vergeten is dat je ook met menselijke emotisch te maken zult krijgen. Je kan twijfelen, angst hebben, adrenaline, paniek, ik denk namelijk als je iemand op de kop slaat en ze schedel splijt open, dat je dan behoorlijk in paniek kan raken van wat je ziet.
Daarom denk ik dat de perfecte moord een effectieve en efficiente manier moet zijn, neem nou mijn voorbeeld van het stanly mes.
Door de scherpte van het stanly wes en de aders die perfect worden afgesneden zullen de aders zich terug trekken en het bloeden even stoppen. uit eindelijk door de bloedruk zal het persoon hevig gaan bloeden, echter omdat het zo snel gaat zal het persoon het niet door hebben omdat je ook de zenuwen doorsnijd, en hij nog nooit heeft gevoeld hoe dergelijk mes voelt. Ook geen dna want tijdens het snijden is er nog geen bloed. Verglijk het maar als je je aan een blikje snijd, dan duurt het ook een tijdje voor dat er bloed uit komt en doet het geen pijn.
Wat herkenning betreft, moet je maar eens op google of youtube zoeken naar getuigen testen, iedereen spreekt elkaar tegen als jij een rood shirt aan hebt heb je voor 20 mensen een zwart shirt aan en 20 mensen een wit shirt. Daarbij komt ook nog dat mensen niet in de gaten hebben wat je doet dus ze zullen geen aandacht op je vestigen, plak gewoon een nep baard op en een tulband...
mijn advies is dus.
KEEP IT SIMPEL EN STUPPID
des te moeilijker jij het maakt des te meer aanknopings punten heeft de politie. Als je het zo simpel doet hebben ze maar 1 hooguit 2 aanknopings punten.
hoe wou je hem dan vermoorden? levend in een of ander gemisch iets gooien? zou die mee werken denk je? wat zou je zelf doenquote:Op zondag 9 januari 2011 15:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat doe je toch ook niet, bloedsporen, resten etc etc.
Heb je me stuk gelezen of niet? Staat er toch in volgens mij?quote:Op zondag 9 januari 2011 15:47 schreef draude het volgende:
[..]
hoe wou je hem dan vermoorden? levend in een of ander gemisch iets gooien? zou die mee werken denk je? wat zou je zelf doen
ben je nu echt zo stom?quote:Op zondag 9 januari 2011 15:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Heb je me stuk gelezen of niet? Staat er toch in volgens mij?
En hij is dyslectisch of niet?quote:Op zondag 9 januari 2011 16:20 schreef draude het volgende:
Jan janssen is het persoon wat je dood wil hebben zeg maar
KISS staat voor "Keep it Simple, Stupid".quote:Op zondag 9 januari 2011 03:30 schreef draude het volgende:
[..]
je maakt cognetive denkfouten vriend,
kiss, keep it simpel and stupid,
Vervolgens in de telegraaf:quote:Op zondag 9 januari 2011 16:20 schreef draude het volgende:
Jan janssen is het persoon wat je dood wil hebben zeg maar
WAHAHAHAHAHA ik pis in me broekquote:Op zondag 9 januari 2011 17:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vervolgens in de telegraaf:
MAN KRIJGT SPONTAAN 200.000 EURO VAN HELLS ANGELS
En dan jouw gezicht!
Dan zit je nog met vetaanslag in de pottenbakoven, bloed op je plafond, en een verstopt riool omdat je er botten doorheen probeert te spoelen. Lijkt me niet helemaal de manierquote:Op woensdag 28 mei 2008 20:23 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik zou iemand de keel doorsnijden boven een afvoer, het lijk in de pottebakoven van mn moeder pleuren, die 24 uur of langer op 1500 graden laten branden, 3 flessen bleek door de afvoer flikkeren en de verbrande resten van het lijk opgelost in een emmertje water door het riool flikkeren
Je overschat onze justitiequote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:39 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dan zit je nog met vetaanslag in de pottenbakoven, bloed op je plafond, en een verstopt riool omdat je er botten doorheen probeert te spoelen. Lijkt me niet helemaal de manier
Het belangrijkste is dat de het slachtoffer compleet willekeurig is.quote:
Oja, ik vergat even dat de Nederlandse recherche een huis binnenkomt, bloed van het vloer tot het plafond ziet, maar zich afvraagt wie het plafond nou zo raar schildert, een schedel in de gootsteen zien liggen en denken "nou, een zeefje voor de etensresten is toch handiger", en ook niet raar staan te kijken van een vettige witte laag in een ovenquote:
Als jij een serie moordenaar bent dan had je hier nooit gepost.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:51 schreef BertV het volgende:
Nogmaals, het belangrijkste is dat je geen link hebt met het slachtoffer.
Wat je er daarna mee doet is onbelangrijk.
(Ik vraag me of hoe dit topic mij gaat helpen in het geheim houden van de situatie)
Vingerafdrukken in een paspoort zijn een goed begin voor de NL-recherche.
Ik zal je uit eerste hand vertellen dat alles wat je op tv ziet, op tv blijft..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Oja, ik vergat even dat de Nederlandse recherche een huis binnenkomt, bloed van het vloer tot het plafond ziet, maar zich afvraagt wie het plafond nou zo raar schildert, een schedel in de gootsteen zien liggen en denken "nou, een zeefje voor de etensresten is toch handiger", en ook niet raar staan te kijken van een vettige witte laag in een oven
Meen je dat nou? Bij een cursus op het werk laatst werd me verteld dat het staat voor Keep It Short & Simple... They lied to me! *pakt bijl* Oh wacht het was een leuke dame.. Ik vergeef het haar.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:22 schreef Sander het volgende:
[..]
KISS staat voor "Keep it Simple, Stupid".
Dexter!quote:Op woensdag 28 mei 2008 20:35 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Heb jij een boot ??![]()
![]()
![]()
Ik ben meer voor snelwerkend gif, hoef je niet al die troep op te ruimen..en dan een zoutzuur badje...
Vind je het niet verdacht klinken als er ineens een graf bij is gekomen op een begraafplaats? Dan hebben ze meteen het lijk gevonden. Hoe was je overigens van plan om het slachtoffer om het leven te brengen?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:15 schreef jamesstewart het volgende:
Zorgen dat niemand jou ziet met het slachtoffers, slachtoffer naar een afgelegen plek brengen waar ze het lijk nooit zullen zoeken (begraafplaats) en daar alvast (van te voren) een graf graven, waar je het lijk in zult stoppen. De verdachte daarheen brengen na de moord (met handschoenen e.d. zodat ze helemaal niks vinden), de verdachte heel goed wassen en zijn kleding e.d. allemaal wegdoen zodat ze geen e.v.t vingerafdrukken/ander vorm van DNA vinden en hem in dat graf begraven. Vervolgens alles wat je gebruikt hebt tijdens de moord (handschoenen, kleren etc.) verbranden, mocht iemand je gezien hebben en je in die kleding gezien hebben, kunnen ze zoeken wat ze willen, maar ze zullen de kleding niet meer vinden.
Ik kijk veel misdaadfilms en series
Noord-Korea zal dat als een bedreiging zien en binnen de kortste keren zullen ze een verkrachter en een moordenaar op jou af sturen, die jou eens goed aanpakken. Daar ga je dan met je Noord-Koreaquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:23 schreef Zware_jongen het volgende:
Ik zou iemand wurgen, in stukken hakken, verbranden, en de resten goed verpakt naar Noord-Korea sturen.
Jij wil gevonden worden dus?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:10 schreef 77uzi77 het volgende:
diegene stiekem achtervolgen hem dan bewusteloos maken met chloroform en dan die gene neersteken!
Ik weet wel zeker dat Noord-Korea hele andere prioriteiten heeft. Die flikkeren gewoon de doos inclusief inhoud weg en geen haan die er ooit nog naar kraait.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:18 schreef jamesstewart het volgende:
[..]
Noord-Korea zal dat als een bedreiging zien en binnen de kortste keren zullen ze een verkrachter en een moordenaar op jou af sturen, die jou eens goed aanpakken. Daar ga je dan met je Noord-Korea
Wat wel een goed idee is, is je slachtoffer begraven op de bodem van een pas gegraven graf (voor bijv een lijk wat de volgende dag wordt begraven). Dan komt er keurig een kist te staan op jouw slachtoffer, 6 feet deepquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:16 schreef fonsoy het volgende:
Vind je het niet verdacht klinken als er ineens een graf bij is gekomen op een begraafplaats? Dan hebben ze meteen het lijk gevonden. Hoe was je overigens van plan om het slachtoffer om het leven te brengen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |