SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door honda1990 op 28-05-2008 20:16:00 ]Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
Dat is toch geen antwoord op de vraag wijsneus? De vraag was dus: "HOE zou jij een moord plegen?", niet "ZOU jij een moord plegen?".quote:
Idd sommige mensenquote:Op woensdag 28 mei 2008 20:25 schreef Resco het volgende:
[..]
Dat is toch geen antwoord op de vraag wijsneus? De vraag was dus: "HOE zou jij een moord plegen?", niet "ZOU jij een moord plegen?".
Hoe ik het dan wél zou doen? Gewoon lekker stealth met een mes in de rug stabben en dan dumpen natuurlijk
Heb jij een boot ??quote:Op woensdag 28 mei 2008 20:30 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Idd sommige mensen
Ik zou zelf nooit iemand dumpen, ik zou iig er voor zorgen (als het zou kunnen) om het stoffelijk overschot nooit te dumpen, als iemand gevonden wordt kan er zoveel vanaf gelezen worden. Kunnen ze getuigen oproepen. Ik zou zelf eerder iets hebben van geen lijk geen zaak zegmaar
Haha neequote:Op woensdag 28 mei 2008 20:35 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Heb jij een boot ??![]()
![]()
![]()
Ik ben meer voor snelwerkend gif, hoef je niet al die troep op te ruimen..en dan een zoutzuur badje...
Onzin, de kans is groot dat je gepakt wordt. Er zijn alleen heel veel zaken die verjaard zijn of waar mensen nooit voor zijn gevonden. De perfecte moord is onbekend zegt iedereen dat is zowieso, maar er zijn nog veel meer moorden die onopgelost zijnquote:Op woensdag 28 mei 2008 20:56 schreef 2cv het volgende:
Gepakt word je toch wel, dus ik zou er in elk geval voor zorgen dat niemand e achter komt dat ik een moord ga plegen zodat niemand me vantevoren tegen kan houden. Hoe ? Sja ...
Heb je m'n post wel gelezen ?quote:Op woensdag 28 mei 2008 20:58 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Onzin, de kans is groot dat je gepakt wordt. Er zijn alleen heel veel zaken die verjaard zijn of waar mensen nooit voor zijn gevonden. De perfecte moord is onbekend zegt iedereen dat is zowieso, maar er zijn nog veel meer moorden die onopgelost zijn
Offtopic: als er nu bij ons in de buurt een moord wordt gepleegd en mijn pc wordt onderzocht aiii
das de iceman heb ik een docu over gezienquote:Op woensdag 28 mei 2008 20:57 schreef SuperShark het volgende:
KaliumCyanide (cyaankali) is een van de beste oplossingen. Bijna niet aan te tonen door lijkschouwing, en met een beetje zoeken kan je het wel zo kopen. Gewoon met een waterpistooltje van een afstandje op iemand spritsen, minuutje wachten, klaar.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |