abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 mei 2008 @ 21:06:54 #26
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_58972734
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 21:02 schreef 2cv het volgende:

[..]

Heb je m'n post wel gelezen ?
Uiteraard, ik had alleen het idee dat je denkt dat je zowieso word gepakt, dit is uiteraard niet het geval (jammergenoeg)
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
  woensdag 28 mei 2008 @ 21:06:55 #27
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_58972736
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 21:01 schreef Houtspeer het volgende:
Ik zou het lijk verkrachten totdat het oplost.
*Hosselcopter*
pi_58972758
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 20:56 schreef 2cv het volgende:
Gepakt word je toch wel, dus ik zou er in elk geval voor zorgen dat niemand e achter komt dat ik een moord ga plegen zodat niemand me vantevoren tegen kan houden. Hoe ? Sja ...
onzin... tuurlijk is het risico er om gepakt te worden, maar ze worden lang niet allemaal opgelost hoor.
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  † In Memoriam † woensdag 28 mei 2008 @ 21:08:35 #29
25682 2cv
Niet subtiel
pi_58972779
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 21:06 schreef honda1990 het volgende:

[..]

Uiteraard, ik had alleen het idee dat je denkt dat je zowieso word gepakt, dit is uiteraard niet het geval (jammergenoeg)
Dan heb ik je niet goed begrepen.

Maar toch: wie een moord pleegt krijgt levenslang (geweten ...).
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  woensdag 28 mei 2008 @ 21:13:48 #30
182728 honda1990
pi_58972901
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 21:08 schreef 2cv het volgende:

[..]

Dan heb ik je niet goed begrepen.

Maar toch: wie een moord pleegt krijgt levenslang (geweten ...).
Je schrijft toch dat je toch wel gepakt word als je een moord pleegt?
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
  † In Memoriam † woensdag 28 mei 2008 @ 21:17:38 #31
25682 2cv
Niet subtiel
pi_58972995
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 21:13 schreef honda1990 het volgende:

[..]

Je schrijft toch dat je toch wel gepakt word als je een moord pleegt?
Klopt, maar niet door wie
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_58973111
Je kan de moord alleen plegen als je geen link hebt met de dader en je ook geen motief hebt.
Met 1 schot door het hoofd dood ik degene. Kleren en handschoenen waarmee ik het pistool vast had verbrand ik aan de kant van de rivier. Wanneer het vloed wordt spoelt dus alles weg. Als ik dan toch bij de rivier ben neem ik maar meteen een duik en doe ik schone kleren aan. Hierna nog een stuk rijden en mn gun ergens ver in de rivier dumpen. Als ik weer thuis ben verbrand ik deze kleren nog eens en as door de gootsteen spoelen en hierna nog een uitgebreid bad.

Alleen zal ik nooit een moord plegen op iemand waar ik toch niks mee heb. Tenzij ik grof geld krijg.
  woensdag 28 mei 2008 @ 21:25:35 #33
182728 honda1990
pi_58973185
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 21:22 schreef skadhd het volgende:
Je kan de moord alleen plegen als je geen link hebt met de dader en je ook geen motief hebt.
Met 1 schot door het hoofd dood ik degene. Kleren en handschoenen waarmee ik het pistool vast had verbrand ik aan de kant van de rivier. Wanneer het vloed wordt spoelt dus alles weg. Als ik dan toch bij de rivier ben neem ik maar meteen een duik en doe ik schone kleren aan. Hierna nog een stuk rijden en mn gun ergens ver in de rivier dumpen. Als ik weer thuis ben verbrand ik deze kleren nog eens en as door de gootsteen spoelen en hierna nog een uitgebreid bad.

Alleen zal ik nooit een moord plegen op iemand waar ik toch niks mee heb. Tenzij ik grof geld krijg.
Op de kleding verbranden + wapen dumpen is dit denk ik best een slimme manier. Het probleem is natuurlijk wel hoe je aan dit wapen komt en aan de kogels. Het wapen zou ik thuis eerder op een bepaalde manier vernietigen. En de kleding gewoon ontzettend goed wassen.

Mijn mening is, hoe meer men kan vinden (bijv. wapens dumpen) hoe vreemdere dingen je doet (bijv. kleding verbranden) hoe meer er tegen je gebruikt kan worden.
pi_58973499
Kleren verbranden merkt niemand iets van omdat het water dat weggespoeld heeft. De sporen zijn niet uit je kleren te wassen dus je zal ze echt kwijt moeten.
Pistool haal je via via, niemand hoeft te weten wie ik ben dus ik ben niet traceerbaar. Vleesmes van de ikea is ook een optie maar hiermee moet ik dichtbij komen waardoor ik misschien weer traceerbaar ben
  woensdag 28 mei 2008 @ 21:46:03 #35
182728 honda1990
pi_58973725
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 21:37 schreef skadhd het volgende:
Kleren verbranden merkt niemand iets van omdat het water dat weggespoeld heeft. De sporen zijn niet uit je kleren te wassen dus je zal ze echt kwijt moeten.
Pistool haal je via via, niemand hoeft te weten wie ik ben dus ik ben niet traceerbaar. Vleesmes van de ikea is ook een optie maar hiermee moet ik dichtbij komen waardoor ik misschien weer traceerbaar ben
Wat voor bijzondere sporen op misschien wat blubber zou er in moeten zitten? Hoogstens wat kruid wat vrijkomt, dit zal na 3 keer wassen er toch wel uit zijn of denk ik hier te makkelijk over?

Is het echt zo makkelijk om anoniem zomaar aan een pistool te komen? Ik denk dat dit je grootste risico zal zijn. Maargoed niks is zonder risico vooral een moord plegen niet
  woensdag 28 mei 2008 @ 21:46:27 #36
3185 Adelante
To let it go now
pi_58973737
Gewoon een auto ongeluk simuleren.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_58973946
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 21:46 schreef honda1990 het volgende:

[..]

Wat voor bijzondere sporen op misschien wat blubber zou er in moeten zitten? Hoogstens wat kruid wat vrijkomt, dit zal na 3 keer wassen er toch wel uit zijn of denk ik hier te makkelijk over?

Is het echt zo makkelijk om anoniem zomaar aan een pistool te komen? Ik denk dat dit je grootste risico zal zijn. Maargoed niks is zonder risico vooral een moord plegen niet
Je denkt er te makkelijk over ja.
Kleren zijn gewoon gevaarlijk, je kan erin gezien worden, jouw DNA zit erop, kruitsporen. Je weet nooit.
Koop ze in een makkelijk verbrandbare stof, linnen ofzo. Alle kleren moeten nieuw zijn en afzonderlijk gekocht. Schoeisel in een andere maat dragen dan je hebt...Je verbrandt ze dus met een allesbrander, alles echt weg.
Pistool zal niet makkelijk zijn maar daar ga je al een jaar van tevoren naar op zoek, zoek in een andere stad en duik de onderwereld in..
pi_58974073
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 21:46 schreef Adelante het volgende:
Gewoon een auto ongeluk simuleren.
Dat kan je alleen doen als je alles van auto's weet...En als je dat weet ben je dus verdacht
pi_58974136
Ik zou de persoon die ik zou willen vermoorden bestuderen, en dan met name qua uitga-gedrag (af en toe biertje daar doen/wijntje/whatever) en dan in die kroeg gaan werken en iets van vergif in zijn drankje doen. Dat moet wel spul zijn dat niet snel werkt en amper terug te vinden is in het bloed
  woensdag 28 mei 2008 @ 22:10:03 #40
182728 honda1990
pi_58974343
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 21:54 schreef skadhd het volgende:

[..]

Je denkt er te makkelijk over ja.
Kleren zijn gewoon gevaarlijk, je kan erin gezien worden, jouw DNA zit erop, kruitsporen. Je weet nooit.
Koop ze in een makkelijk verbrandbare stof, linnen ofzo. Alle kleren moeten nieuw zijn en afzonderlijk gekocht. Schoeisel in een andere maat dragen dan je hebt...Je verbrandt ze dus met een allesbrander, alles echt weg.
Pistool zal niet makkelijk zijn maar daar ga je al een jaar van tevoren naar op zoek, zoek in een andere stad en duik de onderwereld in..
Dat is idd zo, aan de andere kant wel gek dat als je op beveiligingscamera staat met een witte linnen blouse en een witte broek en de politie gaat opzoek naar die kleding en blijkt dat je het helemaal niet heb. Ik denk dat je het best gewoon een jeans en een effen t-shirt kan nemen zodat als er een verklaring komt je kan zeggen iedereen heeft een jeans met zo'n kleur t-shirt zegmaar. Die kleding zou ik in dezelfde maat ong. een week na de moord een paar honderd km verderop met (uit je woonplaats) gepint geld betalen. En je oude kleding verbranden Dat van die schoenen lijkt me idd wel logisch als je dat doet...
  woensdag 28 mei 2008 @ 22:19:55 #41
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_58974590
Ik zou de persoon ergens waar niemand komt en waarvan niemand weet dat die persoon daar is opwachten en met een hamer of iets soortgelijks doodslaan, de stoffelijke resten in handzame stukken snijden en aan de varkens opvoeren. Moet alleen even bedenken wat ik met de botten ga doen, begraven denk ik. En uiteraard een alibi regelen.
  woensdag 28 mei 2008 @ 22:24:31 #42
182728 honda1990
pi_58974712
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 22:19 schreef Trashcanman het volgende:
Ik zou de persoon ergens waar niemand komt en waarvan niemand weet dat die persoon daar is opwachten en met een hamer of iets soortgelijks doodslaan, de stoffelijke resten in handzame stukken snijden en aan de varkens opvoeren. Moet alleen even bedenken wat ik met de botten ga doen, begraven denk ik. En uiteraard een alibi regelen.
Zou je delen van het stoffelijk overschot aan willekeurige varkens voeren of heb je thuis zelf varkens?

Ik zou denk ik zelf botten niet bevragen omdat je aan botten een boel kan aflezen, ik zou denk ik eerder die botten vermalen.
  woensdag 28 mei 2008 @ 22:35:13 #43
159353 Tmaatje
turrrbotrut
pi_58974981
Sooooo genoeg inspiratie om een heel land uit te roeien...
FOK!'s rode weduwe.
pi_58975152
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 22:10 schreef honda1990 het volgende:

[..]

Dat is idd zo, aan de andere kant wel gek dat als je op beveiligingscamera staat met een witte linnen blouse en een witte broek en de politie gaat opzoek naar die kleding en blijkt dat je het helemaal niet heb. Ik denk dat je het best gewoon een jeans en een effen t-shirt kan nemen zodat als er een verklaring komt je kan zeggen iedereen heeft een jeans met zo'n kleur t-shirt zegmaar. Die kleding zou ik in dezelfde maat ong. een week na de moord een paar honderd km verderop met (uit je woonplaats) gepint geld betalen. En je oude kleding verbranden Dat van die schoenen lijkt me idd wel logisch als je dat doet...
Ik ben natuurlijk zo slim om ergens zonder camera's een moord te plegen...
Als je dezelfde kleding hebt als waarin je de moord hebt gepleegd maakt je enkel meer verdacht.
  woensdag 28 mei 2008 @ 22:42:45 #45
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_58975185
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 22:24 schreef honda1990 het volgende:

[..]

Zou je delen van het stoffelijk overschot aan willekeurige varkens voeren of heb je thuis zelf varkens?

Ik zou denk ik zelf botten niet bevragen omdat je aan botten een boel kan aflezen, ik zou denk ik eerder die botten vermalen.
Botten vermalen is een goed idee, maar waar haal je zo snel de geschikte middelen voor? Ik zou het zo 123 niet weten. Daarom begraven (desnoods in een andere provincie dan waarin de moord heeft plaats gevonden)

Thuis heb ik geen varkens maar heb wel op zaterdagen in een varkensstal gewerkt. midden in de nacht heeft niemand door dat er iemand in de varkensstal loopt en die beesten stukjes mens zit te voeren. En als je het lijk in stukken van een paar kilo hakt hebben de varkens het voor 7 uur s'ochtends wel op.
  donderdag 29 mei 2008 @ 11:44:52 #46
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_58984407
Waarom niet iemand wurgen of wat dan ook, en daarna het lijk meesterlijk verstoppen? als je het in beton giet, of onder water met gewichten eraan verstopt is het zo weg. zeker als je dit in een baggersloot doet, of op zee/een diep meer waar niet gedoken wordt. natuurlijk je eigen kleren etc verbranden.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_58984524
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 11:44 schreef kanovinnie het volgende:
Waarom niet iemand wurgen of wat dan ook, en daarna het lijk meesterlijk verstoppen? als je het in beton giet, of onder water met gewichten eraan verstopt is het zo weg. zeker als je dit in een baggersloot doet, of op zee/een diep meer waar niet gedoken wordt. natuurlijk je eigen kleren etc verbranden.
In beton gieten zou ik dan weer niet doen. Vorig jaar of een paar jaar terug zijn er toch ook 2 ingemetselde mensen gevonden in een muur? Oke, misschien wel door een tip maar toch. Zo snel vergaat dat niet in beton.
  donderdag 29 mei 2008 @ 16:05:50 #48
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_58990811
das ook wel waar.
zowiezo, als je een lijjk gewoon ergens verstopt waar (bijna) nooit iemand komt ben je klaar toch?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  donderdag 29 mei 2008 @ 16:55:41 #49
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_58991846
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 16:05 schreef kanovinnie het volgende:
das ook wel waar.
zowiezo, als je een lijjk gewoon ergens verstopt waar (bijna) nooit iemand komt ben je klaar toch?
Dat is zo, maar waar in Nederland denk jij een plek te vinden waar niemand het lijk zal vinden? afgelegen plaatsen zijn er niet zo veel. Toch maar beterhet plaats delict netjes achterlaten en je slachtoffer oplossen/opvoeren/oid.
pi_58992212
Eerst vol gooien met coke ghb en Bacardi en daarna Daury bellen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')