Neem dan contact op met het consultatiebureau! Daar zijn ze voorquote:Op woensdag 4 juni 2008 07:51 schreef tinny het volgende:
maar ja... echt helemaal zeker weten of het zo goed is wete ik niet....
Tja.... dan weet ik het antwoord al....quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:10 schreef Troel het volgende:
[..]
Neem dan contact op met het consultatiebureau! Daar zijn ze voor
En wat voor een antwoord denk je hier te krijgen dan? Dat wij gaan zeggen dat het goed is en dat het geen kwaad kan? Elk CB is daarin anders en ik kan me zo voorstellen dat ze in sommige gevallen best handige adviezen hebben. Niet geschoten is ook mis hoor.quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:37 schreef tinny het volgende:
[..]
Tja.... dan weet ik het antwoord al....
Misschien wordt dit er eentje waarbij ik ons ouder-schap gevoel moet laten zegevieren ipv het CB, statistieken en cijfertjes...
Wat een lekker dier inderdaadquote:Op woensdag 4 juni 2008 08:01 schreef hestria het volgende:
[ afbeelding ]
op deze fotot zie je redelijk hoe plat zijn hoofdje is.
En deze om te showen wat een lekker dier hij is!!
[ afbeelding ]
Ai!! Ik weet hoe het is. Hier heeft Maarten zijn speen al dik 10 dagen niet meer gehad en het gaat steeds beter (het gaat superrr!! Hij is nog maar 5 maand maar was een ramp die speen. lees maar terug ergensquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:39 schreef Deepfreeze het volgende:
spruw op zijn billenWist niet eens dat dat bestond..
Hier een zielig jochie.. Wil hem van zijn speen zien af te krijgen, maar hij is het er nog niet mee eens.. Is nu 20 minuten aan het huilen, maar kan niet in slaap komen. Ik geef hem tot kwart voor, een half uur huilen is wel genoeg. Het wordt al steeds langer stil tussen de snikken door..
die warmhoud bordjes zijn te kopen bij de thuiszorg winkel, en ik geloof dat ze ook bij prenatal zijn(maar dat weet ik niet zeker). heb ze geloof ik ook wel eens bij de hema zien staan. maar bij de thuiszorg winkel zijn ze zeker.quote:Op woensdag 4 juni 2008 08:38 schreef Ardenlyn het volgende:
Waar kan je een warmhoudbordje kopen?
Ik warm z'n hapje op in de magnetron maar het word snel koud en dan vind hij het minder lekker.
Zal het bij de Etos te koop zijn of C1000?
quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:51 schreef hestria het volgende:
[..]
die warmhoud bordjes zijn te kopen bij de thuiszorg winkel, en ik geloof dat ze ook bij prenatal zijn(maar dat weet ik niet zeker). heb ze geloof ik ook wel eens bij de hema zien staan. maar bij de thuiszorg winkel zijn ze zeker.
De leidster op het kdv zag het. En de dokter geloofde me op mijn woord toen ik belde, dus ik ga ff daktarin halen.quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:47 schreef hestria het volgende:
Wat goed dat Yade zo vooruit gaat, moet een lekker voorutizicht zijn dat je haar snel thuis hebt.
en vraag me toch af hoe je dat nou merkt dat ie spruw heeft op zijn billen? Maar kan me voorstellen dat je het geestig vind, klinkt ook wel een beetje raar.
Kindjes van spenen af krijgen ben ik al helemaal geen ster in, Michelle(3 jaar) heeft nog steeds een fiep bij het in slaap vallen, als ik haar om 23:00 laat plassen haal ik hem eruit, maar zonder kan ze nog echt niet. Gelukkig heeft dennis geen behoefte aan een fiep ofzo, meneer is al tevreden met een spuugdoekje.
Ja, maar als ze net zo goed zijn als wegwerpluiers, dan vind ik het wel de overweging waard...quote:
ik had ze ook al gezien ticootje maar toch bedankt...quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:00 schreef Ticootje het volgende:
Tinny ik had nog even zitten denken over jouw buikslapertje. Maar je hebt ook matjes die je onder je kindje kan leggen, dat waakt over je kindje mocht ze stoppen met ademen...
http://www.bewusteouders.nl/index.html?thispage=http://www.bewusteouders.nl/webshop.php?id=33&categorie_id=&prodgroep_id=18&uitvoering_id=55
duurt dat zo lang? ik had echt verwacht na een week of 6-8 wel echt een patroon te kunnen aanleren.. maar dat schijnt dus nog wat langer te duren..quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:09 schreef Deepfreeze het volgende:
tinny, die regelmaat is nog ver te zoeken he.. Bij ons kwam dat er pas rond de 3 maanden echt in. Vanaf een maand of 2 kwamen er steeds vaker dezelfde dagen terug (of in ieder geval dezelfde tijden tussen flesjes/slaapjes etc). En vanaf een maand of 3 hadden we die dagen 5 keer in de week.. Maar dan dus nog steeds genoeg rare dagen ertussendoor.
Het varieert bij ons ook nog. Geheel naar zijn eigen behoeftes.quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:22 schreef Ticootje het volgende:
Kerstjes, wel lekker dat hij bij jou zn troost vindt.
Hoelaat moet een babietje van 4 maanden naar bed? Wat is een redelijke bedtijd? Ik leg Jen nu rond 7 uur in bed, dan komt ze nog om half 10 voor een voeding, maar dan doe ik dat dus op de slaapkamer, dus ik maak haar dan niet helemaal wakker door haar echt uit bed te nemen en slaapzak uit en naar de woonkamer... is 7 uur een normale tijd?
Geen idee. Op beiden vragen. Maar het gaat al een week goed, ze doet het ook gewoon goed. Dat niet ademen was prematuur gedrag en ik denk dat ik met zo'n matje niet gerust gesteld wordt eigenlijk.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:58 schreef Ticootje het volgende:
Sil, kan jij niet op medische indicatie een matje krijgen? Bij Achmea krijg je m dan vergoed, toch een stukje zekerheid? Of vind je het niet eng dat het thuis gebeurd?
Jaaa!quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:31 schreef Memmel het volgende:
En ik wacht gespannen op jullie komst in het nieuwe topic, kunnen we weer lekker doormiepen over van alles en nog wat.
Thanks!quote:
Jup, die idd!quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:04 schreef Kersjes het volgende:
BE, is dat zo'n schapendoekje van Happy Horse?
Dat "indoctrineren" heb ik in dat geval met hetzelfde schaapje gedaan! Ik legde hem altijd op Devin's buik als hij in de box lag. Lekker zacht en zo kon hij er aan friemelen
Klinkt lekker DF!
hier hetzelfde... Gabi was gisterenavond tussen 21.00 en 00.00 ontrootsbaar.... viel toen na 1 uur wakker te zijn geweest op mijn borst in slaap om vervolgens tot 5:30 te slapen ... maar werd weer huilend wakker... niks hielp... flesje was er goed in gegaan, boertjes waren er ook uit... luier was schoon...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 06:48 schreef Ardenlyn het volgende:
Gisteren pittig dagje. Huilde/schreeuwde veel maar hij had geen pijn oid. 's avonds ook slecht slapen in het begin en hij was 's morgens raar wakker geworden gisteren dus de dag begon al raar voor hem.
Overdag heeft hij maar 1 uur in tataal ongeveer geslapen.
Hoop dat het vandaag weer goed is en dat ik m'n vrolijk mannetje weer zie
Hij is net wakker dus ben benieuwd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |